Ik zou vooral over willen blijven met de mensen die ik leuk vind. Ik zou mijn ziel nooit aan zo'n kleuterklas verkopen om maar van de bank te blijven, laat dan het publiek maar beslissen of ze me willen houden...quote:Op dinsdag 16 februari 2021 09:25 schreef Mrsloveable het volgende:
Niemand wil genomineerd worden, maar hé dat is het spel en dat weet je van te voren als je er aan mee doet
quote:Op dinsdag 16 februari 2021 09:32 schreef engine het volgende:
Mike z'n onderste helft van het gebit heeft een dagje rust gekregen
Ja, maar nu net op beeld voor de stemming en dat haar groepje misschien niet goed doet bij het publiek......daarom vloog ze eruit . Anders is ze er niet uit te branden.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 09:28 schreef Juan_Roman het volgende:
Bah wat een scheve uitleg van Zoey tegen Jerrel en Jill.
Thomas en niemand anders moest die smodder opkuisen.
Dramaqueens gonna drama.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 09:33 schreef Benny het volgende:
Mike en Thomas halen een grap uit. Michel is het slachtoffer. Lacht er vervolgens met Thomas om. Klaar.
Julie geïrriteerd dat er iemand gewond kon raken en het geen leuk grapje is.
Zoey geirriteerd dat niemand de verantwoordelijkheid neemt om de bende op te ruimen en bewoners er overheen stappen.
Wel typisch dat de mensen die niks met de grap te maken hebben het zich het meest aantrekken.
dat gelul steeds over zijn gebit. iedereen moet het ook weten dat hij een klapper heeft, hij is er wel trots opquote:Op dinsdag 16 februari 2021 09:32 schreef engine het volgende:
Mike z'n onderste helft van het gebit heeft een dagje rust gekregen
Heeft gewoon mazzel dat hij groot is, en als je iets langs je hoofd ziet vliegen denk ik dat iedereen dat doet, of een stap terug kweet niet.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 09:37 schreef Verida het volgende:
wat een gezeik en gezever over een grap. Thomas en Michel kunnen erom lachen en thomas heeft gelijk gezegd dat hij erachter zat .
Overigens was de reflex van michel wel geweldig, daar zit een hoop training achter, zal wel net zijn als fietsen, je verleert het niet om verdedigend te reageren, zelfs in een huis waar je zoiets totaal niet verwacht
Het is regelmatig heel duidelijk waarvoor en waarin Michel is getraind. Des te mooier vind ik het dat hij zich helemaal gek kan laten maken door een Jerrel.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 09:37 schreef Verida het volgende:
wat een gezeik en gezever over een grap. Thomas en Michel kunnen erom lachen en thomas heeft gelijk gezegd dat hij erachter zat .
Overigens was de reflex van michel wel geweldig, daar zit een hoop training achter, zal wel net zijn als fietsen, je verleert het niet om verdedigend te reageren, zelfs in een huis waar je zoiets totaal niet verwacht
je flubbert als er een heel deel weg isquote:Op dinsdag 16 februari 2021 09:39 schreef suzi1 het volgende:
hoezo meer kracht zetten bij praten zonder ondergebit. je praat niet met je tanden
Als je onderlip naar binnenvalt ,lijkt het mij moeilijk pratenquote:Op dinsdag 16 februari 2021 09:39 schreef suzi1 het volgende:
hoezo meer kracht zetten bij praten zonder ondergebit. je praat niet met je tanden
Vastlopen niet ,maar wel haperenquote:Op dinsdag 16 februari 2021 09:42 schreef RobjeGeus het volgende:
Meer mensen die er last van hebben dat de streams op videoland zo vaak vast lopen ?
Nee. Probeer de kwaliteit eens te verlagen van "Onbeperkt" naar "Hoog". Je ziet en hoort nauwelijks verschil en de verbinding is stabieler.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 09:42 schreef RobjeGeus het volgende:
Meer mensen die er last van hebben dat de streams op videoland zo vaak vast lopen ?
Ja sure ... weet wel wie ik liever de strijd in stuur...quote:Op dinsdag 16 februari 2021 09:40 schreef Benny het volgende:
[..]
Het is regelmatig heel duidelijk waarvoor en waarin Michel is getraind. Des te mooier vind ik het dat hij zich helemaal gek kan laten maken door een Jerrel.
We zouden een oorlog kunnen winnen met een leger vol Jerrels
Het zegt wel veel van fans als zij overal zo moeilijk over doenquote:Op dinsdag 16 februari 2021 09:42 schreef Yolk het volgende:
Plusje voor Michel, die wel kan lachen om een grapje, in tegenstelling tot zijn rabiate Twitterfanbase die eisen van BB dat Thomas en Mike niet mogen stemmen.
Haperen ja dat is wat ik bedoel...maar zo erg dat je een gesprek niet kunt volgen.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 09:42 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Vastlopen niet ,maar wel haperen
Hoe doe ik dit via de tv ? Ik kijk op de tv namelijkquote:Op dinsdag 16 februari 2021 09:43 schreef Benny het volgende:
[..]
Nee. Probeer de kwaliteit eens te verlagen van "Onbeperkt" naar "Hoog". Je ziet en hoort nauwelijks verschil en de verbinding is stabieler.
Dat is wel kut!! Ik heb geen idee wat je daaraan kan doen.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 09:44 schreef RobjeGeus het volgende:
[..]
Haperen ja dat is wat ik bedoel...maar zo erg dat je een gesprek niet kunt volgen.
[..]
Hoe doe ik dit via de tv ? Ik kijk op de tv namelijk
720p bijv ipv auto? dat soort opties heb ik hierquote:Op dinsdag 16 februari 2021 09:43 schreef Benny het volgende:
[..]
Nee. Probeer de kwaliteit eens te verlagen van "Onbeperkt" naar "Hoog". Je ziet en hoort nauwelijks verschil en de verbinding is stabieler.
Yup grote bagger is hetquote:Op dinsdag 16 februari 2021 09:42 schreef RobjeGeus het volgende:
dat dan weer welquote:Op dinsdag 16 februari 2021 09:44 schreef StruisZVeugelT het volgende:
Fallus van Feghel heeft dikke kakk
gewoon lkkr zonder onderprothese toch in beeld durven blijven
niks schaamte gewoon doen
Het een sluit het ander niet uit. Zie het als een Trojaans paard. Beetje de tegenstander verwarren met een leger Jerrels en dan het Michel-leger binnen laten komen.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 09:43 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Ja sure ... weet wel wie ik liever de strijd in stuur...
Zei ze een uur geleden al.....quote:Op dinsdag 16 februari 2021 09:46 schreef StruisZVeugelT het volgende:
Julie over de prank
als zy het was geweest..
had ze iedereen wakker gemaakt
Ze kunnen het proberen je weet maar nooit. Baat het niet dan schaad het niet.....quote:Op dinsdag 16 februari 2021 09:42 schreef Yolk het volgende:
Plusje voor Michel, die wel kan lachen om een grapje, in tegenstelling tot zijn rabiate Twitterfanbase die eisen van BB dat Thomas en Mike niet mogen stemmen.
Soooo die heeft ook weer azijn gedronken,wat een zeur zegquote:Op dinsdag 16 februari 2021 09:46 schreef Li0nHeart het volgende:
Julie : Als dat bij mij gebeurd was vannacht, ik had iedereen wakker gemaakt om het op te kuisen. Ik was niet boos geweest hoor..
Jajajajaja ... ze is nu nog steeds pissig en het is haar niet eens overkomen
Nee... Julie blijft steken .. heeft het er nu al weer over ...quote:Op dinsdag 16 februari 2021 09:48 schreef Harry het volgende:
[..]
Klik even op LIVE, je stream loopt bijna een uur achter.
thomas dboek nuquote:Op dinsdag 16 februari 2021 09:48 schreef Harry het volgende:
[..]
Klik even op LIVE, je stream loopt bijna een uur achter.
Letterlijk durf ik het niet zo te zeggen, want het wil nog weleens afwijken per merk en/of type. Maar als het goed is heb je tijdens het streamen rechtsbovenin wel de mogelijkheid om naar instellingen te gaan. Daar zou je de streamingkwaliteit ook kunnen wisselenquote:Op dinsdag 16 februari 2021 09:44 schreef RobjeGeus het volgende:
[..]
Hoe doe ik dit via de tv ? Ik kijk op de tv namelijk
Nog geen stemming???quote:Op dinsdag 16 februari 2021 09:49 schreef Li0nHeart het volgende:
Jill : Daarom heeft Thomas het gedaan, dat hij eindelijk weer eens naar de DBK kon...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |