iedereen doet mee aan de puntentelling
De DTS-regels staan in de OP in een spoiler. Regels en afspraken die niet in de OP staan gelden niet.
voor elke minuut tussen de LAPO en de OP krijg je ook gewoon een punt
geldige Top 20 scores worden hieronder automatisch geupdate door MonitorSPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nul gezet.SPOILER: Ode aan MarkOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Markdeajaxfan topicOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS RegelsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar JanuariOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
De hele dag al supertraag.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Af en toe. Maar vandaag wel heel erg.quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dat levert geen mooie hopen opquote:Op maandag 15 februari 2021 20:16 schreef hemarookworst het volgende:
snel als dunne stront is ook niet fijn
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Je hoeft in ieder geval niet al te veel moeite voor te doen het loopt er vanzelf uitquote:Op maandag 15 februari 2021 20:16 schreef hemarookworst het volgende:
snel als dunne stront is ook niet fijnWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Maar als je je broek nog niet uit hebt...quote:Op maandag 15 februari 2021 20:17 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Je hoeft in ieder geval niet al te veel moeite voor te doen het loopt er vanzelf uitUw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Moet je maar een pamper om doen.quote:Op maandag 15 februari 2021 20:18 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Maar als je je broek nog niet uit hebt...Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Gewoon langs de pijp naar beneden laten lopenquote:Op maandag 15 februari 2021 20:18 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Maar als je je broek nog niet uit hebt...Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dotteke bolkt weer als een eckte kampioene
Klopt. Naam weet ik ook niet.quote:Op maandag 15 februari 2021 19:32 schreef ToT het volgende:
[..]
Was volgens mij iets van Disney, maar verder geen idee.![]()
Bahquote:Op maandag 15 februari 2021 20:20 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Gewoon langs de pijp naar beneden laten lopenUw ADH vitamine Worst
Let niet eens op de tijd lul gewoon.quote:Op maandag 15 februari 2021 20:21 schreef DerRabbit het volgende:
Dotteke bolkt weer als een eckte kampioeneWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Beetje zoals in BB, volgens der mario?quote:Op maandag 15 februari 2021 20:18 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Maar als je je broek nog niet uit hebt...![]()
Ik mag ook helemaal niets meerquote:Op maandag 15 februari 2021 20:23 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Let niet eens op de tijd lul gewoon.
Lekker is anders.quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Wat mag je niet dan?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
TMI voor mijn beelden hoofdquote:Op maandag 15 februari 2021 20:24 schreef ToT het volgende:
[..]
Ideaal toch?Hoef je alleen maar je schoenen boven de wc om te keren!
quote:Op maandag 15 februari 2021 20:24 schreef ToT het volgende:
[..]
Ideaal toch?Hoef je alleen maar je schoenen boven de wc om te keren!
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dat jij weer hard bolken opmerkenquote:
O ja hoor. Ik zeg alleen dat ik niet op de tijd let maar gewoon lul(klets )quote:Op maandag 15 februari 2021 20:26 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dat jij weer hard bolken opmerkenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Bolk 😛quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Nee voordeel van langhaarquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Oh tondeuse....Dan was het gewoon een vraag voor de vrouwen hierquote:Op maandag 15 februari 2021 20:33 schreef ToT het volgende:
[..]
Dan moet ik ff in het riool kijken om de afgeschoren resten terug te zien vinden.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖![]()
Als dit nog lang gaat duren dan ga ik je nadoenquote:
quote:Op maandag 15 februari 2021 20:33 schreef mazaru het volgende:
[..]
Oh tondeuse....Dan was het gewoon een vraag voor de vrouwen hier
En zeg dat dan ook!![]()
![]()
Je kan binnenkort in Duitsland je haar laten knippen.quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:Op maandag 15 februari 2021 20:35 schreef mazaru het volgende:
[..]
Als dit nog lang gaat duren dan ga ik je nadoen![]()
![]()
Dat wordt dan een duur knipbeurtjequote:Op maandag 15 februari 2021 20:35 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Je kan binnenkort in Duitsland je haar laten knippen.Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖![]()
Mag je zonder problemen Duitsland in en uit ?quote:Op maandag 15 februari 2021 20:35 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Je kan binnenkort in Duitsland je haar laten knippen.Uw ADH vitamine Worst
Ik heb inmiddels al een langere haardos als deze gozer die qua uiterlijk minder gefortuneerd is als ik
PICS!!quote:Op maandag 15 februari 2021 20:36 schreef DerRabbit het volgende:
Ik heb inmiddels al een langere haardos als deze gozer die qua uiterlijk minder gefortuneerd is als ik
[ afbeelding ]Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖![]()
Beter dan een kale knikkertquote:Op maandag 15 februari 2021 20:36 schreef DerRabbit het volgende:
[ afbeelding ]Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Die zijn er niet denk ik 😛quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Omdat je er zo op aandringtquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
quote:Op maandag 15 februari 2021 20:39 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Omdat je er zo op aandringt
Waarom betwijfel ik nou of jij dit bent?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 15 februari 2021 20:39 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Omdat je er zo op aandringt
Zo mooie man zou geen tijd hebben om hier te zitten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:Op maandag 15 februari 2021 20:39 schreef mazaru het volgende:
[..]
Waarom betwijfel ik nou of jij dit bent?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Haters gonna hatequote:Op maandag 15 februari 2021 20:40 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zo mooie man zou geen tijd hebben om hier te zitten.
Zo dan. Echt he.quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Hoezo haters? Als jij dit echt bent ben je een pracht manquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Snap ikquote:Op maandag 15 februari 2021 20:43 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Op het einde gaat de Titanic zinkenIk ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖![]()
quote:Op maandag 15 februari 2021 20:43 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Op het einde gaat de Titanic zinken![]()
![]()
Het ceintuur van zijn regenjas zit tussen de deurquote:Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖![]()
mooie boot 😲quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:Op maandag 15 februari 2021 20:46 schreef mazaru het volgende:
[..]
Het ceintuur van zijn regenjas zit tussen de deur![]()
![]()
![]()
Of de gordel?quote:Op maandag 15 februari 2021 20:46 schreef mazaru het volgende:
[..]
Het ceintuur van zijn regenjas zit tussen de deurWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Jij Laat ook wel steeds meer van jezelf zien hè 🤣quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Alsof sommige regelmatige DTS gangers dat niet al de hele avond doen op al het beeld materiaal dat hier tentoon word gespreidquote:
HohoWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ben vast aan het oefenenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Je zit wel diep hequote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik denk dat ik deze maand nog wel boven tot homijn en mario kan eindigenTrots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!![]()
Met je gedachten bij ho mijn 😉quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Echt niet dat is er maar een en dat is derrabbit 😉quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Kon maar alles.quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Koffiekan kan geen cancan dansen.I'm surrounded by morons!
TRV geboekt 2027: Indonesië
TRV geboekt 2026: Peru, Nederland, Washington, Hammerfest, Leuven, Kopenhagen, Nederland, St. Maarten, Malta, Nederland, Barcelona-Napoli/Rome
TRV 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen, Griekenland, Nederland, Nederland, Oslo![]()
Alles kan, maar of alles even verstandig is......quote:Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
En als een bus klopt zou ik even langs een garage rijden
Als mijn worst klopt laat ik ook iemand op rijdenquote:Op maandag 15 februari 2021 21:26 schreef DerRabbit het volgende:
En als een bus klopt zou ik even langs een garage rijdenUw ADH vitamine Worst
Hey aloa 🖐🏻quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Kijk, hier spreekt een deskundigequote:Op maandag 15 februari 2021 21:27 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Als mijn worst klopt laat ik ook iemand op rijden
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: