abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 15 februari 2021 @ 20:42:43 #51
346939 Janneke141
Green, green grass of home
pi_198024487
quote:
0s.gif Op maandag 15 februari 2021 20:40 schreef DDDDDaaf het volgende:

[..]

Jij gaat er van uit dat men dan alweer met tienduizenden mensen op een grasveld voor een podium kan staan? Dat schaar ik onder naïviteit...
Als we ergens rond juni de risicogroepen gevaccineerd hebben, dan zou ik eigenlijk niet weten waarom niet.
Opinion is the medium between knowledge and ignorance (Plato)
pi_198024509
quote:

[..]

Jij gaat er van uit dat men dan alweer met tienduizenden mensen op een grasveld voor een podium kan staan? Dat schaar ik onder naïviteit...
In China kan het ook...
zeer vocale Trump hater - VEM2012
pi_198024535
quote:
0s.gif Op maandag 15 februari 2021 20:42 schreef Janneke141 het volgende:

[..]

Als we ergens rond juni de risicogroepen gevaccineerd hebben, dan zou ik eigenlijk niet weten waarom niet.
Ik ook niet, maar zo lang we een OMT kabinet hebben...
“[i]Waat ein waer, waat ein waer[/i]” zei Mien taege Bair en Bair neukdje Mien door ut banksjtil haer.
  maandag 15 februari 2021 @ 20:46:34 #54
346939 Janneke141
pi_198024556
quote:
0s.gif Op maandag 15 februari 2021 20:45 schreef DDDDDaaf het volgende:

[..]

Ik ook niet, maar zo lang we een OMT kabinet hebben...
Oh, zo. Nee, inderdaad. De onzekerheid rondom het kabinetsbeleid is groter dan die rond het virus zo ongeveer.
pi_198024558
Ohh de action staat op omvallen. Bizar.. Geeft aan zoveel mensen werk, zorgt ervoor dat armere mensen hun producten kunnen kopen. Bizar. Bizar.
pi_198024582
quote:
1s.gif Op maandag 15 februari 2021 20:24 schreef capricia het volgende:

[..]

122 nieuwe cases vandaag.
Is dat wat je noemt dat 'Corona virus is in Nepal verdwenen'?
ik?
  maandag 15 februari 2021 @ 20:49:10 #57
3778 popje
Watishetnutvaneenondertitel?
pi_198024595
Wie ben jij
quote:
0s.gif Op maandag 15 februari 2021 20:38 schreef Ven1972 het volgende:
We moeten nog niet te makkelijk gaan denken van: dat kunnen we wel weer, maar het duurt nog heel lang voor dat echt kan versoepeld kan worden. Dit is ook echt afhankelijk van vaccinatie onder de bevolking. Ik begrijp jullie nog wel goed dat jullie snakken naar oude tijden van zoals voor corona. Houd nog vol mensen....zeker zijn we nog wel coronamoe, dat is zeker. We zitten nog wel in moeilijke maanden met vooral beperkingen. Besef dat nog eens goed, het is wel positief dat vandaag geëxperimenteerd is met het bezoeken van de congres in echte lijve, in Utrecht, dat is een kleine opening van naar tijden zonder coronamaatregelen. Ze zullen nog vele evenementen wel moeten uitproberen met snelle coronatesten en zo. Maar alles gaat erg langzaam voor dat men echt sprake is van versoepelingen.
Wie ben jij? De tekstschrijver van de persconferenties?
Het leven is een groot feest, en jij bent ook uitgenodigd!
  maandag 15 februari 2021 @ 20:50:48 #58
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_198024621
quote:
0s.gif Op maandag 15 februari 2021 20:42 schreef Janneke141 het volgende:

[..]

Ik hoop toch echt dat we in juni al heel wat meer hebben gevaccineerd dan alleen de risicogroepen.
pi_198024625
quote:
0s.gif Op maandag 15 februari 2021 20:43 schreef mir1986 het volgende:
[ twitter ]

Dit vraag ik mij ook af. En wat betreft Nepal, ze maken ons bang met doden op de stoepen, dat gebeurt daar ook niet.
Eens kijken:

Als de covid echt zo erg was, waar blijven de extra ziekenhuisbedden?
Er is gekozen voor beperkende maatregelen ipv het laten oplopen van het aantal ziekenhuis opnames.
Onder andere omdat je bij een exponentieel groeiend virus een nog groter probleem hebt bij een hogere besmettingsgraad.

Waarom zijn al die miljoenen besmettingen geen doden?

Omdat de mortaliteit relatief laag is.
Desondanks wel 10% meer overlijdens vorig jaar dan normaal, ondanks de maatregelen.

Waarom hebben de meeste mensen er geen eens erg in dat ze besmet zijn?
Omdat niet iedereen er ernstig ziek van wordt...
Dat is ook nooit beweerd.

Kom uit die massapsychose en denk na! We worden belazerd.

Omdat je het antwoord op die vragen niet weet betekent niet dat we worden belazerd.

[ Bericht % gewijzigd door Momo op 15-02-2021 21:12:43 ]
pi_198024639
Een congres, daar zitten we op te wachten. :')

"Laten we gaan kijken wat er weer kan als de kwetsbaren gevaccineerd zijn. We snakken allemaal weer naar een heidag met de hele afdeling, weer gezellig met de collega's op kantoor over de voetbal praten, om 7u in de trein/bus/tram."

Said no-one ever.
pi_198024646
quote:
We moeten nog niet te makkelijk gaan denken van: dat kunnen we wel weer, maar het duurt nog heel lang voor dat echt kan versoepeld kan worden. Dit is ook echt afhankelijk van vaccinatie onder de bevolking. Ik begrijp jullie nog wel goed dat jullie snakken naar oude tijden van zoals voor corona. Houd nog vol mensen....zeker zijn we nog wel coronamoe, dat is zeker. We zitten nog wel in moeilijke maanden met vooral beperkingen. Besef dat nog eens goed, het is wel positief dat vandaag geëxperimenteerd is met het bezoeken van de congres in echte lijve, in Utrecht, dat is een kleine opening van naar tijden zonder coronamaatregelen. Ze zullen nog vele evenementen wel moeten uitproberen met snelle coronatesten en zo. Maar alles gaat erg langzaam voor dat men echt sprake is van versoepelingen.
Je vergeet de Britse variant des doods te vermelden wat de reden is dat we naar extra zware maatregelen zijn gegaan?
Als je in een Virus model niet eens kunt voorspellen of R0 1.15 is, of 1.8 dan kun je beter stoppen, het is alsof je er met een voetbalwedstrijd 20-0 vanaf zit 10 minuten voor tijd, en dan roepen: Ja de speeltijd is nog niet om.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
  maandag 15 februari 2021 @ 20:52:52 #62
3778 popje
Watishetnutvaneenondertitel?
pi_198024659
Ik denk echt dat het heel belangrijk is wat er voor beleid komt na het vaccineren van de kwetsbaren. Blijven we dan in een wereld waar we besmettingen gaan voorkomen?

Net als we nu in level zeer ernstig blijven terwijl we al in ernstig zitten?
Het leven is een groot feest, en jij bent ook uitgenodigd!
pi_198024665
quote:
0s.gif Op maandag 15 februari 2021 20:46 schreef mir1986 het volgende:
Ohh de action staat op omvallen. Bizar.. Geeft aan zoveel mensen werk, zorgt ervoor dat armere mensen hun producten kunnen kopen. Bizar. Bizar.
Nadeel van goedkope handel is dat je veel omloop moet hebben.
Weken dicht is niet echt bevorderlijk...
pi_198024667
quote:
0s.gif Op maandag 15 februari 2021 20:51 schreef Vasilevski het volgende:
Een congres, daar zitten we op te wachten. :')

"Laten we gaan kijken wat er weer kan als de kwetsbaren gevaccineerd zijn. We snakken allemaal weer naar een heidag met de hele afdeling, weer gezellig met de collega's op kantoor over de voetbal praten, om 7u in de trein/bus/tram."

Said no-one ever.
Heidag op je hoofd ja.
pi_198024683
quote:
0s.gif Op maandag 15 februari 2021 20:52 schreef raptorix het volgende:

[..]

Je vergeet de Britse variant des doods te vermelden wat de reden is dat we naar extra zware maatregelen zijn gegaan?
Als je in een Virus model niet eens kunt voorspellen of R0 1.15 is, of 1.8 dan kun je beter stoppen, het is alsof je er met een voetbalwedstrijd 20-0 vanaf zit 10 minuten voor tijd, en dan roepen: Ja de speeltijd is nog niet om.
Er is nooit beweerd dat de Britse variant dodelijker is.
pi_198024687
quote:
0s.gif Op maandag 15 februari 2021 20:53 schreef Wantie het volgende:

[..]

Nadeel van goedkope handel is dat je veel omloop moet hebben.
Weken dicht is niet echt bevorderlijk...
Geloof die onzin niet, Action is 1 van de best renderende zaken van Nederland, die zullen als allerlaatste retailer omvallen.
pi_198024695
quote:
0s.gif Op maandag 15 februari 2021 20:54 schreef Wantie het volgende:

[..]

Er is nooit beweerd dat de Britse variant dodelijker is.
Het zou voor code zwart zorgen.
pi_198024697
quote:
Gekocht door PE hè (3i), dus volgestopt met schulden om maar dividend te kunnen uitkeren. Nu het spelletje met de bank en de overheid gaan spelen.
pi_198024699
quote:
0s.gif Op maandag 15 februari 2021 20:53 schreef mir1986 het volgende:

[..]

Als de zorg omvalt liggen de doden toch op de straten? Omdat de zorg dan overspoelt wordt met alle andere zieke mensen die dan geen zorg meer krijgen. Toch? Waarom zien we dat in Nepal dan niet gebeuren?
Is in Nepal het zorgstelsel vastgelopen?
pi_198024701
quote:

[..]

Meerdere festivals (Dauwpop, Zwarte Cross) hebben hun datums al in september gezet. Dan is augustus ook niet erg vreemd, en zo raar is dat ook niet, als vaccinatie door blijft lopen zijn we dan al een heel eind op weg, nog los van het mooie weer rond die periode (als het goed is) wat ook ontzettend goed is voor verspreiding zagen we afgelopen zomer.
pi_198024707
quote:
0s.gif Op maandag 15 februari 2021 20:53 schreef mir1986 het volgende:

[..]

Als de zorg omvalt liggen de doden toch op de straten? Omdat de zorg dan overspoelt wordt met alle andere zieke mensen die dan geen zorg meer krijgen. Toch? Waarom zien we dat in Nepal dan niet gebeuren?
Jonge populatie dus veel minder zware zieken. Arme mensen die ziekenhuiszorg niet kunnen betalen en thuis sterven.
pi_198024730
Gaan we echt Nepal met Nederland vergelijken? :') :') |:( |:(
pi_198024744
quote:
Ja dan springt er vast niemand in dat gat.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_198024748
quote:
0s.gif Op maandag 15 februari 2021 20:56 schreef Noordzijde het volgende:
Ja, want Nepal doet het veel beter ^O^
pi_198024750
quote:
0s.gif Op maandag 15 februari 2021 20:55 schreef Jaeger85 het volgende:

[..]

Jonge populatie dus veel minder zware zieken. Arme mensen die ziekenhuiszorg niet kunnen betalen en thuis sterven.
Klopt, ook van die domme journalisten die zich maar blijven afvragen waarom Corona in Afrika niet voorkomt :') :')

-90 procent is onder de 50
-Ziekenhuizen zijn voor rijken

Dus geen wonder dat daar Corona geconstateerd word.
pi_198024753
quote:
0s.gif Op maandag 15 februari 2021 20:53 schreef raptorix het volgende:

[..]

Heidag op je hoofd ja.
Als dat niet meer terugkomt, ben ik bereid mijn ziel te verkopen aan Soros/Schwab/Gates. Kom maar door met dat nieuwe normaal!
  maandag 15 februari 2021 @ 20:58:12 #77
445514 DonDruiper
FOK!off met je popup a(i)ds.
pi_198024756
quote:
Held.

Zoveel open deuren, heerlijk.
Zuiger van het FOK!-OMT
pi_198024792
quote:
0s.gif Op maandag 15 februari 2021 20:54 schreef raptorix het volgende:

[..]

Het zou voor code zwart zorgen.
Niet omdat hij dodelijker is.
pi_198024801
quote:
0s.gif Op maandag 15 februari 2021 20:50 schreef Wantie het volgende:

[..]

Eens kijken:

Als de covid echt zo erg was, waar blijven de extra ziekenhuisbedden?
Er is gekozen voor beperkende maatregelen ipv het laten oplopen van het aantal ziekenhuis opnames.
Onder andere omdat je bij een exponentieel groeiend virus een nog groter probleem hebt bij een hogere besmettingsgraad.

Waarom zijn al die miljoenen besmettingen geen doden?

Omdat de mortaliteit relatief laag is.
Desondanks wel 10% meer overlijdens vorig jaar dan normaal, ondanks de maatregelen.

Waarom hebben de meeste mensen er geen eens erg in dat ze besmet zijn?
Omdat niet iedereen er ernstig ziek van wordt...
Dat is ook nooit beweerd.

Kom uit die massapsychose en denk na! We worden belazerd.

Omdat je het antwoord op die vragen niet weet betekent niet dat we worden belazerd.
aparte anwoorden geef je..
Je eerste antwoord is totaal een ander antwoord dan dat er gevraagd werd.
Iemand vraagt waar blijven de extra bedden , en wat antwoord je? je hebt het niet eens over bedden. Dat is toch geen antwoord op de vraag.

Je tweede antwoord 10% meer overlijdens dan normaal ondanks de maatregelen.

Is dus een pure aannname.Meer overlijdens dan normaal heeft op zich niks met corona doden te maken.
Dat moet je eerst bewijzen. Niet zomaar aannamen.

Draait het eens om. Je zegt ondanks de maatregelen. Je kunt ook zeggen we hebben 10% meer overlijdens vorig jaar door corona maatregelen. (zelfmoord, verslechterde gezondheid door lockdowns, uitstellen andere ziekenhuis zorg, ouderen die door de maatregelen eerderder wegvallen omdat het plezier voor hun weg is, noem maar op)

Je kunt niet standaard zeggen 10% overstefte (dus meer dat je zou verwachten) dat komt doordat die mensen allemaal zijn overleden aan corona. Dat is een hele grote aanname.
  maandag 15 februari 2021 @ 21:00:55 #81
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_198024809
quote:
9s.gif Op maandag 15 februari 2021 20:59 schreef nostra het volgende:
Commentaar in The Lancet. Als we die lijn gaan volgen zijn we tot 2040 bezig.
Tot 2040-2045 ongeveer.
pi_198024812
quote:
9s.gif Op maandag 15 februari 2021 20:59 schreef nostra het volgende:
Commentaar in The Lancet. Als we die lijn gaan volgen zijn we tot 2040 bezig.
Het voordeel van weten dat je Fucked bent is het accepteren en stoppen met het gevecht :)
pi_198024824
quote:
0s.gif Op maandag 15 februari 2021 20:59 schreef Wantie het volgende:

[..]

Niet omdat hij dodelijker is.
Omdat de zorg overspoelt zou worden ja, waar blijft de stijging?
  maandag 15 februari 2021 @ 21:03:55 #84
78780 deedeetee
rustig doorgaan met ademhalen
pi_198024857
quote:
0s.gif Op maandag 15 februari 2021 21:01 schreef raptorix het volgende:

[..]

Omdat de zorg overspoelt zou worden ja, waar blijft de stijging?
nog steeds : over 2 weken. :Y

* deedeetee begint er lol in te krijgen
Ga fietsen jij !! ikke niet hoor..
pi_198024868
Van der Laan (Action): Ook voor ons houdt het een keer op
AMSTERDAM - Action-topman Sander van der Laan maakt zich zorgen over het uitblijven van heropening van de winkels in Nederland. 'Het is desastreus, veel retailbedrijven zullen omvallen als de huidige situatie langer duurt. Wij hebben een lange adem, maar ook voor ons houdt het een keer op. Ik hoop dat politici dat beseffen.'
Delen:

Eerste publicatie door Joep MeijsenEerste publicatie 15:04Laatst gewijzigd 15:06948x gelezen

Dat zegt hij in een interview met dagblad De Telegraaf. Begrip voor de situatie van grote retailers zag hij eerder niet. ‘We hebben vorige week met tien grote retailers een gesprek gehad met premier Rutte. Daarin hebben we aangegeven dat ook grote retailers het zwaar hebben. De premier gaf uiteindelijk toe dat hij zich dat niet had gerealiseerd. Daarom hopen we dat er zo snel mogelijk perspectief komt.’

Bron: telegraaf

Wat, Rutte snapt niet dat als je winkels dicht doet ze om gaan vallen?

En dat is een VVD’er? Hehe
pi_198024875
quote:
1s.gif Op maandag 15 februari 2021 20:05 schreef DeVerzamelaar het volgende:

[..]

Als we zelfs al in niveau waakzaam met 0 besmettingen maar 8 personen thuis mogen ontvangen dan kun je een festival wel helemaal op je buik schrijven met angsthaas Rutte aan het roer.
Daarnaast moeten die buitenlandse bands dat al maanden vantevoren plannen. Of het wordt een lowlands met alleen maar NL artiesten/sprekers. 100% NL Lowlands.
Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
  maandag 15 februari 2021 @ 21:06:17 #87
68638 Zwansen
He is so good it is scary...
pi_198024894
quote:
0s.gif Op maandag 15 februari 2021 20:43 schreef mir1986 het volgende:
[ twitter ]

Dit vraag ik mij ook af. En wat betreft Nepal, ze maken ons bang met doden op de stoepen, dat gebeurt daar ook niet.
Ik weet niet waar ik moet beginnen, sorry.
pi_198024896
Bericht van de toekomst:

In 2024 vielen er circa 2800 doden vanwege de verschijning van Diederik Gommers op TV, bij veel van de slachtoffers was er sprake van ernstige depressiviteit na het aanhoren van deze langspeelplaat. Ondanks dat we inmiddels al 8 maanden geen Corona gevallen hebben gehad blijven praatprogramma's deze Arts uitnodigen. Premier Rutte reageerde op dit bericht: Hou vol! De heer Gommers gaat over 2 jaar met pensioen, tot die tijd zijn wij helaas contractueel gebonden aan de heer Gommers. Rutte beloofde extra budget toe te zeggen om te kijken of extra hulp oplossing kan bieden.
pi_198024901
quote:
0s.gif Op maandag 15 februari 2021 21:03 schreef deedeetee het volgende:

[..]

nog steeds : over 2 weken. :Y

* deedeetee begint er lol in te krijgen
Zoals ik al zei, in bijna elk cafe hangt een bordje: Morgen gratis bier.
pi_198024903
quote:
Waar haal je dit vandaan?
Van wat ik lees is dat de Action juist heeft uitgebreid dit jaar
Twiddel
pi_198024912
quote:
0s.gif Op maandag 15 februari 2021 21:04 schreef JosMert het volgende:
Van der Laan (Action): Ook voor ons houdt het een keer op
AMSTERDAM - Action-topman Sander van der Laan maakt zich zorgen over het uitblijven van heropening van de winkels in Nederland. 'Het is desastreus, veel retailbedrijven zullen omvallen als de huidige situatie langer duurt. Wij hebben een lange adem, maar ook voor ons houdt het een keer op. Ik hoop dat politici dat beseffen.'
Delen:

Eerste publicatie door Joep MeijsenEerste publicatie 15:04Laatst gewijzigd 15:06948x gelezen

Dat zegt hij in een interview met dagblad De Telegraaf. Begrip voor de situatie van grote retailers zag hij eerder niet. ‘We hebben vorige week met tien grote retailers een gesprek gehad met premier Rutte. Daarin hebben we aangegeven dat ook grote retailers het zwaar hebben. De premier gaf uiteindelijk toe dat hij zich dat niet had gerealiseerd. Daarom hopen we dat er zo snel mogelijk perspectief komt.’

Bron: telegraaf

Wat, Rutte snapt niet dat als je winkels dicht doet ze om gaan vallen?

En dat is een VVD’er? Hehe
Misschien lust Rutte geen eieren.
pi_198024918
quote:
Nemand vergelijkt Nepal met Nederland. Niemand zegt dat wat in Nepal werkt hierook werkt.
Dus roep niet zomaar wat.

Wat wel interessant is om te kijken wat een virus doet. Volle nachtclubs, stadiums en volle treinen zonder mondkapjes etc. En dan geen explosieve expontiele groei. Dat is wel interessant om te zien.

Dan kun je van alles roepen ja Nepal is Nederland niet. Maar is het virus bang voor Nepalezen ofzo? dat het virus denkt oh dat zijn Nepalezen die allemaal bij elkaar op een kluitje zitten dan blijf ik maar weg.
  maandag 15 februari 2021 @ 21:07:46 #93
78780 deedeetee
rustig doorgaan met ademhalen
pi_198024919
quote:
0s.gif Op maandag 15 februari 2021 21:06 schreef raptorix het volgende:

[..]

Zoals ik al zei, in bijna elk cafe hangt een bordje: Morgen gratis bier.
ahhh jij begint er ook lol in te krijgen :D
Ga fietsen jij !! ikke niet hoor..
pi_198024927
quote:
99s.gif Op maandag 15 februari 2021 21:06 schreef summer2bird het volgende:

[..]

Waar haal je dit vandaan?
Van wat ik lees is dat de Action juist heeft uitgebreid dit jaar
Lees: Action wil geld van overheid.
  maandag 15 februari 2021 @ 21:08:52 #95
346939 Janneke141
pi_198024934
quote:
0s.gif Op maandag 15 februari 2021 21:04 schreef JosMert het volgende:
Daarin hebben we aangegeven dat ook grote retailers het zwaar hebben. De premier gaf uiteindelijk toe dat hij zich dat niet had gerealiseerd
Dus van de kleine ondernemers wist hij het wel, alleen interesseerde dat hem niet? Of hoe moet ik dit lezen?
pi_198024936
quote:
0s.gif Op maandag 15 februari 2021 21:07 schreef deedeetee het volgende:

[..]

ahhh jij begint er ook lol in te krijgen :D
Ik ben groot voorstander van maatregelen, maar ook groot voorstander van wetenschap.
pi_198025030
quote:
0s.gif Op maandag 15 februari 2021 21:00 schreef Abyss33 het volgende:

[..]

aparte anwoorden geef je..
Je eerste antwoord is totaal een ander antwoord dan dat er gevraagd werd.
Iemand vraagt waar blijven de extra bedden , en wat antwoord je? je hebt het niet eens over bedden. Dat is toch geen antwoord op de vraag.
Er wordt niet gevraagd naar extra bedden, er wordt gevraagd waarom ze er niet zijn als Covid-19 echt zo erg is.
Dat is wat anders..
Verder is de IC opgeschaald, dus er zijn wel extra bedden.
Alleen hadden we tijdens de eerste lockdown noodhospitaals, die hebben we nu niet.
Dat is omdat we nu veel meer focussen op het voorkomen dat we die bedden nodig zijn.
En dat is omdat als je meer bezetting van bedden toelaat, je dus ook meer besmettingen toelaat. En als dan de R0-waarde plotseling oploopt, dan neemt het aantal ziekenhuis opnames ook exponentieel toe en zit je met een groter aantal bedden sneller met een tekort aan capaciteit dan met het huidige beleid.

quote:
Je tweede antwoord 10% meer overlijdens dan normaal ondanks de maatregelen.

Is dus een pure aannname.Meer overlijdens dan normaal heeft op zich niks met corona doden te maken.
Dat moet je eerst bewijzen. Niet zomaar aannamen.
10.000 geregistreerde Covid-19 doden.
Die loop jij te ontkennen.
Daar bovenop nog eens 5000 meer doden dan normaal in 2020...
Griep zekers?
Je loopt halsstarrig te ontkennen.
quote:
Draait het eens om. Je zegt ondanks de maatregelen. Je kunt ook zeggen we hebben 10% meer overlijdens vorig jaar door corona maatregelen. (zelfmoord, verslechterde gezondheid door lockdowns, uitstellen andere ziekenhuis zorg, ouderen die door de maatregelen eerderder wegvallen omdat het plezier voor hun weg is, noem maar op)
Aantal zelfmoorden is niet gestegen vorig jaar.
En 5000 doden vanwege de maatregelen?
Ook een aanname.
Dat mensen door uitgestelde zorg overlijden is indirect coronaslachtoffers..

quote:
Je kunt niet standaard zeggen 10% overstefte (dus meer dat je zou verwachten) dat komt doordat die mensen allemaal zijn overleden aan corona. Dat is een hele grote aanname.
Je probeert het te bagatelliseren.
  maandag 15 februari 2021 @ 21:15:45 #98
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_198025036
quote:
0s.gif Op maandag 15 februari 2021 21:00 schreef WheeledWarrior het volgende:

[..]

Tot 2040-2045 ongeveer.
Als in 2040 (nou ja, 2039 eigenlijk) niet weer een of andere Oostenrijker het op zijn heupen krijgt.
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
  maandag 15 februari 2021 @ 21:17:18 #99
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_198025061
quote:
Begint allebei met Ne.
En beide hebben ook de letters a en l in zich :7
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_198025089
quote:
0s.gif Op maandag 15 februari 2021 21:07 schreef Abyss33 het volgende:

[..]

Nemand vergelijkt Nepal met Nederland. Niemand zegt dat wat in Nepal werkt hierook werkt.
Dus roep niet zomaar wat.

Wat wel interessant is om te kijken wat een virus doet. Volle nachtclubs, stadiums en volle treinen zonder mondkapjes etc. En dan geen explosieve expontiele groei. Dat is wel interessant om te zien.
Dat weet je niet, of het niet exponentieel groeit.
Nepal heeft een relatief jonge bevolking, dus maar een klein deel wordt echt ziek.

quote:
Dan kun je van alles roepen ja Nepal is Nederland niet. Maar is het virus bang voor Nepalezen ofzo? dat het virus denkt oh dat zijn Nepalezen die allemaal bij elkaar op een kluitje zitten dan blijf ik maar weg.
Nee, je kunt op basis van de geringe informatie die we over Nepal hebben geen conclusies trekken.
Dan zou je een grootschalig bevolkingsonderzoek moeten doen om de verspreiding in kaart te brengen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')