Thomas in dat spiegelbeeldquote:Op maandag 15 februari 2021 17:58 schreef 5thencounter het volgende:
Sjeezus wiens idee was dat...
[ afbeelding ]
Ja, dat was niet echt handig van Mies.quote:Op maandag 15 februari 2021 18:03 schreef Benny het volgende:
Jill is aan het stofzuigen.
Michel zegt dat ze eerst het kleed even moet doen. Ze zetten beiden alles opzij om het kleed stof te zuigen.
Vervolgens staat Michel te stofzuigen terwijl Jill zo kijkt van "eeeeh, daar was ik mee bezig". Loopt vervolgens maar weg.
quote:Op maandag 15 februari 2021 18:04 schreef Benny het volgende:
[..]
Thomas ziet er zo uit als een sushikok
Vreselijke bemoeialquote:Op maandag 15 februari 2021 18:03 schreef Benny het volgende:
Jill is aan het stofzuigen.
Michel zegt dat ze eerst het kleed even moet doen. Ze zetten beiden alles opzij om het kleed stof te zuigen.
Vervolgens staat Michel te stofzuigen terwijl Jill zo kijkt van "eeeeh, daar was ik mee bezig". Loopt vervolgens maar weg.
Verrek!!quote:Op maandag 15 februari 2021 18:04 schreef Benny het volgende:
[..]
Thomas ziet er zo uit als een sushikok
Dit slaat werkelijk waar nergens op. Als je wat doet, doe het dan goed.quote:
hakjes weer uit hahaquote:
Natte doek/droge doek. Van buiten naar binnen. Wasbakken dus als laatstequote:
Kinderen moeten nu eenmaal gestuurd wordenquote:Op maandag 15 februari 2021 18:06 schreef Benny het volgende:
Nu is Mike Jill ook al aan het commanderen dat ze onder de puzzelhoek goed moet stofzuigen
Jerrel ookquote:Op maandag 15 februari 2021 18:07 schreef danilel het volgende:
Jill is de enige met bijpassende prostitutie make-up
Draag Jerrel ook zo'n jurkjequote:
Ik wilde het net typen.quote:Op maandag 15 februari 2021 18:07 schreef danilel het volgende:
Tarrel zou het pakje prima staanquote:Op maandag 15 februari 2021 18:07 schreef danilel het volgende:
die zie ik helemaal niet, zal wel balen dat hij ook niet zo'n pakje heeftquote:
Daarom sturen wij jou hier ook af en toe. Niet in de aanval nu, is positief bedoeldquote:Op maandag 15 februari 2021 18:07 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Kinderen moeten nu eenmaal gestuurd worden![]()
Heeft hij die niet aan dan. Heb hem nog niet gezienquote:Op maandag 15 februari 2021 18:08 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
Tarrel zou het pakje prima staan
Hij gaat daar echt wel een punt van makenquote:Op maandag 15 februari 2021 18:08 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
die zie ik helemaal niet, zal wel balen dat hij ook niet zo'n pakje heeft
Nick voelt dat hè......quote:Op maandag 15 februari 2021 16:42 schreef JimLaFleur het volgende:
Je ziet gewoon hoe erg Jill met de nominatie stress zit, ze kan Michel en Nick niet meer aankijken.
neej alleen een schortjequote:Op maandag 15 februari 2021 18:09 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Heeft hij die niet aan dan. Heb hem nog niet gezien
ja want hij had ook hakjes gehad ervoorquote:Op maandag 15 februari 2021 18:09 schreef Poefbank het volgende:
[..]
Hij gaat daar echt wel een punt van maken
Die zit straks weer in de DBK, te huilen dat hij geen genderkeuze heeft gekregen.quote:Op maandag 15 februari 2021 18:08 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
die zie ik helemaal niet, zal wel balen dat hij ook niet zo'n pakje heeft
Ondanks dat ze op een man lijkt, ziet Liese er wel het geilst uit als ik het zo mag brengenquote:
Huismeester Zoey heeft schoonmaakpakjes gevraagd voor haar regelsquote:Op maandag 15 februari 2021 18:08 schreef lyo het volgende:
Hi all!![]()
Ik heb me nog niet bijgelezen, maar wat een beeld! Even een snelle up-to-date wat betreft de pakjes die ze aanhebben?
Lingerie was een betere optie geweest. Kijkcijfers enzoquote:Op maandag 15 februari 2021 18:11 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Huismeester Zoey heeft schoonmaakpakjes gevraagd voor haar regels
Dat mag jij zo brengen ouwe reus. Ben het met je eens.quote:Op maandag 15 februari 2021 18:11 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Ondanks dat ze op een man lijkt, ziet Liese er wel het geilst uit als ik het zo mag brengen
Was net in beeld, is de badkamer aan het poetsen.quote:Op maandag 15 februari 2021 18:13 schreef Joyce-43 het volgende:
waar is ferrel zie hem echt niet haha
Die was in de slaapkamer de ramen aan het schoonmakenquote:Op maandag 15 februari 2021 18:13 schreef Joyce-43 het volgende:
waar is ferrel zie hem echt niet haha
quote:Op maandag 15 februari 2021 18:13 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Dat mag jij zo brengen ouwe reus. Ben het met je eens.
Rosalia maakt mooie muziek , maar dit is baggerquote:
Deez stemming ies doorgestoke koart. Iek wil dat degène die op mij gestemd heeft da in mijne gezicht komt zeggen veur morgenvroeg. Als die persoan nog nie naar mij toegekome is weet ik wa’ ne rat ge zijt. Want iek weet wie op mij gestemd heeft, iek heb u door.quote:Op maandag 15 februari 2021 15:19 schreef Windhapper het volgende:
Ben benieuwd of Nick en Michel het ook allemaal zo goed kunnen relativeren als ze er morgen samen opstaan.
Kim Holland, fouter dan fout kan nietquote:Op maandag 15 februari 2021 18:14 schreef FOKoffieleut het volgende:
U keek naar een door Kim Holland verneukt Marc Dorcel script
Hahaha oké en dit is wat ze hebben gekregen, wauw. Maar goed, leuk over the topquote:Op maandag 15 februari 2021 18:11 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Huismeester Zoey heeft schoonmaakpakjes gevraagd voor haar regels
quote:Op maandag 15 februari 2021 18:15 schreef lyo het volgende:
[..]
Hahaha oké en dit is wat ze hebben gekregen, wauw. Maar goed, leuk over the top
Rapper Sjorsquote:Op maandag 15 februari 2021 18:15 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Kim Holland, fouter dan fout kan niet
badkamer is liese en thomas bezigquote:Op maandag 15 februari 2021 18:13 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Was net in beeld, is de badkamer aan het poetsen.
Geen show gezien, alleen een fout carnaval feestje van 10 minquote:
dit moet de hele weekquote:Op maandag 15 februari 2021 18:16 schreef Mrsloveable het volgende:
Nu is alles schoon hoeven ze dat rest van de week niet meer te doen
Dat wou ik ook net vragen! Schakel net weer inquote:Op maandag 15 februari 2021 18:08 schreef lyo het volgende:
Hi all!![]()
Ik heb me nog niet bijgelezen, maar wat een beeld! Even een snelle up-to-date wat betreft de pakjes die ze aanhebben?
Gekregen voor het half-uurtje poetsen. Ze hadden er ook even muziek bij.quote:Op maandag 15 februari 2021 18:18 schreef Ireth het volgende:
[..]
Dat wou ik ook net vragen! Schakel net weer in
quote:Op maandag 15 februari 2021 18:21 schreef WAvanBuren het volgende:
Man 3 Liese, hoe preuts kan je zijn.
En op het strand paraderen ze in bikiniquote:Op maandag 15 februari 2021 18:21 schreef Whuzz het volgende:
Mijn god, de preutsheid in deze BB is echt ongekend. Zelfs een BH moet worden verstopt
tja zo te zien vandaag geen nominaties dus geen tv kunnen makenquote:Op maandag 15 februari 2021 18:21 schreef Ireth het volgende:
Jerrel staat zijn plamuur er af te halen.... 4 uur mee bezig geweest
We hebben ook nog nooit een tiet gezienquote:Op maandag 15 februari 2021 18:21 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
[..]
En op het strand paraderen ze in bikini
Misschien heeft ze wel gewoon een boerkini van Zoef gehad.quote:Op maandag 15 februari 2021 18:21 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
[..]
En op het strand paraderen ze in bikini
Dan ben ik blij dat er toch nog iemand zich vermaakt heeftquote:
Lekker toch?quote:Op maandag 15 februari 2021 18:25 schreef magnaal het volgende:
Wat vreselijk ordinair, worden ze straks nog vastgebonden ofzo?? Lijkt echt een bdsm tafereel
Noice !!!quote:Op maandag 15 februari 2021 18:25 schreef magnaal het volgende:
Wat vreselijk ordinair, worden ze straks nog vastgebonden ofzo?? Lijkt echt een bdsm tafereel
Was het dat maar.quote:Op maandag 15 februari 2021 18:25 schreef magnaal het volgende:
Winnaarquote:
Absoluut. De enige die in aanmerking komt. De rest. Tjaquote:
dann is geen muziekquote:Op maandag 15 februari 2021 18:27 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
tis net klaar
ff rukspoelen Swansie
Dit soort kleding trek ik aan als ik ga vissenquote:
Je vangt niks ermeequote:Op maandag 15 februari 2021 18:28 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Dit soort kleding trek ik aan als ik ga vissen
er was muziek..quote:
quote:Op maandag 15 februari 2021 18:28 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Dit soort kleding trek ik aan als ik ga vissen
Ik had niet anders verwachtquote:Op maandag 15 februari 2021 18:30 schreef Tourniquet het volgende:
Na 'Chez Patrick' zit er ook al de klad in de complimentendouche.
Dat zijn muil is gesnoerd door de regiequote:
Complimentendouche?quote:Op maandag 15 februari 2021 18:33 schreef zodeju het volgende:
[..]
Moet ook zeggen dat dit de ergste regel is die tot nu toe is geweest.
Ze snapt toch wel dat ze vrijwillig in een TV Show zit met +/- 300.000 kijkers p/d ? Wat the fuck me-timequote:
vermoed eerder van vakantehuisjequote:Op maandag 15 februari 2021 18:33 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
RaaaaaR
das bijj Mies thuis?
er ligt sneeuw?
Ergens op vakantie vermoed ik.quote:Op maandag 15 februari 2021 18:33 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
RaaaaaR
das bijj Mies thuis?
er ligt sneeuw?
Daar heb je geen last van, die praten/zeuren niet tegen haarquote:Op maandag 15 februari 2021 18:34 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ze snapt toch wel dat ze vrijwillig in een TV Show zit met +/- 300.000 kijkers p/d ? Wat the fuck me-time
fotobehangquote:Op maandag 15 februari 2021 18:35 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Ergens op vakantie vermoed ik.
Hij heeft geen tuin.
hoe weet je dat danquote:Op maandag 15 februari 2021 18:35 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Ergens op vakantie vermoed ik.
Hij heeft geen tuin.
en nuquote:Op maandag 15 februari 2021 18:36 schreef Tourniquet het volgende:
Jerrel: "Het voelt nog steeds heel erg als 2 groepen"
Jill "Ja, erg he!?"
Dan helpt het echt om je met je groepje terug te trekken op de slaapkamer.
Die moet bedenken welke groep ze onder de bus gaat gooien.quote:Op maandag 15 februari 2021 18:33 schreef Kefke04 het volgende:
Ferrel weggestuurd door Zoey, ze wil me time
Ze had de meeste scenario's al uitgedacht zei ze vanmiddag tegen Matt in het washok.quote:Op maandag 15 februari 2021 18:38 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Die moet bedenken welke groep ze onder de bus gaat gooien.
Het ligt niet aan huuuuuunnnnnnn.quote:Op maandag 15 februari 2021 18:36 schreef Tourniquet het volgende:
Jill "Ja, erg he!?"
nou net ging hij uit zichzelf vond het al goed van hem zo jammer dat die nu weer terug isquote:
En dat is elke dag een paar keer per dag ookquote:Op maandag 15 februari 2021 18:36 schreef Tourniquet het volgende:
Jill "Ja, erg he!?"
quote:Op maandag 15 februari 2021 18:39 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Hij woont in een appartement met een balkon.
Maarsen of De Meern zoietsquote:Op maandag 15 februari 2021 18:39 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Hij woont in een appartement met een balkon.
De 4e avond op rij dat ze na het eten in de slaapkamer verdwijnen.quote:
Maarssen 😁quote:Op maandag 15 februari 2021 18:41 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
[..]
Maarsen of De Meern zoiets
.wasutffvergetenklopt
Hmm.. die had ze verdomd snel uit dan.. alle filmpjes doorgespit...quote:Op maandag 15 februari 2021 18:43 schreef StruisZVeugelT het volgende:
@:Gher
JUlie had ook en pakje aan
knie kousen en sneakers
Gegil van Jil wat een dramaquote:
Dat was ook te horen op stream 2 terwijl de woonkamer in beeld wasquote:Op maandag 15 februari 2021 18:43 schreef Kefke04 het volgende:
even men headset af dat gekrijs van Jill met een gitaar kunnen men trommelvliezen niet aan
zij heeft het ook gedragen hoorquote:Op maandag 15 februari 2021 18:40 schreef 5thencounter het volgende:
En daar is Julie.. zonder hoerepakje aan... karakter? de énige die een
[ afbeelding ]
doet naar Achter?
[ afbeelding ]
Matt vroeg "wat krijg ik als ik 'm aan doe?"quote:Op maandag 15 februari 2021 18:43 schreef Joyce-43 het volgende:
ik weet een goeie huismeester regel hele week slaapkamers overdag dicht!
Jill vraagt aan jerrel wil je morgen mijn pakje aan nee hoeft niet zegt die maar nog voor die antwoord kon geven zegt Matt ik wil hem wel aan hoor
Als je tegen word gehouden door de febo, dan zou ik idd ook pleiter gaan. Zijn rol is uitgespeeld.quote:
Ja, zij kan "de weerwolven worden wakker" het mooiste laten allitereren.quote:Op maandag 15 februari 2021 18:46 schreef Joyce-43 het volgende:
mijn plusje aan liese zijn verteld de weerwolven wel het beste
jerrel? hij wil een daantje doen? weten dat je genomineerd wordt en dan snel opstappen.. laffe hondquote:Op maandag 15 februari 2021 18:46 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Als je tegen word gehouden door de febo, dan zou ik idd ook pleiter gaan. Zijn rol is uitgespeeld.
Ze hebben hem niet voor jan lul gecast. Ik denk dat hij wat snel van start ging.quote:Op maandag 15 februari 2021 18:46 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Als je tegen word gehouden door de febo, dan zou ik idd ook pleiter gaan. Zijn rol is uitgespeeld.
Dom gelul, hij mag niets meer.quote:Op maandag 15 februari 2021 18:48 schreef Sestra666 het volgende:
[..]
jerrel? hij wil een daantje doen? weten dat je genomineerd wordt en dan snel opstappen.. laffe hond
Wie zegt dat?quote:
Vind je geil hequote:
En toen is geklaagd en werd hij teruggeroepen. Hij is niet voor Jak lul zo rustig.quote:Op maandag 15 februari 2021 18:49 schreef Soury het volgende:
[..]
Ze hebben hem niet voor jan lul gecast. Ik denk dat hij wat snel van start ging.
hij zei echt eerst dat die hem wel aan wou dat wat jij zegt was idd iets laterquote:Op maandag 15 februari 2021 18:46 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Matt vroeg "wat krijg ik als ik 'm aan doe?"
Jill: "Dan scheurt m'n jurkje..."
Hij is mij te rustig. Dus denk achterquote:
van wie?quote:Op maandag 15 februari 2021 18:46 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Dat denk jij. Volgens mij weet hij dat zelf beterquote:Op maandag 15 februari 2021 18:51 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
En toen is geklaagd en werd hij teruggeroepen. Hij is niet voor Jak lul zo rustig.
Dus datquote:Op maandag 15 februari 2021 18:52 schreef Sestra666 het volgende:
[..]
van mij mag hij, doe waar je voor kwam.. een rustige jerrel mag weg
Lees effe, anders zit ik dubbel te postenquote:
Of hij heeft zijn kruid al verschoten. te veel binnen een paar dagen.quote:Op maandag 15 februari 2021 18:51 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
En toen is geklaagd en werd hij teruggeroepen. Hij is niet voor Jak lul zo rustig.
Kloptquote:Op maandag 15 februari 2021 18:52 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat denk jij. Volgens mij weet hij dat zelf beter
Alles kanquote:Op maandag 15 februari 2021 18:53 schreef zodeju het volgende:
[..]
Of hij heeft zijn kruid al verschoten. te veel binnen een paar dagen.
Precies lul dan niet zoquote:
Groepsbuilding? Ik zie een kleuterklas voor mequote:Op maandag 15 februari 2021 18:55 schreef Joyce-43 het volgende:
dit zou wel groepsbuilding kunnen zijn alleen helaas moet ik het zeggen vond haar altjd heel leuk maar jill doet niet fijne mee kan ook wel even meer erin steken
Ik heb de stream teruggespoeld maar hoor 'm dat echt niet zeggen. Maar maakt verder niet uit ook...quote:Op maandag 15 februari 2021 18:51 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
hij zei echt eerst dat die hem wel aan wou dat wat jij zegt was idd iets later
WW-en?quote:Op maandag 15 februari 2021 18:56 schreef suzi1 het volgende:
die goeie ouwe tijd, dat naat en els nog ergens achteraf zaten tijdens het ww-en
Nee nooitquote:
zoiets..quote:Op maandag 15 februari 2021 18:53 schreef zodeju het volgende:
[..]
Of hij heeft zijn kruid al verschoten. te veel binnen een paar dagen.
Die goeie oude tijd is 4 weken geledenquote:Op maandag 15 februari 2021 18:56 schreef suzi1 het volgende:
die goeie ouwe tijd, dat naat en els nog ergens achteraf zaten tijdens het ww-en
ja vorige maandquote:Op maandag 15 februari 2021 18:58 schreef Soury het volgende:
[..]
Die goeie oude tijd is 4 weken geleden
oh ok sorry dan dacht echt dat die het zeiquote:Op maandag 15 februari 2021 18:57 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Ik heb de stream teruggespoeld maar hoor 'm dat echt niet zeggen. Maar maakt verder niet uit ook...
Ik ben emotioneel nuquote:
Weerwolven. Een van de rollen is piepend meisje. Maar omdat je ene jongetje bent... Valt-ie?quote:Op maandag 15 februari 2021 18:59 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Weet ik veel, volg die shit niet
Nee valt niet, wil het ook niet laten vallen, ben geen kleuterquote:Op maandag 15 februari 2021 19:00 schreef Benny het volgende:
[..]
Weerwolven. Een van de rollen is piepend meisje. Maar omdat je ene jongetje bent... Valt-ie?
Weerwolven van wakkerdam, doen ze wel vakerquote:Op maandag 15 februari 2021 18:59 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Weet ik veel, volg die shit niet
Stream 2 heeft overzicht van hele kamer, je ziet ze allemaal zo.quote:Op maandag 15 februari 2021 19:00 schreef Ireth het volgende:
Ik zie Matt en de wezel er niet bij? Kijk ik er overheen?
Ja een paar maanden BB gaat niet in je kouwe kleren zitten he?quote:
Ja dat zou een leuke twist zijn.quote:Op maandag 15 februari 2021 19:03 schreef utopia2.0 het volgende:
Laat ze nu maar openbaar gaan nomineren, dan word het nog gezellig
Zit wat in.quote:Op maandag 15 februari 2021 19:03 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja een paar maanden BB gaat niet in je kouwe kleren zitten he?
Mooi laten gaan. Zitten wij niet met die kl*te nominaties.quote:Op maandag 15 februari 2021 18:48 schreef Sestra666 het volgende:
[..]
jerrel? hij wil een daantje doen? weten dat je genomineerd wordt en dan snel opstappen.. laffe hond
Nee er zit niks inquote:
Kleuters spelen dit spel niet hoor, dit spel vraagt veel redenering -en discussie capaciteiten. Leer je direct veel over mensentrekjesquote:Op maandag 15 februari 2021 19:01 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Nee valt niet, wil het ook niet laten vallen, ben geen kleuter
Biertje !!quote:Op maandag 15 februari 2021 19:05 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Schenk dan bij, doe ik hier ook.
Mensentrekjes. Wat is datquote:Op maandag 15 februari 2021 19:05 schreef lyo het volgende:
[..]
Kleuters spelen dit spel niet hoor, dit spel vraagt veel redenering -en discussie capaciteiten. Leer je direct veel over mensentrekjes
Taliskerquote:
De sc ging meestal snellerquote:
Trekken van mensen, hallo? Bvb hoe iemand liegt, straight face of niet uit de woorden komen, of bvb hoe je onderbouwt iemand met de vinger aanwijst en anderen daarin meekrijgt of niet.. enzovoortquote:
Ik denk dat hij dat wel snapt hoorquote:Op maandag 15 februari 2021 19:12 schreef lyo het volgende:
[..]
Trekken van mensen, hallo? Bvb hoe iemand liegt, straight face of niet uit de woorden komen, of bvb hoe je onderbouwt iemand met de vinger aanwijst en anderen daarin meekrijgt of niet.. enzovoort
Bedankt voor je uitleg, maar je denkt dat ik achterlijk ben en niet weet wat menselijke trekjes zijnquote:Op maandag 15 februari 2021 19:12 schreef lyo het volgende:
[..]
Trekken van mensen, hallo? Bvb hoe iemand liegt, straight face of niet uit de woorden komen, of bvb hoe je onderbouwt iemand met de vinger aanwijst en anderen daarin meekrijgt of niet.. enzovoort
Kleding trok op niets. Waarom alleen de meiden ?quote:Op maandag 15 februari 2021 18:29 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
er was muziek..
de meiden hadden pakjes aan ..met schoonmaken en muziek
het waren serveesters /kamermeisje pakjes
er komt verder geen feestje met verkleden
Ik denk dat niet, ik geef antwoord op je vraagquote:Op maandag 15 februari 2021 19:13 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Bedankt voor je uitleg, maar je denkt dat ik achterlijk ben en niet weet wat menselijke trekjes zijn
Dit gaat volgens mij ook net iets anders. Hoe zij het spelen ken ik het niet. Volgens mij mag de heks daar veel vaker doden en redden.quote:Op maandag 15 februari 2021 19:18 schreef Sangha het volgende:
Ik heb het weer geprobeerd maar snap nog steeds niks van dat hele geweerwolf.
Weerwolven?quote:Op maandag 15 februari 2021 19:19 schreef odie22 het volgende:
kan niet eens even eten , en mis al het leuks
Dankquote:Op maandag 15 februari 2021 19:15 schreef lyo het volgende:
[..]
Ik denk dat niet, ik geef antwoord op je vraag
Het is een hoop geschreeuw en gegil met of zonder heks.quote:Op maandag 15 februari 2021 19:19 schreef Snapjewashelaasbezet het volgende:
[..]
Dit gaat volgens mij ook net iets anders. Hoe zij het spelen ken ik het niet. Volgens mij mag de heks daar veel vaker doden en redden.
Welk leuks?quote:Op maandag 15 februari 2021 19:19 schreef odie22 het volgende:
kan niet eens even eten , en mis al het leuks
quote:Op maandag 15 februari 2021 19:18 schreef Sangha het volgende:
Ik heb het weer geprobeerd maar snap nog steeds niks van dat hele geweerwolf.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 15 februari 2021 19:22 schreef lyo het volgende:
[..]Thanx maar die had ik al gevonden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
'Ik verzamel geen geld, maar mooie momenten...'
Je bent een enorme seksist, of niet?quote:Op maandag 15 februari 2021 19:22 schreef odie22 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
gelukkig kon ik nog een uurtje terugspoelen
Ja viel me ook op, je hoort haar helemaal niet, maar als ze met haar baby's is dan is ze superdruk, beetje raar.quote:Op maandag 15 februari 2021 19:25 schreef Angelflush het volgende:
Jill is wel opmerkelijk stil.
Zij is juist degene die het over 2 kampen steeds heeft , nu zijn ze met zn allen en zij is erg stil.
wat een onzinquote:Op maandag 15 februari 2021 19:26 schreef Harry het volgende:
[..]
Je bent een enorme seksist, of niet?
Er zijn er hier meerdere die al hitsig worden bij een stukje bh en dergelijke...quote:Op maandag 15 februari 2021 19:26 schreef Harry het volgende:
[..]
Ja best welquote:
Onbegrijpelijk, en eigenlijk wel zorgwekkend. Heb er zo mijn bedenkingen bij.quote:Op maandag 15 februari 2021 19:28 schreef Sangha het volgende:
[..]
Er zijn er hier meerdere die al hitsig worden bij een stukje bh en dergelijke...
oh er kwam nog wat bij, kijk jij lekker naar djedrol , dan kijk ik wel naar het vrouwelijk schoonquote:Op maandag 15 februari 2021 19:26 schreef Harry het volgende:
[..]
Je ziet een BH-bandje, spoelt met de zenuwen in je lijf snel de beelden terug, om dat aan de wereld te laten zien. Heel apart.
Ja die komen wat tekortquote:Op maandag 15 februari 2021 19:28 schreef Sangha het volgende:
[..]
Er zijn er hier meerdere die al hitsig worden bij een stukje bh en dergelijke...
Stel je niet zo aanquote:Op maandag 15 februari 2021 19:28 schreef Harry het volgende:
[..]
Onbegrijpelijk, en eigenlijk wel zorgwekkend. Heb er zo mijn bedenkingen bij.
en hoe vaak per dag refresh je in het scanman topic ?quote:Op maandag 15 februari 2021 19:28 schreef Harry het volgende:
[..]
Onbegrijpelijk, en eigenlijk wel zorgwekkend. Heb er zo mijn bedenkingen bij.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |