Lekker is ie hoor inderdaadquote:
Nee maar het staat onder het kopje Metal dus ik ga het niet luisteren?quote:
Heel leuk jaquote:Op woensdag 2 juni 2021 12:39 schreef Slobeend het volgende:
Is Babe Rainbow hier al genoemd? Erg lekker zomers plaatje. Combi van Ultimate Painting en Mac DeMarco zou ik zeggen.
Top 5 artiesten:quote:Op vrijdag 4 juni 2021 12:03 schreef methodmich het volgende:
Het Nederlandse platenlabel Excelsior Recordings bestaat 25 jaar. Een heuglijk feit!
[ afbeelding ]
Wat is jullie Top 5 Excelsior-artiesten en Top 5 Excelsior-albumreleases uit de afgelopen 25 jaar?
- Roosbeefquote:Op vrijdag 4 juni 2021 12:16 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Top 5 artiesten:
- Spinvis
- Anne Soldaat
- Alamo Race Track
- Johan
- Moss
Top 5 albums:
Bewilder - Dear Island
Spinvis - Tot Ziens, Justine Keller
Do-The-Undo - Do-The-Undo
Moss - Never Be Scared/Don't Be a Hero
Anne Soldaat - In Another Life
Mooie lijst. Ben er zelf nog niet helemaal uit. Sowieso komt Weeps van Daryll-Ann wel bovenaan, maar daaronder moet ik nog even over nadenken.quote:Op vrijdag 4 juni 2021 12:16 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Top 5 artiesten:
- Spinvis
- Anne Soldaat
- Alamo Race Track
- Johan
- Moss
Top 5 albums:
Bewilder - Dear Island
Spinvis - Tot Ziens, Justine Keller
Do-The-Undo - Do-The-Undo
Moss - Never Be Scared/Don't Be a Hero
Anne Soldaat - In Another Life
Lekker weer hoor. In juli toch nieuwe album?quote:
23 juli ja! Hoop zo op een nieuwe tour, dat concert tijdens Pitch in de gashouder in 2014 is met afstand mn beste ooit.quote:Op dinsdag 8 juni 2021 10:35 schreef Norrage het volgende:
L
[..]
Lekker weer hoor. In juli toch nieuwe album?
quote:
Dat is toch met elke Ryan Adams?quote:
Saaie plaat....quote:Op vrijdag 18 juni 2021 13:04 schreef Slobeend het volgende:
Nieuwe Kings of Convenience vandaag jongens.
Valt me ook wat tegen ja.quote:Op vrijdag 18 juni 2021 13:30 schreef Norrage het volgende:
[..]
Saaie plaat....
Die oude platen waren net wat leuker
Dit nummer heeft het ook gehaald tot de 'Right now-playlist' van Ryan Schreiber. Ik hoor het net voorbij komen. Ik hoop op groots succes voor Pip!quote:
Gaat sowieso wel al vrij hard met releases dit jaar toch? Soms duurt het iets langer dan gepland door de naweeën van corona, maar er is al vrij veel verschenen wat mij betreft.quote:Op vrijdag 25 juni 2021 11:37 schreef Z het volgende:
Komt er (dan toch) een tsunami van releases?!?!
Faye Webster kende ik niet, maar uitstekend album. Doet wat aan Natalie Prass denken.quote:Op vrijdag 25 juni 2021 08:50 schreef Maxerazzi het volgende:
Prima muziekdagje: nieuwe Faye Webster, Tyler, the Creator en Lucy Dacus.
Maandje later al bijna, achquote:Wat is jullie Top 5 Excelsior-artiesten en Top 5 Excelsior-albumreleases uit de afgelopen 25 jaar?
Podcast tip:quote:Op vrijdag 4 juni 2021 12:03 schreef methodmich het volgende:
Het Nederlandse platenlabel Excelsior Recordings bestaat 25 jaar. Een heuglijk feit!
[ afbeelding ]
Wat is jullie Top 5 Excelsior-artiesten en Top 5 Excelsior-albumreleases uit de afgelopen 25 jaar?
Zeker.quote:Op maandag 12 juli 2021 11:42 schreef Slobeend het volgende:
Het nieuwe album van Anne Soldaat is érg lekker.
Ik ben nu echt razend enthousiast geworden om het te luisterenquote:Op woensdag 14 juli 2021 10:24 schreef Norrage het volgende:
Het is ook niet retebijzonder hoor, maar hij luistert lekker weg. Ben totaal geen fan van Anne Soldaat (je kan geen saaiere podiumpresence hebben dan hij) maar deze viel me heel erg mee
Dat was mijn bedoelingquote:Op woensdag 14 juli 2021 10:57 schreef Gehenna het volgende:
[..]
Ik ben nu echt razend enthousiast geworden om het te luisteren
Zag ook al een vader die veel doet bij de jeugd van onze club erg lyrisch posten op Twitter. Al is die een keer mee geweest met de Wandelclub van Tim Knol en sindsdien positief over iedere artiest die zelfs maar de kleinste link met Tim heeft. Maar toch... Dijkshoorn ook zeer positief vandaag, dus je bent in goed gezelschap.quote:Op woensdag 14 juli 2021 10:24 schreef Norrage het volgende:
Het is ook niet retebijzonder hoor, maar hij luistert lekker weg. Ben totaal geen fan van Anne Soldaat (je kan geen saaiere podiumpresence hebben dan hij) maar deze viel me heel erg mee
De al uitgebrachte singles vond ik ook wel aardig saai, ik verwacht ook een beetje een domper. Nog niet geluisterd verder.quote:Op vrijdag 23 juli 2021 12:56 schreef Maxerazzi het volgende:
Voor mij een flinke tegenvaller. Misschien dat de plaat nog gaat groeien, maar na eerste paar luisterbeurten blijft er eigenlijk niks hangen.
Belooft weer een mooie Sufjan-release te wordenquote:
quote:Op vrijdag 13 augustus 2021 19:25 schreef BoerBert het volgende:
[..]
Belooft weer een mooie Sufjan-release te worden.
Ik ben nu halverwege dus ben benieuwd naar deel 2 jaquote:Op vrijdag 27 augustus 2021 13:33 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Eens, vooral de eerste helft. Steve Gunn en Cleo Sol (zangeres Sault) zijn ook aanraders.
Vond ik ook een hele leuke! Veel geluisterd al.quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 13:34 schreef Z het volgende:
Bruiser Wolf. Plaat is al een tijdje uit maar wat een bijzondere plaat (hip hop). Ongebruikelijke/ongemakkelijke rapstijl maakt het spannend vind ik.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Now which way do we go?" - Dorothy Gale
Had 'm al in de wachtrij ook, nu pas aan toegekomen. En dan niet eens met andere muziek, gewoon met stomme dingenquote:Op woensdag 25 augustus 2021 09:33 schreef EP3 het volgende:
Voor mensen die deze zomer nog een kans willen geven, heb ik alvast de ideale soundtrack;
[ afbeelding ]
quickly, quickly: The Long and Short of It
- LEKKERRRRRRrrrrrr
quote:Op maandag 30 augustus 2021 21:22 schreef EP3 het volgende:
Iemand de nieuwe Kanye al aangedurfd?
- 27 nummers. Bijna 2 uur. Met titels als Praise God, Jesus Lord en Lord I Need You.Ik ben er aan begonnen maar vond het muzikaal nogal magertjes.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aldus.
- 27 nummers. Bijna 2 uur. Met titels als Praise God, Jesus Lord en Lord I Need You.Dang...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Die sla ik eerst nog wel even over.
Robert Moog died for our synths
- 27 nummers. Bijna 2 uur. Met titels als Praise God, Jesus Lord en Lord I Need You.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hé hef dat meissie van Peters een ploatie maakt?quote:Op woensdag 1 september 2021 11:37 schreef Bosbeetle het volgende:
[ afbeelding ]dit klinkt als hele foute nederlandstalige slager maar dat is het niet
https://thequietus.com/ar(...)d-up-for-this-review
BB probeert een amsterdams accent "hey maisie heb jij een plaatie gemaakt"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |