De grap is dat Thomas en Michel wel echt klikken ondertussen ivm het sporten, Thomas heeft volgens mij zelfs gisteravond gezegd dat wat hem betreft hij liever niet op Michel stemt... maar alles voor de tactiek nu.quote:Op maandag 15 februari 2021 15:01 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Jamaar..... dat hij klikte met NL dat nam K4 hem meteen in t begin al niet in dank af, het werd als verraden bestempeld en meteen was ie niet te vertrouwen. Verder laten ze hem behoorlijk links liggen. Liese zegt t ook gewoon (tegen de K4 club, als Queen Mean Girl).
Toen Thomas daarna opnieuw een klik moest zoeken omdat in 1 klap half NL er uit ging, werd hij niet meer toegelaten door K4. Niet in hun bondje, maar ook niet eens in sociaal contact.
Dan zou ik K4 ook beu zijn en systematisch vernietigen
Vast nietquote:Op maandag 15 februari 2021 15:06 schreef Million_Lights het volgende:
Draagt Michel iets onder die handdoek?
quote:Op maandag 15 februari 2021 15:06 schreef Million_Lights het volgende:
Nee! 😛quote:Op maandag 15 februari 2021 15:06 schreef Million_Lights het volgende:
Maar waarom mag michel dan wel afgelopen week op hem stemmen en als Thomas het nu doet is het tactiek en niet juist. Nogmaals ze doen het bijna allemaal dat bekonkelen van de stemmenquote:Op maandag 15 februari 2021 15:06 schreef TheVulture het volgende:
[..]
De grap is dat Thomas en Michel wel echt klikken ondertussen ivm het sporten, Thomas heeft volgens mij zelfs gisteravond gezegd dat wat hem betreft hij liever niet op Michel stemt... maar alles voor de tactiek nu.
Liever nietquote:Op maandag 15 februari 2021 15:08 schreef Million_Lights het volgende:
Wanneer is de geheime opdracht Michel zijn handdoek wegtrekken?
En andersom kunnen die 5 dat dan doen. Is toch lood om oud ijzer.quote:Op maandag 15 februari 2021 15:08 schreef TheVulture het volgende:
En het spelverloop is ook af te tekenen als donderdag Michel of Nick het huis verlaat, dan kunnen Thomas/Zoey/Jill/Jerrel/Mike/Matt de rest er één voor één uitspelen
Net als aan de andere kant zullen ook zij redelijk snel uiteenvallen. Zoey gaat bijvoorbeeld niet met Thomas blijven meestemmen.quote:Op maandag 15 februari 2021 15:08 schreef TheVulture het volgende:
En het spelverloop is ook af te tekenen als donderdag Michel of Nick het huis verlaat, dan kunnen Thomas/Zoey/Jill/Jerrel/Mike/Matt de rest er één voor één uitspelen
Daarom, Iedereen zit daar voor zichzelf.quote:Op maandag 15 februari 2021 15:09 schreef aswesleep het volgende:
[..]
Net als aan de andere kant zullen ook zij redelijk snel uiteenvallen. Zoey gaat bijvoorbeeld niet met Thomas blijven meestemmen.
Tuurlijk ziet er altijd een bepaalde tactiek achter, het is een spel. Die klik tussen Michel en Thomas is er ook pas sinds de laatste dagen trouwens (sinds Pat weg is), en ik snap nog best dat Thomas een revanche wil op Michel.quote:Op maandag 15 februari 2021 15:08 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Maar waarom mag michel dan wel afgelopen week op hem stemmen en als Thomas het nu doet is het tactiek en niet juist. Nogmaals ze doen het bijna allemaal dat bekonkelen van de stemmen
Eensquote:Op maandag 15 februari 2021 15:10 schreef cheanny het volgende:
Dat gezeur over bondjes. Beide kampen maken bondjes of hoe je het ook wilt noemen. Het ene kamp is gewoon wat directer en duidelijker en het andere kamp pakt het gewoon mooi in maar bedoelt het zelfde.
Helemaal met je eensquote:Op maandag 15 februari 2021 15:10 schreef cheanny het volgende:
Dat gezeur over bondjes. Beide kampen maken bondjes of hoe je het ook wilt noemen. Het ene kamp is gewoon wat directer en duidelijker en het andere kamp pakt het gewoon mooi in maar bedoelt het zelfde.
het is veels te vroeg om de 2 beste spelers eruit te stemmen....moeten nog de helft.quote:Op maandag 15 februari 2021 15:09 schreef aswesleep het volgende:
[..]
Net als aan de andere kant zullen ook zij redelijk snel uiteenvallen. Zoey gaat bijvoorbeeld niet met Thomas blijven meestemmen.
Ja, maar dat snap ik ook wel. Met zo'n kliekje als K4 is dat nu de enige manier van overleven.quote:Op maandag 15 februari 2021 15:06 schreef TheVulture het volgende:
[..]
De grap is dat Thomas en Michel wel echt klikken ondertussen ivm het sporten, Thomas heeft volgens mij zelfs gisteravond gezegd dat wat hem betreft hij liever niet op Michel stemt... maar alles voor de tactiek nu.
Waar blijft dat zuchtje wind?quote:
Er is wel maar 1 kamp die goed afspreekt en het andere kamp goed in beeld heeft. De anderen lopen nog steeds achter.quote:Op maandag 15 februari 2021 15:10 schreef cheanny het volgende:
Ik noem hun niet de beste spelers. Ze denken zelf van wel maar zijn het echt niet. Trouwens niemand steekt er boven uitquote:Op maandag 15 februari 2021 15:11 schreef zodeju het volgende:
[..]
het is veels te vroeg om de 2 beste spelers eruit te stemmen....moeten nog de helft.
Eens, maar mijn gevoel is wel dat het bij K4/K5 iets meer uit oprechte interesse en vriendschap is ontstaan dan door tactiek. En aan de andere kant snap ik ook wel weer dat je daar dan als mensen die niet in zo'n groep zitten iets aan wil doen...quote:Op maandag 15 februari 2021 15:10 schreef cheanny het volgende:
Er zijn helemaal geen beste spelersquote:Op maandag 15 februari 2021 15:11 schreef zodeju het volgende:
[..]
het is veels te vroeg om de 2 beste spelers eruit te stemmen....moeten nog de helft.
quote:Op maandag 15 februari 2021 15:11 schreef Li0nHeart het volgende:
Ik vind gewoon dat de nieuwelingen moeten ophoepelen .. hebben gewoon niks te zoeken in het huis ..
Nee, is niet waar....Tv uitzending wilde dat laten zien. Zag je Pat met Thomas trainen net alsof hij nooit met Michel traint wat hij al weken deed, vooral binnen en met zijn tweeën .quote:Op maandag 15 februari 2021 15:10 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Tuurlijk ziet er altijd een bepaalde tactiek achter, het is een spel. Die klik tussen Michel en Thomas is er ook pas sinds de laatste dagen trouwens (sinds Pat weg is), en ik snap nog best dat Thomas een revanche wil op Michel.
Om het spel te winnen steken er wel een paar bovenuit: Zoey, Thomas en misschien wel Mike. Zij doen er alles aan om hun kansen te maximaliseren. Ze hebben de situatie waarin ze zitten door en proberen ze te verbeteren. De rest zit nog altijd vast in het 'op gevoel' stemmen (al dan niet in groep).quote:Op maandag 15 februari 2021 15:12 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Ik noem hun niet de beste spelers. Ze denken zelf van wel maar zijn het echt niet. Trouwens niemand steekt er boven uit
Thomas gaf op de tv uitzending zelf al aan dat ie veel aan Michel te danken had, qua sporten en schema.quote:Op maandag 15 februari 2021 15:13 schreef zodeju het volgende:
[..]
Nee, is niet waar....Tv uitzending wilde dat laten zien. Zag je Pat met Thomas trainen net alsof hij nooit met Michel traint wat hij al weken deed, vooral binnen en met zijn tweeën .
klopt maar vertrouw die Mike en onstabiele Matt voor geen meter. Hangt van hun af wat de uitslag gaat worden.quote:Op maandag 15 februari 2021 15:11 schreef aswesleep het volgende:
Er is wel maar 1 kamp die goed afspreekt en het andere kamp goed in beeld heeft. De anderen lopen nog steeds achter.
Oh ok, ja ik heb pas sinds afgelopen week de streams via Videolandquote:Op maandag 15 februari 2021 15:13 schreef zodeju het volgende:
[..]
Nee, is niet waar....Tv uitzending wilde dat laten zien. Zag je Pat met Thomas trainen net alsof hij nooit met Michel traint wat hij al weken deed, vooral binnen en met zijn tweeën .
Omdat het vorige week niet anders kon. Je gaat niet één van de beste vrienden wegstemmen.quote:Op maandag 15 februari 2021 15:08 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Maar waarom mag michel dan wel afgelopen week op hem stemmen en als Thomas het nu doet is het tactiek en niet juist. Nogmaals ze doen het bijna allemaal dat bekonkelen van de stemmen
Mike is seksistisch en vrouwonvriendelijkquote:Op maandag 15 februari 2021 15:14 schreef Koos1958 het volgende:
Mike wordt ik echt zat met dat overdreven sex gericht praten en hoor mij eens leuk zijn.
Het is ongelofelijk het lijkt wel of hij klitteband om die handdoeken heeft....er gebeurt nooit wat. Niet uit de douche niet uit het badje en niet in de sauna.....heb het opgegeven.quote:
Ook dat ja, vorige week moest er in eigen vlees gesnoeid worden, anders was Michel niet voor Thomas maar voorr 2 van de 3 nieuwen gegaanquote:Op maandag 15 februari 2021 15:14 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Omdat het vorige week niet anders kon. Je gaat niet één van de beste vrienden wegstemmen.
Exactquote:Op maandag 15 februari 2021 15:16 schreef engine het volgende:
Ja Michel dan ben je bondjes aan het maken
Ze zijn er gewoon heel slecht in. Zouden er beter wat meer energie en overleg insteken.quote:Op maandag 15 februari 2021 15:16 schreef engine het volgende:
Ja Michel dan ben je bondjes aan het maken
Ja wat een sukkel. Zeg gewoon wat je bedoeld.quote:
Zoey en Mike gaan nooit winnen. Die hebben geen support van het publiek.quote:Op maandag 15 februari 2021 15:14 schreef aswesleep het volgende:
[..]
Om het spel te winnen steken er wel een paar bovenuit: Zoey, Thomas en misschien wel Mike. Zij doen er alles aan om hun kansen te maximaliseren. Ze hebben de situatie waarin ze zitten door en proberen ze te verbeteren. De rest zit nog altijd vast in het 'op gevoel' stemmen (al dan niet in groep).
Gaat niet gebeuren. Ze gaan die 2 echt niet naast elkaar zetten, nu nog niet althans.quote:Op maandag 15 februari 2021 15:19 schreef Windhapper het volgende:
Ben benieuwd of Nick en Michel het ook allemaal zo goed kunnen relativeren als ze er morgen samen opstaan.
Echt hoorquote:Op maandag 15 februari 2021 15:18 schreef engine het volgende:
[..]
Ja wat een sukkel. Zeg gewoon wat je bedoeld.
Ik proef jaloeziequote:Op maandag 15 februari 2021 15:12 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Ik noem hun niet de beste spelers. Ze denken zelf van wel maar zijn het echt niet. Trouwens niemand steekt er boven uit
Nee, ze hebben Zoey nog niet door. Zelfs niet na al die kaarten van gisteren waarbij Zoey steeds ontbrak bij het groepje.quote:Op maandag 15 februari 2021 15:17 schreef Whuzz het volgende:
Michel noet het andere groepje: "Het kamp van Matt, Thomas en Jill.
Zien ze nou echt niet dat dat eerder "Zoey's Kamp" is
Hij gaat nu toch ook zelf met Michel om hahaquote:Op maandag 15 februari 2021 15:19 schreef Koos1958 het volgende:
Nick blijft wel hangen wat er de 1e 3 weken is gebeurd dat Thomas met de nederlanders omging.
Ben je daar nog zo zeker van?quote:Op maandag 15 februari 2021 15:19 schreef Windhapper het volgende:
Ben benieuwd of Nick en Michel het ook allemaal zo goed kunnen relativeren als ze er morgen samen opstaan.
Ze vermelden de kaartjes nu wel.quote:Op maandag 15 februari 2021 15:20 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Nee, ze hebben Zoey nog niet door. Zelfs niet na al die kaarten van gisteren waarbij Zoey steeds ontbrak bij het groepje.
Ze vinden haar alleen "lastig te peilen".
Geloof het echt niet . Wat raar is want hoevaak is ze bij Thomas en komt later in bed dan de andere op de slaapkamer.quote:Op maandag 15 februari 2021 15:17 schreef Whuzz het volgende:
Ja, ik hoor het ook net. Alleen maken ze nog steeds niet de connectie dat Zoey eigenlijk de opperbaas van het andere groepje is.quote:Op maandag 15 februari 2021 15:20 schreef aswesleep het volgende:
[..]
Ze vermelden de kaartjes nu wel.![]()
Het zijn gewoon geen goede tactische spelers.
Ik hoop het echtquote:Op maandag 15 februari 2021 15:21 schreef D. het volgende:
Ik hoorde Mike daarstraks zeggen dat ie op Ferrel en Matt overweegt te stemmen.
Ben benieuwd hoe oprecht dat was
Nee want dan is het weer oneerlijkquote:Op maandag 15 februari 2021 15:19 schreef Windhapper het volgende:
Dat gaan ze pas donderdag doorhebben als iedereen bij z'n stem blijft. Ze zijn redelijk goedgelovig.quote:Op maandag 15 februari 2021 15:22 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Ja, ik hoor het ook net. Alleen maken ze nog steeds niet de connectie dat Zoey eigenlijk de opperbaas van het andere groepje is.
Opperbaas? Ik heb kennelijk iets gemistquote:Op maandag 15 februari 2021 15:22 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Ja, ik hoor het ook net. Alleen maken ze nog steeds niet de connectie dat Zoey eigenlijk de opperbaas van het andere groepje is.
De backstabber ....ze zien het niet.quote:Op maandag 15 februari 2021 15:22 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Oh dus als iemand niet meegaat in wat anderen graag willen bepalen ben je een backstabberquote:Op maandag 15 februari 2021 15:23 schreef zodeju het volgende:
[..]
De backstabber ....ze zien het niet.
Voor elk wat wils.quote:Op maandag 15 februari 2021 15:23 schreef suzi1 het volgende:
ik geniet meer van opmaken kijken dan 2 venters in een sauna
Zoey heeft Thomas en Jill gemanipuleerd om op Michel en Nick te stemmen en dat is zo doorgesijpeld naar de rest als enige mogelijke keuze om als groepje verder te komen.quote:Op maandag 15 februari 2021 15:23 schreef D. het volgende:
[..]
Opperbaas? Ik heb kennelijk iets gemist
Heel duidelijk ze doen heel schijnheilig vind ik. Ze maken gewoon keihard afspraken met wie ze willen overblijven aan het eind.quote:
Nee, maar puur hypothetisch. Nu dat gelul dat zij geen bondje hebben maar gewoon lekker overweg kunnen en toevallig op dezelfde stemmen. Gewoon benieuwd hoe ze reageren in dat geval maar ik denk stiekem allerminst sportief.quote:Op maandag 15 februari 2021 15:20 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Ben je daar nog zo zeker van?
quote:Op maandag 15 februari 2021 15:22 schreef Koos1958 het volgende:
echt ik erger me kapot aan die speltactieken de hele tijd van die twee in de sauna. En michel nu weer dat hij niet op nick, liese, naomi en julie stemt. Michel zegt ze zien ons niet als bondje maar als mensen die het leuk hebben. Hij heeft die kaart van Bennie nu bij zijn bed staan zag ik.
Goed zo Mario!!!!!quote:Op maandag 15 februari 2021 15:18 schreef mario390 het volgende:
k4 -k6 moet niet
uit eiklaar
de kutjonges naar huis
mjm
Denk het ook, zoey heeft dit hele spelletje van team thomas in beweging gezet om sjerrel te beschermen en vooral michel en nick op de bank te krijgen... de rol van de cameleon is overgenomen door zoeyquote:Op maandag 15 februari 2021 15:23 schreef D. het volgende:
[..]
Opperbaas? Ik heb kennelijk iets gemist
Ik erger me hier niet zo aan ... zij vinden elkaar oprecht leuk. Het andere kamp stemt alleen samen omdat ze tot elkaar veroordeeld zijn. Daar stoor ik me meer aan.quote:Op maandag 15 februari 2021 15:22 schreef Koos1958 het volgende:
echt ik erger me kapot aan die speltactieken de hele tijd van die twee in de sauna. En michel nu weer dat hij niet op nick, liese, naomi en julie stemt. Michel zegt ze zien ons niet als bondje maar als mensen die het leuk hebben. Hij heeft die kaart van Bennie nu bij zijn bed staan zag ik.
Zoey is de kameleon, of in DnD: de Roguequote:Op maandag 15 februari 2021 15:17 schreef Whuzz het volgende:
Ze zijn uiteindelijk allemaal op een bepaalde manier schijnheilig en opportunistisch :quote:Op maandag 15 februari 2021 15:24 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Heel duidelijk ze doen heel schijnheilig vind ik. Ze maken gewoon keihard afspraken met wie ze willen overblijven aan het eind.
Noem me naïef maar dat is volgens mij gewoon precies wat het is. Het is een spel, maar wel eentje waarbij je met mensen bij wie je je prettig voelt wil overblijven lijkt me, anders worden die 100 dagen echt héél langquote:Op maandag 15 februari 2021 15:22 schreef Koos1958 het volgende:
Precies, dat moet hen toch ook opvallen? En het moet toch ook opvallen dat ze nooit expliciet verteld op wie ze stemt én (als je achteraf kijkt) vaak niet met K3M meestemt.quote:Op maandag 15 februari 2021 15:21 schreef zodeju het volgende:
[..]
Geloof het echt niet . Wat raar is want hoevaak is ze bij Thomas en komt later in bed dan de andere op de slaapkamer.
Ik denk dat 1 er idd enorm van op z'n aplha pik getrapt gaat zijnquote:Op maandag 15 februari 2021 15:19 schreef Windhapper het volgende:
Ik wel omdat ze voordoen dat ze geen stemafspraken maken en het gewoon wel net zo hard doen als de anderen inwoners.quote:Op maandag 15 februari 2021 15:26 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Ik erger me hier niet zo aan ... zij vinden elkaar oprecht leuk. Het andere kamp stemt alleen samen omdat ze tot elkaar veroordeeld zijn. Daar stoor ik me meer aan.
Ik snap dat ophemelen van Jowie ook niet helemaalquote:Op maandag 15 februari 2021 15:25 schreef BB-King het volgende:
Jowi wordt echt enorm overschat.
Die was echt niet boeiend genoeg om een kans te maken.
K3 heeft te veel interne focus dat ze niet een door hebben dat hun 4e bandlid (nou ja, soort reserve lid) af en toe weg isquote:Op maandag 15 februari 2021 15:26 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Precies, dat moet hen toch ook opvallen? En het moet toch ook opvallen dat ze nooit expliciet verteld op wie ze stemt én (als je achteraf kijkt) vaak niet met K3M meestemt.
het gaat er om de manier waarop hij matt dwingt en manipuleert, die jongen zit er helemaal van in de put.quote:Op maandag 15 februari 2021 15:08 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
quote:Op maandag 15 februari 2021 15:26 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik denk dat 1 er idd enorm van op z'n aplha pik getrapt gaat zijn
Zei wilde allebei wel op Michel stemmen maar niet op nick wat ik gehoord hebquote:Op maandag 15 februari 2021 15:24 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Zoey heeft Thomas en Jill gemanipuleerd om op Michel en Nick te stemmen en dat is zo doorgesijpeld naar de rest als enige mogelijke keuze om als groepje verder te komen.
Wel als je net doet als of je dat niet bent, Dat je een verhaal ophangt dat je ongelukkig voelt en meer erbij betrokken wilt zijn...en dat je het moeilijk vond dat Michel en Juli heeft wat zij met jowi had.quote:Op maandag 15 februari 2021 15:24 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Oh dus als iemand niet meegaat in wat anderen graag willen bepalen ben je een backstabber
Dat ze iets slimmer/sluwer is maakt haar nog geen baas daar, ze is gewoon aangesloten omdat ze met dat groepje nu verder kan komenquote:Op maandag 15 februari 2021 15:24 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Zoey heeft Thomas en Jill gemanipuleerd om op Michel en Nick te stemmen en dat is zo doorgesijpeld naar de rest als enige mogelijke keuze om als groepje verder te komen.
Jill en thomas hebben allebei tegen Matt gezegd dat hij zijn gevoel moet volgen als hij niet op nick wil stemmen hij dat niet moet doen.quote:Op maandag 15 februari 2021 15:28 schreef Kefke04 het volgende:
[..]
het gaat er om de manier waarop hij matt dwingt en manipuleert, die jongen zit er helemaal van in de put.
en dat allemaal om de grote schijnheilige teddybeer te beschermen.
Het is een spelquote:Op maandag 15 februari 2021 15:28 schreef zodeju het volgende:
[..]
Wel als je net doet als of je dat niet bent, Dat je een verhaal ophangt dat je ongelukkig voelt en meer erbij betrokken wilt zijn...en dat je het moeilijk vond dat Michel en Juli heeft wat zij met jowi had.
Dit heeft ze ook niet vertelt tegen Thomas.....
Ja, regel van HM zoeyquote:Op maandag 15 februari 2021 15:28 schreef Ang3l het volgende:
Dat in de douche staan samen, is dat 1 of andere speeddate HM opdracht van Zoey of zo?Heb iets gemist
Complimenten douchequote:Op maandag 15 februari 2021 15:28 schreef Ang3l het volgende:
Dat in de douche staan samen, is dat 1 of andere speeddate HM opdracht van Zoey of zo?Heb iets gemist
Dit dusquote:Op maandag 15 februari 2021 15:26 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Ik erger me hier niet zo aan ... zij vinden elkaar oprecht leuk. Het andere kamp stemt alleen samen omdat ze tot elkaar veroordeeld zijn. Daar stoor ik me meer aan.
A. Stem afspraken omdat je elkaar leuk vindt en koste wat t kost samen naar de finale wilquote:Op maandag 15 februari 2021 15:26 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Gewoon het zelfde als in utopia doenquote:Op maandag 15 februari 2021 15:26 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ik vind het nomineren eigenlijk niet zo leuk.
BB zou toch veel toffer zijn dat we mogen alles zelf kiezen. Gewoon alle 11 op de lijst en stemmen maar
Maarjah, ik kan het blijven herhalen. Zal nooit gebeuren
Ja .. maar er komt altijd een grote MAAR achteraanquote:Op maandag 15 februari 2021 15:29 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Jill en thomas hebben allebei tegen Matt gezegd dat hij zijn gevoel moet volgen als hij niet op nick wil stemmen hij dat niet moet doen.
Dat is zoveel beter,quote:Op maandag 15 februari 2021 15:26 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ik vind het nomineren eigenlijk niet zo leuk.
BB zou toch veel toffer zijn dat we mogen alles zelf kiezen. Gewoon alle 11 op de lijst en stemmen maar
Maarjah, ik kan het blijven herhalen. Zal nooit gebeuren
Welneequote:Op maandag 15 februari 2021 15:30 schreef capuchon_jongen het volgende:
Zoey stemt op Michel en Nick omdat ze zelf de baas wil spelen
quote:Op maandag 15 februari 2021 15:29 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Jill en thomas hebben allebei tegen Matt gezegd dat hij zijn gevoel moet volgen als hij niet op nick wil stemmen hij dat niet moet doen.
Omdat ze BB wil winnenquote:Op maandag 15 februari 2021 15:30 schreef capuchon_jongen het volgende:
Zoey stemt op Michel en Nick omdat ze zelf de baas wil spelen
Uhuh, sjerrel weet van iedereen wel een dragqueen te maken, ik vind het echt spuuglelijkquote:Op maandag 15 februari 2021 15:30 schreef Whuzz het volgende:
Jill over haar makeup tegen Thomas: Je vind het niet mooi he?
Thomas: nee
*Tekkel komt binnen*: "En, vind je het mooi?"
Thomas: Ja
Klopt niet helemaal .. Thomas vindt alles van Jill mooi. Dit ook zei hij. Alleen niet voor elke dag.quote:Op maandag 15 februari 2021 15:30 schreef Whuzz het volgende:
Ja omdat ze weten dat Nick met 5 stemmen nog steeds op het bankje komt omdat Zoey hem er dan op zet bij een gelijke stand.quote:Op maandag 15 februari 2021 15:29 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
als B thomas is is B er mee begonnen van dag 1quote:Op maandag 15 februari 2021 15:29 schreef Ang3l het volgende:
[..]
A. Stem afspraken omdat je elkaar leuk vindt en koste wat t kost samen naar de finale wil
B. Stemafspraken omdat er een andere groep is, en het de enige manier is om tegen A te overleven
Potatoe, potatoe
Omdat A er is, is B er ook
Dat bedoel ik. Er is een verschil tussen overleggen en dan steeds de vrijheid hebben je eigen keuze te maken of iemand min of meer dwingen.quote:Op maandag 15 februari 2021 15:28 schreef Kefke04 het volgende:
[..]
het gaat er om de manier waarop hij matt dwingt en manipuleert, die jongen zit er helemaal van in de put.
en dat allemaal om de grote schijnheilige teddybeer te beschermen.
Ik denk de hele groep.....iedereen weet dan precies hoe het zit....quote:Op maandag 15 februari 2021 15:26 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik denk dat 1 er idd enorm van op z'n aplha pik getrapt gaat zijn
Ze kan niet tegen leidinggevende mensen zei ze ooit. Ondertussen als HM legt ze bijna de zweep op.quote:Op maandag 15 februari 2021 15:32 schreef D. het volgende:
[..]
Omdat ze BB wil winnen
Gek he? Ze is vast de enige daar
HET IS ALLEMAAL THOMAS ZIJN SCHULDquote:Op maandag 15 februari 2021 15:33 schreef Kefke04 het volgende:
[..]
als B thomas is is B er mee begonnen van dag 1
preciesquote:Op maandag 15 februari 2021 15:29 schreef Ang3l het volgende:
[..]
A. Stem afspraken omdat je elkaar leuk vindt en koste wat t kost samen naar de finale wil
B. Stemafspraken omdat er een andere groep is, en het de enige manier is om tegen A te overleven
Potatoe, potatoe
Ik hoor meer dat ze begrijpen dat iedereen voor zich gaat, en dat ze ook het "andere"kamp begrijpen.quote:Op maandag 15 februari 2021 15:27 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Ik wel omdat ze voordoen dat ze geen stemafspraken maken en het gewoon wel net zo hard doen als de anderen inwoners.
Thomas heeft ook tegen jill gezegt als je het niet wil doen moet je het niet doenquote:Op maandag 15 februari 2021 15:32 schreef Kefke04 het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
als hij dat dan wil doen, komt daar steenvast achteraan maar weet als je het doet dan is het tsjak tsjak tsjak, een schuldgevoel hebben ze die jongen aangepraat.
zelfs jill wil niet op Nick stemmen maar wordt gemanipuleerd door de schijnheilige teddybeer.
Da's waar, en A is weer ontstaan als reactie op de kliek Jowi/Thomas/Daan/Els/Naat wasquote:Op maandag 15 februari 2021 15:29 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Potatoe, potatoe
Opstappen?quote:Op maandag 15 februari 2021 15:35 schreef Li0nHeart het volgende:
Als Michel en Nick als enige genomineerd zullen worden, zie ik heel K5 opstappen eigenlijk ...
quote:Op maandag 15 februari 2021 15:34 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Ze kan niet tegen leidinggevende mensen zei ze ooit. Ondertussen als HM legt ze bijna de zweep op.
Die wil zelf de boel runnen daar.
Je kunt alleen maar 'leiding geven' als je een groep hebt die leiding willen krijgenquote:Op maandag 15 februari 2021 15:34 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Ze kan niet tegen leidinggevende mensen zei ze ooit. Ondertussen als HM legt ze bijna de zweep op.
Die wil zelf de boel runnen daar.
daar hebben ze toch ook gewoon gelijk in.. willen ze iets kunnen doen tegen k3 en samson en gert moet die groep uit elkaar..quote:Op maandag 15 februari 2021 15:32 schreef Kefke04 het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
als hij dat dan wil doen, komt daar steenvast achteraan maar weet als je het doet dan is het tsjak tsjak tsjak, een schuldgevoel hebben ze die jongen aangepraat.
zelfs jill wil niet op Nick stemmen maar wordt gemanipuleerd door de schijnheilige teddybeer.
Enige persoon waarvan ze kan winnen is op dit moment Jerrel.quote:Op maandag 15 februari 2021 15:35 schreef Kefke04 het volgende:
Zoey maakt geen schijn van kans om te winnen, te onpopulair.
Yep, maar wel daarna zeggen maar als je het niet doet gaan we er één voor één aanquote:Op maandag 15 februari 2021 15:35 schreef Toweler het volgende:
[..]
Thomas heeft ook tegen jill gezegt als je het niet wil doen moet je het niet doen
klopt maar hij praat zo lang op haar in dat ze het uiteindelijk als een verplichting voelt.quote:Op maandag 15 februari 2021 15:35 schreef Toweler het volgende:
[..]
Thomas heeft ook tegen jill gezegt als je het niet wil doen moet je het niet doen
Ze snappen het spel niet zo goed, zien het volgens mij ook meestal niet als spel. Denk dat bij een aantal mensen het rechtvaardigheidsgevoel heel aangetast gaat zijnquote:Op maandag 15 februari 2021 15:36 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Opstappen?
Het is aan fakking spel
Dat komt allemaal wel weer goed
Ze zitten er om te winnen
wie o wie is er een persoonlijke queste begonnen om nu in ene Thomas onderuit te halen.. wat een onzin met dat zielige Matt gedoe.quote:Op maandag 15 februari 2021 15:34 schreef puzziepie het volgende:
[..]
HET IS ALLEMAAL THOMAS ZIJN SCHULD
Wat een onzin
daarom moet je hem nog niet manipuleren of dwingen iets te doen wat hij niet leuk vindquote:Op maandag 15 februari 2021 15:36 schreef greysbones het volgende:
[..]
daar hebben ze toch ook gewoon gelijk in.. willen ze iets kunnen doen tegen k3 en samson en gert moet die groep uit elkaar..
Echt wel!! Ze weten allemaal waar ze aan zijn begonnen en willen allemaal winnenquote:Op maandag 15 februari 2021 15:37 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Ze snappen het spel niet zo goed, zien het volgens mij ook meestal niet als spel. Denk dat bij een aantal mensen het rechtvaardigheidsgevoel heel aangetast gaat zijn
make my dayquote:Op maandag 15 februari 2021 15:35 schreef Li0nHeart het volgende:
Als Michel en Nick als enige genomineerd zullen worden, zie ik heel K5 opstappen eigenlijk ...
En dan valt ze ook door de mand bij de meiden.quote:Op maandag 15 februari 2021 15:35 schreef Kefke04 het volgende:
Zoey maakt geen schijn van kans om te winnen, te onpopulair. En als ze met Jill en de schijnheilige teddybeer naar de finale wil heeft ze helemaal geen kans. Zal ze ook wel beseffen.
Logisch, BB had de regels niet aan moeten passen om Ferrel te reddenquote:Op maandag 15 februari 2021 15:37 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Ze snappen het spel niet zo goed, zien het volgens mij ook meestal niet als spel. Denk dat bij een aantal mensen het rechtvaardigheidsgevoel heel aangetast gaat zijn
Je moet wat he.quote:Op maandag 15 februari 2021 15:30 schreef Whuzz het volgende:
Dan zou het wel eens kunnen dat BB insta en FB account volledig op zwart gaat.quote:
Ja dat is de gameroomquote:Op maandag 15 februari 2021 15:39 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Waar hangt deze nou weer... tablet bij de Gameroomm?
Ik mag thomas al niet van dag 1 met zijn schijnheilig gedoe, dus is zeker niet plots.quote:Op maandag 15 februari 2021 15:38 schreef greysbones het volgende:
[..]
wie o wie is er een persoonlijke queste begonnen om nu in ene Thomas onderuit te halen.. wat een onzin met dat zielige Matt gedoe.
Voor mijn gevoel klikt ie beter met de 'volwassenen'quote:Op maandag 15 februari 2021 15:39 schreef cheanny het volgende:
Matt zei vannacht dat hij de hele week ontbijt maken voor Thomas en Mike als hij iets anders zou gaan stemmen en heel boos zou worden als iemand anders zich niet aan de afspraak houdt.
Mike heeft Matt precies uitgelegd waarom ze op Nick en Michel moeten gaan en vandaag lult hij weer anders tegen Nick en Naomie.
Ik heb nu dus geen idee wat die Mike gaat doen. Either way is hij sneaky bezig.
zoey heeft net zogoed Fans.. er is nergens precies duidelijk als die tegen die gaat wie dan de winnaar wordt.quote:Op maandag 15 februari 2021 15:37 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Enige persoon waarvan ze kan winnen is op dit moment Jerrel.
Tegen Matt kan het erg spannend worden. de rest is ze kansloos.
Slappe boel danquote:Op maandag 15 februari 2021 15:39 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Dan zou het wel eens kunnen dat BB insta en FB account volledig op zwart gaat.
het zit wel diep he?quote:Op maandag 15 februari 2021 15:22 schreef Koos1958 het volgende:
Nick zegt ik wil met ons 5 over blijven. En dan nog zeggen mensen dat ze niet samenspannen. haha
Ik hoop mee.quote:Op maandag 15 februari 2021 15:40 schreef Kefke04 het volgende:
[..]
Ik mag thomas al niet van dag 1 met zijn schijnheilig gedoe, dus is zeker niet plots.
die matt heeft er bijna een maagzweer aan overgehouden.
hoop dat matt straks in de dbk ballen toont en thomas zijn plan mislukt. al vrees ik dat dat ijdele hoop is
Van Julie ook wel denk ikquote:Op maandag 15 februari 2021 15:37 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Enige persoon waarvan ze kan winnen is op dit moment Jerrel.
Tegen Matt kan het erg spannend worden. de rest is ze kansloos.
daar heeft hij toch ook gewoon gelijk in...quote:Op maandag 15 februari 2021 15:37 schreef Fikkert2 het volgende:
[..]
Yep, maar wel daarna zeggen maar als je het niet doet gaan we er één voor één aan
TV in gameroom
Dat zou heel chill zijn, lekker alle bondjes door elkaar schuddenquote:Op maandag 15 februari 2021 15:42 schreef Li0nHeart het volgende:
Wat ik hoop (want net tablet Gameroom in beeld):
Nomineren en dan direct naar Gameroom
Als iedereen geweest is, alle nominaties terugkijken met de groep. En dat ze dat pas verteld wordt, als ze al in de DBK zitten.
Mike maakt ze allemaal gek daar inclusief zichzelf.quote:Op maandag 15 februari 2021 15:39 schreef cheanny het volgende:
Ik heb nu dus geen idee wat die Mike gaat doen. Either way is hij sneaky bezig.
mis je niks aanquote:Op maandag 15 februari 2021 15:39 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Dan zou het wel eens kunnen dat BB insta en FB account volledig op zwart gaat.
hmmmmmquote:
Weet niet of de dames het doen. Denk wel dat het door Michel zijn hoofd speelt.quote:Op maandag 15 februari 2021 15:35 schreef Li0nHeart het volgende:
ooh boehoe zielige matt.. onzin zeg.quote:Op maandag 15 februari 2021 15:40 schreef Kefke04 het volgende:
[..]
Ik mag thomas al niet van dag 1 met zijn schijnheilig gedoe, dus is zeker niet plots.
die matt heeft er bijna een maagzweer aan overgehouden.
hoop dat matt straks in de dbk ballen toont en thomas zijn plan mislukt. al vrees ik dat dat ijdele hoop is
Het probleem van team Thomas is dat ze ook nog eens afhankelijk van Jerrel zijn, die ze zelfs niet eens in vertrouwen durven te nemen. Ik snap dat het een spel is, maar als ik Team Thomas was zou ik nu gewoon Jerrel nomineren naast iemand van K5... uiteindelijk gaat de club van Thomas toch tenonder aan dwarsverbanden: Mike zal niet op Naomi stemmen, Zoey niet op Liese/Julie, etc...quote:Op maandag 15 februari 2021 15:42 schreef greysbones het volgende:
[..]
daar heeft hij toch ook gewoon gelijk in...
als ze nu niet allemaal dezelfde stemmen.. dan betekend dat er hoogst waarschijnlijk een van hen op de bank komt en dan moet je maar afwachten wie blijft
ja dat wel maar hij ziet ook wel dat hij bij de "volwassenen" achteraan de rij moet aansluiten. Hij weet dat hij meer kans heeft bij de kinderclub om langer te blijven.quote:Op maandag 15 februari 2021 15:41 schreef D. het volgende:
Voor mijn gevoel klikt ie beter met de 'volwassenen'
Als het haar uitkomt zal Zoey zonder blikken of blozen op Liese/Julie stemmen hoor.quote:Op maandag 15 februari 2021 15:44 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Het probleem van team Thomas is dat ze ook nog eens afhankelijk van Jerrel zijn, die ze zelfs niet eens in vertrouwen durven te nemen. Ik snap dat het een spel is, maar als ik Team Thomas was zou ik nu gewoon Jerrel nomineren naast iemand van K5... uiteindelijk gaat de club van Thomas toch tenonder aan dwarsverbanden: Mike zal niet op Naomi stemmen, Zoey niet op Liese/Julie, etc...
Precies is vertellen hoe hij het ziet en wat er gedaan moet worden en dan zeggen niet 1keer maar 3 keer achter elkaar me moet doen wat je wil. Maar het is wel gevaarlijk voor mij maar is niet erg je moet doen wat je wilt doen.quote:Op maandag 15 februari 2021 15:35 schreef Toweler het volgende:
[..]
Belangrijk doenquote:Op maandag 15 februari 2021 15:45 schreef Li0nHeart het volgende:
Matt geeft zichzelf een maagzweer. Vanaf het moment dat hij binnen kwam is hij al aan het praten over het nomineren, en aan het tellen, tellen, tellen. Hij doet het ook een beetje zichzelf aan.
plus de hele dag bezig zijn met waar is Jill en in de buurt zijn van Jill..quote:Op maandag 15 februari 2021 15:45 schreef Li0nHeart het volgende:
Matt geeft zichzelf een maagzweer. Vanaf het moment dat hij binnen kwam is hij al aan het praten over het nomineren, en aan het tellen, tellen, tellen. Hij doet het ook een beetje zichzelf aan.
maagproblemen door stress zijn heel normaal, dus voor je zegt dat het onzin is, eerst even inlezenquote:Op maandag 15 februari 2021 15:44 schreef greysbones het volgende:
[..]
ooh boehoe zielige matt.. onzin zeg.
iedereen mag zijn eigen mening hebben, maar dat matt ziek is van Thomas is echt bull shit
Thomas en Jill fans weten ook dat ze met Zoey steunen hun favorieten verder helpenquote:Op maandag 15 februari 2021 15:44 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
hmmmmm
Julie heeft de steun van Naomi en Liese fans. Terwijl Zoey niet echt kan rekenen op thomas fans
Idd, maar in tegenstelling tot die andere rubrieken gaat deze de héééle dag doorquote:Op maandag 15 februari 2021 15:46 schreef Li0nHeart het volgende:
Ah .. een nieuwe rubriek .. na Koken met Nick en Sporten met Michel hebben we nu 'Sterke Verhalen met Mike'
omdat de voormalige B is begonnen is A ontstaanquote:Op maandag 15 februari 2021 15:29 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Potatoe, potatoe
Het komt allemaal goedquote:Op maandag 15 februari 2021 15:47 schreef capuchon_jongen het volgende:
Pfff ik leef hier teveel in mee, ik moet het me minder aantrekken
En dan nog 5weken met elke keer minder leuke mensen in hun groep?? Ik weet niet . Of ze moeten elke opdracht verpesten maar daar zie ik ze niet opaan.quote:Op maandag 15 februari 2021 15:36 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Opstappen?
Het is een fakking spel
Dat komt allemaal wel weer goed
Ze zitten er om te winnen
op insta had Michel ook al een eigen 'post'met al zijn sportoefeningen met Thomas.. en of de kijker dan morgen meedoetquote:Op maandag 15 februari 2021 15:48 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Idd, maar in tegenstelling tot die andere rubrieken gaat deze de héééle dag door
ze zullen uiteindelijk allemaal op elkaar moeten stemmenquote:Op maandag 15 februari 2021 15:48 schreef zodeju het volgende:
[..]
En dan nog 5weken met elke keer minder leuke mensen in hun groep?? Ik weet niet . Of ze moeten elke opdracht verpesten maar daar zie ik ze niet opaan.
Haha, serieus?quote:Op maandag 15 februari 2021 15:49 schreef greysbones het volgende:
[..]
op insta had Michel ook al een eigen 'post'met al zijn sportoefeningen met Thomas.. en of de kijker dan morgen meedoet
Deze week is kwestie van overleven voor Team Thomas. Ze stemmen echt liever niet op Nick maar door Zoey die niet op de meiden wilt hebben ze geen andere keus. Jerrel komt later wel, maar die hebben ze nu inderdaad nodig.quote:Op maandag 15 februari 2021 15:44 schreef TheVulture het volgende:
Het probleem van team Thomas is dat ze ook nog eens afhankelijk van Jerrel zijn, die ze zelfs niet eens in vertrouwen durven te nemen. Ik snap dat het een spel is, maar als ik Team Thomas was zou ik nu gewoon Jerrel nomineren naast iemand van K5... uiteindelijk gaat de club van Thomas toch tenonder aan dwarsverbanden: Mike zal niet op Naomi stemmen, Zoey niet op Liese/Julie, etc...
reken dan ook ff Nick mee bij voormalig b .. want die wilde maar al te graag met Theo meestemmenquote:Op maandag 15 februari 2021 15:48 schreef danilel het volgende:
[..]
omdat de voormalige B is begonnen is A ontstaan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja precies . Ze zijn allemaal geen haar beterquote:Op maandag 15 februari 2021 15:49 schreef greysbones het volgende:
[..]
reken dan ook ff Nick mee bij voormalig b .. want die wilde maar al te graag met Theo meestemmen
wordt een beetje moe van het manipulerende gedrag van BB naar kijkers toe..quote:Op maandag 15 februari 2021 15:49 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Haha, serieus?
Denk dat BB een wat te hoge pet op heeft van hoe betrokken de kijker is...
Alsof team NL dat vol gaat houden. Als ze deze ronde al alle 6 dezelfde kant opgaan wat ook nog twijfelachtig is. Los zand.quote:Op maandag 15 februari 2021 15:48 schreef zodeju het volgende:
[..]
En dan nog 5weken met elke keer minder leuke mensen in hun groep?? Ik weet niet . Of ze moeten elke opdracht verpesten maar daar zie ik ze niet opaan.
Is ook weer duidelijk.quote:
Haar kansen bij het andere groepje zijn volgens mij nog kleiner.quote:Op maandag 15 februari 2021 15:41 schreef greysbones het volgende:
[..]
zoey heeft net zogoed Fans.. er is nergens precies duidelijk als die tegen die gaat wie dan de winnaar wordt.
Zoey kan misschien stiekem doen, maar is wel heel realistisch.. dat als ze bij k3 blijft ze daar niet de finale in zou komen
Hij is heel populair op het moment.quote:Op maandag 15 februari 2021 15:49 schreef greysbones het volgende:
[..]
op insta had Michel ook al een eigen 'post'met al zijn sportoefeningen met Thomas.. en of de kijker dan morgen meedoet
Dat vind ik ook jammer .quote:Op maandag 15 februari 2021 15:52 schreef Li0nHeart het volgende:
Onderling overleg toestaan over nominaties is de grootste fout van deze BB ... is gewoon jammer.
Hallo Big Brother, kunnen jullie even deze poll meenemen in het regisseurshokje?quote:
Nick gaat zijn best moeten doen straksquote:Op maandag 15 februari 2021 15:52 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Hij is heel populair op het moment.
Alweer 2,500 insta volgers erbij in 1 dag.
Yep, anders zouden mike, matt en sjerrel er nooit inzittenquote:Op maandag 15 februari 2021 15:52 schreef Li0nHeart het volgende:
Onderling overleg toestaan over nominaties is de grootste fout van deze BB ... is gewoon jammer.
totaal geen fan.. en zal ik ook niet wordenquote:Op maandag 15 februari 2021 15:52 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Hij is heel populair op het moment.
Alweer 2,500 insta volgers erbij in 1 dag.
Mies wegquote:Op maandag 15 februari 2021 15:53 schreef capuchon_jongen het volgende:
Als Nick tegen Michel komt, Stem ik gewoon niet.
Michel verliest op dit moment van niemand denk ik, ook niet van Nickquote:Op maandag 15 februari 2021 15:53 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Nick gaat zijn best moeten doen straks
Moa, ik vind dat op zich juist wel grappig.quote:Op maandag 15 februari 2021 15:52 schreef Li0nHeart het volgende:
Ja, het is ook compleet mijn eigen meningquote:Op maandag 15 februari 2021 15:54 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Moa, ik vind dat op zich juist wel grappig.
Stel je niet zo aanquote:Op maandag 15 februari 2021 15:55 schreef capuchon_jongen het volgende:
Het zijn Nick zijn laatste dagen en hij beseft het gewoon niet
ze vinden altijd wel een manier om te overleggen.. of ze het nu willen of nietquote:Op maandag 15 februari 2021 15:54 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Moa, ik vind dat op zich juist wel grappig.
Als Zoey echt aan de kant van Jill en Thomas blijft, kan ze voor een deel ook rekenen op de steun van hun fans (van mij in ieder geval).quote:Op maandag 15 februari 2021 15:44 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
hmmmmm
Julie heeft de steun van Naomi en Liese fans. Terwijl Zoey niet echt kan rekenen op thomas fans
Geen nominaties zijn nog leuker, gewoon alles door publiek beslissen.quote:Op maandag 15 februari 2021 15:55 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Ja, het is ook compleet mijn eigen mening
#ikdoenietmeermee met dat gemiep.. degene die ik leuk vind in BB worden hier ook frontaal onderuit gehaald.. maar kom niet aan andere lievelingenquote:
Niet als er een sanctie op volgt, genomineerd bij overtredingquote:Op maandag 15 februari 2021 15:56 schreef greysbones het volgende:
[..]
ze vinden altijd wel een manier om te overleggen.. of ze het nu willen of niet
Is die al weg dramaqueenquote:Op maandag 15 februari 2021 15:55 schreef capuchon_jongen het volgende:
Het zijn Nick zijn laatste dagen en hij beseft het gewoon niet
Ik heb geen lievelingenquote:Op maandag 15 februari 2021 15:57 schreef greysbones het volgende:
[..]
#ikdoenietmeermee met dat gemiep.. degene die ik leuk vind in BB worden hier ook frontaal onderuit gehaald.. maar kom niet aan andere lievelingen
Zeker, snap de regel geen pen en papier ook niet.quote:Op maandag 15 februari 2021 15:52 schreef Li0nHeart het volgende:
Welnee. Ze hebben toch al een halsband om? Doe d'r zo'n anti-blaf-zapper voor honden aan. Elke keer als het woord nominatie valt, meteen zappen. Leren ze vanzelf afquote:Op maandag 15 februari 2021 15:56 schreef greysbones het volgende:
[..]
ze vinden altijd wel een manier om te overleggen.. of ze het nu willen of niet
tik over wie je wilquote:Op maandag 15 februari 2021 15:57 schreef greysbones het volgende:
[..]
#ikdoenietmeermee met dat gemiep.. degene die ik leuk vind in BB worden hier ook frontaal onderuit gehaald.. maar kom niet aan andere lievelingen
geen lievelingen, maar wel personen die ik leuker vind dan anderenquote:
Dat wel , maar niet in groepsverband , of gelinkt aan een groepje zeg maarquote:Op maandag 15 februari 2021 15:59 schreef greysbones het volgende:
[..]
geen lievelingen, maar wel personen die ik leuker vind dan anderen
hahhah struis.. geen zin om elke keer een eindeloze discussie aan te gaan..quote:Op maandag 15 februari 2021 15:59 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
tik over wie je wil
dikke kak aan hebben
Wij kunnen er niets aan doen dat jij Averechts denkt. Ben blij dat mijn mensenkennis wel ok is.quote:Op maandag 15 februari 2021 15:57 schreef greysbones het volgende:
[..]
Jullie tegen mijquote:Op maandag 15 februari 2021 16:00 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Wij kunnen er niets aan doen dat jij Averechts denkt. Ben blij dat mijn mensenkennis wel ok is.
nee maakt me niet uit welk groepje ze zitten.. vind Zoey sterk omdat ze gewoon haar eigen weg volgt.. zie haar ook niet echt behoren tot een groepjequote:Op maandag 15 februari 2021 16:00 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Dat wel , maar niet in groepsverband , of gelinkt aan een groepje zeg maar
hahhaha prima mag jij zo denkenquote:Op maandag 15 februari 2021 16:00 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Wij kunnen er niets aan doen dat jij Averechts denkt. Ben blij dat mijn mensenkennis wel ok is.
Is altijd zo. Een ieder heeft zijn eigen favo's. Over elke bewoner is er wel een mening. Ik heb geen favo. Er zijn bewoners die ik wat hoger heb zitten dan een ander, voor de rest boeit het mij niet.quote:Op maandag 15 februari 2021 15:57 schreef greysbones het volgende:
[..]
vind het gewoon jammer dat bepaalde personen worden afgefikt terwijl anderen hetzelfde gedrag vertonen.. maar dat wordt vergeven en vergetenquote:Op maandag 15 februari 2021 16:02 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Is altijd zo. Een ieder heeft zijn eigen favo's. Over elke bewoner is er wel een mening. Ik heb geen favo. Er zijn bewoners die ik wat hoger heb zitten dan een ander, voor de rest boeit het mij niet.
En dan had je het gisteren over persoonlijk mensen aanvallen. Gast wat doe je nu zelf. Gedraag je eens als een volwassen kerel man. Kleutergedrag.quote:Op maandag 15 februari 2021 16:00 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Lekker laten lullen en weer door.quote:Op maandag 15 februari 2021 16:02 schreef greysbones het volgende:
[..]
hahhaha prima mag jij zo denken
Dat houd je altijd met RLS. Het is niet anders.quote:Op maandag 15 februari 2021 16:03 schreef greysbones het volgende:
[..]
vind het gewoon jammer dat bepaalde personen worden afgefikt terwijl anderen hetzelfde gedrag vertonen.. maar dat wordt vergeven en vergeten
Ga anders even met zijn tweeën op een bankje buiten dit uitspreken.quote:Op maandag 15 februari 2021 16:03 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
En dan had je het gisteren over persoonlijk mensen aanvallen. Gast wat doe je nu zelf. Gedraag je eens als een volwassen kerel man. Kleutergedrag.
man man man....quote:Op maandag 15 februari 2021 16:03 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
En dan had je het gisteren over persoonlijk mensen aanvallen. Gast wat doe je nu zelf. Gedraag je eens als een volwassen kerel man. Kleutergedrag.
quote:Op maandag 15 februari 2021 16:04 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Lekker laten lullen en weer door.
Biertje erbij.quote:Op maandag 15 februari 2021 16:04 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Ga anders even met zijn tweeën op een bankje buiten dit uitspreken.
Gekleurd verhaal dat de waarheid toch enigszins geweld aandoet.quote:Op maandag 15 februari 2021 15:01 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Jamaar..... dat hij klikte met NL dat nam K4 hem meteen in t begin al niet in dank af, het werd als verraden bestempeld en meteen was ie niet te vertrouwen. Verder laten ze hem behoorlijk links liggen. Liese zegt t ook gewoon (tegen de K4 club, als Queen Mean Girl).
Toen Thomas daarna opnieuw een klik moest zoeken omdat in 1 klap half NL er uit ging, werd hij niet meer toegelaten door K4. Niet in hun bondje, maar ook niet eens in sociaal contact.
Dan zou ik K4 ook beu zijn en systematisch vernietigen
neuh voel me niet aangevallen.. als iemand dat wil zeggen lekker laten gaanquote:Op maandag 15 februari 2021 16:04 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Ga anders even met zijn tweeën op een bankje buiten dit uitspreken.
Blablabla. en weer naar de streamsquote:Op maandag 15 februari 2021 16:04 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
man man man....
Zegt iemand die drama maakt over het woord "relnicht"
Go big or go homequote:Op maandag 15 februari 2021 16:06 schreef Whuzz het volgende:
Die make-up van Jill
Jerrel lijkt maar één stijl te hebben: overdosis.
Je zou van een "make up artist" (whatever the fuck that may be) toch verwachten dat hij ook subtiel te werk kan gaan, in plaats van overal gewoon een hele emmer tegenaan te gooien.
Ging ook niet over jou! Ging over capuchonnetje en utopia.quote:Op maandag 15 februari 2021 16:05 schreef greysbones het volgende:
[..]
neuh voel me niet aangevallen.. als iemand dat wil zeggen lekker laten gaan
In een dronken bui zou ik het ook kunnen.quote:Op maandag 15 februari 2021 16:06 schreef Whuzz het volgende:
Die make-up van Jill
Je zou van een "make up artist" (whatever the fuck that may be) toch verwachten dat hij ook subtiel te werk kan gaan, in plaats van overal gewoon een hele emmer tegenaan te gooien.
zou Jerrel meteen de wenkbrauwen van Matt hebben meegenomen.. die zijn ook verbaassdquote:Op maandag 15 februari 2021 16:06 schreef Whuzz het volgende:
Die make-up van Jill
Die heeft hij inderdaad vanochtend gedaan jaquote:Op maandag 15 februari 2021 16:07 schreef greysbones het volgende:
[..]
zou Jerrel meteen de wenkbrauwen van Matt hebben meegenomen.. die zijn ook verbaassd
Ging over mij, maar is genoeg over gezegdquote:Op maandag 15 februari 2021 16:05 schreef greysbones het volgende:
[..]
neuh voel me niet aangevallen.. als iemand dat wil zeggen lekker laten gaan
Jerrel noemde de look van Jill "naturel maar stralend" geloof ik.....quote:Op maandag 15 februari 2021 16:06 schreef Whuzz het volgende:
Die make-up van Jill
wil best met je op een bankje zitten, maar mij overtuigen daarvan wordt hem niet.. denk dat je na het gesprek helemaal voor zoey gaatquote:Op maandag 15 februari 2021 16:07 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Ging ook niet over jou! Ging over capuchonnetje en utopia.
Mag jij met mij op een bankje buiten en zal ik jou uitleggen waarom we Zoey toch écht moeten wegstemmen
Zoey is een lone wolf, die als puntje bij paaltje komt de Belgische meiden niet zal backstabben. Team Thomas heeft aan het eind van de rit helemaal niets aan haar.quote:Op maandag 15 februari 2021 15:44 schreef TheVulture het volgende:
[..]
wenkbrauwen van mannen lichtjes bijwerken zodat het geen bert wordt .. ok. maar verder.. blijf erafquote:Op maandag 15 februari 2021 16:08 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Die heeft hij inderdaad vanochtend gedaan ja
een fysieke proef om immuun te wordenquote:Op maandag 15 februari 2021 16:08 schreef Kefke04 het volgende:
ze zijn laat met nominaties, de febo is vast nog een plan aan het bedenken om Michel/Nick te vermijden
Ooooh, is dát naturel!quote:Op maandag 15 februari 2021 16:08 schreef Ireth het volgende:
[..]
Jerrel noemde de look van Jill "naturel maar stralend" geloof ik.....
als hun plan lukt deze week hebben ze zoey ook helemaal niet meer nodig, eigenlijk heeft zoey er alle belang bij om het plan te laten mislukkenquote:Op maandag 15 februari 2021 16:08 schreef Deweycheatumnhowe het volgende:
[..]
Zoey is een lone wolf, die als puntje bij paaltje komt de Belgische meiden niet zal backstabben. Team Thomas heeft aan het eind van de rit helemaal niets aan haar.
Zo ver kan Jill niet tellen, dus dat lijkt me sterk.quote:
Wss toch morgen nomineren , zeiden anderen hier eerder vandaag alquote:Op maandag 15 februari 2021 16:08 schreef Kefke04 het volgende:
ze zijn laat met nominaties, de febo is vast nog een plan aan het bedenken om Michel/Nick te vermijden
Ik vind Jill ook leuk/Lief daar zijn we het over eens.quote:Op maandag 15 februari 2021 16:11 schreef greysbones het volgende:
vind Jill lief, maar ze zou nu niet miststaan achter de ramen
verkeerd gelezen... excusesquote:Op maandag 15 februari 2021 16:11 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Wss toch morgen nomineren , zeiden anderen hier eerder vandaag al
Jill: "Hoe bedoel je betalen!? Wil je voor mij betalen!? Eeeeecht?quote:Op maandag 15 februari 2021 16:11 schreef greysbones het volgende:
Ze heeft wel praatjes, maar vind haar geen type voor achter de ramenquote:Op maandag 15 februari 2021 16:11 schreef greysbones het volgende:
quote:Op maandag 15 februari 2021 16:08 schreef Ireth het volgende:
[..]
Jerrel noemde de look van Jill "naturel maar stralend" geloof ik.....
Hoop het. We zullen zien.quote:Op maandag 15 februari 2021 16:08 schreef Deweycheatumnhowe het volgende:
[..]
Zoey is een lone wolf, die als puntje bij paaltje komt de Belgische meiden niet zal backstabben. Team Thomas heeft aan het eind van de rit helemaal niets aan haar.
nee is ze ook niet, maar zo heeft Jerrel haar wel mishandeld met die make upquote:Op maandag 15 februari 2021 16:12 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Ze heeft wel praatjes, maar vind haar geen type voor achter de ramen
Ze vond het mooi.quote:Op maandag 15 februari 2021 16:13 schreef greysbones het volgende:
[..]
nee is ze ook niet, maar zo heeft Jerrel haar wel mishandeld met die make up
Ik zeg niet dat het zo is , maar eerder vandaag ging het daar ook over en een paar mensen denken dat het nomineren morgen zal zijn . Ik heb zelf geen idee hoe of wat. Enige wat ik weet is dat er nog niet is genomineerdquote:Op maandag 15 februari 2021 16:12 schreef greysbones het volgende:
wa
[..]
was op maandag.. tot vorige week.. toen al het drama zorgde voor uitgestelde nominaties
al zou ze er uit zien als haar oma.. durft ze toch niet aan te geven..quote:
grapje toch??quote:Op maandag 15 februari 2021 16:14 schreef suzi1 het volgende:
wow jill ziet er echt mooi uit met die make up
Voor een avondje uit zekers.quote:Op maandag 15 februari 2021 16:14 schreef suzi1 het volgende:
Thomas zijn strategie is hem duur komen te zijn. Hij heeft zich aangesloten bij de game-players. Daardoor is zijn sociale spel achterop geraakt.quote:Op maandag 15 februari 2021 16:05 schreef Deweycheatumnhowe het volgende:
[..]
Gekleurd verhaal dat de waarheid toch enigszins geweld aandoet.
Haha, net 20 posts met geklaag over Jill's make-up en dan dit. Smaken verschillen, zoveel is wel weer duidelijkquote:Op maandag 15 februari 2021 16:14 schreef suzi1 het volgende:
Die rode lippenstift vond ik haar niet staan.quote:Op maandag 15 februari 2021 16:15 schreef greysbones het volgende:
[..]
al zou ze er uit zien als haar oma.. durft ze toch niet aan te geven..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |