De grap is dat Thomas en Michel wel echt klikken ondertussen ivm het sporten, Thomas heeft volgens mij zelfs gisteravond gezegd dat wat hem betreft hij liever niet op Michel stemt... maar alles voor de tactiek nu.quote:Op maandag 15 februari 2021 15:01 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Jamaar..... dat hij klikte met NL dat nam K4 hem meteen in t begin al niet in dank af, het werd als verraden bestempeld en meteen was ie niet te vertrouwen. Verder laten ze hem behoorlijk links liggen. Liese zegt t ook gewoon (tegen de K4 club, als Queen Mean Girl).
Toen Thomas daarna opnieuw een klik moest zoeken omdat in 1 klap half NL er uit ging, werd hij niet meer toegelaten door K4. Niet in hun bondje, maar ook niet eens in sociaal contact.
Dan zou ik K4 ook beu zijn en systematisch vernietigen
Vast nietquote:Op maandag 15 februari 2021 15:06 schreef Million_Lights het volgende:
Draagt Michel iets onder die handdoek?
quote:Op maandag 15 februari 2021 15:06 schreef Million_Lights het volgende:
Nee! 😛quote:Op maandag 15 februari 2021 15:06 schreef Million_Lights het volgende:
Maar waarom mag michel dan wel afgelopen week op hem stemmen en als Thomas het nu doet is het tactiek en niet juist. Nogmaals ze doen het bijna allemaal dat bekonkelen van de stemmenquote:Op maandag 15 februari 2021 15:06 schreef TheVulture het volgende:
[..]
De grap is dat Thomas en Michel wel echt klikken ondertussen ivm het sporten, Thomas heeft volgens mij zelfs gisteravond gezegd dat wat hem betreft hij liever niet op Michel stemt... maar alles voor de tactiek nu.
Liever nietquote:Op maandag 15 februari 2021 15:08 schreef Million_Lights het volgende:
Wanneer is de geheime opdracht Michel zijn handdoek wegtrekken?
En andersom kunnen die 5 dat dan doen. Is toch lood om oud ijzer.quote:Op maandag 15 februari 2021 15:08 schreef TheVulture het volgende:
En het spelverloop is ook af te tekenen als donderdag Michel of Nick het huis verlaat, dan kunnen Thomas/Zoey/Jill/Jerrel/Mike/Matt de rest er één voor één uitspelen
Net als aan de andere kant zullen ook zij redelijk snel uiteenvallen. Zoey gaat bijvoorbeeld niet met Thomas blijven meestemmen.quote:Op maandag 15 februari 2021 15:08 schreef TheVulture het volgende:
En het spelverloop is ook af te tekenen als donderdag Michel of Nick het huis verlaat, dan kunnen Thomas/Zoey/Jill/Jerrel/Mike/Matt de rest er één voor één uitspelen
Daarom, Iedereen zit daar voor zichzelf.quote:Op maandag 15 februari 2021 15:09 schreef aswesleep het volgende:
[..]
Net als aan de andere kant zullen ook zij redelijk snel uiteenvallen. Zoey gaat bijvoorbeeld niet met Thomas blijven meestemmen.
Tuurlijk ziet er altijd een bepaalde tactiek achter, het is een spel. Die klik tussen Michel en Thomas is er ook pas sinds de laatste dagen trouwens (sinds Pat weg is), en ik snap nog best dat Thomas een revanche wil op Michel.quote:Op maandag 15 februari 2021 15:08 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Maar waarom mag michel dan wel afgelopen week op hem stemmen en als Thomas het nu doet is het tactiek en niet juist. Nogmaals ze doen het bijna allemaal dat bekonkelen van de stemmen
Eensquote:Op maandag 15 februari 2021 15:10 schreef cheanny het volgende:
Dat gezeur over bondjes. Beide kampen maken bondjes of hoe je het ook wilt noemen. Het ene kamp is gewoon wat directer en duidelijker en het andere kamp pakt het gewoon mooi in maar bedoelt het zelfde.
Helemaal met je eensquote:Op maandag 15 februari 2021 15:10 schreef cheanny het volgende:
Dat gezeur over bondjes. Beide kampen maken bondjes of hoe je het ook wilt noemen. Het ene kamp is gewoon wat directer en duidelijker en het andere kamp pakt het gewoon mooi in maar bedoelt het zelfde.
het is veels te vroeg om de 2 beste spelers eruit te stemmen....moeten nog de helft.quote:Op maandag 15 februari 2021 15:09 schreef aswesleep het volgende:
[..]
Net als aan de andere kant zullen ook zij redelijk snel uiteenvallen. Zoey gaat bijvoorbeeld niet met Thomas blijven meestemmen.
Ja, maar dat snap ik ook wel. Met zo'n kliekje als K4 is dat nu de enige manier van overleven.quote:Op maandag 15 februari 2021 15:06 schreef TheVulture het volgende:
[..]
De grap is dat Thomas en Michel wel echt klikken ondertussen ivm het sporten, Thomas heeft volgens mij zelfs gisteravond gezegd dat wat hem betreft hij liever niet op Michel stemt... maar alles voor de tactiek nu.
Waar blijft dat zuchtje wind?quote:
Er is wel maar 1 kamp die goed afspreekt en het andere kamp goed in beeld heeft. De anderen lopen nog steeds achter.quote:Op maandag 15 februari 2021 15:10 schreef cheanny het volgende:
Ik noem hun niet de beste spelers. Ze denken zelf van wel maar zijn het echt niet. Trouwens niemand steekt er boven uitquote:Op maandag 15 februari 2021 15:11 schreef zodeju het volgende:
[..]
het is veels te vroeg om de 2 beste spelers eruit te stemmen....moeten nog de helft.
Eens, maar mijn gevoel is wel dat het bij K4/K5 iets meer uit oprechte interesse en vriendschap is ontstaan dan door tactiek. En aan de andere kant snap ik ook wel weer dat je daar dan als mensen die niet in zo'n groep zitten iets aan wil doen...quote:Op maandag 15 februari 2021 15:10 schreef cheanny het volgende:
Er zijn helemaal geen beste spelersquote:Op maandag 15 februari 2021 15:11 schreef zodeju het volgende:
[..]
het is veels te vroeg om de 2 beste spelers eruit te stemmen....moeten nog de helft.
quote:Op maandag 15 februari 2021 15:11 schreef Li0nHeart het volgende:
Ik vind gewoon dat de nieuwelingen moeten ophoepelen .. hebben gewoon niks te zoeken in het huis ..
Nee, is niet waar....Tv uitzending wilde dat laten zien. Zag je Pat met Thomas trainen net alsof hij nooit met Michel traint wat hij al weken deed, vooral binnen en met zijn tweeën .quote:Op maandag 15 februari 2021 15:10 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Tuurlijk ziet er altijd een bepaalde tactiek achter, het is een spel. Die klik tussen Michel en Thomas is er ook pas sinds de laatste dagen trouwens (sinds Pat weg is), en ik snap nog best dat Thomas een revanche wil op Michel.
Om het spel te winnen steken er wel een paar bovenuit: Zoey, Thomas en misschien wel Mike. Zij doen er alles aan om hun kansen te maximaliseren. Ze hebben de situatie waarin ze zitten door en proberen ze te verbeteren. De rest zit nog altijd vast in het 'op gevoel' stemmen (al dan niet in groep).quote:Op maandag 15 februari 2021 15:12 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Ik noem hun niet de beste spelers. Ze denken zelf van wel maar zijn het echt niet. Trouwens niemand steekt er boven uit
Thomas gaf op de tv uitzending zelf al aan dat ie veel aan Michel te danken had, qua sporten en schema.quote:Op maandag 15 februari 2021 15:13 schreef zodeju het volgende:
[..]
Nee, is niet waar....Tv uitzending wilde dat laten zien. Zag je Pat met Thomas trainen net alsof hij nooit met Michel traint wat hij al weken deed, vooral binnen en met zijn tweeën .
klopt maar vertrouw die Mike en onstabiele Matt voor geen meter. Hangt van hun af wat de uitslag gaat worden.quote:Op maandag 15 februari 2021 15:11 schreef aswesleep het volgende:
Er is wel maar 1 kamp die goed afspreekt en het andere kamp goed in beeld heeft. De anderen lopen nog steeds achter.
Oh ok, ja ik heb pas sinds afgelopen week de streams via Videolandquote:Op maandag 15 februari 2021 15:13 schreef zodeju het volgende:
[..]
Nee, is niet waar....Tv uitzending wilde dat laten zien. Zag je Pat met Thomas trainen net alsof hij nooit met Michel traint wat hij al weken deed, vooral binnen en met zijn tweeën .
Omdat het vorige week niet anders kon. Je gaat niet één van de beste vrienden wegstemmen.quote:Op maandag 15 februari 2021 15:08 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Maar waarom mag michel dan wel afgelopen week op hem stemmen en als Thomas het nu doet is het tactiek en niet juist. Nogmaals ze doen het bijna allemaal dat bekonkelen van de stemmen
Mike is seksistisch en vrouwonvriendelijkquote:Op maandag 15 februari 2021 15:14 schreef Koos1958 het volgende:
Mike wordt ik echt zat met dat overdreven sex gericht praten en hoor mij eens leuk zijn.
Het is ongelofelijk het lijkt wel of hij klitteband om die handdoeken heeft....er gebeurt nooit wat. Niet uit de douche niet uit het badje en niet in de sauna.....heb het opgegeven.quote:
Ook dat ja, vorige week moest er in eigen vlees gesnoeid worden, anders was Michel niet voor Thomas maar voorr 2 van de 3 nieuwen gegaanquote:Op maandag 15 februari 2021 15:14 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Omdat het vorige week niet anders kon. Je gaat niet één van de beste vrienden wegstemmen.
Exactquote:Op maandag 15 februari 2021 15:16 schreef engine het volgende:
Ja Michel dan ben je bondjes aan het maken
Ze zijn er gewoon heel slecht in. Zouden er beter wat meer energie en overleg insteken.quote:Op maandag 15 februari 2021 15:16 schreef engine het volgende:
Ja Michel dan ben je bondjes aan het maken
Ja wat een sukkel. Zeg gewoon wat je bedoeld.quote:
Zoey en Mike gaan nooit winnen. Die hebben geen support van het publiek.quote:Op maandag 15 februari 2021 15:14 schreef aswesleep het volgende:
[..]
Om het spel te winnen steken er wel een paar bovenuit: Zoey, Thomas en misschien wel Mike. Zij doen er alles aan om hun kansen te maximaliseren. Ze hebben de situatie waarin ze zitten door en proberen ze te verbeteren. De rest zit nog altijd vast in het 'op gevoel' stemmen (al dan niet in groep).
Gaat niet gebeuren. Ze gaan die 2 echt niet naast elkaar zetten, nu nog niet althans.quote:Op maandag 15 februari 2021 15:19 schreef Windhapper het volgende:
Ben benieuwd of Nick en Michel het ook allemaal zo goed kunnen relativeren als ze er morgen samen opstaan.
Echt hoorquote:Op maandag 15 februari 2021 15:18 schreef engine het volgende:
[..]
Ja wat een sukkel. Zeg gewoon wat je bedoeld.
Ik proef jaloeziequote:Op maandag 15 februari 2021 15:12 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Ik noem hun niet de beste spelers. Ze denken zelf van wel maar zijn het echt niet. Trouwens niemand steekt er boven uit
Nee, ze hebben Zoey nog niet door. Zelfs niet na al die kaarten van gisteren waarbij Zoey steeds ontbrak bij het groepje.quote:Op maandag 15 februari 2021 15:17 schreef Whuzz het volgende:
Michel noet het andere groepje: "Het kamp van Matt, Thomas en Jill.
Zien ze nou echt niet dat dat eerder "Zoey's Kamp" is
Hij gaat nu toch ook zelf met Michel om hahaquote:Op maandag 15 februari 2021 15:19 schreef Koos1958 het volgende:
Nick blijft wel hangen wat er de 1e 3 weken is gebeurd dat Thomas met de nederlanders omging.
Ben je daar nog zo zeker van?quote:Op maandag 15 februari 2021 15:19 schreef Windhapper het volgende:
Ben benieuwd of Nick en Michel het ook allemaal zo goed kunnen relativeren als ze er morgen samen opstaan.
Ze vermelden de kaartjes nu wel.quote:Op maandag 15 februari 2021 15:20 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Nee, ze hebben Zoey nog niet door. Zelfs niet na al die kaarten van gisteren waarbij Zoey steeds ontbrak bij het groepje.
Ze vinden haar alleen "lastig te peilen".
Geloof het echt niet . Wat raar is want hoevaak is ze bij Thomas en komt later in bed dan de andere op de slaapkamer.quote:Op maandag 15 februari 2021 15:17 schreef Whuzz het volgende:
Ja, ik hoor het ook net. Alleen maken ze nog steeds niet de connectie dat Zoey eigenlijk de opperbaas van het andere groepje is.quote:Op maandag 15 februari 2021 15:20 schreef aswesleep het volgende:
[..]
Ze vermelden de kaartjes nu wel.![]()
Het zijn gewoon geen goede tactische spelers.
Ik hoop het echtquote:Op maandag 15 februari 2021 15:21 schreef D. het volgende:
Ik hoorde Mike daarstraks zeggen dat ie op Ferrel en Matt overweegt te stemmen.
Ben benieuwd hoe oprecht dat was
Nee want dan is het weer oneerlijkquote:Op maandag 15 februari 2021 15:19 schreef Windhapper het volgende:
Dat gaan ze pas donderdag doorhebben als iedereen bij z'n stem blijft. Ze zijn redelijk goedgelovig.quote:Op maandag 15 februari 2021 15:22 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Ja, ik hoor het ook net. Alleen maken ze nog steeds niet de connectie dat Zoey eigenlijk de opperbaas van het andere groepje is.
Opperbaas? Ik heb kennelijk iets gemistquote:Op maandag 15 februari 2021 15:22 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Ja, ik hoor het ook net. Alleen maken ze nog steeds niet de connectie dat Zoey eigenlijk de opperbaas van het andere groepje is.
De backstabber ....ze zien het niet.quote:Op maandag 15 februari 2021 15:22 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Oh dus als iemand niet meegaat in wat anderen graag willen bepalen ben je een backstabberquote:Op maandag 15 februari 2021 15:23 schreef zodeju het volgende:
[..]
De backstabber ....ze zien het niet.
Voor elk wat wils.quote:Op maandag 15 februari 2021 15:23 schreef suzi1 het volgende:
ik geniet meer van opmaken kijken dan 2 venters in een sauna
Zoey heeft Thomas en Jill gemanipuleerd om op Michel en Nick te stemmen en dat is zo doorgesijpeld naar de rest als enige mogelijke keuze om als groepje verder te komen.quote:Op maandag 15 februari 2021 15:23 schreef D. het volgende:
[..]
Opperbaas? Ik heb kennelijk iets gemist
Heel duidelijk ze doen heel schijnheilig vind ik. Ze maken gewoon keihard afspraken met wie ze willen overblijven aan het eind.quote:
Nee, maar puur hypothetisch. Nu dat gelul dat zij geen bondje hebben maar gewoon lekker overweg kunnen en toevallig op dezelfde stemmen. Gewoon benieuwd hoe ze reageren in dat geval maar ik denk stiekem allerminst sportief.quote:Op maandag 15 februari 2021 15:20 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Ben je daar nog zo zeker van?
quote:Op maandag 15 februari 2021 15:22 schreef Koos1958 het volgende:
echt ik erger me kapot aan die speltactieken de hele tijd van die twee in de sauna. En michel nu weer dat hij niet op nick, liese, naomi en julie stemt. Michel zegt ze zien ons niet als bondje maar als mensen die het leuk hebben. Hij heeft die kaart van Bennie nu bij zijn bed staan zag ik.
Goed zo Mario!!!!!quote:Op maandag 15 februari 2021 15:18 schreef mario390 het volgende:
k4 -k6 moet niet
uit eiklaar
de kutjonges naar huis
mjm
Denk het ook, zoey heeft dit hele spelletje van team thomas in beweging gezet om sjerrel te beschermen en vooral michel en nick op de bank te krijgen... de rol van de cameleon is overgenomen door zoeyquote:Op maandag 15 februari 2021 15:23 schreef D. het volgende:
[..]
Opperbaas? Ik heb kennelijk iets gemist
Ik erger me hier niet zo aan ... zij vinden elkaar oprecht leuk. Het andere kamp stemt alleen samen omdat ze tot elkaar veroordeeld zijn. Daar stoor ik me meer aan.quote:Op maandag 15 februari 2021 15:22 schreef Koos1958 het volgende:
echt ik erger me kapot aan die speltactieken de hele tijd van die twee in de sauna. En michel nu weer dat hij niet op nick, liese, naomi en julie stemt. Michel zegt ze zien ons niet als bondje maar als mensen die het leuk hebben. Hij heeft die kaart van Bennie nu bij zijn bed staan zag ik.
Zoey is de kameleon, of in DnD: de Roguequote:Op maandag 15 februari 2021 15:17 schreef Whuzz het volgende:
Ze zijn uiteindelijk allemaal op een bepaalde manier schijnheilig en opportunistisch :quote:Op maandag 15 februari 2021 15:24 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Heel duidelijk ze doen heel schijnheilig vind ik. Ze maken gewoon keihard afspraken met wie ze willen overblijven aan het eind.
Noem me naïef maar dat is volgens mij gewoon precies wat het is. Het is een spel, maar wel eentje waarbij je met mensen bij wie je je prettig voelt wil overblijven lijkt me, anders worden die 100 dagen echt héél langquote:Op maandag 15 februari 2021 15:22 schreef Koos1958 het volgende:
Precies, dat moet hen toch ook opvallen? En het moet toch ook opvallen dat ze nooit expliciet verteld op wie ze stemt én (als je achteraf kijkt) vaak niet met K3M meestemt.quote:Op maandag 15 februari 2021 15:21 schreef zodeju het volgende:
[..]
Geloof het echt niet . Wat raar is want hoevaak is ze bij Thomas en komt later in bed dan de andere op de slaapkamer.
Ik denk dat 1 er idd enorm van op z'n aplha pik getrapt gaat zijnquote:Op maandag 15 februari 2021 15:19 schreef Windhapper het volgende:
Ik wel omdat ze voordoen dat ze geen stemafspraken maken en het gewoon wel net zo hard doen als de anderen inwoners.quote:Op maandag 15 februari 2021 15:26 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Ik erger me hier niet zo aan ... zij vinden elkaar oprecht leuk. Het andere kamp stemt alleen samen omdat ze tot elkaar veroordeeld zijn. Daar stoor ik me meer aan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |