Waarom?quote:Op woensdag 26 januari 2022 17:50 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Mag dit naar BNW?
GC / Wat wordt de volgende ramp?
quote:
quote:Op maandag 24 januari 2022 11:00 schreef SuperNeger het volgende:
[..]
Ik bedoel meer het hot topic van de week waar 95% van de domme schaapjes bevolking intrapt maar wat allemaal uit de lucht gegrepen is om de mensen te buigen naar hun wil.
Heb ik hem al op gewezen. Verder niet echt veel BNW-invloeden toch? Rampen an sich zijn natuurlijk niet alleen voor aluhoedjesquote:
Sukkelquote:Op woensdag 26 januari 2022 17:50 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Mag dit naar BNW?
GC / Wat wordt de volgende ramp?
Dit is puur pestgedrag. Ik heb veel moeite in mijn post gestoken en zonder opgaaf van reden wordt het dichtgegooid.quote:Op zondag 13 februari 2022 15:56 schreef Fok-it het volgende:
We weten je obsessie inmiddels wel, wegwezen ermee
Je hebt dit riedeltje al zovaak opgevoerd. En uit alle antwoorden die je in voorgaande topics hebt gekregen kan je toch best een aardig beeld schetsen van wat je wilt horen lijkt me.quote:Op zondag 13 februari 2022 16:05 schreef sirdanilot het volgende:
[..]
Dit is puur pestgedrag. Ik heb veel moeite in mijn post gestoken en zonder opgaaf van reden wordt het dichtgegooid.
Dit is niet eerlijk en valt onder pestgedrag. Er kan gewoon inhoudelijk in het topic gereageerd worden.quote:Op zondag 13 februari 2022 16:20 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je hebt dit riedeltje al zovaak opgevoerd. En uit alle antwoorden die je in voorgaande topics hebt gekregen kan je toch best een aardig beeld schetsen van wat je wilt horen lijkt me.
Je hoeft niet meteen te taggen. Als je het er niet mee eens bent dm je maar een admin.quote:Op zondag 13 februari 2022 16:27 schreef sirdanilot het volgende:
[..]
Dit is niet eerlijk en valt onder pestgedrag. Er kan gewoon inhoudelijk in het topic gereageerd worden.
Als ze hier niet eens een user komt helpen die door de moderators gepest wordt na een tag dan betwijfel ik of een PB iets gaat oplossen.quote:Op zondag 13 februari 2022 17:42 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je hoeft niet meteen te taggen. Als je het er niet mee eens bent dm je maar een admin.
Als jij een topic opent waarin je niet eindeloos je stokpaardjes naar voren haalt blijft hij gewoon staan hoor, mits fatsoenlijk topic uiteraard. Dus waar je pesterijen vandaan haalt, geen idee. Dat is echt jouw verkeerde aanname.quote:Op maandag 14 februari 2022 10:52 schreef sirdanilot het volgende:
[..]
Als ze hier niet eens een user komt helpen die door de moderators gepest wordt na een tag dan betwijfel ik of een PB iets gaat oplossen.
Jij bent het probleem. En jij bent ook niet de enige, er zijn meerdere gebruikers waarvan enkele met een blauw naampje die aan dergelijke pesterijen doen en jullie weten ook dondersgoed wie jullie zijn.
Yesquote:Op zondag 27 februari 2022 16:38 schreef Starhopper het volgende:
Mag deze naar OOR?
GC / Russen op de kortegolf
Thnxquote:
Linkdumps worden altijd verwijderd? Je zet er nog geen twee zinnen bij. Doe eens moeite voor een topic ofzoquote:Op zaterdag 5 maart 2022 08:43 schreef halfway het volgende:
Ik zal nog eens de moeite nemen, nee dus.
GC / Live sloop schoorsteen Nijmegen
quote:Op zaterdag 5 maart 2022 08:45 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Linkdumps worden altijd verwijderd? Je zet er nog geen twee zinnen bij. Doe eens moeite voor een topic ofzo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |