Ik bedoel meer het hot topic van de week waar 95% van de domme schaapjes bevolking intrapt maar wat allemaal uit de lucht gegrepen is om de mensen te buigen naar hun wil.quote:Op maandag 24 januari 2022 10:59 schreef babylon het volgende:
Hoezo hebben we klimaat gehad? Dat is nog niet opgelost. Bij lange na niet.
Oh in dat geval gaat klimaat nog wel een paar gebruikt worden.quote:Op maandag 24 januari 2022 11:00 schreef SuperNeger het volgende:
[..]
Ik bedoel meer het hot topic van de week waar 95% van de domme schaapjes bevolking intrapt maar wat allemaal uit de lucht gegrepen is om de mensen te buigen naar hun wil.
Onder deze criteria valt niet de a.s. energiecrisis.quote:Op maandag 24 januari 2022 11:00 schreef SuperNeger het volgende:
[..]
Ik bedoel meer het hot topic van de week waar 95% van de domme schaapjes bevolking intrapt maar wat allemaal uit de lucht gegrepen is om de mensen te buigen naar hun wil.
litertje benzine naar 3 euro de literquote:Op maandag 24 januari 2022 10:57 schreef SuperNeger het volgende:
We hebben diversiteit gehad.
We hebben klimaat gehad.
Nu is corona bijna achter de rug.
Dus wat nu? Ik denk zonder gas zitten. Maar misschien dat de mediaoverheid/politiek ons iets anders voor gaat houden.
Als het je hier om te doen is mag je ook naar BNW hoor.quote:Op maandag 24 januari 2022 11:00 schreef SuperNeger het volgende:
[..]
Danny die de stekker uit FOK! trektquote:Op maandag 24 januari 2022 10:57 schreef SuperNeger het volgende:
We hebben diversiteit gehad.
We hebben klimaat gehad.
Nu is corona bijna achter de rug.
Dus wat nu? Ik denk zonder gas zitten. Maar misschien dat de mediaoverheid/politiek ons iets anders voor gaat houden.
Beroepsjankert gesignaleerd.quote:Op maandag 24 januari 2022 11:00 schreef SuperNeger het volgende:
[..]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |