SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
https://www.quiz-maker.com/Q4Z92ACUP
De wereld zou beter af zijn met meer Wattenschijfjesquote:Op dinsdag 15 maart 2022 15:21 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Gemiste kans.
Ook voor Watenschijfje.
Inderdaadquote:Op dinsdag 15 maart 2022 15:23 schreef Citizen.Erased het volgende:
Had ook een TT voor Bos zijn verjaardag kunnen staan.
Boeiendquote:Op dinsdag 15 maart 2022 15:23 schreef Citizen.Erased het volgende:
SOWquote:
Niet naar Bos toe maar waarom moet het steeds gezegd worden.quote:
Alleen de helft waarvan we de verjaardag niet weten.quote:Op dinsdag 15 maart 2022 15:36 schreef Ama het volgende:
[..]
Niet naar Bos toe maar waarom moet het steeds gezegd worden.De helft hier krijgt geen eigen TT op zijn of haar verjaardag.
Volgens mij is het ook wel duidelijk wanneer ik jarig ben.quote:Op dinsdag 15 maart 2022 15:37 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Alleen de helft waarvan we de verjaardag niet weten.
Jezus nog meer in de OP.quote:Op dinsdag 15 maart 2022 15:38 schreef scrupuleus het volgende:
Wanneer zijn jullie jarig, zet ik het even in de op
Oh, dus het gaat niet over de helft, maar over jouquote:Op dinsdag 15 maart 2022 15:38 schreef Ama het volgende:
[..]
Volgens mij is het ook wel duidelijk wanneer ik jarig ben.
[ afbeelding ]
Geen TT.
Ik kom sowieso weinig verjaardag TT's tegen tijdens het scrollen.quote:Op dinsdag 15 maart 2022 15:39 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Oh, dus het gaat niet over de helft, maar over jou
Ja dat was eigenlijk de bedoelingquote:Op dinsdag 15 maart 2022 15:23 schreef Citizen.Erased het volgende:
@scrupuleus was je voor.quote:Op dinsdag 15 maart 2022 15:42 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja dat was eigenlijk de bedoeling
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |