abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 27 juli 2021 @ 09:50:30 #26
319979 Fok-it
All is well
pi_200570596
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 juli 2021 01:31 schreef sirdanilot het volgende:
Waarom moest mijn topic dicht?

Fok-IT zegt dat 1. het kan niet op sympathie rekenen. Wat maakt dat nou weer uit. Sinds wanneer moeten posts op dit forum op sympathie rekenen?

2. Hij zegt dat het ' financičle nepperij´ bevat. Dat is onzinnig. Er zijn duizenden mensen die er bewust voor kiezen om hun studieschuld niet terug te betalen. Dat is iets tussen die mensen en duo dan wel het CJIB, wat heeft Fok daarmee te maken? Is het nu verboden om dar iets over te posten op dit forum? Waar slaat dit op?

GC / Kostenberekening naar NL teruggaan + studieschuld aflossen vs. blijven
Dat er duizenden mensen zijn die iets doen maakt niet dat het dan maar oke is?

Je mag het van mij in WGR proberen maar ik vermoed dat ze daar je topic ook dichtgooien. Jij belazert de boel door je studieschuld niet terug te betalen. Je hebt er duidelijk voor gekozen om een land uit te kiezen om te wonen waar ze je niet snel kunnen vinden (je eigen bewoordingen). Dat is nepperij. Maar nu ga ik verder ook inhoudelijk op je topic in, hij is dicht. Deal with it.
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
  dinsdag 27 juli 2021 @ 10:07:01 #27
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_200570871
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 juli 2021 09:50 schreef Fok-it het volgende:

[..]

Je mag het van mij in WGR proberen maar ik vermoed dat ze daar je topic ook dichtgooien. Jij belazert de boel door je studieschuld niet terug te betalen. Je hebt er duidelijk voor gekozen om een land uit te kiezen om te wonen waar ze je niet snel kunnen vinden (je eigen bewoordingen). Dat is nepperij. Maar nu ga ik verder ook inhoudelijk op je topic in, hij is dicht. Deal with it.
Jammer, was een mooi backfiretopic ;(
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
pi_200571791
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 juli 2021 09:50 schreef Fok-it het volgende:

[..]

En als er iemand post dat die 150 heeft gereden op de autosnelweg terwijl de maximumsnelheid 100 was gooi je hem ook dicht? Jouw taak is modereren, dus in het geval er forumregels overtreden worden ingrijpen. Niet eigen rechtertje spelen.
Let's all accept each other's differences and different opinions and live together in harmony :)
  dinsdag 27 juli 2021 @ 11:01:11 #29
319979 Fok-it
All is well
pi_200571838
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 juli 2021 10:58 schreef sirdanilot het volgende:

[..]

En als er iemand post dat die 150 heeft gereden op de autosnelweg terwijl de maximumsnelheid 100 was gooi je hem ook dicht? Jouw taak is modereren, dus in het geval er forumregels overtreden worden ingrijpen. Niet eigen rechtertje spelen.
Als diegene vervolgens vraagt hoe hij onder zijn boete uit kan komen wel ja. Anders is de vergelijking niet relevant.
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
pi_200571856
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 juli 2021 11:01 schreef Fok-it het volgende:

[..]

Als diegene vervolgens vraagt hoe hij onder zijn boete uit kan komen wel ja. Anders is de vergelijking niet relevant.
Ik vroeg helemaal niet hoe ik onder DUO uit kon komen. Het topic ging over een kostenberekening van waar ik het beste een huis kan kopen.

Ik hoef dat niet aan jullie te vragen want het is een welbekend probleem dat mensen in het buitenland vaak de studieschuld niet terugbetalen.
Let's all accept each other's differences and different opinions and live together in harmony :)
pi_200571927
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 juli 2021 11:02 schreef sirdanilot het volgende:

[..]

Ik vroeg helemaal niet hoe ik onder DUO uit kon komen. Het topic ging over een kostenberekening van waar ik het beste een huis kan kopen.

Ik hoef dat niet aan jullie te vragen want het is een welbekend probleem dat mensen in het buitenland vaak de studieschuld niet terugbetalen.
Waarom benoem je dan uitgebreid je studieschuld en je redenen om je in het buitenland te blijven verstoppen zodat je hem niet hoeft terug te betalen?

Je probeert recht te lullen wat krom is. Als iemand van jou 20.000 euro leent en vervolgens spoorloos verdwijnt ‘omdat hij anders geen eigen huis kan betalen’ blijft het voor jou dan net zo oké dat je dat geld niet meer terugziet?
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  dinsdag 27 juli 2021 @ 11:07:43 #32
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_200571962
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 juli 2021 10:58 schreef sirdanilot het volgende:

[..]

Doe eens niet zo brutaal tegen Fok-it god _O_
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
pi_200571971
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 juli 2021 11:05 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

Waarom benoem je dan uitgebreid je studieschuld en je redenen om je in het buitenland te blijven verstoppen zodat je hem niet hoeft terug te betalen?

Je probeert recht te lullen wat krom is. Als iemand van jou 20.000 euro leent en vervolgens spoorloos verdwijnt ‘omdat hij anders geen eigen huis kan betalen’ blijft het voor jou dan net zo oké dat je dat geld niet meer terugziet?
Ik leen dan ook geen 20k uit aan iemand. Ik heb namelijk geen 20k. Als ik dat wel had gehad, had ik al een huis gekocht en dan had ik netjes afbetaald. Verder is dit het feedbacktopic voor moderators. Waar bemoei je je eigen mee? Ga lekker elders spelen brutaal jong.
pi_200572141
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 juli 2021 11:08 schreef sirdanilot het volgende:

[..]

Ik leen dan ook geen 20k uit aan iemand. Ik heb namelijk geen 20k. Als ik dat wel had gehad, had ik al een huis gekocht en dan had ik netjes afbetaald. Verder is dit het feedbacktopic voor moderators. Waar bemoei je je eigen mee? Ga lekker elders spelen brutaal jong.
Dank je O+
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  dinsdag 27 juli 2021 @ 12:01:39 #35
319979 Fok-it
All is well
pi_200573223
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 juli 2021 11:08 schreef sirdanilot het volgende:

[..]

Doe eens even normaal joh. Mod of niet, haar post is precies de reden waarom ik het dicht heb gegooid.
pi_200573461
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 juli 2021 12:01 schreef Fok-it het volgende:

[..]

Doe eens even normaal joh. Mod of niet, haar post is precies de reden waarom ik het dicht heb gegooid.
Dus je sluit topics met meningen waar jij het PERSOONLIJK mee oneens bent.

Dat vind ik raar. Als moderator zou ik wat meer onpartijdigheid verwachten , en enkel topics sluiten die echt de regels overtreden. B.v. stel ik zou een topic openen over dat alle (X bevolkingsgroep) het land uit motten, dat is dan fascisme ja dan snap ik het als je die dicht gooit.
  dinsdag 27 juli 2021 @ 12:17:19 #37
319979 Fok-it
All is well
pi_200573493
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 juli 2021 12:16 schreef sirdanilot het volgende:

[..]

Dus je sluit topics met meningen waar jij het PERSOONLIJK mee oneens bent.

Dat vind ik raar. Als moderator zou ik wat meer onpartijdigheid verwachten , en enkel topics sluiten die echt de regels overtreden. B.v. stel ik zou een topic openen over dat alle (X bevolkingsgroep) het land uit motten, dat is dan fascisme ja dan snap ik het als je die dicht gooit.
Prima. Klaar nu
pi_201045057
GC / Waarom wordt de term "Woke" belachelijk gemaakt?

Er is meerdere malen duidelijk gemaakt, onder andere met een ban, dat je op FOK! niet iemand zonder zeer grondige reden mag uitmaken voor racist. Dat geldt dan ook richting mij lijkt me.
pi_201050416
quote:
0s.gif Op maandag 23 augustus 2021 19:58 schreef babylon het volgende:
GC / Waarom wordt de term "Woke" belachelijk gemaakt?

Er is meerdere malen duidelijk gemaakt, onder andere met een ban, dat je op FOK! niet iemand zonder zeer grondige reden mag uitmaken voor racist. Dat geldt dan ook richting mij lijkt me.
Klopt.
pi_201050443
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 augustus 2021 10:19 schreef Fok-it het volgende:

[..]
Klopt.
Top :)
pi_201097201
GC / Roddepraat uitgesloten van Televizierring, terecht?

Roddelpraat*

Mag deze worden verbeterd?
Op vrijdag 4 augustus 2023 01:16 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Een schizofreen is nooit alleen.
pi_201097562
quote:
Omdat je het zo lief vraagt
  zaterdag 11 september 2021 @ 15:56:49 #43
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_201307812
Waarom moet mijn topic dicht? Het is toch een legitieme topic? Ik kom op TV in een documentaire dat voor een Gouden Kalf is genomineerd. Ik was vandaag zelfs op radio. Dat is toch iets dat ik mag delen op fok?
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
pi_201307838
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 september 2021 15:56 schreef Keep_Walking het volgende:
Waarom moet mijn topic dicht? Het is toch een legitieme topic? Ik kom op TV in een documentaire dat voor een Gouden Kalf is genomineerd. Ik was vandaag zelfs op radio. Dat is toch iets dat ik mag delen op fok?
Jij blijft je eigen topics maar onderuit halen door meteen de confrontatie te zoeken met andere users, te provoceren, of offtopic te gaan. Prima hoor, als je er de grote Keep_Walking show van wiilt maken zoals je ook vaak genoeg in R&P doet maar niet op deze manier. Als ik je aangeef dat ik zijn post heb aangepast en je vervolgens vraagt wat hij tegen je zei, dan is het verwijderd om een reden. Hoef je niet na die vraag `nogmaals' hem te verzoeken om te dmen
pi_201307848
ik gooi hem verder weer terug open. Hou je eigen topic alleen gewoon normaal
  zaterdag 11 september 2021 @ 16:21:08 #46
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_201308091
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 september 2021 15:59 schreef Fok-it het volgende:

[..]
Jij blijft je eigen topics maar onderuit halen door meteen de confrontatie te zoeken met andere users, te provoceren, of offtopic te gaan. Prima hoor, als je er de grote Keep_Walking show van wiilt maken zoals je ook vaak genoeg in R&P doet maar niet op deze manier. Als ik je aangeef dat ik zijn post heb aangepast en je vervolgens vraagt wat hij tegen je zei, dan is het verwijderd om een reden. Hoef je niet na die vraag `nogmaals' hem te verzoeken om te dmen
Oké sorry, mijn excuses.
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
pi_201308116
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 september 2021 16:21 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]
Oké sorry, mijn excuses.
No problemo
  Spellchecker donderdag 16 september 2021 @ 12:59:00 #48
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_201383297
Mag die viezevoetfoto van phoenix in een spoiler aub? :X
pi_201579341
Ik wil hier graag mijn waardering uitspreken over @Fok-it , hang hier nu al een paar minuten rond en merk al echt dat er een positieve sfeer hangt hier. _O_
  vrijdag 8 oktober 2021 @ 14:34:57 #50
66444 Lord_Vetinari
Si non confectus non reficiat
pi_201682155
De pessimist ziet het duister in de tunnel
De optimist ziet het licht aan het eind van de tunnel
De realist ziet de trein komen
De machinist ziet drie idioten in het spoor staan....
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')