x2.quote:Op vrijdag 8 oktober 2021 07:58 schreef PS. het volgende:
Ik moet zeggen dat mij dat ook wel eens overkwam nadat ik boodschappen had gedaan. Ik maakte me zo niet druk om een mondkapje dat ik het niet eens meer doorhad.
Maar prima dat je mij dom vind hoor
quote:Op vrijdag 8 oktober 2021 00:35 schreef Maharski het volgende:
Is dat een lager ontwikkeld menssoort?
quote:Op vrijdag 8 oktober 2021 00:39 schreef Stray_cat het volgende:
Zo triest, mensen zijn zo bang gemaakt.
quote:Op vrijdag 8 oktober 2021 07:32 schreef Mike-The-Situation het volgende:
Ik vind het bijzonder treurig om te zien inderdaad. Vooral vanuit de gedachte dat deze mensen bang zijn voor het virus ondanks dat ze waarschijnlijk gevaccineerd zijn.
quote:Op vrijdag 8 oktober 2021 07:58 schreef Eightyone het volgende:
Die denken dat je van de frisse buitenlucht corona kan krijgen?
Hooguit kan ik me er wat bij voorstellen als je in een hele drukke menigte loopt, bijna tegen elkaar aan geplakt. Maar sinds corona zijn er niet meer zo veel braderiën en dergelijke.
quote:Op vrijdag 8 oktober 2021 07:58 schreef PS. het volgende:
Ik moet zeggen dat mij dat ook wel eens overkwam nadat ik boodschappen had gedaan. Ik maakte me zo niet druk om een mondkapje dat ik het niet eens meer doorhad.
Maar prima dat je mij dom vind hoor
quote:Op vrijdag 8 oktober 2021 08:07 schreef 111210 het volgende:
Denk vooral bang gemaakt, daarnaast zou het zomaar kunnen dat er meer besmettingen zijn geweest, doordat iedereen die wegwerp dingen heeft hergebruikt of verkeerd heeft gebruikt
Ik heb daar geen mening over me druk maken over iets waar je geen last van hebt is nutteloos denk ik. En wellicht eerder treurig.quote:Op vrijdag 8 oktober 2021 07:32 schreef Mike-The-Situation het volgende:
Ik vind het bijzonder treurig om te zien inderdaad. Vooral vanuit de gedachte dat deze mensen bang zijn voor het virus ondanks dat ze waarschijnlijk gevaccineerd zijn.
Wat een bijzonder domme mindset zeg. Werkelijk te simplistisch voor woorden. “Concentratiekampen in China voor de Oeigoeren? Maakt niet uit, heb er toch geen last van.”quote:Op vrijdag 8 oktober 2021 09:24 schreef Megumi het volgende:
[..]
Ik heb daar geen mening over me druk maken over iets waar je geen last van hebt is nutteloos denk ik. En wellicht eerder treurig.
In Japan wel iig, daar op je werk komen met een kuchje/loopneus zonder kapje is echt not done. Plus dat die culturen vaak heel erg van het zekere voor het onzekere zijn etc.quote:Op vrijdag 8 oktober 2021 08:47 schreef Mutsaers__78 het volgende:
Het valt mij op dat het bijna altijd mensen van Aziatische afkomst zijn....alsof het in de cultuur ingebakken zit.
Haha klopt ja! Ik betrapte mezelf er laatst een keer op dat ik bij mezelf dacht: 'dat is wel echt een mondkapjesvolk'quote:Op vrijdag 8 oktober 2021 08:47 schreef Mutsaers__78 het volgende:
Het valt mij op dat het bijna altijd mensen van Aziatische afkomst zijn....alsof het in de cultuur ingebakken zit.
welja, als iemand anders kennelijk een mondkapje buiten draagt is dat zeker gelijk te vergelijken met een concentratiekampquote:Op vrijdag 8 oktober 2021 09:30 schreef Mike-The-Situation het volgende:
[..]
Wat een bijzonder domme mindset zeg. Werkelijk te simplistisch voor woorden. “Concentratiekampen in China voor de Oeigoeren? Maakt niet uit, heb er toch geen last van.”
Dat felle toontje ben ik echt helemaal spuugzat in dat hele maatschappelijke hysterische debat dat nu al 1,5 jaar duurt.quote:Op vrijdag 8 oktober 2021 10:42 schreef RM-rf het volgende:
welja, als iemand anders kennelijk een mondkapje buiten draagt is dat zeker gelijk te vergelijken met een concentratiekamp
Begreep je niet dat ik doelde op de mindset van Megumi die stelt dat je je nergens druk over hoeft te maken buiten de eigen invloedssfeer? Of doe je dit bewust?quote:Op vrijdag 8 oktober 2021 10:42 schreef RM-rf het volgende:
[..]
welja, als iemand anders kennelijk een mondkapje buiten draagt is dat zeker gelijk te vergelijken met een concentratiekamp
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |