Doelde hij op dat briefje van een kijker in de kaart voor Matt van gisteren "als je Jill niet kunt krijgen dan kun je bij mij terecht"?quote:Op maandag 15 februari 2021 13:16 schreef Li0nHeart het volgende:
Jill : Ik probeer [Matt] te steunen, maar het kan ook zijn dat hij dat anders opvat.... en hij kreeg ook dat briefje he
Dat is inderdaad het meest logische briefje.. hebben ze verder niet benoemd.quote:Op maandag 15 februari 2021 13:20 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Doelde hij op dat briefje van een kijker in de kaart voor Matt van gisteren "als je Jill niet kunt krijgen dan kun je bij mij terecht"?
Vies vadsig ventje.quote:Op maandag 15 februari 2021 13:20 schreef Li0nHeart het volgende:
Mike opent wel de ogen van Jill... want Jill is wel erg naief.. Thomas moet hetzelfde zien, maar vertelt het niet aan Jill.
Maar bij Mike verwacht ik altijd een bijbedoeling.
quote:Op maandag 15 februari 2021 13:21 schreef Ireth het volgende:
Jill: je hebt een gunfactor!
Mike: ik heb een sexappeal!
![]()
![]()
Briefje van Fleur Snip?quote:Op maandag 15 februari 2021 13:20 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Dat is inderdaad het meest logische briefje.. hebben ze verder niet benoemd.
OMGquote:Op maandag 15 februari 2021 13:21 schreef danilel het volgende:
Mike; "ik heb een sex apeal over me heen"
Onvoorstelbaarquote:Op maandag 15 februari 2021 13:21 schreef Ireth het volgende:
![]()
![]()
Wie is er nu beledigd? En sorry, maar wat is prank?quote:Op maandag 15 februari 2021 13:17 schreef Joyce-43 het volgende:
wat is er aan de hand is Matt gepikeerd ofzo dat hij niet beantwoord krijg van jill wat hij wel wil het verliefd zijn
hebben ze het daar over dat matt nu dus zover eindelijk is dat zij niets wil en nu beledigd
'Een' sex apeal nog wel...quote:Op maandag 15 februari 2021 13:21 schreef danilel het volgende:
Een grap uithalenquote:Op maandag 15 februari 2021 13:23 schreef magnaal het volgende:
[..]
Wie is er nu beledigd? En sorry, maar wat is prank?
Dat dusquote:Op maandag 15 februari 2021 13:24 schreef utopia2.0 het volgende:
Ik heb het gevoel dat ik naar een foute versie van Dumb and Dumber aan het kijken bij die twee
Ze zijn er aan het bedenken wat voor een prank ze gaan doenquote:Op maandag 15 februari 2021 13:27 schreef Koekeloeren het volgende:
Mike en nick zijn samen op de wc? Uhm oke heb ik iets gemist?
Het is anders wel zielig voor Matt.. Hij heeft er zeker twee marathons opzitten met achter Jill aan te lopen. Was zij dan zo dom???quote:Op maandag 15 februari 2021 13:27 schreef Toweler het volgende:
Nu zal jill wel niet meer vragen aan Matt wil je effe kriebelen
wat ik van het gesprek tussen jill en mike opving dacht ik Mattquote:Op maandag 15 februari 2021 13:23 schreef magnaal het volgende:
[..]
Wie is er nu beledigd? En sorry, maar wat is prank?
Ja, ben benieuwd. Even in de gaten houden.quote:Op maandag 15 februari 2021 13:27 schreef Toweler het volgende:
Nu zal jill wel niet meer vragen aan Matt wil je effe kriebelen
Eerder een walgappeal....wat een engerdquote:Op maandag 15 februari 2021 13:21 schreef Ireth het volgende:
![]()
![]()
miss congeniality contest whahahaquote:Op maandag 15 februari 2021 13:25 schreef Ireth het volgende:
Jill doneert haar geld in de vorm van spulletjes aan het Máxima cancer center als ze wint...
Kan ze al aangedragen worden voor een lintje??
Haske leuk.quote:
wat een kop zegquote:
heerlijk haar geluid, gewoon oprechtquote:Op maandag 15 februari 2021 13:33 schreef utopia2.0 het volgende:
Wat een decibellen komen uit die muil van Naomi.
Matt heeft Mike vannacht aangesproken dat hij bepaalde vormen van humor van Mike niet kon waarderen. Iets over de mond snoeren, heb die grap niet echt meegekregen.quote:Op maandag 15 februari 2021 13:11 schreef Li0nHeart het volgende:
Mike : Hoe kun je zo'n grapje omdraaien naar iets zo negatiefs?
Iemand een idee waar dit over gaat? Matt?
Dubbelquote:Op maandag 15 februari 2021 13:32 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Hij is monddood gemaakt. Jammer
Kan net zo goed vertrekken dan. Natuurlijk ging het ver, maar het bracht leuke streams. Nu is de saaiheid weer terug.quote:Op maandag 15 februari 2021 13:34 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Dubbel
Hij ging veel te ver , aan de andere kant : een tamme Jerry is ook niets waard
Wowquote:Op maandag 15 februari 2021 13:21 schreef danilel het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |