Seizoen 6quote:Realityprogramma waarin acht singles de gedurfde stap wagen om met een wildvreemde in het huwelijksbootje te stappen. Een team van experts matcht de volwassen vrijgezellen op basis van wetenschappelijk onderzoek. De kandidaten die aan elkaar gekoppeld zijn, zien elkaar voor het eerst op hun bruiloft, enkele minuten voor het jawoord. Na de bruiloft gaat het kersverse bruidspaar op huwelijksreis om elkaar eindelijk echt te leren kennen. Terug in Nederland worden ze geconfronteerd met het leven van alledag, hun werkzaamheden, maar ook vrienden en familie. Na een huwelijk van vijf weken komen de kandidaten terug bij de experts en nemen ze de beslissing: blijven ze getrouwd of gaan ze scheiden?
quote:Op maandag 15 februari 2021 10:38 schreef MorganLeFay het volgende:
[..]
Ik heb ergens gelezen dat de kandidaten met RTL hebben afgesproken dat zij hun trouwring niet dragen tot de laatste aflevering. Dus op de vingers letten op social media heeft niet zoveel zin
Zover ik heb meekregen komen alle stellen bij elkaar om ervaringen uit te wisselen en krijgen ze een coaching van de experts. Bijvoorbeeld om hen uit hun patroon te trekken en daardoor meer open te staan voor hun partner. In eerdere seizoenen hebben we wel gezien dat sommige mensen het moeilijk vinden om open te staan voor een nieuw soort partnerquote:
Lizzy draagt 'm anders wel gewoon.quote:Op maandag 15 februari 2021 10:41 schreef MorganLeFay het volgende:
Ik gooide de vorige dicht met:
[..]
Aha! Dank. Is dat nieuw dit jaar?quote:Op maandag 15 februari 2021 11:29 schreef Zusje123 het volgende:
[..]
Zover ik heb meekregen komen alle stellen bij elkaar om ervaringen uit te wisselen en krijgen ze een coaching van de experts. Bijvoorbeeld om hen uit hun patroon te trekken en daardoor meer open te staan voor hun partner. In eerdere seizoenen hebben we wel gezien dat sommige mensen het moeilijk vinden om open te staan voor een nieuw soort partner
quote:Op maandag 15 februari 2021 11:37 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Aha! Dank. Is dat nieuw dit jaar?
Dramaquote:Op maandag 15 februari 2021 11:40 schreef Magica het volgende:
[..]![]()
Bij de Australische versie hebben ze elke week een etentje met de andere stellen, altijd voer voor drama
quote:Op maandag 15 februari 2021 11:40 schreef Magica het volgende:
[..]![]()
Bij de Australische versie hebben ze elke week een etentje met de andere stellen, altijd voer voor drama
Ze komt vrij sprankelend en positief over, attractief ook wel.quote:Op maandag 15 februari 2021 14:27 schreef RipCity het volgende:
Die suzan is 36 toch maar is echt typische NL 35+ vrouw. Zooo vermoeiend, klagen, weinig attractief en vooral veel zeuren zeuren... Weinig lol in het leven ook. Totaal geen match.
Als lol in t leven betekent dat je een nep-smoking t-shirt naar een restaurant gaat dragen..., dan laat mij maar huilenquote:Op maandag 15 februari 2021 14:27 schreef RipCity het volgende:
Mafs aus is ook wel meer het temptation island zoals we hier hebben. Veel scripted drama en mensen expres erin gezet die grotendeels gewoon regie opdrachten vervullen.
Daisy en Mick in dat dolfijnenpark.Dat gaat 'm niet worden nee.
Die suzan is 36 toch maar is echt typische NL 35+ vrouw. Zooo vermoeiend, klagen, weinig attractief en vooral veel zeuren zeuren... Weinig lol in het leven ook. Totaal geen match.
Die had hij naar het restaurant aan?quote:Op maandag 15 februari 2021 14:40 schreef Ang3l het volgende:
Als lol in t leven betekent dat je een nep-smoking t-shirt naar een restaurant gaat dragen..., dan laat mij maar huilen
Jupquote:Op maandag 15 februari 2021 14:48 schreef Chia het volgende:
[..]
Die had hij naar het restaurant aan?
Blijkbaar is er bij het matchen vooral gekeken naar wie Bert wel zou doen en verder hele oppervlakkige trefwoordkenmerken en dergelijke.quote:Op maandag 15 februari 2021 14:40 schreef Ang3l het volgende:
En continu die flauwe grapjes tussendoor. Ik heb echt heel graag iemand met wie ik kan lachen, maar dit is echt zo'n "lolbroek".
NEE!!! WIE???quote:Op maandag 15 februari 2021 14:40 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Als lol in t leven betekent dat je een nep-smoking t-shirt naar een restaurant gaat dragen..., dan laat mij maar huilen
En continu die flauwe grapjes tussendoor. Ik heb echt heel graag iemand met wie ik kan lachen, maar dit is echt zo'n "lolbroek".
Wie heeft zo'n t-shirt aangetrokken??quote:Op maandag 15 februari 2021 14:40 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Bert.quote:Op maandag 15 februari 2021 16:12 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
NEE!!! WIE???![]()
![]()
![]()
![]()
Echt reden om rechtsomkeert te maken en te maken dat ik wegkwam en nooit weerom te komen.
Een seizoen grotendeels wat bekekenquote:Op maandag 15 februari 2021 11:40 schreef Magica het volgende:
[..]![]()
Ben jij de enige die dat mag doen dan?quote:Op maandag 15 februari 2021 17:14 schreef roos94 het volgende:
Je slaapkamer volpleuren met fotos van jezelf. Hmmm.
Ja, echt hequote:Op maandag 15 februari 2021 20:37 schreef alors het volgende:
Ik vind die Bert een beetje kinderlijk. Beetje zo'n oversekste puber.
'Kan ik je zien als je doucht, ga eens douchen'![]()
met camera erbij.
Ik vind hem wel leuk op zich. Dat zijn dingen die ik ook tegen m'n vriendin zou kunnen zeggen en zoveel jonger dan Bert ben ik nietquote:Op maandag 15 februari 2021 20:37 schreef alors het volgende:
Ik vind die Bert een beetje kinderlijk. Beetje zo'n oversekste puber.
'Kan ik je zien als je doucht, ga eens douchen'![]()
met camera erbij.
Maar zou je dat soort dingen ook zeggen met camera erbij waardoor heel Nederland dat ziet? Dat je het denkt of zegt als je alleen met elkaar bent en je elkaar een tijdje kent zijn dat geen rare dingen om tegen elkaar te zeggen.quote:Op maandag 15 februari 2021 20:53 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Ik vind hem wel leuk op zich. Dat zijn dingen die ik ook tegen m'n vriendin zou kunnen zeggen en zoveel jonger dan Bert ben ik niet
Al zijn mijn vriendin en ik al een aantal jaren samen ipv 1 week en komen mijn oversekste trekjes niet op tv, maar dat zijn details
Lijkt op een Lotus Seven of Donkervoort.quote:Op maandag 15 februari 2021 20:54 schreef Pisces29 het volgende:
Wat een vet bakkie waar ze, Danny en Rein, in rijden(Ik ben een minuut of 8 later gestart met kijken.)
Gunst. Kindquote:Op maandag 15 februari 2021 20:51 schreef Duderinnetje het volgende:
Ik zag zo juist in een voorstukje Het T-shirt en nu wil ik mijn oogbollen met een vork verwijderen en ben ik tevens voorgoed mijn libido kwijt![]()
![]()
![]()
Heb je ook wel gelijk in natuurlijk, ik zeg dat soort dingen alleen als we met z'n tweeën thuis zijn jaquote:Op maandag 15 februari 2021 20:59 schreef alors het volgende:
[..]
Maar zou je dat soort dingen ook zeggen met camera erbij waardoor heel Nederland dat ziet? Dat je het denkt of zegt als je alleen met elkaar bent en je elkaar een tijdje kent zijn dat geen rare dingen om tegen elkaar te zeggen.
Maar 'ik kan het er wel op' op tv zeggen tegen een vrouw die ook nog een jong kind heeft dit dat gaat zien en nu dit. Tsja ik vind het een beetje treurig
Jaaa 42 ofzo.quote:Op maandag 15 februari 2021 21:09 schreef Pisces29 het volgende:
Is Susan echt 36? Die had ik ook wel flink ouder geschat.
Ja, wat een schat is datquote:
Zij snapt er zelf ook geen kont van.quote:Op maandag 15 februari 2021 21:35 schreef Irritatie100 het volgende:
Ik snap geen flikker van wat Sylvia eigenlijk allemaal wil zeggen.
Precies!!! Dat maakt een wereld van verschil.quote:Op maandag 15 februari 2021 21:37 schreef franklop het volgende:
Ze had wel even mogen zeggen dat ze juist wel de vlinders voelde
Behalve dat accent. Mn hele testesteron is weg en zoquote:
Dan blijft Rein dus voor je over...quote:Op maandag 15 februari 2021 21:41 schreef Rene het volgende:
Behalve dat accent. Mn hele testesteron is weg en zo
Denk het wel. Eigenlijk. Of ik blijf bij mijn eigen man.quote:Op maandag 15 februari 2021 21:42 schreef Nine. het volgende:
[..]
Dan blijft Rein dus voor je over...
Of de broer van Lizzyquote:Op maandag 15 februari 2021 21:43 schreef Rene het volgende:
[..]
Denk het wel. Eigenlijk. Of ik blijf bij mijn eigen man.
Net als in een recent seizoen die Monique en Ronald, waarbij Monique ook zo lijp deed de eerste paar dagen en het de kans niet gaf en daarna spijt kreeg.quote:Op maandag 15 februari 2021 21:38 schreef Revanches het volgende:
Inderdaad, niet handig gecommuniceerd van Sylvia..
Ik kan er mee leven. Tot ik de kleuren bekijk. Roze en mint oid.quote:
Ik zou heel verbaasd zijn als Lars en Lizzy niet bij elkaar blijvenquote:Op maandag 15 februari 2021 21:52 schreef Pisces29 het volgende:
Denkt er iemand dat er minstens één koppel bij elkaar blijft?![]()
Nope.quote:Op maandag 15 februari 2021 21:52 schreef Pisces29 het volgende:
Denkt er iemand dat er minstens één koppel bij elkaar blijft?![]()
Mick wordt compleet platgewalst door Daisy.quote:
Ja, echt sneu.quote:Op maandag 15 februari 2021 21:55 schreef Perrin het volgende:
[..]
Mick wordt compleet platgewalst door Daisy.
Jammer vind ik dat. Leek me een leuk koppel.quote:Op maandag 15 februari 2021 21:58 schreef Revanches het volgende:
Van Aron en Monique zie je ook niet veel
Nee, ze heeft door wat voor creep Bert isquote:Op maandag 15 februari 2021 21:58 schreef Pisces29 het volgende:
Suzan zou graag naar huis willen. Laat me raden. Ze mist haar zoon oid.
Heeft niet genoeg drama.quote:Op maandag 15 februari 2021 22:27 schreef An_0_Niem het volgende:
[..]
Jammer vind ik dat. Leek me een leuk koppel.
Nee hoor, heb een prima autootje. Hij heeft er een mooi huis van kunnen kopen.quote:Op maandag 15 februari 2021 21:55 schreef Nine. het volgende:
Je
[..]
Want je wil ook in een witte 1-serie cabrio rijden?
Rudy Carrellquote:Op maandag 15 februari 2021 21:28 schreef roos94 het volgende:
[..]
Hij lijkt zo op iemand. Maar kan er niet opkomen
Dat had ik vooral bij die vrouw van Ferry (Monique? ik ben slecht in namen).quote:Op dinsdag 16 februari 2021 02:51 schreef W00fer het volgende:
Ik ben er echt doodmoe van dat de vrouwen de mannen af lopen te zeiken, emo beginnen te doen.
Doe zelf eens wat meer moeite. Een drukke baan, een sociaal leven en na 4 dagen een camera op je neus zijn ze al compleet overspannen
Vluchten van die vastgeplakte hand op dr kont?quote:Op maandag 15 februari 2021 21:58 schreef Pisces29 het volgende:
quote:Op maandag 15 februari 2021 21:58 schreef Pisces29 het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It's better to regret something you did than something you didn't do
Sowieso heel vermoeiend om in alles, maar dan ook echt alles, bevestiging te (willen) horen.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 08:14 schreef Mens-erger-je-niet het volgende:
Leuk om erover mee te praten! We hebben het steeds over Bert, maar Danny maakt ook keer op keer vervelende seks grapjes. Vermoeiend.. 😫
Ja, zelfs als Rein een keer een compliment geeft, vraagt hij ook f dat echt zo is. Dat gaat ook irriteren.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 08:18 schreef franklop het volgende:
[..]
Sowieso heel vermoeiend om in alles, maar dan ook echt alles, bevestiging te (willen) horen.
Ik zou er ook gek van worden.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 08:18 schreef franklop het volgende:
[..]
Sowieso heel vermoeiend om in alles, maar dan ook echt alles, bevestiging te (willen) horen.
Ja, zou hier dus volledig op af kunnen knappen of het iig als actiepunt aanduiden.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 08:18 schreef franklop het volgende:
[..]
Gelukkig heeft Daisy wel een lekker strak top figuurtje.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 09:23 schreef Mens-erger-je-niet het volgende:
Daisy is volgens mij best kattig, van wat ik kan zien dan, wij zien natuurlijk niet alles. Maar Mick komt ook wel over als echt een saai, ongeïnteresseerd figuur. En hij is (voor de meeste vrouwen) gewoon niet zo aantrekkelijk, waardoor je je heel snel gaat ergeren aan hoe sullig hij is. Ik vind dat hij ook best onaantrekkelijk in beeld wordt gebracht, dus ingezoomd op hoe hij hamburgers eet, zijn ontblote lichaam in beeld, dus de makers doen het er ook wel een beetje om denk ik.. Maar ik snap Daisy wel. Zij zou denk ik wel passen bij die ene kale man van vorig jaar, die was met een of andere Sanne volgens mij.. Ik ben zijn naam vergeten 😅.
Het is wel meer in proportie iigquote:Op dinsdag 16 februari 2021 09:29 schreef GereDathan het volgende:
[..]
Gelukkig heeft Daisy wel een lekker strak top figuurtje.
Laat wel duidelijk zijn dat uiterlijk er bij mij niet toe doet. Maar ik denk dat Daisy zich niet met uiterlijk moet bezighouden.
Bij Daisy past het meer ofzo. Het klopt bij haar, althans vind het niet afzichtelijk oid.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 09:29 schreef GereDathan het volgende:
[..]
Gelukkig heeft Daisy wel een lekker strak top figuurtje.
Laat wel duidelijk zijn dat uiterlijk er bij mij niet toe doet. Maar ik denk dat Daisy zich niet met uiterlijk moet bezighouden.
Overigens wordt Daisy net zo goed zo in beeld gebracht, hoe ze op het bed lag was het net een gestrande walrus.
Daar gaat het allemaal niet eens over, hij toont blijkbaar 0 interesse in haar en geen initiatief. Volledig in lijn met het gegeven dat-ie is opgegeven door Monique Smit en zijn moeder zo'n beetje zijn leven bepaalt. Dan wordt het een lange zit hoor.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 09:23 schreef Mens-erger-je-niet het volgende:
Daisy is volgens mij best kattig, van wat ik kan zien dan, wij zien natuurlijk niet alles. Maar Mick komt ook wel over als echt een saai, ongeïnteresseerd figuur. En hij is (voor de meeste vrouwen) gewoon niet zo aantrekkelijk, waardoor je je heel snel gaat ergeren aan hoe sullig hij is. Ik vind dat hij ook best onaantrekkelijk in beeld wordt gebracht, dus ingezoomd op hoe hij hamburgers eet, zijn ontblote lichaam in beeld, dus de makers doen het er ook wel een beetje om denk ik.. Maar ik snap Daisy wel. Zij zou denk ik wel passen bij die ene kale man van vorig jaar, die was met een of andere Sanne volgens mij.. Ik ben zijn naam vergeten 😅.
Aron en Monique komen pretty sane op me over.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 09:27 schreef Duderinnetje het volgende:
Ik vond het een heerlijke aflevering.![]()
Wat een volk toch, dat hieraan mee doet.![]()
Eigenlijk heeft iedereen daaro wel een steekje los. En daar mogen wij allemaal van meegenieten, wat een voorrecht
Weinig met mode te maken, alles met een soort van kinderachtige vorm van humor.quote:Op maandag 15 februari 2021 18:23 schreef wpor het volgende:
Fokkers die zo hard vallen over een shirt. Modepopjes hoor!
Idd. Ik zou daar ook vrij snel klaar mee zijn en niet zo goed weten hoe je nog vriendelijk kunt reageren.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 09:45 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Daar gaat het allemaal niet eens over, hij toont blijkbaar 0 interesse in haar en geen initiatief. Volledig in lijn met het gegeven dat-ie is opgegeven door Monique Smit en zijn moeder zo'n beetje zijn leven bepaalt. Dan wordt het een lange zit hoor.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 16-02-2021 09:52:08 ]
En hij is me echt iets te veel diva.quote:Op maandag 15 februari 2021 21:41 schreef Rene het volgende:
[..]
Behalve dat accent. Mn hele testesteron is weg en zo
Zowel Bert als Mike moeten nodig volwassen worden. En da's wat anders dan saai worden of je humor verliezen overigens.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 09:45 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Daar gaat het allemaal niet eens over, hij toont blijkbaar 0 interesse in haar en geen initiatief. Volledig in lijn met het gegeven dat-ie is opgegeven door Monique Smit en zijn moeder zo'n beetje zijn leven bepaalt. Dan wordt het een lange zit hoor.
Het is mij ook niet opgevallen, maar er wordt zo op gehamerd in het topic. Wellicht ben ik daardoor in de war.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 09:42 schreef Magica het volgende:
[..]
Het is wel meer in proportie iigik heb Daisy trouwens nog niet horen klagen over het uiterlijk/figuur van Mick
Wij zagen het ook, zaten te cringen over het feit dat ze niet helder communiceert. Je merkt dat duidelijk aan Freddys reactie.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 09:56 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Zowel Bert als Mike moeten nodig volwassen worden. En da's wat anders dan saai worden of je humor verliezen overigens.
En Silvia vindt Fred heel leuk, maar die is al ZO lang alleen dat het haar even benauwd. Snap ik. Maar wat ze verkeerd deed (of wat niet op tv getoond is) is dat ze t alleen had over afstand nemen. En niet begon met goed uit te leggen waarom. En Fred schiet meteen in de "ik wil niet gekwetst worden" verdediging, dus die kapt t echt meteen helemaal tot nul af ook nu, denkende dat dat is wat Silvia ook wil.
Zo zonde, zo'n miscommunicatie en zo'n angst van beide partijen. Maar ik snap t wel na jaren alleen. Je groeit er met dit programma ook niet in. T is meteen van stilstaan naar vol gas rennen, en dat lijkt me ook heftig na al die jaren.
Ook wel. Dat zou daarna mn irritatie worden.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 09:53 schreef Ang3l het volgende:
[..]
En hij is me echt iets te veel diva.
Toen ze naar haar (ouderlijk)huis liepen ook; ja, ik heb mijn kamer echt goed opgeruimd.quote:Op maandag 15 februari 2021 14:39 schreef Ang3l het volgende:
Lars met Lizzy in de supermarkt is wel een beetje vader en dochter of zo
Kreeg er een wat akelig gevoel van.
Het speelt wel mee hoor, denk ik, hij is enorm sullig en best onaantrekkelijk. Ze kijkt best met walging naar hem, vind ik 👀quote:Op dinsdag 16 februari 2021 09:42 schreef Magica het volgende:
[..]
Het is wel meer in proportie iigik heb Daisy trouwens nog niet horen klagen over het uiterlijk/figuur van Mick
Het zal er ook aan liggen of je op mannen of vrouwen valt, en dan ook nog het formaat vrouw.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 09:44 schreef Azula het volgende:
[..]
Bij Daisy past het meer ofzo. Het klopt bij haar, althans vind het niet afzichtelijk oid.
Het is ook een asociaal zeikwijf, niet zo gek als je kijkt naar waar ze vandaan komt denk ik. Zij dacht dat ze wel even een knappe rijke gozer zou opduiken die haar in de watten zou leggen. Nu valt dat toch een beetje tegen, ondanks dat het allebei mensen zijn uit een bepaalde laag van de bevolking wat meestal wel goed klikt.quote:Het is wel een zijkwijf verder. Snap heus wel dat Mick je kan irriteren maar om hem dan gewoon vol te gaan negeren en uit het raam te gaan staren wanneer hij tegen je praat...![]()
Asociaal.
Dat zou kunnen, en snap ik ook wel. Maar werd zo gebracht van ze lijkt zelf net een walrus als ze in bed ligt... terwijl ze er niks over gezegd heeft. Als het een hele leuke vlotte gast is kijk je daar ook sneller doorheen denk ikquote:Op dinsdag 16 februari 2021 10:04 schreef Mens-erger-je-niet het volgende:
[..]
Het speelt wel mee hoor, denk ik, hij is enorm sullig en best onaantrekkelijk. Ze kijkt best met walging naar hem, vind ik 👀
Ik vind dat Freddy echt zijn mooiste kant laat zien. Gelijk aanbieden om terug te gaan naar het hotel bijvoorbeeld. Heel netjes en galant.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 10:09 schreef franklop het volgende:
Hoop in ieder geval dat de makers van programma Freddy en Silva nog iets op weg helpen
quote:Op dinsdag 16 februari 2021 11:08 schreef MorganLeFay het volgende:
. Maar het is gewoon flauw om hem te filmen terwijl hij de jacuzzi in stapt (waar de helft van de deelnemers al in zit = erg volle bak) en dat dan speciaal nog een close up wordt gemaakt over hoe er allemaal water over de rand stroomt.
Ja eens. Die lijken nog wel gezond in de bovenkamer ja.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 09:47 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Aron en Monique komen pretty sane op me over.
Ik ben tr. benieuwd wanneer het echt gaat knetteren bij Lars en Lizzy. Leuk allemaal, een bezoekje aan haar meisjeskamer en opa op bezoek, maar wanneer gaan ze het eens over echt serieuze zaken hebben?
Ja, eentje die haar hart uiteindelijk toch breekt.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 10:14 schreef roos94 het volgende:
Ik zie Daisy meer naast een Amsterdamse sportschooldude volgetattoeerd a lá Dave Roelvink enzulks
Ja, terwijl ze echt wel aangaf dat die angst kwam omdat ze ineens meer voelde, verliefdheid. Dus de insteek was zelfs positief, ze moet alleen ff tot haarzelf komen. Maar dat zegt ze dan niet, ze zegt alleen "ik wil ff alleen zijn", wat Fred dan weer oppakt als "O ze wil dus niet meer".quote:Op dinsdag 16 februari 2021 09:59 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Wij zagen het ook, zaten te cringen over het feit dat ze niet helder communiceert. Je merkt dat duidelijk aan Freddys reactie.
Dat zou voor mij ook echt DE reden zijn om niet aan zulke dating programma's mee te doen. Hoe ze je neerzetten met editting voor leuke tv.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 11:08 schreef MorganLeFay het volgende:
Ik heb net de aflevering van volgende week gezien op Videoland (met het begin van dat weekend waarbij ze elkaar allemaal zien). Zeg er inhoudelijk niks over, maar het is absoluut niet fraai hoe RTL Mick neerzet![]()
Niet dat ik zo'n fan van hem ben. Maar het is gewoon flauw om hem te filmen terwijl hij de jacuzzi in stapt (waar de helft van de deelnemers al in zit = erg volle bak) en dat dan speciaal nog een close up wordt gemaakt over hoe er allemaal water over de rand stroomt.
Ik zie het helemaal goed komen met Freddy en Sylvia.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 11:33 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja, terwijl ze echt wel aangaf dat die angst kwam omdat ze ineens meer voelde, verliefdheid. Dus de insteek was zelfs positief, ze moet alleen ff tot haarzelf komen. Maar dat zegt ze dan niet, ze zegt alleen "ik wil ff alleen zijn", wat Fred dan weer oppakt als "O ze wil dus niet meer".
Als ze dit nou eens uitpraten (met of zonder die relatie therapeut) dan zie ik dat nog best goedkomen.
"Ik ben totaal niet boos, maar teleurgesteld". Man man man, al die 'hulpverleners', kuch kuch amateur psychologen zeggen er ook niks over hé.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 11:32 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ja, eentje die haar hart uiteindelijk toch breekt.
laatste afleveringen komt ze slecht over in mijn ogen, echt een kat waar je altijd rekening mee moet houden ipv andersom.
Als ze beide angst en koppigheid aan de kant zetten welquote:Op dinsdag 16 februari 2021 11:50 schreef Lief17 het volgende:
I
[..]
Ik zie het helemaal goed komen met Freddy en Sylvia.
We hebben elk jaar een lijdend voorwerp voor spot. Vorig jaar was dat Wenkie, nu is het Mick. Altijd een beetje jammer.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 11:35 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dat zou voor mij ook echt DE reden zijn om niet aan zulke dating programma's mee te doen. Hoe ze je neerzetten met editting voor leuke tv.Ik ben geen clown om uit te buiten.
Ik ga m nu kijkenVanochtend stond ie er nog niet op.
Dit is voor mij t 1e jaar dat ik kijk, vanwege Reinquote:Op dinsdag 16 februari 2021 11:54 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
We hebben elk jaar een lijdend voorwerp voor spot. Vorig jaar was dat Wenkie, nu is het Mick. Altijd een beetje jammer.
Wenkie had wel erg opmerkelijk aandachtstrekkend gedrag. Voor Mick geldt dat niet. Hij is haast onzichtbaar. Ik vind hem helemaal niet dik, maar naast die sprieten Rein en Lars (en zelfs Aron en Freddy) is hij natuurlijk een stuk forser. Toch legt het programma de nadruk wel heel erg op zijn postuur.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 11:54 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
We hebben elk jaar een lijdend voorwerp voor spot. Vorig jaar was dat Wenkie, nu is het Mick. Altijd een beetje jammer.
Dat ligt aan je referentiekader natuurlijk. Is duidelijk dat het wat 'meer' is.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 12:24 schreef MorganLeFay het volgende:
[..]
Wenkie had wel erg opmerkelijk aandachtstrekkend gedrag. Voor Mick geldt dat niet. Hij is haast onzichtbaar. Ik vind hem helemaal niet dik, maar naast die sprieten Rein en Lars (en zelfs Aron en Freddy) is hij natuurlijk een stuk forser. Toch legt het programma de nadruk wel heel erg op zijn postuur.
Hij zegt overigens ook letterlijk dat ie spijt heeft van het programma. Nu hij het zelf heeft kunnen zien, geldt dat nog meer denk ik.
Ik vond haar tamelijk idioot.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 11:54 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Precies.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 13:00 schreef Revanches het volgende:
Mick heeft duidelijk overgewicht. Heeft niks met referentiekader te maken.
Ja botte lul. Trouwens ook hoe hij tegen Danny deed.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 13:03 schreef Azula het volgende:
Die opmerking van Rein toen Mick de jacuzzi in kwam.
Dit.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 13:14 schreef Ang3l het volgende:
Daisy doet wel echt of het ALLEMAAL Mick's schuld is en zij er 100% voor ging, op haar gemak was, eerlijk was, open was etc etc. Ook behoorlijk onterecht. It takes 2 to tango, baby.
Zijn amateur psychologen, vind ze echt heel erg slecht. Vond die oudere vrouw (deelnemer, even naam kwijt) nog zinnigere dingen zegen in de laatste aflevering dan die hulpverleners in alle seizoenen bij elkaar.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 13:16 schreef lily het volgende:
[..]
Dit.
Ik vond die psycholoog anders ook behoorlijk partijdig.
Tegen Mick via de ipad; ja, Daisy doet er alles aan en jij doet niks.
Sylviaquote:Op dinsdag 16 februari 2021 13:19 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Zijn amateur psychologen, vind ze echt heel erg slecht. Vond die oudere vrouw (deelnemer, even naam kwijt) nog zinnigere dingen zegen in de laatste aflevering dan die hulpverleners in alle seizoenen bij elkaar.
Lijkt me een heel vervelende kerel.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 13:03 schreef Azula het volgende:
Bij de eerste aflevering kwam hij al zo over, ik hoopte nog dat het meeviel, maar hij is echt precies zoals het leek: vals en aandachtsgeil.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 14:21 schreef roos94 het volgende:
Rein is het stereotype valse nicht. Engnekje
Dit zijn spoilers he mensen, ik ben zover nog nietquote:Op dinsdag 16 februari 2021 13:03 schreef Azula het volgende:
Ja ze komt nu over als een bitch... Mick kan echt niks meer goed doenquote:Op dinsdag 16 februari 2021 13:14 schreef Ang3l het volgende:
Daisy doet wel echt of het ALLEMAAL Mick's schuld is en zij er 100% voor ging, op haar gemak was, eerlijk was, open was etc etc. Ook behoorlijk onterecht. It takes 2 to tango, baby.
Mwa, echt vals is ie niet.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 14:48 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Bij de eerste aflevering kwam hij al zo over, ik hoopte nog dat het meeviel, maar hij is echt precies zoals het leek: vals en aandachtsgeil.
Ik vind er ook weinig vals aan. Oprecht weet ik nog niet.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 15:56 schreef Rene het volgende:
Vind dat valse enorm meevallen. Dan ben ik dus ook megavals. Ik kan ook mijn man enorm irriteren en kutgrappen en steken geven.
Ja. en dat terugsteken is hoe hij ermee omgaat. Juist Rein wil wel serieus doen.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 16:00 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik vind er ook weinig vals aan. Oprecht weet ik nog niet.
Ik kan me ook voorstellen dat ie een beetje gek wordt van de hele tijd dat gelolbroek van DannyJe ziet bij beide wel een beetje irritaties opkomen nu.
Omdat t over de afl van vanavond gaat:quote:Op dinsdag 16 februari 2021 16:01 schreef Rene het volgende:
[..]
Ja. en dat terugsteken is hoe hij ermee omgaat. Juist Rein wil wel serieus doen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
Yup. Je zag hem bij de eerste vakantiedag gewoon dichtklappen mede door de houding van Daisy. Mick had waarschijnlijk het gevoel dat hij niks goed kan doen, dus liet hij het meer aan haar over.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 13:14 schreef Ang3l het volgende:
Een vrij dominante vrouw, die misschien een man nodig heeft die haar ff af en toe op d'r nummer zet (tegengas geeft) .... en dan krijg je een grote "maakt me niks uit, dus ik doe maar niks" slappe hap met een soort van puber feesttent mentaliteit. Dat gaat ook niet werken!quote:Op dinsdag 16 februari 2021 16:08 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Yup. Je zag hem bij de eerste vakantiedag gewoon dichtklappen mede door de houding van Daisy. Mick had waarschijnlijk het gevoel dat hij niks goed kan doen, dus liet hij het meer aan haar over.
Nee inderdaad, en dat is voor beide sneu natuurlijk. Maar ik vraag me af of ze Mick wel een eerlijke kans heeft gegeven. Als je een of andere hunk verwacht, dan kan ik me voorstellen dat Mick qua uiterlijk wel tegen kan vallen. Even los van zijn karakter.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 16:10 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Een vrij dominante vrouw, die misschien een man nodig heeft die haar ff af en toe op d'r nummer zet (tegengas geeft) .... en dan krijg je een grote "maakt me niks uit, dus ik doe maar niks" slappe hap met een soort van puber feesttent mentaliteit. Dat gaat ook niet werken!
Yes en de psych ookquote:Maar daar is Mick niet de enige schuldige aan, en ze doet nu alsof dat wel zo is.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 16 februari 2021 16:08 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Omdat t over de afl van vanavond gaat:Afl van maandag zelfsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op dinsdag 16 februari 2021 16:23 schreef Magica het volgende:
Lekker voor hem, heel de tijd alleen maar blaten over sex grapjesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja dan verdien je het ookquote:Op dinsdag 16 februari 2021 16:35 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Lekker voor hem, heel de tijd alleen maar blaten over sex grapjes
Maar goed dat ze geen Jacqueline heet dan, anders kon Bertje helemaal los.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 16:41 schreef Magica het volgende:
[..]
Ja dan verdien je het ook![]()
Nee hoor. Wel een beetje jammer ja dat ie meteen weer begon over wat moet je met vaseline bij je bed
Jacquelinequote:Op dinsdag 16 februari 2021 16:45 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Maar goed dat ze geen Jacqueline heet dan, anders kon Bertje helemaal los.
Hahaha ja, wat een figuurquote:Op dinsdag 16 februari 2021 16:41 schreef Magica het volgende:
[..]
Ja dan verdien je het ook![]()
Nee hoor. Wel een beetje jammer ja dat ie meteen weer begon over wat moet je met vaseline bij je bed
quote:
quote:
Ja lijkt me wel tochquote:Op dinsdag 16 februari 2021 16:44 schreef AgnesGru het volgende:
Is nou volgende week maandag het koppelsweekend en dan dinsdag de beslissing of ze getrouwd willen blijven of niet? Of gaan ze vanaf maart over op 1 uitzending per week?
Ik wel. Bij Bertquote:Op dinsdag 16 februari 2021 13:37 schreef FireFox1 het volgende:
Ik heb bij geen van de 12 kandidaten het gevoel van; "ik snap niet waarom je niemand kon vinden."
Volgens mij is volgende week de laatste week. De laatste aflevering op Videoland is voor maandag a.s. En die dag komt de aflevering van dinsdag erop met de finale uitkomst.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 16:44 schreef AgnesGru het volgende:
Is nou volgende week maandag het koppelsweekend en dan dinsdag de beslissing of ze getrouwd willen blijven of niet? Of gaan ze vanaf maart over op 1 uitzending per week?
Dan al. Jammer, ik kan dit eeuwig blijven kijkenquote:Op dinsdag 16 februari 2021 20:31 schreef MorganLeFay het volgende:
[..]
Volgens mij is volgende week de laatste week. De laatste aflevering op Videoland is voor maandag a.s. En die dag komt de aflevering van dinsdag erop met de finale uitkomst.
Zal wel onderbroken worden dan.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 21:09 schreef Revanches het volgende:
Maar 21.15 extra uitzending rtl nieuws? Terwijl de aflevering tot 22u duurt?
Ja, als Bert zelf al niet weet waar hij trots op is, hoe verwacht ie dat iemand verliefd op hem kan worden?quote:
Was dat niet Racoon?quote:Op dinsdag 16 februari 2021 21:15 schreef Pisces29 het volgende:
En dan van die flauwe Guus Meeuwis (?) muziek eronder.
Dat zou heel goed kunnen, ik gokte wat.quote:
Ja dat is wel de meest rampzalige match. Ze mogen dat match-proces wel eens op de schop gooien, wat een kettingbotsingen zeg.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 21:31 schreef franklop het volgende:
Verlos Mick en Daisy uit hun lijden joh
Ik vind dit jaar verder best goed gematcht vergeleken met vorige jarenquote:Op dinsdag 16 februari 2021 21:32 schreef Perrin het volgende:
[..]
Ja dat is wel de meest rampzalige match. Ze mogen dat match-proces wel eens op de schop gooien, wat een kettingbotsingen zeg.
Ach ze hebben nog niks geleerd van de afgelopen jarenquote:Op dinsdag 16 februari 2021 21:32 schreef Perrin het volgende:
[..]
Ja dat is wel de meest rampzalige match. Ze mogen dat match-proces wel eens op de schop gooien, wat een kettingbotsingen zeg.
Volgens mij blijft er (weer) geen enkel stel bij elkaar..quote:Op dinsdag 16 februari 2021 21:33 schreef Magica het volgende:
[..]
Ik vind dit jaar verder best goed gematcht vergeleken met vorige jaren
Lars en Lizzy lijkt me wel toch? Nog geen enkel scheurtje daar gezien..quote:Op dinsdag 16 februari 2021 21:35 schreef Perrin het volgende:
[..]
Volgens mij blijft er (weer) geen enkel stel bij elkaar..
En wat is dan wel een succesformule?quote:Op dinsdag 16 februari 2021 21:33 schreef franklop het volgende:
[..]
Ach ze hebben nog niks geleerd van de afgelopen jaren
Veel kandidaten zouden voor aanvang een aantal sessies bij een therapeut moeten krijgen om een beetje meer zelfbewustzijn te kweken.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 21:36 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
En wat is dan wel een succesformule?![]()
Ik vind de matches best wel aardig. Maar chemie en zelfs meer kun je niet voorspellen.
Maar ze hebben altijd zulke hoge match scores!quote:Op dinsdag 16 februari 2021 21:32 schreef Perrin het volgende:
[..]
Ja daar is wel iets van chemie.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 21:39 schreef Revanches het volgende:
Vind Aron en Monique wel cute samen, Monique ook een leuke vrouw.
Aron heeft me heel positief verrast. Dacht dat het beetje een kwal zou zijn, maar is helemaal niet.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 21:40 schreef Pisces29 het volgende:
Monique en Aron, ze zijn zo relaxed. Ik vind het wel leuk dat ze allebei zo ontspannen zijn.![]()
En haar stem vind ik heel rustgevend. Therapeutisch bijna.
Ik denk dat zij al een paar prettige nachten samen hebben gehad.quote:
Alle slipje werden direct nat zijn huppeltje op de bruiloftquote:
Mij ook wel.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 21:42 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Aron heeft me heel positief verrast. Dacht dat het beetje een kwal zou zijn, maar is helemaal niet.
De balans is ver te zoeken inderdaad. Vind het ook wat rommelig gemonteerd.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 21:44 schreef Poison-Ivy het volgende:
Aron moet wel weten wanneer hij moet stoppen met cadeautjes...
Ik hebt gevoel alsof we bij L&L en D&R 5 afleveringen huwelijksreis gezien hebben.
Bij Aron en vrouw zijn binnen 1 aflevering alweer thuis...
Ik denk ..hij moet wel een lange dikke Dick hebben. En een goede kusser....anders was ze allang weg.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 21:42 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik denk dat zij al een paar prettige nachten samen hebben gehad.
Enige koppel dat lekker relaxed met de situatie lijkt om te gaan. Lijkt mij ook het enige koppel dat kans heeft op succes op langer termijn.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 21:43 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Mij ook wel.Maar misschien omdat ze samen gewoon heel prettig overkomen.
Dat shirt is zo fout. Een romantische avond op een terras en dan zo iets aan doen..quote:Op dinsdag 16 februari 2021 21:30 schreef AgnesGru het volgende:
Oh god, ik zie nu dar shirt van Bert pas goed (kijk via Videoland)
Yup, de rest lijkt me behoorlijk kansloos.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 21:46 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Enige koppel dat lekker relaxed met de situatie lijkt om te gaan. Lijkt mij ook het enige koppel dat kans heeft op succes op langer termijn.
Doet ie eens iets voor zichzelf in dat waterpark, is het weer niet goedquote:Op dinsdag 16 februari 2021 21:58 schreef wpor het volgende:
Daisy heeft zichzelf super onsympathiek neergezet in dit programma. Echt geen leuk persoon, bah. Bij de voorbereiding leek ze zo leuk! Sneu voor Mick ook.
Het zit ook zo lekker te mokken, wat een genotquote:Op dinsdag 16 februari 2021 21:57 schreef Luke83 het volgende:
Ik vind Bert een potentiële stalker. Ik heb zo de creeps van die kerel. Hoe die ook maar blijft pushen. Brrrr.
In het koppelweekend wordt het nog veel erger. Naar persoon, totaal geen zelfreflectie.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 22:03 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Doet ie eens iets voor zichzelf in dat waterpark, is het weer niet goed
Ja daar lopen er dit seizoen wel meer van rond met die plaat voor hun hoofdquote:Op dinsdag 16 februari 2021 22:11 schreef wpor het volgende:
[..]
In het koppelweekend wordt het nog veel erger. Naar persoon, totaal geen zelfreflectie.
Ze komt niet aardig over, maar ik kan haar irritatie echt wel begrijpen & we zien niet alles.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 21:58 schreef wpor het volgende:
Daisy heeft zichzelf super onsympathiek neergezet in dit programma. Echt geen leuk persoon, bah. Bij de voorbereiding leek ze zo leuk! Sneu voor Mick ook.
Ja Mick en Bert kunnen ook niet anders.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 22:17 schreef Mens-erger-je-niet het volgende:
[..]
Ze komt niet aardig over, maar ik kan haar irritatie echt wel begrijpen & we zien niet alles.
Ik moet zeggen dat ik ook enórm verkeerd ga op mensne als Mick (en Bert). Ze lijken geen eigen mening te hebben, zoutzakken zijn het wel een beetje 🥵 Ik zou daar ook snel klaar mee zijn, alleen hoe Daisy het brengt is niet zo beleefd. Ze had heel simpel kunnen zeggen: ik vind jou geen relatiemateriaal, in plaats van dat Mick zijn excuses moet aanbieden voor wie hij is..
Bij Monique en Aron is er geen drama. En ze zijn al iets ouder. Kijkers willen drama. Dus op zich hebben ze het slim geknipt.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 21:45 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
De balans is ver te zoeken inderdaad. Vind het ook wat rommelig gemonteerd.
Benieuwd wat ie daarmee bedoelt...quote:Opvallend: volgens Mick zijn ‘de wonderen de wereld nog niet uit’. ,,Ik heb geleerd dat ik voorlopig met zijwieltjes moet fietsen’’, klinkt het mysterieus. ,,Ik heb een heel leuke, lieve vrouw, en alles komt uiteindelijk goed. Er gebeurt méér dan er uitgezonden wordt.’’
Minpuntje?quote:Op dinsdag 16 februari 2021 22:07 schreef AgnesGru het volgende:
Minpuntje voor Aron, pizza zonder kaas
quote:Op dinsdag 16 februari 2021 23:56 schreef mascara-klodder het volgende:
Sylvia met al haar wijsheden over de andere stellen![]()
![]()
Echt een leuk stel ook Syl en Fred.
Hoop dat ze het doorzetten.
Lizzy en Lars: er zit bij allebei niks in. Qua uitstraling niet, qua persoonlijkheid niet. Gewoon helemaal niks.
Prima match dus
Ik was team Daisy. Ik zou me ook mateloos irriteren aan Mick. Helemaal als ik niet op tijd te eten krijg door je besluiteloosheid.
Bert met zijn grapjes![]()
Rein vond ik al niet zo tof maar na de jaccuzie-scène.....rilllllll
Monique en Aron: gewoon leuk. Alleen die kadootjes mocht dus echt wel wat minder.
De piemel die hij zelf wrs al in geen jaren heeft gezienquote:Op dinsdag 16 februari 2021 23:44 schreef Irritatie100 het volgende:
Ik was #teambert maar die seksgrappen zijn gewoon echt te puberaal en te veel. En zich dan ook nog verdedigen met "ja, maar ik verstond echt am-spullen!". Nou moet ik eerlijk zeggen dat ik dat ook verstond, maar uit de context snapte je toch wel dat het zwemspullen moeten zijn en dan vergeet ie ook even die andere 542584165 seksgrappen
Ik ben #teambert in ieder geval uit!
Zit nog wel redelijk in #teamdaisy. Het is niet bepaald een makkelijke vrouw en ze heeft ook zeker schuld, maar met zo'n slappe zak als Mick die niet eens durft te zeggen of ze links of rechts gaan zou ik ook heel snel klaar zijn... Heb bij Mick ook nog heel erg het gevoel dat ie met z'n piemel heeft meegedaanen niet met z'n hart
Maar ik was vanaf minuut 1 al anti-Mick toen ie "een lekker wijf" antwoordde op de vraag wat ie zocht, dus ook wel een beetje vooroordeel vanuit mij misschien
Hij is wel wat chubby maar zo dik is ie toch ook weer niet?quote:Op dinsdag 16 februari 2021 23:59 schreef mascara-klodder het volgende:
De piemel die hij zelf wrs al in geen jaren heeft gezien![]()
Oei, ik zie daar een schoolvoorbeeld fat-shamingquote:Op dinsdag 16 februari 2021 23:59 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
De piemel die hij zelf wrs al in geen jaren heeft gezien![]()
Ja leuk maar het is commerciële tv en gaat het dus om zoveel mogelijk kijkers te bereiken. Drama scoort want anders kijken we wel andere zenders. Laatste uitzendingen zijn altijd beter bekeken dan de eerste zoetsappige.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 22:59 schreef Dazalbest het volgende:
Ik blijf het kwalijk vinden dat de programmamakers teveel aan het bepalen zijn wat voor beeld wij krijgen van de deelnemers..... je ziet dat echt wel in het patroon wat ze laten zien .... een herhaling van bepaalde persoonskenmerken waardoor dat precies is wat wij van de mensen denken....
Heb een paar deelnemers op instagram gezien met vele activiteiten die de uitzending niet hebben gehaald...... waarschijnlijk omdat die allemaal gewoon gezellig en plezierig waren....
Braddie is dikker jaquote:Op woensdag 17 februari 2021 00:02 schreef Nine. het volgende:
[..]
Hij is wel wat chubby maar zo dik is ie toch ook weer niet?
Ik ben blij dat jij het zegt.quote:Op woensdag 17 februari 2021 00:02 schreef Nine. het volgende:
[..]
Hij is wel wat chubby maar zo dik is ie toch ook weer niet?
Klopt ook hoor...... en eigenlijk is dat net zo triest.quote:Op woensdag 17 februari 2021 00:05 schreef RipCity het volgende:
[..]
Ja leuk maar het is commerciële tv en gaat het dus om zoveel mogelijk kijkers te bereiken. Drama scoort want anders kijken we wel andere zenders. Laatste uitzendingen zijn altijd beter bekeken dan de eerste zoetsappige.
Hij woont weer bij zijn moeder?quote:Op dinsdag 16 februari 2021 23:05 schreef MorganLeFay het volgende:
Op het AD:
https://www.ad.nl/show/hu(...)en-ellende~a9bba1aa/"
[..]
Benieuwd wat ie daarmee bedoelt...
Ik vind 'm iets te soft en zijig, met al die kadootjes. Maar t is wel schattig.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 21:42 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Aron heeft me heel positief verrast. Dacht dat het beetje een kwal zou zijn, maar is helemaal niet.
Ja dat viel me ook op.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 21:44 schreef Poison-Ivy het volgende:
Aron moet wel weten wanneer hij moet stoppen met cadeautjes...
Ik hebt gevoel alsof we bij L&L en D&R 5 afleveringen huwelijksreis gezien hebben.
Bij Aron en vrouw zijn binnen 1 aflevering alweer thuis...
Maar dan zou iedereen de eerste afleveringen skippen, want dat jurken/pakken passen en vrijgezellendinges zijn niet zo interessantquote:Op woensdag 17 februari 2021 09:28 schreef E.T. het volgende:
Toch zou ik het wel fijn gevonden hebben als we alle koppels in dezelfde fase zouden zien in een week.
Oh die cadeautjes vind ik ook te overdreven hoor, zou ik me heel ongemakkelijk van gaan voelen. Maar zou ik nog iets beter kunnen handelen dan dat gepluk van Lars.quote:Op woensdag 17 februari 2021 09:19 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik vind 'm iets te soft en zijig, met al die kadootjes. Maar t is wel schattig.
Zou echter wel zoiets hebben van "ok, de huwelijksreis is over, nu kappen!"
Ja, leuk idee!quote:Op woensdag 17 februari 2021 10:13 schreef MorganLeFay het volgende:
[..]
Wat dan wel weer leuk zou zijn is als iedereen eerst afzonderlijk geïntroduceerd wordt en pas in de trouw-aflevering duidelijk wordt wie er met wie gaat trouwen. Daar kun je dan ook meerdere wedjes op afsluiten...net als bij WIDM
Denk het niet, ik zag geen vonk overspringen iig. Vind ze elkaar ook niet echt aanvullen.quote:Op woensdag 17 februari 2021 14:24 schreef haxantje het volgende:
...
Wat denken jullie. Lars en Lizzy nog bij elkaar?
Behalve Fred zijn het ook niet echt leuke/normale mannen.quote:Op woensdag 17 februari 2021 18:10 schreef W00fer het volgende:
[ afbeelding ]
Dit typeert toch eigenlijk wel weer dit seizoen.
De vrouwen geven de mannen overal de schuld van.
Daisy heeft de pik op Mick, Bert krijgt de schuld van Suzan. Fred is te druk volgens Syl. Lars wekt niet genoeg gevoelens op bij Lizzy.
Waarom hebben de mannen het allemaal gedaan?
Daisy ok, maar de rest geeft ze toch niet de schuld? Zeggen gewoon wat ze voelen. Maar de mannen vinden het allemaal maar primaquote:Op woensdag 17 februari 2021 18:10 schreef W00fer het volgende:
[ afbeelding ]
Daisy heeft de pik op Mick, Bert krijgt de schuld van Suzan. Fred is te druk volgens Syl. Lars wekt niet genoeg gevoelens op bij Lizzy.
Ze zeggen wat ze voelen zonder daarbij naar zichzelf te kijken. De mannen zijn er zeker wel tegenin gegaan.quote:Op woensdag 17 februari 2021 18:20 schreef Magica het volgende:
[..]
Daisy ok, maar de rest geeft ze toch niet de schuld? Zeggen gewoon wat ze voelen. Maar de mannen vinden het allemaal maar prima
quote:Op woensdag 17 februari 2021 18:12 schreef Fugue het volgende:
[..]
Behalve Fred zijn het ook niet echt leuke/normale mannen.
Andersom ook totaal niet.quote:Op woensdag 17 februari 2021 18:12 schreef Fugue het volgende:
[..]
Behalve Fred zijn het ook niet echt leuke/normale mannen.
Behalve man zijn het geen leuke fretten?quote:Op woensdag 17 februari 2021 19:34 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
[..]
Andersom ook totaal niet.
quote:Op woensdag 17 februari 2021 19:48 schreef cafca het volgende:
[..]
Behalve man zijn het geen leuke fretten?
Nee, maar dat is wel hún waarheid.quote:Op woensdag 17 februari 2021 18:55 schreef W00fer het volgende:
[..]
Ze zeggen wat ze voelen zonder daarbij naar zichzelf te kijken. De mannen zijn er zeker wel tegenin gegaan.
Bovendien als je zegt wat je voelt, is dat niet altijd ook de waarheid of de enige waarheid.
Echt niet, Lizzy heeft zich mee laten voeren maar die weet volgens mij nog niet dat ze op meisjes valt...quote:Op woensdag 17 februari 2021 14:24 schreef haxantje het volgende:
Die laatste aflevering op videoland... Zo benieuwd naar de komende aflevering. Ik vond Sylvia in deze aflevering echt een schat van een vrouw. Eerst wat ongemakkelijk bij haar thuis maar tijdens het koppelsweekend veel meer op haar gemak vgm.
Wat denken jullie. Lars en Lizzy nog bij elkaar?
Dat was duidelijk een smoesquote:Op woensdag 17 februari 2021 09:18 schreef GereDathan het volgende:
Op je slaapkamer als decoratie de troep uit 50 tinten grijs hebben hangen
Ik zou direct weggerend zijn
Niet echt, wel een paar fragmentjes op twitter en youtube.quote:Op woensdag 17 februari 2021 20:12 schreef Azula het volgende:
Is er ergens een een bij elkaar geknipt stuk van alleen dat huwelijk met die Chantal van vorig jaar te vinden? Zelf gezocht, geen resultaat.
Hm. Dan toch maar zin gaan zoeken het seizoen te kijken en de rest door te spoelen.quote:Op woensdag 17 februari 2021 20:30 schreef Perrin het volgende:
[..]
Niet echt, wel een paar fragmentjes op twitter en youtube.
quote:Op woensdag 17 februari 2021 19:48 schreef cafca het volgende:
[..]
Behalve man zijn het geen leuke fretten?
Gewoon omdat ze een man zijnquote:Op woensdag 17 februari 2021 18:10 schreef W00fer het volgende:
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |