Heb je ook wel gelijk in natuurlijk, ik zeg dat soort dingen alleen als we met z'n tweeën thuis zijn jaquote:Op maandag 15 februari 2021 20:59 schreef alors het volgende:
[..]
Maar zou je dat soort dingen ook zeggen met camera erbij waardoor heel Nederland dat ziet? Dat je het denkt of zegt als je alleen met elkaar bent en je elkaar een tijdje kent zijn dat geen rare dingen om tegen elkaar te zeggen.
Maar 'ik kan het er wel op' op tv zeggen tegen een vrouw die ook nog een jong kind heeft dit dat gaat zien en nu dit. Tsja ik vind het een beetje treurig
Jaaa 42 ofzo.quote:Op maandag 15 februari 2021 21:09 schreef Pisces29 het volgende:
Is Susan echt 36? Die had ik ook wel flink ouder geschat.
Ja, wat een schat is datquote:
Zij snapt er zelf ook geen kont van.quote:Op maandag 15 februari 2021 21:35 schreef Irritatie100 het volgende:
Ik snap geen flikker van wat Sylvia eigenlijk allemaal wil zeggen.
Precies!!! Dat maakt een wereld van verschil.quote:Op maandag 15 februari 2021 21:37 schreef franklop het volgende:
Ze had wel even mogen zeggen dat ze juist wel de vlinders voelde
Behalve dat accent. Mn hele testesteron is weg en zoquote:
Dan blijft Rein dus voor je over...quote:Op maandag 15 februari 2021 21:41 schreef Rene het volgende:
Behalve dat accent. Mn hele testesteron is weg en zo
Denk het wel. Eigenlijk. Of ik blijf bij mijn eigen man.quote:Op maandag 15 februari 2021 21:42 schreef Nine. het volgende:
[..]
Dan blijft Rein dus voor je over...
Of de broer van Lizzyquote:Op maandag 15 februari 2021 21:43 schreef Rene het volgende:
[..]
Denk het wel. Eigenlijk. Of ik blijf bij mijn eigen man.
Net als in een recent seizoen die Monique en Ronald, waarbij Monique ook zo lijp deed de eerste paar dagen en het de kans niet gaf en daarna spijt kreeg.quote:Op maandag 15 februari 2021 21:38 schreef Revanches het volgende:
Inderdaad, niet handig gecommuniceerd van Sylvia..
Ik kan er mee leven. Tot ik de kleuren bekijk. Roze en mint oid.quote:
Ik zou heel verbaasd zijn als Lars en Lizzy niet bij elkaar blijvenquote:Op maandag 15 februari 2021 21:52 schreef Pisces29 het volgende:
Denkt er iemand dat er minstens één koppel bij elkaar blijft?![]()
Nope.quote:Op maandag 15 februari 2021 21:52 schreef Pisces29 het volgende:
Denkt er iemand dat er minstens één koppel bij elkaar blijft?![]()
Mick wordt compleet platgewalst door Daisy.quote:
Ja, echt sneu.quote:Op maandag 15 februari 2021 21:55 schreef Perrin het volgende:
[..]
Mick wordt compleet platgewalst door Daisy.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |