Zal wel onderbroken worden dan.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 21:09 schreef Revanches het volgende:
Maar 21.15 extra uitzending rtl nieuws? Terwijl de aflevering tot 22u duurt?
Ja, als Bert zelf al niet weet waar hij trots op is, hoe verwacht ie dat iemand verliefd op hem kan worden?quote:
Was dat niet Racoon?quote:Op dinsdag 16 februari 2021 21:15 schreef Pisces29 het volgende:
En dan van die flauwe Guus Meeuwis (?) muziek eronder.
Dat zou heel goed kunnen, ik gokte wat.quote:
Ja dat is wel de meest rampzalige match. Ze mogen dat match-proces wel eens op de schop gooien, wat een kettingbotsingen zeg.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 21:31 schreef franklop het volgende:
Verlos Mick en Daisy uit hun lijden joh
Ik vind dit jaar verder best goed gematcht vergeleken met vorige jarenquote:Op dinsdag 16 februari 2021 21:32 schreef Perrin het volgende:
[..]
Ja dat is wel de meest rampzalige match. Ze mogen dat match-proces wel eens op de schop gooien, wat een kettingbotsingen zeg.
Ach ze hebben nog niks geleerd van de afgelopen jarenquote:Op dinsdag 16 februari 2021 21:32 schreef Perrin het volgende:
[..]
Ja dat is wel de meest rampzalige match. Ze mogen dat match-proces wel eens op de schop gooien, wat een kettingbotsingen zeg.
Volgens mij blijft er (weer) geen enkel stel bij elkaar..quote:Op dinsdag 16 februari 2021 21:33 schreef Magica het volgende:
[..]
Ik vind dit jaar verder best goed gematcht vergeleken met vorige jaren
Lars en Lizzy lijkt me wel toch? Nog geen enkel scheurtje daar gezien..quote:Op dinsdag 16 februari 2021 21:35 schreef Perrin het volgende:
[..]
Volgens mij blijft er (weer) geen enkel stel bij elkaar..
En wat is dan wel een succesformule?quote:Op dinsdag 16 februari 2021 21:33 schreef franklop het volgende:
[..]
Ach ze hebben nog niks geleerd van de afgelopen jaren
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |