Jaja. Maar als iemand het heeft over een leuke drummer is hetquote:Op maandag 15 februari 2021 20:05 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Sorry, heb het feestje wéér gemist vandaag. Had een superhippe werkmeeting.
Je weet dat ik een lijstje bij aan het houden ben he?quote:Op maandag 15 februari 2021 17:44 schreef Mammietje het volgende:
[..]
Dat ben je ook.![]()
![]()
Maar wel een schattige hoor!![]()
[ afbeelding ]
Sommige mensen kunnen hier niet te lang gemist worden, Dick.quote:Op maandag 15 februari 2021 20:05 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Sorry, heb het feestje wéér gemist vandaag. Had een superhippe werkmeeting.
quote:Op maandag 15 februari 2021 20:23 schreef Salina het volgende:
Hier gaan nog mooie dingen gebeuren in de slow chat. Even blijven kijken.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat is zeker niet mijn wensenlijstje, he?quote:Op maandag 15 februari 2021 21:37 schreef Mr.Sandman het volgende:
[..]
Je weet dat ik een lijstje bij aan het houden ben he?
Ok. Nou ehh breng het feest zou ik zeggen!quote:Op maandag 15 februari 2021 22:28 schreef Mammietje het volgende:
[..]
Sommige mensen kunnen hier niet te lang gemist worden, Dick.![]()
Ik probeer jouw afwezigheid wat op te vangen, maar het is een net-nietje.
Allllrighty!quote:Op maandag 15 februari 2021 23:00 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Ok. Nou ehh breng het feest zou ik zeggen!
[ afbeelding ]
fuck-Corona feestje organiseren? Als we de berichten mogen geloven doet half NL het, dus laten wij 't ook doenquote:Op maandag 15 februari 2021 23:00 schreef Mammietje het volgende:
Ik heb een dwarse dag vandaag. Ben officieel corona-moe.
Ben het virus zat, ben de maatregelen zat, regels in het algemeen en sommige in het bijzonder, ben het andere topic zat en een groot deel van de users, de herhalende discussies en de onderwerpen daarvan. Ben eigenlijk gewoon ff alles zat. Word er recalcitrant van.En daar had ik al aanleg voor.
![]()
quote:Op maandag 15 februari 2021 23:16 schreef chratnox het volgende:
[..]
fuck-Corona feestje organiseren? Als we de berichten mogen geloven doet half NL het, dus laten wij 't ook doen
Tofff... en dan ook na 21.00u. buiten drinken!quote:Op maandag 15 februari 2021 23:16 schreef chratnox het volgende:
[..]
fuck-Corona feestje organiseren? Als we de berichten mogen geloven doet half NL het, dus laten wij 't ook doen
Ja. Go big or go home.quote:Op maandag 15 februari 2021 23:21 schreef Mammietje het volgende:
[..]
Tofff... en dan ook na 21.00u. buiten drinken!![]()
Die anderhalve meter ook weg!![]()
Lappen we meteen ook alles aan onze laars.
Ik ga alleen van bepaalde users niet de handen schudden. Vooral die van Sandman en Predator, je weet maar nooit waar die handen geweest zijn als ik zo hun posthistorie binnen deze SC bekijkquote:Op maandag 15 februari 2021 23:21 schreef Mammietje het volgende:
[..]
Tofff... en dan ook na 21.00u. buiten drinken!![]()
Die anderhalve meter ook weg!![]()
Lappen we meteen ook alles aan onze laars.
Komen die ook dan?quote:Op maandag 15 februari 2021 23:28 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Ik ga alleen van bepaalde users niet de handen schudden. Vooral die van Sandman en Predator, je weet maar nooit waar die handen geweest zijn als ik zo hun posthistorie binnen deze SC bekijk
LOLquote:Op maandag 15 februari 2021 23:32 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Die komen al als ze puur aan jou denken. Laat staan een meeting
quote:Op maandag 15 februari 2021 23:32 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Die komen al als ze puur aan jou denken. Laat staan een meeting
Dan heb je het nog lang vol gehouden! Ik heb dat al twee maanden. Lekker kont tegen de kribbe! Gifje?quote:Op maandag 15 februari 2021 23:00 schreef Mammietje het volgende:
Ik heb een dwarse dag vandaag. Ben officieel corona-moe.
Ben het virus zat, ben de maatregelen zat, regels in het algemeen en sommige in het bijzonder, ben het andere topic zat en een groot deel van de users, de herhalende discussies en de onderwerpen daarvan. Ben eigenlijk gewoon ff alles zat. Word er recalcitrant van.En daar had ik al aanleg voor.
![]()
Nou, laat ik voor de zekerheid maar ff niks met mijn kont doen.quote:Op maandag 15 februari 2021 23:52 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Dan heb je het nog lang vol gehouden! Ik heb dat al twee maanden. Lekker kont tegen de kribbe! Gifje?
Nee maar wel een goede herinnering dat je van geen ophouden weet.quote:Op maandag 15 februari 2021 22:36 schreef Mammietje het volgende:
[..]
Dat is zeker niet mijn wensenlijstje, he?
[ afbeelding ]
Ik ga het je niet eens kwalijk nemen.quote:Op maandag 15 februari 2021 23:28 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Ik ga alleen van bepaalde users niet de handen schudden. Vooral die van Sandman en Predator, je weet maar nooit waar die handen geweest zijn als ik zo hun posthistorie binnen deze SC bekijk
Ai... goed geheugen ook?quote:Op dinsdag 16 februari 2021 00:03 schreef Mr.Sandman het volgende:
[..]
Nee maar wel een goede herinnering dat je van geen ophouden weet.
Maar het lijkt er meer dat je een knuffel kunt gebruiken dus ik zal je een beetje sparen nu.quote:
Aaah....quote:Op dinsdag 16 februari 2021 00:14 schreef Mr.Sandman het volgende:
[..]
Maar het lijkt er meer dat je een knuffel kunt gebruiken dus ik zal je een beetje sparen nu.
Net Bambi, bedoel je?quote:Op dinsdag 16 februari 2021 00:18 schreef Mammietje het volgende:
[..]
Aaah....![]()
Ojaa... je hebt ook een zachte kant...![]()
Mooi, dan zal ik het niet ontkennen.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 00:28 schreef Mammietje het volgende:
[..]
Hoe kan je dat nou denken?!![]()
[ afbeelding ]
Oeh.... die SC hier weet je wel voor verrassingen te stellen he?quote:Op dinsdag 16 februari 2021 00:31 schreef Mr.Sandman het volgende:
[..]
Mooi, dan zal ik het niet ontkennen.
Stel je voor dat jij een man blijkt te zijn en/of ik een vrouw. Dan gaat het dak eraf hier hoor.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 00:37 schreef Mammietje het volgende:
[..]
Oeh.... die SC hier weet je wel voor verrassingen te stellen he?
Mensen die een ander geslacht hebben dan je denkt...![]()
Don en zijn hondje....![]()
Jij die een zachte kant hebt EN er nog voor uitkomt ook...![]()
Weet je doorgaans goed verborgen te houden.![]()
[ afbeelding ]
LOL!quote:Op dinsdag 16 februari 2021 00:45 schreef Mr.Sandman het volgende:
[..]
Stel je voor dat jij een man blijkt te zijn en/of ik een vrouw. Dan gaat het dak eraf hier hoor.
Ja nu vrees ik het ergste natuurlijk.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 00:47 schreef Mammietje het volgende:
[..]
LOL!
Ja, dat denk ik ook wel ja!![]()
Maar hey.... 11 oktober pas Coming-Outdag, he?! We houden het nog even spannend!
Stomtoevallig vandaag opgezocht!![]()
Ik weet niet mijn exacte datum meer, maar het moet ongeveer 14 maart 1999 zijn geweest.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 00:47 schreef Mammietje het volgende:
[..]
LOL!
Ja, dat denk ik ook wel ja!![]()
Maar hey.... 11 oktober pas Coming-Outdag, he?! We houden het nog even spannend!
Stomtoevallig vandaag opgezocht!![]()
Ja vast!quote:Op dinsdag 16 februari 2021 00:54 schreef Mr.Sandman het volgende:
[..]
Ja nu vrees ik het ergste natuurlijk.
En? Jammer dat je het niet nog eens over kunt doen?quote:Op dinsdag 16 februari 2021 00:56 schreef raptorix het volgende:
[..]
Ik weet niet mijn exacte datum meer, maar het moet ongeveer 14 maart 1999 zijn geweest.
Nou de kans was groter geweest dat ik nu vrouw en kinderen had, maar soms lopen dingetjes net even anders, ik ben feitelijk biseksueel, en eigenlijk ook weer niet, kortom met een vrouw had ik waarschijnlijk net zo gelukkig geworden. In die zin dat ik geen enkele voorkeur heb, maar om praktische redenen vertel ik meestal maar dat ik op mannen val. (werkt ook weer beter als versiertruc naar vrouwenquote:Op dinsdag 16 februari 2021 00:59 schreef Mammietje het volgende:
[..]
En? Jammer dat je het niet nog eens over kunt doen?
quote:Op dinsdag 16 februari 2021 01:02 schreef raptorix het volgende:
[..]
Nou de kans was groter geweest dat ik nu vrouw en kinderen had, maar soms lopen dingetjes net even anders, ik ben feitelijk biseksueel, en eigenlijk ook weer niet, kortom met een vrouw had ik waarschijnlijk net zo gelukkig geworden. In die zin dat ik geen enkele voorkeur heb, maar om praktische redenen vertel ik meestal maar dat ik op mannen val. (werkt ook weer beter als versiertruc naar vrouwen)
Zoiets ja, tenminste dat gebeurt best vaak zelfsquote:Op dinsdag 16 februari 2021 01:04 schreef Mammietje het volgende:
[..]![]()
Is dat zo? Krijgen vrouwen dan ineens iets van "Ja, maar ho ff, hoezo kan ik jou niet krijgen?!"![]()
Dus jij valt op 'mensen'. Hmm... dat heb ik niet!![]()
Nou, meteen een tip voor alle vrijgezelle mannen hier dus. Zeg gewoon dat je homo bent!quote:Op dinsdag 16 februari 2021 01:05 schreef raptorix het volgende:
[..]
Zoiets ja, tenminste dat gebeurt best vaak zelfs
Ik stond net op het punt om in het andere topic te vragen waarom er zo'n grimmig sfeertje hing!quote:
quote:Op dinsdag 16 februari 2021 01:30 schreef Mammietje het volgende:
[..]
Ik stond net op het punt om in het andere topic te vragen waarom er zo'n grimmig sfeertje hing!![]()
Oh oh,quote:Op dinsdag 16 februari 2021 01:47 schreef Mammietje het volgende:
[..]
Ach... fuck it. Ga het ook gewoon doen.
Ik ben ook al jaren actief aan het rond vertellen dat ik homo ben, maar het enige wat ik er aan over heb gehouden is m’n huidige manquote:Op dinsdag 16 februari 2021 01:08 schreef Mammietje het volgende:
[..]
Nou, meteen een tip voor alle vrijgezelle mannen hier dus. Zeg gewoon dat je homo bent!
Opstaan. Werken voor je ..geld.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 08:08 schreef dick_laurent het volgende:
Het was weer gezellig hier zo te zien ja.
[ afbeelding ]
Doe m'n best ja.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 08:22 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Opstaan. Werken voor je ..geld.
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 16 februari 2021 10:29 schreef dick_laurent het volgende:
Ik maakte heel even de fout om in dat andere topic weer te gaan meelezen en liet me zelfs verleiden tot een post....
Maar al snel concludeerde ik dat het daar gewoon >
[ afbeelding ]
is....
Het voelt daar soms alsof ik met m’n hoofd meermaals tegen dezelfde steen aan het stoten benquote:Op dinsdag 16 februari 2021 10:29 schreef dick_laurent het volgende:
Ik maakte heel even de fout om in dat andere topic weer te gaan meelezen en liet me zelfs verleiden tot een post....
Maar al snel concludeerde ik dat het daar gewoon >
[ afbeelding ]
is....
Het SM gifje zou nu gewoon té makkelijk zijn. Ik doe het gewoon niet.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 11:11 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Het voelt daar soms alsof ik met m’n hoofd meermaals tegen dezelfde steen aan het stoten benen toch blijf ik het doen ook. Wellicht hou ik van pijn of zo.
Geef ik je zo’n mooie voorzetquote:Op dinsdag 16 februari 2021 11:12 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Het SM gifje zou nu gewoon té makkelijk zijn. Ik doe het gewoon niet.
quote:Op dinsdag 16 februari 2021 11:41 schreef dick_laurent het volgende:
Nouja goed, to be fair... ik heb wel ff de ''bondage gif'' zoekopdracht snel gedaan, maar daar kwam wederom een lading resultaten uit die ik beter hier niet kan posten![]()
quote:Op dinsdag 16 februari 2021 11:44 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Too much pressure. Ben heel druk bezig en lurk tussendoor alleen even wat hier.
Amateur.quote:
Tegenvaller hoor. Had Predator even wat inspiratie op kunnen doen; misschien is hij dan wel een keer tevreden met wat hij krijgt thuisquote:Op dinsdag 16 februari 2021 11:41 schreef dick_laurent het volgende:
Nouja goed, to be fair... ik heb wel ff de ''bondage gif'' zoekopdracht snel gedaan, maar daar kwam wederom een lading resultaten uit die ik beter hier niet kan posten![]()
quote:Op dinsdag 16 februari 2021 11:56 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Tegenvaller hoor. Had Predator even wat inspiratie op kunnen doen; misschien is hij dan wel een keer tevreden met wat hij krijgt thuis
gaat niet gebeuren .....quote:Op dinsdag 16 februari 2021 11:56 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Tegenvaller hoor. Had Predator even wat inspiratie op kunnen doen; misschien is hij dan wel een keer tevreden met wat hij krijgt thuis
ja buitensexquote:Op dinsdag 16 februari 2021 12:05 schreef Tarado het volgende:
nog wat ideeën voor vanavond na 21uur buiten?
Gewoon afdwingen Pred!quote:Op dinsdag 16 februari 2021 12:03 schreef Predator40 het volgende:
[..]
gaat niet gebeuren .....![]()
ik moet überhaupt eerst wat krijgen he
Hey...heb het ff niet gevolgd. Hoe serieus is dit?quote:Op dinsdag 16 februari 2021 12:05 schreef Tarado het volgende:
quote:Op dinsdag 16 februari 2021 12:07 schreef Mammietje het volgende:
[..]
Gewoon afdwingen Pred!![]()
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 16 februari 2021 12:05 schreef Tarado het volgende:
daar moet het wel boven 20 graden voor zijn, al is het wel al een lekker weertje zover is het nog nietquote:
Boven de 20....quote:Op dinsdag 16 februari 2021 12:08 schreef Tarado het volgende:
[..]
daar moet het wel boven 20 graden voor zijn, al is het wel al een lekker weertje zover is het nog niet
Volgende week komen we ws eng dichtbij in de buurt van die 20 graden. Dus wederom:quote:Op dinsdag 16 februari 2021 12:08 schreef Tarado het volgende:
[..]
daar moet het wel boven 20 graden voor zijn, al is het wel al een lekker weertje zover is het nog niet
ik zou jou gewoon doen bij -5quote:Op dinsdag 16 februari 2021 12:10 schreef Mammietje het volgende:
[..]
Boven de 20....
Jemig. Selectief enthousiast zeg!
zal het in m'n jeugd ook wel met kouder weer gedaan hebben bij gebrek aan een warmere gelegenheid maar nu waarom buiten wat binnen beter kanquote:Op dinsdag 16 februari 2021 12:10 schreef Mammietje het volgende:
[..]
Boven de 20....
Jemig. Selectief enthousiast zeg!
maar wel oordelen over mijn sex "leven"quote:Op dinsdag 16 februari 2021 12:10 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Echt nog nooit gedaan. Gaan we zo houden
quote:Op dinsdag 16 februari 2021 12:10 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Echt nog nooit gedaan. Gaan we zo houden
Het verschil is dat ik tevreden ben; jij laat toch wel de indruk achter dat jij dat niet bentquote:Op dinsdag 16 februari 2021 12:14 schreef Predator40 het volgende:
[..]
maar wel oordelen over mijn sex "leven"![]()
quote:Op dinsdag 16 februari 2021 12:15 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Het verschil is dat ik tevreden ben; jij laat toch wel de indruk achter dat jij dat niet bent
quote:Op dinsdag 16 februari 2021 12:15 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Het verschil is dat ik tevreden ben; jij laat toch wel de indruk achter dat jij dat niet bent
quote:
quote:Op dinsdag 16 februari 2021 12:18 schreef Predator40 het volgende:
ik word wel vrolijk van dit topic, ook al gaat het nergens over.
quote:Op dinsdag 16 februari 2021 12:21 schreef dick_laurent het volgende:
[..]![]()
Ahja altijd beter en leuker dan:
De maatregelen zijn er juist om de zwakkeren te beschermen! Waarom snap je dat nou niet!!!????!!!11
De jongeren hebben het juist veel zwaarder, jullie missen echt het punt he??!!1![]()
![]()
en natuurlijk een bepaald lied:
De maatregelen zullen voor altijd blijven. Je vrijheden eenmaal opgeven betekent dat je ze nooit meer terug krijgt.
Dit gaat voor eeuwig zo door!!!
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |