Jaja. Maar als iemand het heeft over een leuke drummer is hetquote:Op maandag 15 februari 2021 20:05 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Sorry, heb het feestje wéér gemist vandaag. Had een superhippe werkmeeting.
Je weet dat ik een lijstje bij aan het houden ben he?quote:Op maandag 15 februari 2021 17:44 schreef Mammietje het volgende:
[..]
Dat ben je ook.![]()
![]()
Maar wel een schattige hoor!![]()
[ afbeelding ]
Sommige mensen kunnen hier niet te lang gemist worden, Dick.quote:Op maandag 15 februari 2021 20:05 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Sorry, heb het feestje wéér gemist vandaag. Had een superhippe werkmeeting.
quote:Op maandag 15 februari 2021 20:23 schreef Salina het volgende:
Hier gaan nog mooie dingen gebeuren in de slow chat. Even blijven kijken.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat is zeker niet mijn wensenlijstje, he?quote:Op maandag 15 februari 2021 21:37 schreef Mr.Sandman het volgende:
[..]
Je weet dat ik een lijstje bij aan het houden ben he?
Ok. Nou ehh breng het feest zou ik zeggen!quote:Op maandag 15 februari 2021 22:28 schreef Mammietje het volgende:
[..]
Sommige mensen kunnen hier niet te lang gemist worden, Dick.![]()
Ik probeer jouw afwezigheid wat op te vangen, maar het is een net-nietje.
Allllrighty!quote:Op maandag 15 februari 2021 23:00 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Ok. Nou ehh breng het feest zou ik zeggen!
[ afbeelding ]
fuck-Corona feestje organiseren? Als we de berichten mogen geloven doet half NL het, dus laten wij 't ook doenquote:Op maandag 15 februari 2021 23:00 schreef Mammietje het volgende:
Ik heb een dwarse dag vandaag. Ben officieel corona-moe.
Ben het virus zat, ben de maatregelen zat, regels in het algemeen en sommige in het bijzonder, ben het andere topic zat en een groot deel van de users, de herhalende discussies en de onderwerpen daarvan. Ben eigenlijk gewoon ff alles zat. Word er recalcitrant van.En daar had ik al aanleg voor.
![]()
quote:Op maandag 15 februari 2021 23:16 schreef chratnox het volgende:
[..]
fuck-Corona feestje organiseren? Als we de berichten mogen geloven doet half NL het, dus laten wij 't ook doen
Tofff... en dan ook na 21.00u. buiten drinken!quote:Op maandag 15 februari 2021 23:16 schreef chratnox het volgende:
[..]
fuck-Corona feestje organiseren? Als we de berichten mogen geloven doet half NL het, dus laten wij 't ook doen
Ja. Go big or go home.quote:Op maandag 15 februari 2021 23:21 schreef Mammietje het volgende:
[..]
Tofff... en dan ook na 21.00u. buiten drinken!![]()
Die anderhalve meter ook weg!![]()
Lappen we meteen ook alles aan onze laars.
Ik ga alleen van bepaalde users niet de handen schudden. Vooral die van Sandman en Predator, je weet maar nooit waar die handen geweest zijn als ik zo hun posthistorie binnen deze SC bekijkquote:Op maandag 15 februari 2021 23:21 schreef Mammietje het volgende:
[..]
Tofff... en dan ook na 21.00u. buiten drinken!![]()
Die anderhalve meter ook weg!![]()
Lappen we meteen ook alles aan onze laars.
Komen die ook dan?quote:Op maandag 15 februari 2021 23:28 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Ik ga alleen van bepaalde users niet de handen schudden. Vooral die van Sandman en Predator, je weet maar nooit waar die handen geweest zijn als ik zo hun posthistorie binnen deze SC bekijk
LOLquote:Op maandag 15 februari 2021 23:32 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Die komen al als ze puur aan jou denken. Laat staan een meeting
quote:Op maandag 15 februari 2021 23:32 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Die komen al als ze puur aan jou denken. Laat staan een meeting
Dan heb je het nog lang vol gehouden! Ik heb dat al twee maanden. Lekker kont tegen de kribbe! Gifje?quote:Op maandag 15 februari 2021 23:00 schreef Mammietje het volgende:
Ik heb een dwarse dag vandaag. Ben officieel corona-moe.
Ben het virus zat, ben de maatregelen zat, regels in het algemeen en sommige in het bijzonder, ben het andere topic zat en een groot deel van de users, de herhalende discussies en de onderwerpen daarvan. Ben eigenlijk gewoon ff alles zat. Word er recalcitrant van.En daar had ik al aanleg voor.
![]()
Nou, laat ik voor de zekerheid maar ff niks met mijn kont doen.quote:Op maandag 15 februari 2021 23:52 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Dan heb je het nog lang vol gehouden! Ik heb dat al twee maanden. Lekker kont tegen de kribbe! Gifje?
Nee maar wel een goede herinnering dat je van geen ophouden weet.quote:Op maandag 15 februari 2021 22:36 schreef Mammietje het volgende:
[..]
Dat is zeker niet mijn wensenlijstje, he?
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |