Ik ga het je niet eens kwalijk nemen.quote:Op maandag 15 februari 2021 23:28 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Ik ga alleen van bepaalde users niet de handen schudden. Vooral die van Sandman en Predator, je weet maar nooit waar die handen geweest zijn als ik zo hun posthistorie binnen deze SC bekijk
Ai... goed geheugen ook?quote:Op dinsdag 16 februari 2021 00:03 schreef Mr.Sandman het volgende:
[..]
Nee maar wel een goede herinnering dat je van geen ophouden weet.
Maar het lijkt er meer dat je een knuffel kunt gebruiken dus ik zal je een beetje sparen nu.quote:
Aaah....quote:Op dinsdag 16 februari 2021 00:14 schreef Mr.Sandman het volgende:
[..]
Maar het lijkt er meer dat je een knuffel kunt gebruiken dus ik zal je een beetje sparen nu.
Net Bambi, bedoel je?quote:Op dinsdag 16 februari 2021 00:18 schreef Mammietje het volgende:
[..]
Aaah....![]()
Ojaa... je hebt ook een zachte kant...![]()
Mooi, dan zal ik het niet ontkennen.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 00:28 schreef Mammietje het volgende:
[..]
Hoe kan je dat nou denken?!![]()
[ afbeelding ]
Oeh.... die SC hier weet je wel voor verrassingen te stellen he?quote:Op dinsdag 16 februari 2021 00:31 schreef Mr.Sandman het volgende:
[..]
Mooi, dan zal ik het niet ontkennen.
Stel je voor dat jij een man blijkt te zijn en/of ik een vrouw. Dan gaat het dak eraf hier hoor.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 00:37 schreef Mammietje het volgende:
[..]
Oeh.... die SC hier weet je wel voor verrassingen te stellen he?
Mensen die een ander geslacht hebben dan je denkt...![]()
Don en zijn hondje....![]()
Jij die een zachte kant hebt EN er nog voor uitkomt ook...![]()
Weet je doorgaans goed verborgen te houden.![]()
[ afbeelding ]
LOL!quote:Op dinsdag 16 februari 2021 00:45 schreef Mr.Sandman het volgende:
[..]
Stel je voor dat jij een man blijkt te zijn en/of ik een vrouw. Dan gaat het dak eraf hier hoor.
Ja nu vrees ik het ergste natuurlijk.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 00:47 schreef Mammietje het volgende:
[..]
LOL!
Ja, dat denk ik ook wel ja!![]()
Maar hey.... 11 oktober pas Coming-Outdag, he?! We houden het nog even spannend!
Stomtoevallig vandaag opgezocht!![]()
Ik weet niet mijn exacte datum meer, maar het moet ongeveer 14 maart 1999 zijn geweest.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 00:47 schreef Mammietje het volgende:
[..]
LOL!
Ja, dat denk ik ook wel ja!![]()
Maar hey.... 11 oktober pas Coming-Outdag, he?! We houden het nog even spannend!
Stomtoevallig vandaag opgezocht!![]()
Ja vast!quote:Op dinsdag 16 februari 2021 00:54 schreef Mr.Sandman het volgende:
[..]
Ja nu vrees ik het ergste natuurlijk.
En? Jammer dat je het niet nog eens over kunt doen?quote:Op dinsdag 16 februari 2021 00:56 schreef raptorix het volgende:
[..]
Ik weet niet mijn exacte datum meer, maar het moet ongeveer 14 maart 1999 zijn geweest.
Nou de kans was groter geweest dat ik nu vrouw en kinderen had, maar soms lopen dingetjes net even anders, ik ben feitelijk biseksueel, en eigenlijk ook weer niet, kortom met een vrouw had ik waarschijnlijk net zo gelukkig geworden. In die zin dat ik geen enkele voorkeur heb, maar om praktische redenen vertel ik meestal maar dat ik op mannen val. (werkt ook weer beter als versiertruc naar vrouwenquote:Op dinsdag 16 februari 2021 00:59 schreef Mammietje het volgende:
[..]
En? Jammer dat je het niet nog eens over kunt doen?
quote:Op dinsdag 16 februari 2021 01:02 schreef raptorix het volgende:
[..]
Nou de kans was groter geweest dat ik nu vrouw en kinderen had, maar soms lopen dingetjes net even anders, ik ben feitelijk biseksueel, en eigenlijk ook weer niet, kortom met een vrouw had ik waarschijnlijk net zo gelukkig geworden. In die zin dat ik geen enkele voorkeur heb, maar om praktische redenen vertel ik meestal maar dat ik op mannen val. (werkt ook weer beter als versiertruc naar vrouwen)
Zoiets ja, tenminste dat gebeurt best vaak zelfsquote:Op dinsdag 16 februari 2021 01:04 schreef Mammietje het volgende:
[..]![]()
Is dat zo? Krijgen vrouwen dan ineens iets van "Ja, maar ho ff, hoezo kan ik jou niet krijgen?!"![]()
Dus jij valt op 'mensen'. Hmm... dat heb ik niet!![]()
Nou, meteen een tip voor alle vrijgezelle mannen hier dus. Zeg gewoon dat je homo bent!quote:Op dinsdag 16 februari 2021 01:05 schreef raptorix het volgende:
[..]
Zoiets ja, tenminste dat gebeurt best vaak zelfs
Ik stond net op het punt om in het andere topic te vragen waarom er zo'n grimmig sfeertje hing!quote:
quote:Op dinsdag 16 februari 2021 01:30 schreef Mammietje het volgende:
[..]
Ik stond net op het punt om in het andere topic te vragen waarom er zo'n grimmig sfeertje hing!![]()
Oh oh,quote:Op dinsdag 16 februari 2021 01:47 schreef Mammietje het volgende:
[..]
Ach... fuck it. Ga het ook gewoon doen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |