Het waren niet alleen jongeren, maar ik heb er verder geen problemen mee. Wilde alleen maar aangeven dat het misschien anders werkt als je buiten je Amsterdamse bubbel kijkt.quote:Op maandag 15 februari 2021 00:05 schreef popje het volgende:
[..]
Laten we gewoon ook de relativiteit blijven zien van een paar jongeren zijn die buiten op straat iets met elkaar drinken, we verwachten over een paar weken ook geen schaatspiek...
Ja lijkt me ook prettig, breng jij betere onderbouwing want van overvolle ics was sowieso wel sprake in 2018 volgens oa Volkskrant.quote:Op zondag 14 februari 2021 23:59 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Graag een goede onderbouwing met cijfers van alles wat je hier beweert.
Pardon? heb je uberhauot mijn bericht gelezen?quote:Op zondag 14 februari 2021 23:59 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Graag een goede onderbouwing met cijfers van alles wat je hier beweert.
Daarentegen hebben we de huismus die sterk in opkomst is. Dat zal ze weer tevredenstellen.quote:Op maandag 15 februari 2021 00:07 schreef DeVerzamelaar het volgende:
De oud Hollandse kroegtijger wordt met uitsterven bedreigd, grappig dat we de partij van de dieren hier niet over horen.
Ik vind ook dat die informatie gewoon openbaar moet worden gemaakt.. Misschien handig als er wat gerichter Kamervragen worden gesteld.quote:Op maandag 15 februari 2021 00:10 schreef Abyss33 het volgende:
[..]
Pardon? heb je uberhauot mijn bericht gelezen?
Sjonge mensen lezen niet eens meer maar hebben hun mening al klaar.
Ik beweer dat er nieuwskoppen waren over volle ic;s en dat er geen cijfers waren.
En dan is je reactie. kom eens met cijfers om je standpunt te onderbouwen?
Dus ik moet mijn standopunt ( dat er nieuwskoppen zeggen dat ic's overspoelden en er geen cijfers zijn| onderbouwen met cijfers?)
grapjas.
Ondanks een aanwassende bevolking komen er minder mensen in het ziekenhuis zelf waarbij de 1500-2000-Covid19 liggers een behoorlijk impact lijken te hebben op het totaal aantal van ca 39,000-40.000 bedden.quote:Op zondag 14 februari 2021 23:54 schreef Abyss33 het volgende:
[..]
Moeilijk te zeggen, heb die cijfers al meerdere keren proberen te vinden. Maarja de griep was geen issue.
Wel zag je alle nieuws koppen over dat IC;s compleet vol liepen.. mensen werden overgeplaatst naar het buitenland omdat er gewoon geen plek meer was.
en mind you..
2 tot 3 jaar terug was de capicatieit vele malen hoger als nu.
dus ja.. als het toen al overstroomde. neem ik aan dat men de waarheid spreekt.
En we het hebben over 1000+ bezeting. met een capaciteit van 2000.. misschien wel 2000 bezetting,. als men spreekt over we moeten gaan verplaatsen..
Dus ja dan lag het behoorlijk voller dan nu..
Maar dat wil men niet inzien..
| 1 2 | Jaar 1940 1980 1990 2000 2010 2018 2019 2020 x1000 31,9 73,1 64,6 55,4 47,3 39,9 ? ? |
Die gelden niet voor China wegens geen risicogebied, er is daar amper Corona.quote:Op maandag 15 februari 2021 00:11 schreef mir1986 het volgende:
[ twitter ]
Moet mevrouw Koopmans niet tien dagen in quarantaine? Of gelden de regels niet voor haar?
Wie claims, onderbouwt dat ook. Beetje met cijfers strooien en die uit je duim zuigen, is niet hoe het werkt.quote:Op maandag 15 februari 2021 00:09 schreef ludovico het volgende:
[..]
Ja lijkt me ook prettig, breng jij betere onderbouwing want van overvolle ics was sowieso wel sprake in 2018 volgens oa Volkskrant.
De hele wereld is rood, dus zij moet ook in quarantaine!!quote:Op maandag 15 februari 2021 00:12 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Die gelden niet voor China wegens geen risicogebied, er is daar amper Corona.
Virologen worden niet ziek van hun geliefede virussen.quote:Op maandag 15 februari 2021 00:11 schreef mir1986 het volgende:
[ twitter ]
Moet mevrouw Koopmans niet tien dagen in quarantaine? Of gelden de regels niet voor haar?
De wereld is oranje, niet rood. Een land kan om verschillende redenen oranje zijn. Voor China hoef je niet in quarantaine.quote:Op maandag 15 februari 2021 00:13 schreef popje het volgende:
[..]
De hele wereld is rood, dus zij moet ook in quarantaine!!
Ja, was toen ook de reguliere zorg afgeschaald? Nee, he.quote:Op zondag 14 februari 2021 23:46 schreef Abyss33 het volgende:
[..]
Ik roep even iets geks. Maar 3 jaar geleden lagen de ziekenhuizen voller dan nu..
Zero covid strategie.quote:Op maandag 15 februari 2021 00:14 schreef trein2000 het volgende:
[..]
De wereld is oranje, niet rood. Een land kan om verschillende redenen oranje zijn. Voor China hoef je niet in quarantaine.
Nee hoor. Dat denk ik helemaal niet. Genoeg maatregelen die geen effect hebben maar dat betekent niet dat ze niet nodig zijnquote:Op maandag 15 februari 2021 00:05 schreef ludovico het volgende:
[..]
Jij neemt aan dat de maatregelen super effecfief zijn.
Kroegen dicht en niet hutje mutje in een binnenruimte zal best helpen. Verder is mijn vermoeden meer schade dan goed....
Heeft ze een rechtstreekse vlucht? Moet ze niet ergens overstappen?quote:Op maandag 15 februari 2021 00:12 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Die gelden niet voor China wegens geen risicogebied, er is daar amper Corona.
Totaal niet vergelijkbaar met de schaal van het probleem dat nu speelt.quote:Op maandag 15 februari 2021 00:09 schreef ludovico het volgende:
[..]
Ja lijkt me ook prettig, breng jij betere onderbouwing want van overvolle ics was sowieso wel sprake in 2018 volgens oa Volkskrant.
Hij komt met voor zover de cijfers openbaar zijn gemaakt met een degelijke calculatie.quote:Op maandag 15 februari 2021 00:12 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Wie claims, onderbouwt dat ook. Beetje met cijfers strooien en die uit je duim zuigen, is niet hoe het werkt.
Op het toppunt van de IC bezetting lagen er nog geen 400 mensen op de IC vanwege griep.
https://www.ad.nl/binnenl(...)eten-maken~adf64efb/
ze komt uit china.quote:Op maandag 15 februari 2021 00:11 schreef mir1986 het volgende:
[ twitter ]
Nope China staat op oranje https://www.nederlandwereldwijd.nl/landen/china/reizen/reisadviesquote:Op maandag 15 februari 2021 00:13 schreef popje het volgende:
[..]
De hele wereld is rood, dus zij moet ook in quarantaine!!
Ho ff, jij neemt als argument dat het nu allemaal veel erger is want er zijn nu maatregelen.quote:Op maandag 15 februari 2021 00:14 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Nee hoor. Dat denk ik helemaal niet. Genoeg maatregelen die geen effect hebben maar dat betekent niet dat ze niet nodig zijn
“Vele malen hoger”quote:Op maandag 15 februari 2021 00:16 schreef ludovico het volgende:
[..]
Hij komt met voor zover de cijfers openbaar zijn gemaakt met een degelijke calculatie.
Dat cijfers gebrekkig gedeeld worden is natuurlijk geen argument om zaken anders te doen dan normaal.. Als je iets wilt zul je met argumenten moeten komen.
Met KLM niet en ik mag hopen dat het zinloze reisje met onze nationale gekrenkte trots was uitgevoerd.quote:Op maandag 15 februari 2021 00:14 schreef mir1986 het volgende:
Heeft ze een rechtstreekse vlucht? Moet ze niet ergens overstappen?
dat weten we niet. maar afgaande op china hoeft ze niet in guarantaine.quote:Op maandag 15 februari 2021 00:14 schreef mir1986 het volgende:
[ twitter ].
En zie hier hoe gevaarlijk corona is voor alle leeftijdsgroepen.
[..]
Heeft ze een rechtstreekse vlucht? Moet ze niet ergens overstappen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |