In de sauna net? Ze zei Jill. Als enige NL meisje. Of jullie, maar dan zonder hoofdletter.quote:Op zondag 14 februari 2021 14:57 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Liese zei zonet dat ze het allerliefste met Julie naar de finale zou gaan, dus trek je conclusie.
Ja, da kijk ik, daarom reageer ik in deez topci. Maar ik hoor in het huis dat bondjes heel oneerlijk zijn. En op Twitter is men heel boos op bondjes. En op Fok! blijkbaar ook. Men is heel ontdaan dat afspraken gemaakt worden. Al vanaf het begin. Al vanaf dat Ziko en Liese genomineerd zijn.quote:Op zondag 14 februari 2021 15:01 schreef puzziepie het volgende: [..] Je kan ook gewoon streams kijken?
Weet je misschien bij wie haar kinderen zijn?? Heb haar niet horen zeggen. Wel zei ze dat ze wilde oppassen voor haar kinderen dat die niet een verkeerd beeld kregen. Vond het vreemd dat ze niet haar vriend noemde. En zullen de kids bij haar broer zijn.quote:Op zondag 14 februari 2021 14:28 schreef suzi1 het volgende:
[..]
ze vinden het duidelijk ook iets te ver gaan. zelf zouden ze dat nooit doen. zou niet goed overkomen voor je partner
Zal in ieder geval geen grote verliefdheid zijn. Het bestaan van haar vriend is ze compleet vergeten met de aandacht van Michel.quote:Op zondag 14 februari 2021 15:06 schreef zodeju het volgende:
[..]
Weet je misschien bij wie haar kinderen zijn?? Heb haar niet horen zeggen. Wel zei ze dat ze wilde oppassen voor haar kinderen dat die niet een verkeerd beeld kregen. Vond het vreemd dat ze niet haar vriend noemde. En zullen de kids bij haar broer zijn.
Misschien is die relatie wat losser met haar vriend.
En als zij huismeester was, nou dan zouden we wat gaan zien.quote:
Ik vind 3 keer weerwolven van Jowi echt fantastischquote:Op zondag 14 februari 2021 15:09 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
De polonaise was tot nu toe wel de leukste regel
is mij ook opgevallen, er is iets aan de hand, maar dat mag het publiek niet weten blijkbaarquote:Op zondag 14 februari 2021 15:06 schreef zodeju het volgende:
[..]
Weet je misschien bij wie haar kinderen zijn?? Heb haar niet horen zeggen. Wel zei ze dat ze wilde oppassen voor haar kinderen dat die niet een verkeerd beeld kregen. Vond het vreemd dat ze niet haar vriend noemde. En zullen de kids bij haar broer zijn.
Wat een invullingen allemaal weer, en wat maakt het uit wie er voor de kinderen van Julie zorgt . Dat gaat ons helemaal geen reet aan .quote:Op zondag 14 februari 2021 15:09 schreef ben34567 het volgende:
[..]
Zal in ieder geval geen grote verliefdheid zijn. Het bestaan van haar vriend is ze compleet vergeten met de aandacht van Michel.
ik zou het niet weten.quote:Op zondag 14 februari 2021 15:06 schreef zodeju het volgende:
[..]
Omdat je een volwassen man kan uitleggen dat mensen soms behoefte aan affectie hebben en daarom een knuffel in ontvangst nemen maar 3 kleine kinderen niet waarom mama bij een andere vent in z'n armen ligt?quote:Op zondag 14 februari 2021 15:06 schreef zodeju het volgende:
[..]
Hadden we niet zien aankomen dat ze veel blabla is en weinig boemboemquote:Op zondag 14 februari 2021 15:10 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
En als zij huismeester was, nou dan zouden we wat gaan zien.
Haha ja dat was prachtig. Heel mooi toen ze doorgingen tot Zoey uit bed wasquote:Op zondag 14 februari 2021 15:09 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
De polonaise was tot nu toe wel de leukste regel
quote:Op zondag 14 februari 2021 15:10 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
En als zij huismeester was, nou dan zouden we wat gaan zien.
Dat zeg ik niet, de andere hebben het over hun relatie en Juli over haar kids.quote:Op zondag 14 februari 2021 15:09 schreef ben34567 het volgende:
[..]
Zal in ieder geval geen grote verliefdheid zijn. Het bestaan van haar vriend is ze compleet vergeten met de aandacht van Michel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |