In de sauna net? Ze zei Jill. Als enige NL meisje. Of jullie, maar dan zonder hoofdletter.quote:Op zondag 14 februari 2021 14:57 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Liese zei zonet dat ze het allerliefste met Julie naar de finale zou gaan, dus trek je conclusie.
Ja, da kijk ik, daarom reageer ik in deez topci. Maar ik hoor in het huis dat bondjes heel oneerlijk zijn. En op Twitter is men heel boos op bondjes. En op Fok! blijkbaar ook. Men is heel ontdaan dat afspraken gemaakt worden. Al vanaf het begin. Al vanaf dat Ziko en Liese genomineerd zijn.quote:Op zondag 14 februari 2021 15:01 schreef puzziepie het volgende: [..] Je kan ook gewoon streams kijken?
Weet je misschien bij wie haar kinderen zijn?? Heb haar niet horen zeggen. Wel zei ze dat ze wilde oppassen voor haar kinderen dat die niet een verkeerd beeld kregen. Vond het vreemd dat ze niet haar vriend noemde. En zullen de kids bij haar broer zijn.quote:Op zondag 14 februari 2021 14:28 schreef suzi1 het volgende:
[..]
ze vinden het duidelijk ook iets te ver gaan. zelf zouden ze dat nooit doen. zou niet goed overkomen voor je partner
Zal in ieder geval geen grote verliefdheid zijn. Het bestaan van haar vriend is ze compleet vergeten met de aandacht van Michel.quote:Op zondag 14 februari 2021 15:06 schreef zodeju het volgende:
[..]
Weet je misschien bij wie haar kinderen zijn?? Heb haar niet horen zeggen. Wel zei ze dat ze wilde oppassen voor haar kinderen dat die niet een verkeerd beeld kregen. Vond het vreemd dat ze niet haar vriend noemde. En zullen de kids bij haar broer zijn.
Misschien is die relatie wat losser met haar vriend.
En als zij huismeester was, nou dan zouden we wat gaan zien.quote:
Ik vind 3 keer weerwolven van Jowi echt fantastischquote:Op zondag 14 februari 2021 15:09 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
De polonaise was tot nu toe wel de leukste regel
is mij ook opgevallen, er is iets aan de hand, maar dat mag het publiek niet weten blijkbaarquote:Op zondag 14 februari 2021 15:06 schreef zodeju het volgende:
[..]
Weet je misschien bij wie haar kinderen zijn?? Heb haar niet horen zeggen. Wel zei ze dat ze wilde oppassen voor haar kinderen dat die niet een verkeerd beeld kregen. Vond het vreemd dat ze niet haar vriend noemde. En zullen de kids bij haar broer zijn.
Wat een invullingen allemaal weer, en wat maakt het uit wie er voor de kinderen van Julie zorgt . Dat gaat ons helemaal geen reet aan .quote:Op zondag 14 februari 2021 15:09 schreef ben34567 het volgende:
[..]
Zal in ieder geval geen grote verliefdheid zijn. Het bestaan van haar vriend is ze compleet vergeten met de aandacht van Michel.
ik zou het niet weten.quote:Op zondag 14 februari 2021 15:06 schreef zodeju het volgende:
[..]
Omdat je een volwassen man kan uitleggen dat mensen soms behoefte aan affectie hebben en daarom een knuffel in ontvangst nemen maar 3 kleine kinderen niet waarom mama bij een andere vent in z'n armen ligt?quote:Op zondag 14 februari 2021 15:06 schreef zodeju het volgende:
[..]
Hadden we niet zien aankomen dat ze veel blabla is en weinig boemboemquote:Op zondag 14 februari 2021 15:10 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
En als zij huismeester was, nou dan zouden we wat gaan zien.
Haha ja dat was prachtig. Heel mooi toen ze doorgingen tot Zoey uit bed wasquote:Op zondag 14 februari 2021 15:09 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
De polonaise was tot nu toe wel de leukste regel
quote:Op zondag 14 februari 2021 15:10 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
En als zij huismeester was, nou dan zouden we wat gaan zien.
Dat zeg ik niet, de andere hebben het over hun relatie en Juli over haar kids.quote:Op zondag 14 februari 2021 15:09 schreef ben34567 het volgende:
[..]
Zal in ieder geval geen grote verliefdheid zijn. Het bestaan van haar vriend is ze compleet vergeten met de aandacht van Michel.
Ze zou zware huisregels maken, had ze beloofd.quote:Op zondag 14 februari 2021 15:14 schreef engine het volgende:
[..]
Haha ja dat was prachtig. Heel mooi toen ze doorgingen tot Zoey uit bed was
[..]
Nouja denk wel dat ze haar eigen keuzes gaat maken ipv alles te doen wat Michel commandeert.
Zijn plannetje is mislukt en probeert het nu op een andere manier.quote:Op zondag 14 februari 2021 15:12 schreef capuchon_jongen het volgende:
Help! ik vind jerrel leuker en leuker
Welcome to the club😘😉quote:Op zondag 14 februari 2021 15:12 schreef capuchon_jongen het volgende:
Help! ik vind jerrel leuker en leuker
Misschien vindt ze dit zwaarquote:Op zondag 14 februari 2021 15:15 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ze zou zware huisregels maken, had ze beloofd.
Maar ze kan toch knuffelen met de andere meisjes daar ? En niet met een man die erom bekend staat een womanizer te zijn ? Moest ze mijn vriendin zijn was het over en out na die beelden; maarja iedereen heeft andere grenzen daarin.quote:Op zondag 14 februari 2021 15:14 schreef Windhapper het volgende:
[..]
Omdat je een volwassen man kan uitleggen dat mensen soms behoefte aan affectie hebben en daarom een knuffel in ontvangst nemen maar 3 kleine kinderen niet waarom mama bij een andere vent in z'n armen ligt?
Ook weer een beetje overdreven om de moeder van je kinderen na een kusje de deur te wijzenquote:Op zondag 14 februari 2021 15:17 schreef ben34567 het volgende:
[..]
Maar ze kan toch knuffelen met de andere meisjes daar ? En niet met een man die erom bekend staat een womanizer te zijn ? Moest ze mijn vriendin zijn was het over en out na die beelden.
zijn niet zijn kinderen tochquote:Op zondag 14 februari 2021 15:18 schreef engine het volgende:
[..]
Ook weer een beetje overdreven om de moeder van je kinderen na een kusje de deur te wijzen
Owquote:
Ze zegt anders toch ook haar vriend noooooit te knuffelen. Hier ineens wel?quote:Op zondag 14 februari 2021 15:14 schreef Windhapper het volgende:
[..]
Omdat je een volwassen man kan uitleggen dat mensen soms behoefte aan affectie hebben en daarom een knuffel in ontvangst nemen maar 3 kleine kinderen niet waarom mama bij een andere vent in z'n armen ligt?
Maar fysiek geweld betekend exitquote:
Whut, zien jullie de DBK anders op stream 2?quote:Op zondag 14 februari 2021 15:20 schreef Angelflush het volgende:
Wat me opvalt is dat er vandaag veel dbk gesprekken zijn geweest , maar dat stream 2 de hele dag gewoon de bewoners in beeld hebben gebracht. Meestal is die op sl als ze in de dbk zitten.
Misschien omdat t de psycholoog is waarmee ze praten en dat niet opnemen .
quote:Op zondag 14 februari 2021 15:08 schreef Pearlbitch het volgende:
Volgens Jill heeft Einstein wiskunde ontdekt.![]()
Volgens Ferret is ABBA een Noorse groep![]()
Volgens Thomas is Israël een andere naam voor Palestina![]()
Wat een heldere lichten.
Voor 1948 was het toch Palestina en later pas Israël geworden.quote:Op zondag 14 februari 2021 15:08 schreef Pearlbitch het volgende:
Volgens Jill heeft Einstein wiskunde ontdekt.![]()
Volgens Ferret is ABBA een Noorse groep![]()
Volgens Thomas is Israël een andere naam voor Palestina![]()
Wat een heldere lichten.
Mike denkt dat hij de Adonis van BB is.quote:Op zondag 14 februari 2021 15:20 schreef capuchon_jongen het volgende:
[ afbeelding ]
Handje op bil
Jill lijkt meer en meer op een seksobject
Lijkt meer op een stalker..quote:Op zondag 14 februari 2021 15:23 schreef Geenfrietmaarpatat het volgende:
[..]
Mike denkt dat hij de Adonis van BB is.
#freepalestinequote:Op zondag 14 februari 2021 15:22 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
[..]
Voor 1948 was het toch Palestina en later pas Israël geworden.
Nee, lijkt mij gemanipuleerd.quote:Op zondag 14 februari 2021 15:22 schreef suzi1 het volgende:
heeft iemand dit gezien op 28 januari??
[ afbeelding ]
Nee, nooit.quote:Op zondag 14 februari 2021 15:22 schreef suzi1 het volgende:
[ afbeelding ]
Is fake.quote:Op zondag 14 februari 2021 15:25 schreef suzi1 het volgende:
[..]
zie ik op fb van familie of vriendin van juli
Volgens haar insta heeft ze een vriend.quote:Op zondag 14 februari 2021 15:11 schreef bb-fan-1999 het volgende:
[..]
is mij ook opgevallen, er is iets aan de hand, maar dat mag het publiek niet weten blijkbaar
Wist eigenlijk niet eens dat ze een vriend had tot ik het hier las. Uit dat openingsfilmpje kon ik opmaken dat ze kinderen had die de dienst thuis uitmaakte en wat kinderdagverblijven. Verder vind ik het een beetje een grijs muisje wat teveel aan Liese geplakt zat tot Jerrel en Michel bonje hadden en ze ineens uit haar slof schoot, wat dan wel weer opvallend was.quote:Op zondag 14 februari 2021 15:20 schreef Tamiro het volgende:
[..]
Ze zegt anders toch ook haar vriend noooooit te knuffelen. Hier ineens wel?
Er komen ook geen filmpjes of ander materiaal van hem tijdens de spelletjes?
Het stinkt toch een beetje hoor
Waren toen toch Jill en Naomi.quote:Op zondag 14 februari 2021 15:22 schreef suzi1 het volgende:
[ afbeelding ]
Wat zal die man krijgen per interview?quote:
Theo is wel heel erg naïef geweest.quote:Op zondag 14 februari 2021 15:26 schreef GayGuy het volgende:
Menu
Home
Zoeken
User Image
Big Brother-Theo klapt uit de school: 'livestream loopt achter'
ROBIN HEERKENS
13.2.2021 12:57
Theo in Big Brother
De spraakmakende ex Big Brother-kandidaat Theo Sijtzema, aka Terror Theo, gooit al zijn ergernissen over de RTL-show eruit in een fel interview met De Telegraaf. Pak die popcorn er maar bij want Theo laat geen spaan heel van het toch al controversiële programma...
Theo schiet uit zijn slof tegen de makers van de show die hij zo'n twee weken na de start zelf verliet. "Ze hebben mij weggezet als een soort van gek. Het negatieve wat er in het huis speelde, wordt door de makers zelf veroorzaakt. Ze hebben zoveel geplakt en geknipt", sneert hij. "En wat helemaal treurig is, dat veel gesprekken waarin ik mijn ongenoegen uitte, ook op de livestream zijn weggedraaid. Alsof niemand het mocht weten. Big Brother zegt niet voor niks: ’mijn huis, mijn regels’."
'Livestream is niet live'
Theo maakte vooraf een afspraak met een goede vriend van 'm. "Zodra hij zag dat ik als een gekkie neergezet zou worden op tv, dan zou hij mij waarschuwen. We hadden een code, die hij dan vanaf de buitenkant van het Big Brother-huis naar mij zou schreeuwen. Via de livestream kon hij zien of ik buiten was. Op een dag hoorde ik die code roepen. Toen was het voor mij duidelijk, dat het avontuur over was." Volgens de rasechte Amsterdammer is die livestream trouwens ook niet... live.
We hebben een podcast met kijktips!
Bankplakkers gaat over alle films en series op streamingdiensten, zo weet jij precies wat je wel en niet wil kijken.
Theo is er klaar mee
De oud-deelnemer claimt dat de livestream nogal achterloopt op de werkelijkheid. "Met wat er in het huis gebeurt en wat je live ziet, zit tien minuten verschil." Na dit interview hoopt hij nooit meer herinnerd te worden aan zijn tijd in de moeder aller realityshows. "Als mensen vragen: ’Ben jij van Big Brother?’ geef ik als antwoord: ’Dat is mijn tweelingbroer.’ Ik hoef geen bekende Nederlander te worden. Er staat een hele dikke streep onder."
Reactie van de producent
De Telegraaf vroeg ook om een reactie van EndemolShine Nederland, de producent van Big Brother. Een woordvoerder veegt de vloer aan met Theo en zijn claims. "Het klopt dat de livestream niet gelijk loopt met de uitzending. Er is een vertraging van slechts twee minuten. Dat heeft te maken met eventuele calamiteiten."
Geen gekkie
"Wij zetten Theo niet als gekkie neer zoals hij zegt. Het kan zijn dat hij dat zo ziet of voelt, maar dat is in ieder geval niet onze intentie", gaat de woordvoerder verder. "Verder heeft Theo inderdaad aangegeven in de dagboekkamer dat hij wilde dat dingen anders zouden gaan. We hebben daar op sommige momenten gehoor aan gegeven, maar het blijft Big Brother: zijn huis, zijn regels." Dit is nu eenmaal het experiment, aldus EndemolShine. "Een pittig experiment, zo blijkt. Ook waren alle huisregels vooraf bekend bij de bewoners. Zodra de regels worden geschonden, worden de bewoners daar op aangesproken."
Dit zei Theo eerder nog over zijn exit:
Big Brother is iedere doordeweekse dag om 21:30 uur te zien op RTL5 of 24/7 via de livestream op Videoland. Lees hier het hele interview met Theo.
Jill weet dondersgoed wat ze doet .Jill is een flirtquote:Op zondag 14 februari 2021 15:32 schreef ben34567 het volgende:
Mike is een creep en Jill is veel te lief.
Beide doen het....heeft niks met te lief te maken maar met aandacht. Laten ze haar links liggen roept ze de jongens.quote:Op zondag 14 februari 2021 15:32 schreef ben34567 het volgende:
Mike is een creep en Jill is veel te lief.
Je kon kiezen uit alle bewoners die nog geen huismeester waren geweest. Jill en Naomi hadden de meeste stemmen en moesten het spel tegen elkaar spelen (balletje balanceren).quote:Op zondag 14 februari 2021 15:31 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Wsren t
[..]
Waren toen toch Jill en Naomi.
1 cent, en die MOET hij betalen asn de interviewer🤣quote:Op zondag 14 februari 2021 15:32 schreef Windhapper het volgende:
[..]
Wat zal die man krijgen per interview?
quote:Op zondag 14 februari 2021 14:47 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Nieuwe poging deel 3 en Jerrel ....
video verwijderdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Leef, alsof het je laatste dag is !!!
En toen is het Naomi geworden, de week daarna gelijk Jill door wel geloof ik als populairste bewoner.quote:Op zondag 14 februari 2021 15:34 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Je kon kiezen uit alle bewoners die nog geen huismeester waren geweest. En Jill en Naomi hadden de meeste stemmen en moesten het spel tegen elkaar spelen (balletje balanceren).
Shocker!quote:Op zondag 14 februari 2021 15:37 schreef puzziepie het volgende:
Jil houdt wel van een massage , Matt wil hem wel geven
Klopt.quote:Op zondag 14 februari 2021 15:36 schreef zodeju het volgende:
[..]
En toen is het Naomi geworden, de week daarna gelijk Jill door wel geloof ik als populairste bewoner.
Maar wijst hem genadeloos af...quote:Op zondag 14 februari 2021 15:37 schreef puzziepie het volgende:
Nee, valt wel mee, het kwam omdat in de sauna Naomi Liese en Nick het erover hadden dat ze close waren als vrienden maar zelf nooit elkaar een knuffel zouden geven zoals Michel en Juli want het beeld kan verkeerd over komen.quote:Op zondag 14 februari 2021 15:36 schreef magnaal het volgende:
Goh wat is er nu allemaal gebeurd tussen Julie en Michel? Het lijkt wel of er ernstige dingen zijn gebeurd? Praat me even bij aub?
Blhhquote:Op zondag 14 februari 2021 15:37 schreef puzziepie het volgende:
Dank je welquote:Op zondag 14 februari 2021 15:39 schreef zodeju het volgende:
[..]
Nee, valt wel mee, het kwam omdat in de sauna Naomi Liese en Nick het erover hadden dat ze close waren als vrienden maar zelf nooit elkaar een knuffel zouden geven zoals Michel en Juli want het beeld kan verkeerd over komen.
Nu is het weer via een spel Zoey geworden. Ben benieuwd of ze dan weer een popipoll houden voor de volgende.quote:
Nope. gaat vast nog gebeuren , misschien morgen voor de uitzending?quote:Op zondag 14 februari 2021 15:40 schreef spapaars het volgende:
Ze lieten bloemen, ballonnen en beertjes zien voor Valentijn.
Daarna niets meer op de streams?
Was dat van Jill niet iets anders dan populairste bewoner wat toen wel heel erg gebracht werd als populairste bewoner waardoor ze erin zijn gaan geloven?quote:Op zondag 14 februari 2021 15:36 schreef zodeju het volgende:
[..]
En toen is het Naomi geworden, de week daarna gelijk Jill door wel geloof ik als populairste bewoner.
Niks bijzonders. Wordt van een mug een olifant gemaakt.quote:Op zondag 14 februari 2021 15:36 schreef magnaal het volgende:
Goh wat is er nu allemaal gebeurd tussen Julie en Michel? Het lijkt wel of er ernstige dingen zijn gebeurd? Praat me even bij aub?
Hij wordt van dikke veertiger naar een oudje van over de 60.quote:Op zondag 14 februari 2021 15:40 schreef puzziepie het volgende:
Probleem is dat Mikes lippen naar binnen vallen zonder gebit
Jaquote:Op zondag 14 februari 2021 15:42 schreef zodeju het volgende:
[..]
Hij wordt van dikke veertiger naar een oudje van over de 60.![]()
En dit is voor mij de hoofdreden van het falen van het programma, waarom zou je er zelfs maar aan denken om daar op in te gaan.quote:Op zondag 14 februari 2021 15:26 schreef GayGuy het volgende:
"Verder heeft Theo inderdaad aangegeven in de dagboekkamer dat hij wilde dat dingen anders zouden gaan. We hebben daar op sommige momenten gehoor aan gegeven, maar het blijft Big Brother: zijn huis, zijn regels."
Ah die hebben we ook nog.....quote:Op zondag 14 februari 2021 15:41 schreef Windhapper het volgende:
[..]
Was dat van Jill niet iets anders dan populairste bewoner wat toen wel heel erg gebracht werd als populairste bewoner waardoor ze erin zijn gaan geloven?
Wat is er trouwens met de Sterkste vrouwen poll gebeurd?
Dat was dus lief gewoon...quote:Op zondag 14 februari 2021 15:41 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Niks bijzonders. Wordt van een mug een olifant gemaakt.
Hij omhelsde haar vanmorgen in bed en gaf haar een kus op de wang voor Valentijn.
Van Jill was echt de populairste bewoner. Het werd toen ook op het scherm aan de bewoners getoond:quote:Op zondag 14 februari 2021 15:41 schreef Windhapper het volgende:
[..]
Was dat van Jill niet iets anders dan populairste bewoner wat toen wel heel erg gebracht werd als populairste bewoner waardoor ze erin zijn gaan geloven?
Wat is er trouwens met de Sterkste vrouwen poll gebeurd?
Oh dat zou leuk zijnquote:Op zondag 14 februari 2021 15:51 schreef Fikkert2 het volgende:
Nu gaan we weer gejank krijgen over mensen die meer of minder kaartjes hebben gekregen
Jill denkt nog steeds dat ze de popi-jopie is en dat er over een romance tussen haar en Thomas is gesprokenquote:
Het is me duidelijk, Ben is de "minder aantrekkelijke" man.quote:Op zondag 14 februari 2021 10:35 schreef ben34567 het volgende:
[..]
Tuurlijk zijn tegenstanders zijn zo lui dat een tafel dekken en eten klaarmaken al moet worden geapplaudisseerd. Verder is het gewoon een gladde jongen die zijn looks en 'lief persona' gebruikt om voornamelijk een vrouwelijk publiek te charmeren. Moest een "minder aantrekkelijke" man daar het ontbijt klaargemaakt hebben zou er geen haan naar kraaien.
Bquote:
roer is een tweedehandsvoetballer in belgie.quote:Op zondag 14 februari 2021 15:06 schreef zodeju het volgende:
[..]
blijven we dit houden waarom michelquote:Op zondag 14 februari 2021 15:49 schreef puzziepie het volgende:
Waarom leest Michel voor ?
[ afbeelding ]
Dat mensen post sturen is al best treurigquote:Op zondag 14 februari 2021 15:57 schreef danilel het volgende:
eigenlijk belachelijk dat de nieuwe ook al zo veel post krijgen na 1 week.
Half Brabant heeft toch een kaartje naar Mike gestuurd?quote:Op zondag 14 februari 2021 15:57 schreef viseenoptie het volgende:
De regie ook zelf maar wat kaarten gemaakt voor Matt en Mike, anders staat dat zo lullig
Dat denk ik echt niet, zag net al een reactie op twitter ''hey dat was mijn tekst voor jill , mijn kaart!! ''quote:
nou maik heeft fans hoor, ik schreef op de fb pagina dat mike een kwezel was, ik werd zelfs per pm vermanend toegesprokenquote:Op zondag 14 februari 2021 15:57 schreef viseenoptie het volgende:
De regie ook zelf maar wat kaarten gemaakt voor Matt en Mike, anders staat dat zo lullig
🎉 ik ben treurig. Maar het was erg leuk om te doen💋quote:Op zondag 14 februari 2021 15:58 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Dat mensen post sturen is al best treurig
Allemaal regiequote:Op zondag 14 februari 2021 15:58 schreef rinardo het volgende:
[..]
Dat denk ik echt niet, zag net al een reactie op twitter ''hey dat was mijn tekst voor jill , mijn kaart!! ''
ohhh dat is jammer voor mattquote:Op zondag 14 februari 2021 15:54 schreef Toweler het volgende:
Staan veel in de kaarten van Thomas en jill elkaars naam ze laten elkaar de kaarten zien
Via Greetz oid gestuurd denk ik!quote:Op zondag 14 februari 2021 15:58 schreef 5thencounter het volgende:
Mooie geprinte letters... Ariel 25pts
[ afbeelding ]
"Groeten van Eveline"quote:Op zondag 14 februari 2021 15:58 schreef 5thencounter het volgende:
Mooie geprinte letters... Ariel 25pts
[ afbeelding ]
Kakelende kippenquote:Op zondag 14 februari 2021 16:00 schreef viseenoptie het volgende:
Wel een hoop herrie... doet pijn aan mn hoofd
Thomas was eerder. Matt moet niet zeuren! Hij wist hoe de situatie was.quote:
ik was sarcastischquote:Op zondag 14 februari 2021 16:02 schreef Sangha het volgende:
[..]
Thomas was eerder. Matt moet niet zeuren! Hij wist hoe de situatie was.
quote:Op zondag 14 februari 2021 16:01 schreef BB-King het volgende:
Zouden ze weten dat de stapel haatmails nog groter was?
Een valentijnskaart van je moederquote:Op zondag 14 februari 2021 16:02 schreef StruisZVeugelT het volgende:
Mies een kaartje van zn Ma
jankballerietusz
Hij heeft al jaren geen contact meer met haar, dus ik kan zijn tranen nu wel begrijpen!quote:Op zondag 14 februari 2021 16:02 schreef StruisZVeugelT het volgende:
jankballerietusz
ja die is er pasquote:
Lol dat zeg en schrijf ik ook altiet zo!quote:Op zondag 14 februari 2021 16:04 schreef StruisZVeugelT het volgende:
gesoes kristoes dat gegil van Bloemkoolkutt tis niet te doen
7 jaar al niet meerquote:Op zondag 14 februari 2021 16:05 schreef Sangha het volgende:
[..]
Hij heeft al jaren geen contact meer met haar, dus ik kan zijn tranen nu wel begrijpen!
Niet normaal wat voor gekrijs dat mens uit d'r strot kan krijgenquote:Op zondag 14 februari 2021 16:06 schreef viseenoptie het volgende:
[..]
headset zachter gezet.. niet normaal. ga maar schaatsen kijken
Al zijn honderden ex-en.quote:Op zondag 14 februari 2021 15:58 schreef Benny het volgende:
[..]
Half Brabant heeft toch een kaartje naar Mike gestuurd?
Ik stuur mijn ma ook wel eens een valentijnskaart.quote:
die 3 kaartjes van je moeder, broer en oom is niet veel hoorquote:Op zondag 14 februari 2021 16:07 schreef Astro_boy het volgende:
Ik zou echt zó veel kaarten krijgen als ik in dat huis zou zitten... Zou bijna oneerlijk zijn tegenover de andere bewoners.
ik ook elk jaarquote:Op zondag 14 februari 2021 16:08 schreef Sangha het volgende:
[..]
Ik stuur mijn ma ook wel eens een valentijnskaart.
Had je dan iets gestuurd? Ik heb getwijfeld, maar weet niemand die ik daar zo speciaal vindt dat een valentijnskaart voldoet.quote:Op zondag 14 februari 2021 16:05 schreef capuchon_jongen het volgende:
Waarom heb ik die actie van die valentijnskaartjes volledig gemist
Nou, vindt het leuk dat je het gedaan hebt, geeft ze een goede zin weer.quote:Op zondag 14 februari 2021 15:58 schreef diditje64 het volgende:
[..]
🎉 ik ben treurig. Maar het was erg leuk om te doen💋
Ik heb geen broer. Mijn moeder is 5 maanden geleden overleden. Maar bedankt! Zou fantastisch zijn om iets van haar te horen.quote:Op zondag 14 februari 2021 16:08 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
die 3 kaartjes van je moeder, broer en oom is niet veel hoor
Helemaal niets van meegekregen.quote:Op zondag 14 februari 2021 16:09 schreef Sangha het volgende:
[..]
Had je dan iets gestuurd? Ik heb getwijfeld, maar weet niemand die ik daar zo speciaal vindt dat een valentijnskaart voldoet.
Er zal wel heel veel gecheckd en geselecteerd zijn ja! Hoop hatemail!quote:Op zondag 14 februari 2021 16:06 schreef 5thencounter het volgende:
Ik kan me niet voorstellen dat er geen brief bij zit met " jerrel hou je smoel wat vaker" raar hé?
Toch fijn dat je dan ook een goed trekje hebt en het oneerlijk voor de anderen vindtdt.quote:Op zondag 14 februari 2021 16:07 schreef Astro_boy het volgende:
Ik zou echt zó veel kaarten krijgen als ik in dat huis zou zitten... Zou bijna oneerlijk zijn tegenover de andere bewoners.
Geniaal, de Fallus van Veghelquote:Op zondag 14 februari 2021 16:10 schreef StruisZVeugelT het volgende:
Geile Mikk
de falus van Veggel
hoeveel kaarten hieft de kanjert gehad ?
Ik zou van Thomas een roos krijgen op de middelbare schoolquote:Op zondag 14 februari 2021 16:12 schreef Sangha het volgende:
[..]
Toch fijn dat je dan ook een goed trekje hebt en het oneerlijk voor de anderen vindtdt.
Haha nee. Ik zou eerlijk gezegd de saaiste bewoner zijn in het huis. Zou ook niet willen weten hoe ik over zou komen op tv/streams. Denk dat als je een samenvatting maakt iedereen wel over komt als een roddeltante of backstabberquote:Op zondag 14 februari 2021 16:12 schreef Sangha het volgende:
[..]
Toch fijn dat je dan ook een goed trekje hebt en het oneerlijk voor de anderen vindtdt.
Oeiii zijn moeder....dat zal hem toch wel wat doen..quote:Op zondag 14 februari 2021 16:02 schreef StruisZVeugelT het volgende:
jankballerietusz
ik heb dit gemistquote:Op zondag 14 februari 2021 16:05 schreef Sangha het volgende:
[..]
Hij heeft al jaren geen contact meer met haar, dus ik kan zijn tranen nu wel begrijpen!
haha die heb ik gestuurdquote:Op zondag 14 februari 2021 16:14 schreef zodeju het volgende:
[..]
Oeiii zijn moeder....dat zal hem toch wel wat doen..
quote:Op zondag 14 februari 2021 16:15 schreef capuchon_jongen het volgende:
Nou dat was er eentje van de regie wat matt voorleest
Hou op!quote:Op zondag 14 februari 2021 16:10 schreef StruisZVeugelT het volgende:
Geile Mikk
de falus van Veggel
hoeveel kaarten hieft de kanjert gehad ?
ik al mijn kids en kleinzoonquote:Op zondag 14 februari 2021 16:08 schreef Sangha het volgende:
[..]
Ik stuur mijn ma ook wel eens een valentijnskaart.
Denk dat alle kaarten helemaal bekeken worden door de regie. Dat niet teveel info naar binnen komt.quote:Op zondag 14 februari 2021 16:06 schreef 5thencounter het volgende:
Ik kan me niet voorstellen dat er geen brief bij zit met " jerrel hou je smoel wat vaker" raar hé?
je moet bij sommige brieven denk ik door de regels lezen zoals met die kaart voor Naomiquote:Op zondag 14 februari 2021 16:17 schreef zodeju het volgende:
[..]
Denk dat alle kaarten helemaal bekeken worden door de regie. Dat niet teveel info naar binnen komt.
Ja eergisteren dacht ik, mensen werden gevraagd een kaart te sturen ivm Valentijnsdag!quote:Op zondag 14 februari 2021 16:15 schreef spapaars het volgende:
Was er een oproep om een kaartje naar de bewoners te sturen?
Ik ookquote:Op zondag 14 februari 2021 16:21 schreef 5thencounter het volgende:
Ik krijg een teveel aan feelgoodmisselijkheid...
Niet alles, maar wel voor een deel natuurlijk.quote:Op zondag 14 februari 2021 16:20 schreef rinardo het volgende:
[..]
bewijs dat het niet van de regie komt
quote:
quote:
Maar het is in beeld geweestquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |