Is edgy het nieuwe salty?quote:Op donderdag 18 februari 2021 20:51 schreef 7Eleven het volgende:
[..]
Ha-ha kijk jou edgy zijn. Maar jij bent hier echt altijd - log nou eens uit en ga wat leuks doen
Ik ben over geen van die 3 echt verbaasd. Het is het gewoon allemaal niet joh. Pijnlijk, maar ja.quote:Op donderdag 18 februari 2021 20:51 schreef tompsv18 het volgende:
In twee weken uit de beker, kampioenschap uit zicht en op randje van uitschakeling Europees. Lekker hoor.
Nou ja volgend seizoen dan maar met een super aankoop van een cv.(Kuch) en hopen op een fitte selectie.quote:Op donderdag 18 februari 2021 20:51 schreef tompsv18 het volgende:
In twee weken uit de beker, kampioenschap uit zicht en op randje van uitschakeling Europees. Lekker hoor.
Met een t dit keer, wat knap! Ook wel lastig he, zo’n vreemde taal?quote:Op donderdag 18 februari 2021 20:53 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Is edgy het nieuwe salty?
Ik vraag dit voor een vriend, overigens
Een welverdiende like!quote:Op donderdag 18 februari 2021 20:55 schreef 7Eleven het volgende:
[..]
Met een t dit keer, wat knap! Ook wel lastig he, zo’n vreemde taal?
Komt goed vriend!quote:Op donderdag 18 februari 2021 20:50 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
Ik accepteer vanaf nu gewoon het feit dat we gewoon kk slecht zijn, het een Godswonder is dat we nog 2e staan en dat de conference league ons nieuwe niveau wordt. C'est ca.
Ben maar blij. De vorige keer dat een CV werd aangetrokken kwam Baumgartl.quote:Op donderdag 18 februari 2021 21:18 schreef PSVCL het volgende:
Zolang spelers van het niveau Rosario wekelijks basis staan bij PSV moet je idd accepteren dat dit het maximale is.
En natuurlijk weer vergeten om een centrale verdediger aan te trekken
Topbeleid
Bij een normale club lig je er dan gewoon uit als trainer.quote:Op donderdag 18 februari 2021 20:51 schreef tompsv18 het volgende:
ze zijn zowat allemaal niveau Rosarioquote:Op donderdag 18 februari 2021 21:18 schreef PSVCL het volgende:
Zolang spelers van het niveau Rosario wekelijks basis staan bij PSV moet je idd accepteren dat dit het maximale is
quote:Op donderdag 18 februari 2021 21:18 schreef PSVCL het volgende:
Zolang spelers van het niveau Rosario wekelijks basis staan bij PSV moet je idd accepteren dat dit het maximale is.
En natuurlijk weer vergeten om een centrale verdediger aan te trekken
Topbeleid
(dit ging over Baumgartl)quote:
PSV heeft haar ziel aan Schmidt verkocht dus die zal op z'n minst de zomer wel halen...quote:Op donderdag 18 februari 2021 21:48 schreef fathank het volgende:
[..]
Bij een normale club lig je er dan gewoon uit als trainer.
Waarom de ziel verkocht? Omdat ze wat spelers hebben gehaald die hij wilde hebben?quote:Op vrijdag 19 februari 2021 00:12 schreef TheVulture het volgende:
[..]
PSV heeft haar ziel aan Schmidt verkocht dus die zal op z'n minst de zomer wel halen...
Yup, spelers die vooral zijn gekomen omdat hij er zit, voor een vorstelijk salaris. Daarnaast zullen ze hem een bak geld mee moeten geven als ze 'm nu al dumpen en dat geld zal er mede door corona al helemaal niet zijn...quote:Op vrijdag 19 februari 2021 01:26 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Waarom de ziel verkocht? Omdat ze wat spelers hebben gehaald die hij wilde hebben?
quote:Op vrijdag 19 februari 2021 00:12 schreef TheVulture het volgende:
[..]
PSV heeft haar ziel aan Schmidt verkocht
Wat een kwats.quote:Op donderdag 18 februari 2021 21:48 schreef fathank het volgende:
[..]
Ff 10 miljoen neerpleuren wegens een korte termijn visie. Klinkt erg verstandig.quote:Op donderdag 18 februari 2021 21:48 schreef fathank het volgende:
[..]
Je moet je toch even achter je oren krabben wanneer dit een uitspraak na een 4-2 nederlaag tegen de kampioen van Griekenland is.quote:Op donderdag 18 februari 2021 20:39 schreef GwaiLow het volgende:
Het is goed, maar gewoon simpelweg niet goed genoeg.
Vitesse is het ook helemaal kwijt, dus dat wint PSV wel.quote:Op vrijdag 19 februari 2021 08:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
Je speelt in de tweede helft op de eerste 10 minuten na ook helemaal niets klaar. Wanvertoning. (Net als tegen Ajax, Feyenoord, AZ...)
Zondag tegen Vitesse, dat wordt ook niks. Belangrijke wedstrijd tegen een ploeg uit het linkerrijtje immers.
Het is inderdaad geen Ajax.quote:Op vrijdag 19 februari 2021 09:32 schreef Dven het volgende:
[..]
Je moet je toch even achter je oren krabben wanneer dit een uitspraak na een 4-2 nederlaag tegen de kampioen van Griekenland is.
Je kan altijd verliezen, het gaat ook om het voetbal wat je laat zien en de progressie daarin, ik kijk niet altijd PSV maar ik zie geen ontwikkeling.quote:Op vrijdag 19 februari 2021 07:33 schreef tja77 het volgende:
[..]
Wat een kwats.
Beker verlies je van Ajax die gewoon een betere selectie hebben.
In de competitie sta je alleen onder Ajax, die een betere selectie hebben.
Europees overwinter je, dat moet het streven zijn van PSV. En met deze kutverdediging kun je onmogelijk ver komen in de EL.
Goede analyse. Ik zie zowel Rosario als Sangare best goede dingen doen, maar ze rennen zich de tyfus om alle gaten dicht te lopen. Ook wel inherent aan een systeem met 4 middenvelders die constant door elkaar heenlopen en vleugelverdedigers die 75% van de tijd buitenspeler zijn.quote:Op vrijdag 19 februari 2021 10:08 schreef Tarado het volgende:
[..]
Je kan altijd verliezen, het gaat ook om het voetbal wat je laat zien en de progressie daarin, ik kijk niet altijd PSV maar ik zie geen ontwikkeling.
Voorin is er kwaliteit genoeg zeker als iedereen fit is maar je 7 achterste spelers komen op 1 of andere manier tekort.
Keeper waarom heb je die gehaald, die pakt geen (extra)punten, Dumfries deelt in de malaise, speelt verstoppertje en begint al te rennen op het moment dat de bal bij de keeper is, 0 gogme, Max heeft aanvallend zeker kwaliteiten maar komt verdedigend te kort, Teze zit wel muziek in maar die zou naast een CV moeten staan die wat beter is dan Boscagli die opbouwend nog wel wat kan. Rosario is de pispaal maar die is nog helemaal niet zo slecht echter ook afhankelijk van wat er om hem heen loopt, Sangare ook daar zet ik m'n vraagtekens bij al geldt voor hem ook hetzelfde als voor Rosario, het wordt die gasten niet makkelijk gemaakt.
Zag gisteren wel dat een Götze wat toevoegt al is het maar in het aanspeelbaar zijn, aan de bal was hij nog niet best maar dat komt wel weer.
Hij zou dan ook de verbinding kunnen zijn tussen het voorste en dat achterste blok, dat is wat er ontbreekt, het is los zand bij PSV.
Helaas is hij wel zo slecht. Dat hebben we immers vorig seizoen ook al gezien toen we heel anders speelden. Tegen dit soort verdedigers en fouten die er worden gemaakt valt ook niet op te voetballen. Met een fatsoenlijke verdediging krijg je er gister 1 tegen ipv 4.quote:Op vrijdag 19 februari 2021 10:27 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
Ik geloof ook echt niet dat Baumgartl zo slecht is als nu lijkt, maar voor dit systeem komt hij gewoon tekort. Het is een wonder dat Teze het nog zo redelijk doet.
Ben ik wel met je eens. De uitslag (en het spel) spreekt dan ook in jouw voordeel. In een uitwedstrijd 2x scoren tegen die Grieken is niks mis mee. Die 4 doelpunten die je slikt legt meteen de achilleshiel bloot van dit elftal. Het is niet alleen verdedigend zwak, maar in de 2 achterste linies is alle organisatie en lijn zoek. Dat komt deels door het gebrek aan kwaliteit, maar ook tactisch. Toch denk ik wel dat PSV in de competitie staat waar het hoort (een stukje onder Ajax maar boven de andere ploegen, al zou dat gat wat groter moeten zijn in mijn optiek). Met wat meer organisatie en lijn in je spel zou je tegen die Grieken gewoon door moeten kunnen, zelfs met deze selectie.quote:Op vrijdag 19 februari 2021 10:08 schreef Tarado het volgende:
[..]
Je kan altijd verliezen, het gaat ook om het voetbal wat je laat zien en de progressie daarin, ik kijk niet altijd PSV maar ik zie geen ontwikkeling.
Voorin is er kwaliteit genoeg zeker als iedereen fit is maar je 7 achterste spelers komen op 1 of andere manier tekort.
Keeper waarom heb je die gehaald, die pakt geen (extra)punten, Dumfries deelt in de malaise, speelt verstoppertje en begint al te rennen op het moment dat de bal bij de keeper is, 0 gogme, Max heeft aanvallend zeker kwaliteiten maar komt verdedigend te kort, Teze zit wel muziek in maar die zou naast een CV moeten staan die wat beter is dan Boscagli die opbouwend nog wel wat kan. Rosario is de pispaal maar die is nog helemaal niet zo slecht echter ook afhankelijk van wat er om hem heen loopt, Sangare ook daar zet ik m'n vraagtekens bij al geldt voor hem ook hetzelfde als voor Rosario, het wordt die gasten niet makkelijk gemaakt.
Zag gisteren wel dat een Götze wat toevoegt al is het maar in het aanspeelbaar zijn, aan de bal was hij nog niet best maar dat komt wel weer.
Hij zou dan ook de verbinding kunnen zijn tussen het voorste en dat achterste blok, dat is wat er ontbreekt, het is los zand bij PSV.
Hij heeft vorig jaar ook niet echt het vertrouwen gekregen. Maar goed, los van wie er staat, als je met zijn tweeën elke counter op moet vangen, dan gaat het al snel mis. Zet je Alex en Jaap Stam in topvorm er neer met Gomes erachter, dan verlies je gisteravond ook.quote:Op vrijdag 19 februari 2021 10:31 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Helaas is hij wel zo slecht. Dat hebben we immers vorig seizoen ook al gezien toen we heel anders speelden. Tegen dit soort verdedigers en fouten die er worden gemaakt valt ook niet op te voetballen. Met een fatsoenlijke verdediging krijg je er gister 1 tegen ipv 4.
Alleen die vierde goal was een omschakeling niewaar?quote:Op vrijdag 19 februari 2021 10:40 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Hij heeft vorig jaar ook niet echt het vertrouwen gekregen. Maar goed, los van wie er staat, als je met zijn tweeën elke counter op moet vangen, dan gaat het al snel mis. Zet je Alex en Jaap Stam in topvorm er neer met Gomes erachter, dan verlies je gisteravond ook.
Edit: wellicht wat overdreven, maar je snapt wat ik bedoel.
De derde ook. En bij goal twee liep ook iedereen uit positie omdat er net omgeschakeld was.quote:Op vrijdag 19 februari 2021 10:58 schreef TehRocks het volgende:
[..]
Alleen die vierde goal was een omschakeling niewaar?
Die derde was gewoon in de opbouw van PSV toen Baumgartl zn harses verloor. De tweede heb je gelijk in.quote:Op vrijdag 19 februari 2021 11:24 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
De derde ook. En bij goal twee liep ook iedereen uit positie omdat er net omgeschakeld was.
En bij elke andere kans die er niet in ging hetzelfde verhaal. Bijvoorbeeld de spagaat van Teze in de tweede helft en de redding van Mvogo in de eerste helft.
Olympiakos heeft maar 1 of 2 kansen gecreëerd op momenten dat PSV georganiseerd stond. Qua scoreverloop ook logisch natuurlijk.
Tegen ADO ook hetzelfde verhaal. Grotendeels domineren, en elke uitbraak van de tegenstander een 100% kans.
Ook wel lullig voor die jongen dat hij moet invallen op de linker plek terwijl hij het al moeilijk genoeg heeft als hij op de rechterplek speelt, had Schmidt misschien Teze naar links moeten schuiven zodat hij op z'n minst die vertrouwdheid zou hebben.quote:Op vrijdag 19 februari 2021 11:30 schreef TehRocks het volgende:
[..]
Die derde was gewoon in de opbouw van PSV toen Baumgartl zn harses verloor. De tweede heb je gelijk in.
Misschien dus zelfs einde seizoen, dat zou wel heel zuur zijn. In een 'normaal' seizoen zonder blessure was hij gewoon mee naar het EK gegaan lijkt mij, was echt meer dan prima bezig.quote:Op vrijdag 19 februari 2021 16:28 schreef tompsv18 het volgende:
[ twitter ]
Ongelofelijk. Zou 3 weken geleden al terug zijn.
Nouja, dat betwijfel ik eerlijk gezegd. Is nog nooit opgeroepen. Frank ziet het meer zitten in Babel blijkbaar. Was wel echt goed bezig ja, zonde dit.quote:Op vrijdag 19 februari 2021 16:42 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Misschien dus zelfs einde seizoen, dat zou wel heel zuur zijn. In een 'normaal' seizoen zonder blessure was hij gewoon mee naar het EK gegaan lijkt mij, was echt meer dan prima bezig.
ik had toch wel het idee dat hij er tegenaan zat, wel zondequote:Op vrijdag 19 februari 2021 16:51 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Nouja, dat betwijfel ik eerlijk gezegd. Is nog nooit opgeroepen. Frank ziet het meer zitten in Babel blijkbaar. Was wel echt goed bezig ja, zonde dit.
Het is Gakpo he die heeft in totaal 6 leuke wedstrijden gespeeld laten we niet overdrijven.quote:Op vrijdag 19 februari 2021 16:42 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Misschien dus zelfs einde seizoen, dat zou wel heel zuur zijn. In een 'normaal' seizoen zonder blessure was hij gewoon mee naar het EK gegaan lijkt mij, was echt meer dan prima bezig.
Dat is meer dan Promes, Babel en Stengs.quote:Op vrijdag 19 februari 2021 17:37 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Het is Gakpo he die heeft in totaal 6 leuke wedstrijden gespeeld laten we niet overdrijven.
Die doen allemaal niks onder voor elkaar. Misschien dat er in de toekomst voor Gakpo wat meer in zit maar dat moet nog blijken.quote:Op vrijdag 19 februari 2021 17:46 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Dat is meer dan Promes, Babel en Stengs.
Ik krijg een beetje Bergwijn flashbacks. Die was ook ineens Ajacied en zou niets liever willen dan daar spelen. Nu Mo. Beetje vermoeiend. Alsof er niet iets anders te schrijven is over PSV'ers op dit momentquote:Op vrijdag 19 februari 2021 15:24 schreef RipCity het volgende:
Raar instagram bericht ihattaran: is hij voor Ajax? https://www.telegraaf.nl/(...)ren-is-hij-voor-ajax
Jij moet nu ook weer niet overdrijven.quote:Op vrijdag 19 februari 2021 17:37 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Het is Gakpo he die heeft in totaal 6 leuke wedstrijden gespeeld laten we niet overdrijven.
Vooral de enige speler die weinig kansen nodig heeft en ijskoud voor het doel blijft.quote:Op vrijdag 19 februari 2021 19:10 schreef tja77 het volgende:
[..]
Jij moet nu ook weer niet overdrijven.
Speler met het hoogste rendement bij PSV. Betrokken bij ontzettend veel doelpunten. Niet alleen dit seizoen maar ook vorig seizoen. Vorig seizoen waren hij en Dumfries de enige die overeind bleven en hun niveau haalde.
Geen rare fratsen of uitspraken, heb hem ook nog nooit zich negatief horen uiten wanneer hij gepasseerd werd en moest banken.quote:Op vrijdag 19 februari 2021 19:19 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Vooral de enige speler die weinig kansen nodig heeft en ijskoud voor het doel blijft.
Bedankt dat je er even op in gaat, ik had er de kracht niet voor.quote:Op vrijdag 19 februari 2021 19:10 schreef tja77 het volgende:
[..]
Jij moet nu ook weer niet overdrijven.
Speler met het hoogste rendement bij PSV. Betrokken bij ontzettend veel doelpunten. Niet alleen dit seizoen maar ook vorig seizoen. Vorig seizoen waren hij en Dumfries de enige die overeind bleven en hun niveau haalde.
Tijd om je volledig achter Cambuur te scharen Maxi met al die gekke Ajaciedenquote:Op vrijdag 19 februari 2021 19:27 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Bedankt dat je er even op in gaat, ik had er de kracht niet voor.
Cambuur heeft dit puntverlies volledig aan zichzelf te wijten en moet niet klagen met een Ajax die gister nog Europees speelde, dat scheelt ze een Brobbey. Maar we dwalen af geloof ik.quote:Op vrijdag 19 februari 2021 19:29 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Tijd om je volledig achter Cambuur te scharen Maxi met al die gekke Ajacieden
5-3-2 spiegelen is vaak wel het makkelijkst tegen een team die zo speelt.quote:Op zondag 21 februari 2021 15:33 schreef tompsv18 het volgende:
Schmidt is dronken. Wat een vreemde opstelling. Die verdediging kan echt niet. 4 controlerende middenvelders..
Als ze vandaag de boot ingaan zouden ze hem er per direct uit moeten schoppen.quote:Op zondag 21 februari 2021 15:33 schreef tompsv18 het volgende:
Schmidt is dronken. Wat een vreemde opstelling. Die verdediging kan echt niet. 4 controlerende middenvelders..
Ja. En vervolgens na vandaag az in je nek hijgend en van de week europees klaar.quote:Op zondag 21 februari 2021 15:41 schreef PSVCL het volgende:
Alles op de EL .. verstandig
Ook met deze 11 moet je vite$$e kunnen pakken
Wat heb je nou aan die EL joh, plek 2 is veel belangrijker, en je ligt er toch al zo goed als uit.quote:Op zondag 21 februari 2021 15:41 schreef PSVCL het volgende:
Alles op de EL .. verstandig
Ook met deze 11 moet je vite$$e kunnen pakken
Ik heb ook niet het idee dat Schmidt tracht alles op de EL te gooien en de competitie nu even als bijzaak ziet. Wellicht is dit een ultieme poging om met een soort verrassingseffect de boel weer draaiende te krijgen.quote:Op zondag 21 februari 2021 15:58 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Wat heb je nou aan die EL joh, plek 2 is veel belangrijker, en je ligt er toch al zo goed als uit.
Verrassen doet die wel ja.quote:Op zondag 21 februari 2021 16:00 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Ik heb ook niet het idee dat Schmidt tracht alles op de EL te gooien en de competitie nu even als bijzaak ziet. Wellicht is dit een ultieme poging om met een soort verrassingseffect de boel weer draaiende te krijgen.
Ado of vitesse. Ik zie daar toch wel.wat verschilquote:Op zondag 21 februari 2021 16:05 schreef tja77 het volgende:
Vorige week had hij ook zo’n fantasie-opstelling.
Het spel viel me toen niks tegen, het afronden wel.
Kwartfinale bereiken zou wel wee eens lekket zijn .. tweede wordt je uiteindelijk toch wel, maak ik me geen zorgen overquote:Op zondag 21 februari 2021 15:58 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Wat heb je nou aan die EL joh, plek 2 is veel belangrijker, en je ligt er toch al zo goed als uit.
Uiteraard, vandaar de wat meer behoudende en verdedigende optie vandaag. Opstelling ziet er vooral op het middenveld heel erg verdedigend uit, en verwacht Vertessen en Zahavi op een eiland want nu ook nog Max en Malen niet spelen zou ik niet weten hoe die bal voorin komt.quote:Op zondag 21 februari 2021 16:07 schreef marsan het volgende:
[..]
Ado of vitesse. Ik zie daar toch wel.wat verschil
Iets te verdedigend. Risicovol ook om deze week zo in te gaan.quote:Op zondag 21 februari 2021 16:11 schreef tja77 het volgende:
[..]
Uiteraard, vandaar de wat meer behoudende en verdedigende optie vandaag. Opstelling ziet er vooral op het middenveld heel erg verdedigend uit, en verwacht Vertessen en Zahavi op een eiland want nu ook nog Max en Malen niet spelen zou ik niet weten hoe die bal voorin komt.
Juist niet.quote:Op zondag 21 februari 2021 16:18 schreef Heeinz het volgende:
Wat een trainer hebben jullieIk kan me best voorstellen dat ik zelfs als PSV-supporter zou willen dat dit wordt afgestraft
Kan ik me niet voorstellen. Enige die kan scoren is Zahavi. De andere 10 maken er gezamenlijk 10 in een jaar.quote:Op zondag 21 februari 2021 16:24 schreef Zorro het volgende:
[..]
Juist niet.
Altijd krampachtig aan zijn systeem vasthouden en nu hij dat een keer niet doet zou het toch leuk zijn dat het juist dan prima draait.
Ik zeg ook niet dat ik het verwacht hequote:Op zondag 21 februari 2021 16:26 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Kan ik me niet voorstellen. Enige die kan scoren is Zahavi. De andere 10 maken er gezamenlijk 10 in een jaar.
De tandjesquote:Op zondag 21 februari 2021 15:33 schreef tompsv18 het volgende:
Tweede helft buigt hij een 0-3 persoonlijk om naar een 5-3 overwinning hoorquote:Op zondag 21 februari 2021 16:03 schreef Zorro het volgende:
Ik denk kom, laat ik Malen eens in mijn manager zetten....
Oh mooi, altijd fijn om dat vast te wetenquote:Op zondag 21 februari 2021 16:28 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Tweede helft buigt hij een 0-3 persoonlijk om naar een 5-3 overwinning hoor
Ja wil even het tegengeluid van indekken gevenquote:Op zondag 21 februari 2021 16:31 schreef Zorro het volgende:
[..]
Oh mooi, altijd fijn om dat vast te weten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Brutal. Fucking. Metal.
quote:Op zondag 21 februari 2021 16:32 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ja wil even het tegengeluid van indekken gevenVooralsnog is je voorspelling aardig in orde. Die 0-3 komt er.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie
Ja, die 5 alleen niet als dit zo doorgaat.quote:Op zondag 21 februari 2021 16:55 schreef Zorro het volgende:
[..]
Vooralsnog is je voorspelling aardig in orde. Die 0-3 komt er.
Ja! Lekker talentjes een kans geven, en wanneer ze die missen meteen wisselen!quote:Op zondag 21 februari 2021 16:58 schreef tompsv18 het volgende:
Vertessen wisselen. Hoe mis je die kneus.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |