Iedereen riep hier aan het begin van het jaar toch dat deze verdediging onvoldoende was? Ik ben niet verbaasd.quote:Op donderdag 18 februari 2021 20:38 schreef yats het volgende:
Goed gedaan jongens! Tegen een matig team als Olympiakos gewoon 4 tegentreffers, Chapeau!
Alexquote:Op donderdag 18 februari 2021 20:41 schreef tompsv18 het volgende:
Verdediging is al jaren een probleem bij PSV. Al jarenlang geen fatsoenlijke centrale verdediger. Laatste was Moreno.
Jeetje. Ik ontvang vrienden van dit topic altijd op deze manier.quote:Op donderdag 18 februari 2021 20:43 schreef 7Eleven het volgende:
[..]
Ga nou eens weg met die rare obsessie van je joh
Gewoon het vermogen niet om een tegenstander kapot te spelen. Dat zien we al vaak.quote:Op donderdag 18 februari 2021 20:43 schreef TehRocks het volgende:
Totaal geen urgentie in de tweede helft, alsof je 4-0 voor staat.
Log uit rare🥴quote:Op donderdag 18 februari 2021 20:44 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Jeetje. Ik ontvang vrienden van dit topic altijd op deze manier.
Loop gewoon door joh, bokkelul.quote:Op donderdag 18 februari 2021 20:45 schreef Notorious_Roy het volgende:
Dumfries gaat ook weer liggen
Schmidt, bij een oké stand van 3-2 Sangare wisselen voor een debuterende aanvaller terwijl er al een verdediger met knikkende knieen achter staat. En vervolgens pas Gutierrez en van Ginkel er in gooien als je er al weer 1 om de oren hebt gekregen.quote:Op donderdag 18 februari 2021 20:45 schreef Coco het volgende:
[poll=1740]
Indien Schmidt of Vertessen, reageer op deze post.
Ha-ha kijk jou edgy zijn. Maar jij bent hier echt altijd - log nou eens uit en ga wat leuks doenquote:Op donderdag 18 februari 2021 20:48 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ik kan de kwaliteit die jij brengt onmogelijk missen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |