Ik herhaal mijn vraag nog maar eens... Baumgartlquote:Op donderdag 18 februari 2021 19:33 schreef Coelho het volgende:
Heeft Schmidt een hekel van Van Ginkel?
Want van Ginkel is een centrale verdediger?quote:Op donderdag 18 februari 2021 19:43 schreef Coelho het volgende:
[..]
Ik herhaal mijn vraag nog maar eens... Baumgartl
2 gigantische fouten. Die is zo traag en slap, daar kun je doodeenvoudig de nul niet mee houden.quote:Op donderdag 18 februari 2021 19:44 schreef Lemming22 het volgende:
Manmanman. Die Baumgartl hè, die haal je er toch gewoon vanaf in de rust of niet dan?
Nou nee, maar je hebt een speler met internationale ervaring die in dit soort wedstrijden het verschil kan maken, en dan laat je 'm aan de kant. Desnoods zet je Thomas een linie terug. Maar goed, met een elftal met Teze, Rosario, Thomas en Baumgartl heb je het ook tegen Sparta moeilijkquote:Op donderdag 18 februari 2021 19:44 schreef TehRocks het volgende:
[..]
Want van Ginkel is een centrale verdediger?
Dan mag je blij zijn dat je Boscagli voor een grijpstuiver hebt gekocht. Ondanks verdedigd middelmaat maar heeft een prima opbouw. Zet daar nog een sterke cv naast en je hebt een prima verdediging.quote:Op donderdag 18 februari 2021 19:46 schreef Buitendam het volgende:
Baumgartl en Bruma samen 24 miljoen
Lekker John! Prima aankopen.
Dat is waarquote:Op donderdag 18 februari 2021 19:58 schreef Cherni het volgende:
[..]
Dan mag je blij zijn dat je Boscagli voor een grijpstuiver hebt gekocht. Ondanks verdedigd middelmaat maar heeft een prima opbouw. Zet daar nog een sterke cv naast en je hebt een prima verdediging.
En het erge is dat dit geen incident op zich is. Hij ís gewoon een slappeling en laat zich zo vaak zo makkelijk van de bal zetten.quote:Op donderdag 18 februari 2021 19:46 schreef Cherni het volgende:
[..]
2 gigantische fouten. Die is zo traag en slap, daar kun je doodeenvoudig de nul niet mee houden.
Daarom ook dat hij niet in de basis staat. Helaas door het uitvallen van Boscagli komt die druif er weer in. Het is gewoon balen dit seizoen met geblesseerde en niet fitte spelers.quote:Op donderdag 18 februari 2021 20:06 schreef Lemming22 het volgende:
[..]
En het erge is dat dit geen incident op zich is. Hij ís gewoon een slappeling en laat zich zo vaak zo makkelijk van de bal zetten.
We hadden ook best een aanvaller/middenvelder minder kunnen halen en een fatsoenlijke verdediger ergens vandaan kunnen halen.quote:Op donderdag 18 februari 2021 20:12 schreef Cherni het volgende:
[..]
Daarom ook dat hij niet in de basis staat. Helaas door het uitvallen van Boscagli komt die druif er weer in. Het is gewoon balen dit seizoen met geblesseerde en niet fitte spelers.
Inderdaad.quote:Op donderdag 18 februari 2021 20:22 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
We hadden ook best een aanvaller/middenvelder minder kunnen halen en een fatsoenlijke verdediger ergens vandaan kunnen halen.
Edit: Al hebben we vooral in de aanval ook veel blessures etc gehad natuurlijk.
Iedereen riep hier aan het begin van het jaar toch dat deze verdediging onvoldoende was? Ik ben niet verbaasd.quote:Op donderdag 18 februari 2021 20:38 schreef yats het volgende:
Goed gedaan jongens! Tegen een matig team als Olympiakos gewoon 4 tegentreffers, Chapeau!
Alexquote:Op donderdag 18 februari 2021 20:41 schreef tompsv18 het volgende:
Verdediging is al jaren een probleem bij PSV. Al jarenlang geen fatsoenlijke centrale verdediger. Laatste was Moreno.
Jeetje. Ik ontvang vrienden van dit topic altijd op deze manier.quote:Op donderdag 18 februari 2021 20:43 schreef 7Eleven het volgende:
[..]
Ga nou eens weg met die rare obsessie van je joh
Gewoon het vermogen niet om een tegenstander kapot te spelen. Dat zien we al vaak.quote:Op donderdag 18 februari 2021 20:43 schreef TehRocks het volgende:
Totaal geen urgentie in de tweede helft, alsof je 4-0 voor staat.
Log uit rare🥴quote:Op donderdag 18 februari 2021 20:44 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Jeetje. Ik ontvang vrienden van dit topic altijd op deze manier.
Loop gewoon door joh, bokkelul.quote:Op donderdag 18 februari 2021 20:45 schreef Notorious_Roy het volgende:
Dumfries gaat ook weer liggen
Schmidt, bij een oké stand van 3-2 Sangare wisselen voor een debuterende aanvaller terwijl er al een verdediger met knikkende knieen achter staat. En vervolgens pas Gutierrez en van Ginkel er in gooien als je er al weer 1 om de oren hebt gekregen.quote:Op donderdag 18 februari 2021 20:45 schreef Coco het volgende:
[poll=1740]
Indien Schmidt of Vertessen, reageer op deze post.
Ha-ha kijk jou edgy zijn. Maar jij bent hier echt altijd - log nou eens uit en ga wat leuks doenquote:Op donderdag 18 februari 2021 20:48 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ik kan de kwaliteit die jij brengt onmogelijk missen.
Is edgy het nieuwe salty?quote:Op donderdag 18 februari 2021 20:51 schreef 7Eleven het volgende:
[..]
Ha-ha kijk jou edgy zijn. Maar jij bent hier echt altijd - log nou eens uit en ga wat leuks doen
Ik ben over geen van die 3 echt verbaasd. Het is het gewoon allemaal niet joh. Pijnlijk, maar ja.quote:Op donderdag 18 februari 2021 20:51 schreef tompsv18 het volgende:
In twee weken uit de beker, kampioenschap uit zicht en op randje van uitschakeling Europees. Lekker hoor.
Nou ja volgend seizoen dan maar met een super aankoop van een cv.(Kuch) en hopen op een fitte selectie.quote:Op donderdag 18 februari 2021 20:51 schreef tompsv18 het volgende:
In twee weken uit de beker, kampioenschap uit zicht en op randje van uitschakeling Europees. Lekker hoor.
Met een t dit keer, wat knap! Ook wel lastig he, zo’n vreemde taal?quote:Op donderdag 18 februari 2021 20:53 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Is edgy het nieuwe salty?
Ik vraag dit voor een vriend, overigens
Een welverdiende like!quote:Op donderdag 18 februari 2021 20:55 schreef 7Eleven het volgende:
[..]
Met een t dit keer, wat knap! Ook wel lastig he, zo’n vreemde taal?
Komt goed vriend!quote:Op donderdag 18 februari 2021 20:50 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
Ik accepteer vanaf nu gewoon het feit dat we gewoon kk slecht zijn, het een Godswonder is dat we nog 2e staan en dat de conference league ons nieuwe niveau wordt. C'est ca.
Ben maar blij. De vorige keer dat een CV werd aangetrokken kwam Baumgartl.quote:Op donderdag 18 februari 2021 21:18 schreef PSVCL het volgende:
Zolang spelers van het niveau Rosario wekelijks basis staan bij PSV moet je idd accepteren dat dit het maximale is.
En natuurlijk weer vergeten om een centrale verdediger aan te trekken
Topbeleid
Bij een normale club lig je er dan gewoon uit als trainer.quote:Op donderdag 18 februari 2021 20:51 schreef tompsv18 het volgende:
ze zijn zowat allemaal niveau Rosarioquote:Op donderdag 18 februari 2021 21:18 schreef PSVCL het volgende:
Zolang spelers van het niveau Rosario wekelijks basis staan bij PSV moet je idd accepteren dat dit het maximale is
quote:Op donderdag 18 februari 2021 21:18 schreef PSVCL het volgende:
Zolang spelers van het niveau Rosario wekelijks basis staan bij PSV moet je idd accepteren dat dit het maximale is.
En natuurlijk weer vergeten om een centrale verdediger aan te trekken
Topbeleid
(dit ging over Baumgartl)quote:
PSV heeft haar ziel aan Schmidt verkocht dus die zal op z'n minst de zomer wel halen...quote:Op donderdag 18 februari 2021 21:48 schreef fathank het volgende:
[..]
Bij een normale club lig je er dan gewoon uit als trainer.
Waarom de ziel verkocht? Omdat ze wat spelers hebben gehaald die hij wilde hebben?quote:Op vrijdag 19 februari 2021 00:12 schreef TheVulture het volgende:
[..]
PSV heeft haar ziel aan Schmidt verkocht dus die zal op z'n minst de zomer wel halen...
Yup, spelers die vooral zijn gekomen omdat hij er zit, voor een vorstelijk salaris. Daarnaast zullen ze hem een bak geld mee moeten geven als ze 'm nu al dumpen en dat geld zal er mede door corona al helemaal niet zijn...quote:Op vrijdag 19 februari 2021 01:26 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Waarom de ziel verkocht? Omdat ze wat spelers hebben gehaald die hij wilde hebben?
quote:Op vrijdag 19 februari 2021 00:12 schreef TheVulture het volgende:
[..]
PSV heeft haar ziel aan Schmidt verkocht
Wat een kwats.quote:Op donderdag 18 februari 2021 21:48 schreef fathank het volgende:
[..]
Ff 10 miljoen neerpleuren wegens een korte termijn visie. Klinkt erg verstandig.quote:Op donderdag 18 februari 2021 21:48 schreef fathank het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |