Dat zeg ik.quote:Op zaterdag 13 februari 2021 18:14 schreef yats het volgende:
[..]
Gaat niet gebeuren. Ze winnen nooit in Arnhem
Hier gaat iets misquote:Op zaterdag 13 februari 2021 18:15 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik weet niet of PSVcl hier op gaat reageren hoor.
Ik las het andersom, dat ze ons de vernieling in zouden spelen...oopsquote:
Zo'n vermoeden had ik al, ja.quote:Op zaterdag 13 februari 2021 18:16 schreef yats het volgende:
[..]
Ik las het andersom, dat ze ons de vernieling in zouden spelen...oops
Tijd voor het eten...
Is het bij jou al afgelopen? Wat is de uitslag?quote:Op zaterdag 13 februari 2021 18:19 schreef Littlerabbit het volgende:
Gadverdamme waarom heb ik dit afgekeken
1-2quote:Op zaterdag 13 februari 2021 18:19 schreef Zorro het volgende:
[..]
Is het bij jou al afgelopen? Wat is de uitslag?
Ah mooi. Ik was al bang voor een 2-2 door de keeper van ADOquote:
Hansson is helaas gevlogen met zijn hakje en alquote:Op zaterdag 13 februari 2021 18:21 schreef Zorro het volgende:
[..]
Ah mooi. Ik was al bang voor een 2-2 door de keeper van ADO
Omdat hij het ook fout kan hebben, dus ze laten al geruime tijd de aanval doorlopen.quote:Op zaterdag 13 februari 2021 18:23 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Waarom niet gelijk vlaggen dan?
Dit was metersquote:Op zaterdag 13 februari 2021 18:24 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Omdat hij het ook fout kan hebben, dus ze laten al geruime tijd de aanval doorlopen.
Ban me maar het spijt me @Zorroquote:Op zaterdag 13 februari 2021 18:24 schreef Zorro het volgende:
Ik maak me niet druk. Ik heb de uitslag al gehoord.
Nee, dit kan niet.quote:Op zaterdag 13 februari 2021 18:25 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ban me maar het spijt me @:zorro
Kramer haalt zijn gram even.quote:Op zaterdag 13 februari 2021 18:25 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ban me maar het spijt me @:zorro
Zelfs een blinde kon dit nog zien.quote:Op zaterdag 13 februari 2021 18:24 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Omdat hij het ook fout kan hebben, dus ze laten al geruime tijd de aanval doorlopen.
'pech' 2x lat blablablaquote:Op zaterdag 13 februari 2021 18:26 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
wie zou die Duitser nu de schuld geven?
Kan hij echt geen reet aandoen alleen met die debielen voor hemquote:Op zaterdag 13 februari 2021 18:27 schreef Zorro het volgende:
De statistieken van schoten op doel bij Mvogo die erin gaan blijven wel sterk.
Dit kan echt niet nee. ADO heeft verder ook geen kans gehad.quote:Op zaterdag 13 februari 2021 18:27 schreef Littlerabbit het volgende:
Wat een bizarre uitslag dit gezien het spelbeeld
Ik denk dat de enige andere poging die vrije trap van Goossens was?quote:Op zaterdag 13 februari 2021 18:28 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dit kan echt niet nee. ADO heeft verder ook geen kans gehad.
Volgens mij wel ja.quote:Op zaterdag 13 februari 2021 18:29 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik denk dat de enige andere poging die vrije trap van Goossens was?
Vertelquote:Op zaterdag 13 februari 2021 18:27 schreef Tagliano het volgende:
EEN HORRORWEEK
Ik ken ergere weken uit het recente verleden
Kwaad, woedend, pislink, woest?quote:Op zaterdag 13 februari 2021 18:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
Waarom kijk ik nog? Je wordt toch iedere keer weer niet goed van die schijtverdediging, de gemiste kansen en het waardeloze spel.
Ajax is vast al tevreden met een punt gezien de vorige wedstrijden uit bij Heraclesquote:Op zaterdag 13 februari 2021 18:29 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ajax zal straks ook wel punten verspelen.
Ja maar dat is logisch, want op dat moment stond hij niet rechtsbackquote:Op zaterdag 13 februari 2021 18:30 schreef maxi-mus het volgende:
Toptalent Teze mist trouwens die bal ook weer volledig.
Zeker. Oorecht met spullen gegooid en ik word zelden boos van “een spelletje”quote:Op zaterdag 13 februari 2021 18:30 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Kwaad, woedend, pislink, woest?
Sterkte.quote:Op zaterdag 13 februari 2021 18:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Zeker. Oorecht met spullen gegooid en ik word zelden boos van “een spelletje”
Het was maar de zaterdagkrant hoor. Maar ben wel erg geïrriteerd ja.quote:
Wat denk jij wat er voor belastends jegens Greet op de Dion Graus-tapes staat?quote:Op zaterdag 13 februari 2021 18:30 schreef Littlerabbit het volgende:
Daddy... Wat staat er precies in Kramer zijn nek?
Voor wat ik nu ga zeggen schaam ik mij geeneens maar dat artikel had veelte veel tekst.quote:Op zaterdag 13 februari 2021 18:33 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Wat denk jij wat er voor belastends jegens Greet op de Dion Graus-tapes staat?
Ik kan het allemaal niet bewijzen, maar ik ga er kapot aan. Ik ben genaaid, echt genaaid. Onwaarschijnlijk, echt waar.quote:Op zaterdag 13 februari 2021 18:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Zeker. Oorecht met spullen gegooid en ik word zelden boos van “een spelletje”
quote:
één moment van Kramer, wederom niet echt heel sterk verdedigd.quote:Op zaterdag 13 februari 2021 18:37 schreef JR-Style-93 het volgende:
Wtf.
Ik had het uitgezet na die 1-2, hoe heeft PSV dit weten te verneuken
Even de goal bekijken.quote:Op zaterdag 13 februari 2021 18:37 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
één moment van Kramer, wederom niet echt heel sterk verdedigd.
Matig verdedigd, bal viel voor Kramer die een omhaal maaktquote:Op zaterdag 13 februari 2021 18:37 schreef JR-Style-93 het volgende:
Wtf.
2x over de middenlijn komen is afdoendequote:Op zaterdag 13 februari 2021 18:37 schreef JR-Style-93 het volgende:
Wtf.
Malen is een vreemde speler.quote:Op zaterdag 13 februari 2021 18:38 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Matig verdedigd, bal viel voor Kramer die een omhaal maakt
Daarna krijgt PSV nog een kans maar van de lijn gehaald
In de tussentijd heeft Malen nog twee keer de lat geraakt en nog wat kansen
Die laatste zou Malen hoog over hebben geschoten ook. Was echt niet zo makkelijk, maar in zo’n wedstrijd valt ie sowieso.quote:
@PSVCL zal hem vast beter vinden dan De Ligt.quote:Op zaterdag 13 februari 2021 18:41 schreef Frozen-assassin het volgende:
https://streamable.com/kf8sbn
Schitterende ingreep van Teze
Ik kan me nog heugen dat Hugo heeft gezegd/geschreven dat Lang weinig toevoegde aan Ajax.quote:
Ik vind dat net zoals met die Botman-hype, iemand die bij Ajax vast niet zo goed uit de verf was gekomen zoals hij nu bij Lille doet.quote:Op zaterdag 13 februari 2021 18:45 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik kan me nog heugen dat Hugo heeft gezegd/geschreven dat Lang weinig toevoegde aan Ajax.
Opportunismegenot.
Ik ben gaan eten na de 1-2. Dit was een erg verkeerde beslissingquote:Op zaterdag 13 februari 2021 18:37 schreef JR-Style-93 het volgende:
Wtf.
Picsquote:Op zaterdag 13 februari 2021 18:49 schreef maxi-mus het volgende:
Ah mijn eten is er, tot straks jongens.
Ik viel middenin een interview met een boos kijkende Dumfries die zei dat het 2-2 was geworden, dat was ook best vermakelijk.quote:Op zaterdag 13 februari 2021 18:48 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik ben gaan eten na de 1-2. Dit was een erg verkeerde beslissing
Maar Lang paste in tegenstelling tot Botman wel bij Ajax. Alleen Ten Hag zag het niet in hem zitten.quote:Op zaterdag 13 februari 2021 18:48 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik vind dat net zoals met die Botman-hype, iemand die bij Ajax vast niet zo goed uit de verf was gekomen zoals hij nu bij Lille doet.
Daar viel ik ook middenin, toen ik dat gezicht zag dacht ik gelijk: "het zal toch niet waar zijn"quote:Op zaterdag 13 februari 2021 18:50 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik viel middenin een interview met een boos kijkende Dumfries die zei dat het 2-2 was geworden, dat was ook best vermakelijk.
Muah ik zag er ook niet echt een toptalent in hoor, maar goed voor de breedte was hij vast prima geweest.quote:Op zaterdag 13 februari 2021 18:50 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Maar Lang paste in tegenstelling tot Botman wel bij Ajax. Alleen Ten Hag zag het niet in hem zitten.
Volgens mij wou Ten Hag hem niet perse kwijt. Alleen beetje apart dat hij perse verkocht moest worden ipv verhuurdquote:Op zaterdag 13 februari 2021 18:50 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Maar Lang paste in tegenstelling tot Botman wel bij Ajax. Alleen Ten Hag zag het niet in hem zitten.
Qua wedstrijd niet hoor. PSV domineerde en bleef lekker doorgaan met missen.quote:Op zaterdag 13 februari 2021 18:48 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik ben gaan eten na de 1-2. Dit was een erg verkeerde beslissing
DODELIJK efficiënt dus.quote:Op zaterdag 13 februari 2021 18:53 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Qua wedstrijd niet hoor. PSV domineerde en bleef lekker doorgaan met missen.
ADO was een soort Steven Seagal wat betreft tegenover een goed georganiseerde groep terroristen.
Nee daar hebben ze wat meer moeite met scoren.quote:Op zaterdag 13 februari 2021 19:10 schreef Mani89 het volgende:
In het Phillips stadion was dit geen goal geweest.
Krijg mijn ogen de afgelopen uren niet van Vechain af makker, sorryquote:Op zaterdag 13 februari 2021 18:01 schreef aTypisch het volgende:
[..]
@:onlogisch
wat is hier aan de hand?!
Ja ik ga mij afmelden voor vandaag en ga maar Under Siege 2 voor de derde keer in een week kijken of zoquote:
Ik zet er ook even een serie bij op.quote:Op zaterdag 13 februari 2021 19:22 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ja ik ga mij afmelden voor vandaag en ga maar Under Siege 2 voor de derde keer in een week kijken of zo
Welke serie?quote:Op zaterdag 13 februari 2021 19:23 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik zet er ook even een serie bij op.
Praat gewoon Nederlandsquote:Op zaterdag 13 februari 2021 19:26 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Aardig cijfer op IMDB.
Wel veel seizoenen voor zo'n premise.
Ik vind het tot nu toe vrij aardig en ben fan van die acteur.quote:
Kan me eigenlijk in al die jaren ook geen leuke Heracles-Ajax herinneren eigenlijkquote:Op zaterdag 13 februari 2021 19:24 schreef Dale__Cooper het volgende:
Dit is inderdaad matig tijdverdrijf.
Stringer Bellquote:Op zaterdag 13 februari 2021 19:27 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik vind het tot nu toe vrij aardig en ben fan van die acteur.
En zitten sowieso wel goede acteurs in, ook die donkere man uit The Wire.
Dat leek mij eigenlijk gewoon een overtreding.quote:Op zaterdag 13 februari 2021 19:28 schreef Dale__Cooper het volgende:
Je hoort Ten Hag om een penalty zeuren.
Seizoen 3 Mr Robot klaar.quote:Op zaterdag 13 februari 2021 19:29 schreef GGMM het volgende:
[..]
Stringer Bell
Ja, opzich heb je wel gelijk
Alleen na 4 seizoenen is het nog steeds "wel aardig".. Het wordt nooit echt bloedstollend spannend of goed
Althans, dat vond ik!
Sowquote:Op zaterdag 13 februari 2021 19:30 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Seizoen 3 Mr Robot klaar.
8.7/10
Mr. Robotquote:Op zaterdag 13 februari 2021 19:30 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Seizoen 3 Mr Robot klaar.
8.7/10
Ja daar was ik ook wel een beetje bang voor, maar ik hou altijd wel van dit soort series.quote:Op zaterdag 13 februari 2021 19:29 schreef GGMM het volgende:
[..]
Stringer Bell
Ja, opzich heb je wel gelijk
Alleen na 4 seizoenen is het nog steeds "wel aardig".. Het wordt nooit echt bloedstollend spannend of goed
Althans, dat vond ik!
Seizoen 4 beste seizoen.quote:Op zaterdag 13 februari 2021 19:30 schreef GGMM het volgende:
[..]
Mr. Robot
Ik vond seizoen 4 persoonlijk nog beter
Eerste van gezien vanmiddag, die begon wel uitstekend.quote:Op zaterdag 13 februari 2021 19:30 schreef GGMM het volgende:
[..]
Mr. Robot
Ik vond seizoen 4 persoonlijk nog beter
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Betekenis 'premise'quote:Op zaterdag 13 februari 2021 19:26 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Aardig cijfer op IMDB.
Wel veel seizoenen voor zo'n premise.
Ja, maar seizoen 1 is ook al steengoed.quote:Op zaterdag 13 februari 2021 19:33 schreef Frozen-assassin het volgende:
Mr. Robot heb ik alleen seizoen 1 van gezien. Begrijp dat het daarna stuk beter is?
Er komt binnenkort (ofzo, weet release datum niet) een serie op Netflix op basis van een boek van Karin Slaughter, Pieces of Her. Heb het boek niet gelezen, maar als dat net zo goed is als haar overige boeken geef ik deze alvast als tip.quote:
Nee, seizoen 1 is ook al topquote:Op zaterdag 13 februari 2021 19:33 schreef Frozen-assassin het volgende:
Mr. Robot heb ik alleen seizoen 1 van gezien. Begrijp dat het daarna stuk beter is?
Bestellen moet je ook niet bij Amazon doenquote:Op zaterdag 13 februari 2021 19:33 schreef maxi-mus het volgende:
Amazon (prime) is wel één van de betere bestedingen het afgelopen jaar. Alleen zaken bestellen kan wel lang duren, heb begin januari iets besteld wat tussen 18 februari en 2 maart komt.
Kost echt niets. Zou ik normaal ook niet doen maar ik zag iets moois wat ik elders niet kon vinden. (een lamp @Scrummie)quote:Op zaterdag 13 februari 2021 19:34 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee, seizoen 1 is ook al top
Dan heb je gewoon geen smaak denk ik.
[..]
Bestellen moet je ook niet bij Amazon doen
@:lenny_leonard
Prime is wel briljant ja en goedkoop
Geen zorgen. Ik had voorgenomen heel de avond niet van de bank te komen en dat ben ik nu dus wel zo slecht is het.quote:
Dik varkenquote:Op zaterdag 13 februari 2021 19:37 schreef Frozen-assassin het volgende:
Tijd voor frambooscheesecakekwark van Danio!
Dan mis ik dus niets. Goed om te horenquote:Op zaterdag 13 februari 2021 19:37 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Geen zorgen. Ik had voorgenomen heel de avond niet van de bank te komen en dat ben ik nu dus wel zo slecht is het.
Nee, je mist niets. In tegenstellingen tot PSV hahahhah.quote:Op zaterdag 13 februari 2021 19:37 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Dan mis ik dus niets. Goed om te horen.
Ik eet nu tarte tartin.quote:Op zaterdag 13 februari 2021 19:37 schreef Frozen-assassin het volgende:
Tijd voor frambooscheesecakekwark van Danio!
Ik en obesitas (lol)quote:Op zaterdag 13 februari 2021 19:43 schreef Monolith het volgende:
De obesitasepidemie heeft ook dit topic bereikt zie ik.
Ik geef altijd netjes tenzij er een maandelijkse betaling aan vast zit, dan kunnen ze de tering krijgen.quote:Op zaterdag 13 februari 2021 19:46 schreef El-Stinho het volgende:
Hoe gaan jullie met colportage om?
Deur dicht doenquote:Op zaterdag 13 februari 2021 19:46 schreef El-Stinho het volgende:
Hoe gaan jullie met colportage om?
Geldt goede doelen ook als colportage? Dacht dat dat alleen verkoop was.quote:Op zaterdag 13 februari 2021 19:50 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik geef altijd netjes tenzij er een maandelijkse betaling aan vast zit, dan kunnen ze de tering krijgen.
Dat probeerden ze hier ook vanmiddag, terwijl de slotfase van een voetbalwedstrijd bezig was.quote:Op zaterdag 13 februari 2021 19:50 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik geef altijd netjes tenzij er een maandelijkse betaling aan vast zit, dan kunnen ze de tering krijgen.
Verkoop voor een goed doel ook niet? Dat komt namelijk hier het meeste voor, voor een sportclub/kerk/ etc. Als het echt verkoop an sich is wimpel ik ze sowieso zo snel mogelijk af.quote:Op zaterdag 13 februari 2021 19:51 schreef Adames het volgende:
[..]
Geldt goede doelen ook als colportage? Dacht dat dat alleen verkoop was.
Tegenwoordig kun je vaak wel pinnen.quote:Op zaterdag 13 februari 2021 19:53 schreef Frozen-assassin het volgende:
Gelukkig slechts handvol keer collectes gehad aan deur. Maar heb bijna nooit muntgeld bij me dus dan hebben ze vaak pech.
Wafels van de handbalvereniging ofzo inderdaad. Zijn vaak veel te droog maar je koopt ze toch.quote:Op zaterdag 13 februari 2021 19:53 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Verkoop voor een goed doel ook niet? Dat komt namelijk hier het meeste voor, voor een sportclub/kerk/ etc. Als het echt verkoop an sich is wimpel ik ze sowieso zo snel mogelijk af.
quote:Op zaterdag 13 februari 2021 19:54 schreef GGMM het volgende:
Bij mij komen ze best vaak voor energie
Maar ik stuur ze gewoon weg. Dat overenthousiaste verkooptoontje altijd daar word ik zo moe van.
Ja precies dan geef ik eigenlijk altijd, ook omdat ik het zelf ook wel heb gedaan en weet hoe kut het is.quote:Op zaterdag 13 februari 2021 19:56 schreef Adames het volgende:
[..]
Wafels van de handbalvereniging ofzo inderdaad. Zijn vaak veel te droog maar je koopt ze toch.
Daar begin ik niet aanquote:Op zaterdag 13 februari 2021 19:54 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Tegenwoordig kun je vaak wel pinnen.
/s ?quote:Op zaterdag 13 februari 2021 20:00 schreef GGMM het volgende:
[..]
Pinnen vind ik ook erg eng ja
Ik moet m'n geld wel zien!
hahaha geldquote:Op zaterdag 13 februari 2021 20:00 schreef GGMM het volgende:
[..]
Pinnen vind ik ook erg eng ja
Ik moet m'n geld wel zien!
Lukte niet dus toen ben ik gaan stofzuigen.quote:
Dat heb je net neutrale voorbeeldusers.quote:Op zaterdag 13 februari 2021 20:09 schreef GGMM het volgende:
[..]
Het was me niet opgevallen dat je er niet was.
En nu achtereenvolgens Vitesse, Ajax, Fortuna, Feyenoord en AZ. Met de Europese wedstrijden nog tussendoor. Benieuwd waar ze staan eind maart.quote:Op zaterdag 13 februari 2021 20:06 schreef maxi-mus het volgende:
[ twitter ]
Is Schmidt astmapatiënt?
Je bent erg netjes ja!quote:Op zaterdag 13 februari 2021 20:10 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat heb je net neutrale voorbeeldusers.
Lekker aanspeelpunt ja.quote:Op zaterdag 13 februari 2021 20:09 schreef maxi-mus het volgende:
Haller is echt een topaankoop.`
(geen uiterst flauwe grapjes graag)
Haalt Schmidt Pasen?quote:Op zaterdag 13 februari 2021 20:10 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
En nu achtereenvolgens Vitesse, Ajax, Fortuna, Feyenoord en AZ. Met de Europese wedstrijden nog tussendoor. Benieuwd waar ze staan eind maart.
Leuke post!quote:Op zaterdag 13 februari 2021 20:16 schreef Dale__Cooper het volgende:
De wekelijkse blessure van Mazraoui.
7 miljoen, koopjequote:Op zaterdag 13 februari 2021 20:17 schreef JR-Style-93 het volgende:
Sean Klaiber kan in de zomer weer vertrekken.
U vraagt wij draaienquote:Op zaterdag 13 februari 2021 20:22 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik vind dat jullie sabata zijn posts in het Bundesligatopic meer moeten gaan liken. Die man doet zo zijn best elke week.
Dan zou het 2-1 staanquote:Op zaterdag 13 februari 2021 20:24 schreef scrupuleus het volgende:
Wat een zaadpartij
Ik hoop als ajacied dat almelooooo scoort
Nooit van gehoord.quote:Op zaterdag 13 februari 2021 20:22 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik vind dat jullie sabata zijn posts in het Bundesligatopic meer moeten gaan liken. Die man doet zo zijn best elke week.
Misschien laten ze hem alsnog spelen in de bekerfinale.quote:Op zaterdag 13 februari 2021 20:22 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Overmars verkoopt hem nog wel met winst.
Ik kan het wel waarderenquote:Op zaterdag 13 februari 2021 20:22 schreef Littlerabbit het volgende:
Mensen die bij Amazon bestellen vind ik echt gore teringproleten.quote:Op zaterdag 13 februari 2021 19:34 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee, seizoen 1 is ook al top
Dan heb je gewoon geen smaak denk ik.
[..]
Bestellen moet je ook niet bij Amazon doen
@:lenny_leonard
Prime is wel briljant ja en goedkoop
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |