Politici en weekends werken.quote:Op zaterdag 13 februari 2021 16:31 schreef Dutch_view het volgende:
Wat oogt het allemaal toch weer chaotisch
lachwekkend triestquote:Op zaterdag 13 februari 2021 16:33 schreef la_perle_rouge het volgende:
vroeg waarover ze zojuist gestemd hadden.
Graham? Wil hij Hunter Biden gaan oproepen ofzo?quote:
Net op BBC hadden ze het al over mogelijke vertragingen bij de confirmation hearings.quote:Op zaterdag 13 februari 2021 16:41 schreef Dutch_view het volgende:
Was al even bang dat het circus snel zou ophouden. Maar de popcorn kan er weer langer bij
Manu Raju (CNN) heeft het daar ook over.quote:Op zaterdag 13 februari 2021 16:45 schreef Hyperdude het volgende:
[..]
Net op BBC had nuden ze het al over mogelijke vertragingen bij de confirmation hearings.
Van benoemingen kabinet Biden.![]()
quote:Op zaterdag 13 februari 2021 16:56 schreef Szura het volgende:
[ twitter ]
Dat gaat nog wel even duren dus
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.How do we turn this world-class fuck-up into a world-class learning experience?
Heb je eerst een 51 man meerderheid voor nodig.quote:Op zaterdag 13 februari 2021 17:04 schreef klappernootopreis het volgende:
Op het moment dat de republikeinen Nancy Pelosi op gaan roepen, zullen de Dems Trump op het matje roepen.
Romney?quote:Op zaterdag 13 februari 2021 17:06 schreef PaarsBeestje het volgende:
[..]
Heb je eerst een 51 man meerderheid voor nodig.
Lijkt me wel als het redelijk blijft. Volgens mij is Romney razend en dat was nog voor de beelden van zaterdag toen pas echt duidelijk werd hoe dichtbij hij bij de relschoppers in de buurt was.quote:
Kom maar op zou ik zeggen als ik een van de House Managers was. Je niet laten intimideren werkt hier het beste. En ik denk dat de Democraten aan het leren zijn dat wanneer ze een gezamenlijk front vormen ze heel veel kunnen bereiken.quote:Op zaterdag 13 februari 2021 17:53 schreef Dutch_view het volgende:
300 getuigen waarover per getuige gestemd moet worden. Per stemronde ben je zo'n 10 minuten bezig.
Dus alleen het stemmen zou al 50 uur kunnen duren![]()
Daar verzinnen ze vast wel wat op.quote:Op zaterdag 13 februari 2021 17:53 schreef Dutch_view het volgende:
300 getuigen waarover per getuige gestemd moet worden. Per stemronde ben je zo'n 10 minuten bezig.
Dus alleen het stemmen zou al 50 uur kunnen duren![]()
Hij heeft nog een stief half uurtje. Allicht hebben beide het predicaat best ever gekregen van de rioter in chief.quote:Op zaterdag 13 februari 2021 17:35 schreef AnneX het volgende:
Chaos🇺🇸
Mn. Raske is toch een constitutional lawyer. Die andere twee aanwezig (van de drie ) zijn criminal lawyers. Logisch dat Cru ze even moet instrueren. 🇺🇸
Dat krijg je er van als je onwaarheden verspreid..quote:Op zaterdag 13 februari 2021 17:57 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Daar verzinnen ze vast wel wat op.
Wat anders, kennelijk bevestigd dat er vraagtekens zijn hoe en of Trumps advocaten het trekken om door te gaan... er was ook al verslag van dat Schoen eigenlijk gister al wilde vertrekken en nu dit:
[ twitter ]
De linkse partijen hier zouden er iets van kunnen lerenquote:Op zaterdag 13 februari 2021 17:57 schreef PaarsBeestje het volgende:
[..]
Kom maar op zou ik zeggen als ik een van de House Managers was. Je niet laten intimideren werkt hier het beste. En ik denk dat de Democraten aan het leren zijn dat wanneer ze een gezamenlijk front vormen ze heel veel kunnen bereiken.
Echt he? Linkse partijen lijken er overal niet zo heel best in te zijn. Weinig strategisch bezig. Daarom vind ik de leercurve in de VS die voorzichtig zichtbaar wordt erg interessant. Hopelijk kunnen ze het vasthouden.quote:Op zaterdag 13 februari 2021 18:03 schreef klappernootopreis het volgende:
[..]
De linkse partijen hier zouden er iets van kunnen leren
Ik niet, als het ze uitkomt rekken ze procedures tot het oneindige uit. Nu gaat die vlieger niet op. Je Sunday roast kan wel even uitgesteld worden.quote:Op zaterdag 13 februari 2021 18:02 schreef PaarsBeestje het volgende:
Die Republikeinen dachten dat ze vandaag klaar zouden zijn en een weekje vrij zouden zijn om even bij te komen. Ik heb toch wel een beetje last van leedvermaak![]()
Ze doen me nu denken aan een fret die de ontblote nek van het konijn hebben blootgelegd. Ik zou zeggen; nog even de tanden er in.quote:Op zaterdag 13 februari 2021 18:06 schreef PaarsBeestje het volgende:
[..]
Echt he? Linkse partijen lijken er overal niet zo heel best in te zijn. Weinig strategisch bezig. Daarom vind ik de leercurve in de VS die voorzichtig zichtbaar wordt erg interessant. Hopelijk kunnen ze het vasthouden.
Trumps advocaten hadden hun terugreis voor vanavond ook al geregeld.quote:Op zaterdag 13 februari 2021 17:09 schreef klappernootopreis het volgende:
Sommige GOP senatoren zijn pissed off, ze hadden al vervoer geboekt om naar huis te gaan. Het was toch een gelopen zaak...
Zou me niets verbazen wanneer Trump ze betaald t/m vandaagquote:Op zaterdag 13 februari 2021 18:12 schreef la_perle_rouge het volgende:
[..]
Trumps advocaten hadden hun terugreis voor vanavond ook al geregeld.
Kan bijna niet anders dan dat de republikeinse partij de komende vier jaar uit elkaar valt.quote:Op zaterdag 13 februari 2021 18:14 schreef Dutch_view het volgende:
Marjorie Taylor Greene![]()
[ twitter ]
Vier jaar? In dit tempo halen ze eind 2021 niet.quote:Op zaterdag 13 februari 2021 18:21 schreef Aikara het volgende:
[..]
Kan bijna niet anders dan dat de republikeinse partij de komende vier jaar uit elkaar valt.
Vrijgesproken? Waarvan? Het is geen civiele zaak. Maar een politieke.quote:Op zaterdag 13 februari 2021 18:41 schreef kladderadatsch het volgende:
Ik hoop dat Trump vrijgesproken word, want blijkbaar is dat nodig om de Democraten te doen inzien waar ze eigenlijk mee te maken hebben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |