Die heb ik ookquote:
Leer mij die Jopen kennenquote:
Het is voor mij ook alweer jaren geleden. En ik kon het sowieso al niet.quote:Op zaterdag 13 februari 2021 13:03 schreef pullup het volgende:
[..]
Die heb ik ook![]()
Ik kan er geen moer meer vanTe lang niet gedaan, ik dacht ik rijd zo weg
ik was er niet echt goed in maar kon tochtjes van 60 km wel makkelijk aan.quote:Op zaterdag 13 februari 2021 13:08 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Het is voor mij ook alweer jaren geleden. En ik kon het sowieso al niet.
wow ... druk iddquote:Op zaterdag 13 februari 2021 13:07 schreef pullup het volgende:
Het was weer eens een andere sport op de Bosbaan
[ afbeelding ]
Mooi dat hij ook gewoon helemaal foetsie is op een gegeven momentquote:
Ja, was ook mijn schattingquote:Op zaterdag 13 februari 2021 13:11 schreef pullup het volgende:
En inderdaad wel meer dan 10 jaar geleden voor het laatst op het ijs gestaan
Nooit meer gevondenquote:Op zaterdag 13 februari 2021 13:37 schreef pullup het volgende:
[..]
Mooi dat hij ook gewoon helemaal foetsie is op een gegeven moment
Das best jammer wel als je dan een keer schaatsen wilquote:Op zaterdag 13 februari 2021 16:04 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Nou... dat was een hele ervaring...
Mijn schaatsen vielen letterlijk onder het schaatsen uit elkaar in kleine stukjes...![]()
Het plastic was gewoon vergaan.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Toch genoten! En twee hele rondjes over het lokale meer kunnen doen, even de sociale contacten aangehaald en de koek en zopie bereikt.quote:Op zaterdag 13 februari 2021 16:48 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Das best jammer wel als je dan een keer schaatsen wil
quote:Op zaterdag 13 februari 2021 16:04 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Mijn schaatsen vielen letterlijk onder het schaatsen uit elkaar in kleine stukjes...![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 13 februari 2021 16:04 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 13 februari 2021 17:09 schreef Deisyy het volgende:
[..]![]()
Maar je hebt wel geschaatst.
Toch?
quote:! En twee hele rondjes over het lokale meer kunnen doen,
Gelukkig maar danquote:Op zaterdag 13 februari 2021 17:02 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Toch genoten! En twee hele rondjes over het lokale meer kunnen doen, even de sociale contacten aangehaald en de koek en zopie bereikt.
Uiteindelijk buiten in de zon, in een ligstoel nog een biertje gedronken.
Al met al was het een heerlijke middag.
Mafklappers Levensgevaarlijk!quote:Op zaterdag 13 februari 2021 17:11 schreef Domnivoor het volgende:
Prima schaakweer vandaag![]()
[ afbeelding ]
@:Guido Soeteman
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik snap alles, begrijp er niets van.
Ik ben een primaire reageerder, zou eigenlijk eerst alles terug moeten lezen voordat ik reageer.quote:
Welnee, teruglezenquote:Op zaterdag 13 februari 2021 17:13 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik ben een primaire reageerder, zou eigenlijk eerst alles terug moeten lezen voordat ik reageer.
quote:Op zaterdag 13 februari 2021 17:11 schreef Domnivoor het volgende:
Prima schaakweer vandaag![]()
[ afbeelding ]
Foto: Guido Soeteman
Heb je dat gedaan?quote:Op zaterdag 13 februari 2021 17:14 schreef Deisyy het volgende:
[..]
...
Ik vond met mijn sjchmoel in de sneeuw al heftig.
Deze moet je hebben. Onverwoestbaar.quote:Op zaterdag 13 februari 2021 16:04 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ja!quote:Op zaterdag 13 februari 2021 17:15 schreef Steven_Stil het volgende:
[..]
Deze moet je hebben. Onverwoestbaar.
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 13 februari 2021 17:18 schreef Domnivoor het volgende:
Ik neem ook wel eens een koude duik.Koud! Waar is dat?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
Nee al Al zie ik dat ik vlak erna kwam posten. En we het er nog over gehad hebbenquote:Op zaterdag 13 februari 2021 17:18 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Jij leest dus niet terug
40+ / [40+ SC #3946] Zwieren op de schaatsen
Gisteravond was een avond met veel zwarte gaten voor jouquote:Op zaterdag 13 februari 2021 17:21 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Nee al Al zie ik dat ik vlak erna kwam posten. En we het er nog over gehad hebben
quote:Op zaterdag 13 februari 2021 17:18 schreef Domnivoor het volgende:
Ik neem ook wel eens een koude duik.Stoer!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En wat is dat rode daarachter? Lijkt wel een waterwiel ?Ik snap alles, begrijp er niets van.
quote:Op zaterdag 13 februari 2021 17:22 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Gisteravond was een avond met veel zwarte gaten voor jou
Een bruggetje over de vijver.quote:Op zaterdag 13 februari 2021 17:22 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Stoer!
En wat is dat rode daarachter? Lijkt wel een waterwiel ?
Nee, maar jij bent goed op de hoogte.quote:Op zaterdag 13 februari 2021 17:26 schreef drakin het volgende:
Hebben ze ook een bamboehouten waterval erbij zeker?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |