Die heb ik ookquote:
Leer mij die Jopen kennenquote:
Het is voor mij ook alweer jaren geleden. En ik kon het sowieso al niet.quote:Op zaterdag 13 februari 2021 13:03 schreef pullup het volgende:
[..]
Die heb ik ook![]()
Ik kan er geen moer meer vanTe lang niet gedaan, ik dacht ik rijd zo weg
ik was er niet echt goed in maar kon tochtjes van 60 km wel makkelijk aan.quote:Op zaterdag 13 februari 2021 13:08 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Het is voor mij ook alweer jaren geleden. En ik kon het sowieso al niet.
wow ... druk iddquote:Op zaterdag 13 februari 2021 13:07 schreef pullup het volgende:
Het was weer eens een andere sport op de Bosbaan
[ afbeelding ]
Mooi dat hij ook gewoon helemaal foetsie is op een gegeven momentquote:
Ja, was ook mijn schattingquote:Op zaterdag 13 februari 2021 13:11 schreef pullup het volgende:
En inderdaad wel meer dan 10 jaar geleden voor het laatst op het ijs gestaan
Nooit meer gevondenquote:Op zaterdag 13 februari 2021 13:37 schreef pullup het volgende:
[..]
Mooi dat hij ook gewoon helemaal foetsie is op een gegeven moment
Das best jammer wel als je dan een keer schaatsen wilquote:Op zaterdag 13 februari 2021 16:04 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Nou... dat was een hele ervaring...
Mijn schaatsen vielen letterlijk onder het schaatsen uit elkaar in kleine stukjes...![]()
Het plastic was gewoon vergaan.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Toch genoten! En twee hele rondjes over het lokale meer kunnen doen, even de sociale contacten aangehaald en de koek en zopie bereikt.quote:Op zaterdag 13 februari 2021 16:48 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Das best jammer wel als je dan een keer schaatsen wil
quote:Op zaterdag 13 februari 2021 16:04 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Mijn schaatsen vielen letterlijk onder het schaatsen uit elkaar in kleine stukjes...![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 13 februari 2021 16:04 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |