Over mijn post of over jouw reactie?quote:Op zondag 14 februari 2021 18:31 schreef Fcu030 het volgende:
[..]
Dat je dat moet vragen zegt volgens mij voldoende.
Laten we hopen dat die club antisemieten inderdaad nooit significante waarde gaat krijgen.quote:Op zondag 14 februari 2021 18:35 schreef Fcu030 het volgende:
[..]
Wederom raak ik er niet echt van onder de indruk nee. Niet in verhouding bij wat er gebeurd binnen partijen die wel van significante waarde zijn binnen de beleidsvorming.
Nogmaals, start dan een topic over die andere misstanden. Dan ga ik je vast ondersteunen als er iets van lijkt te kloppen.quote:Op zondag 14 februari 2021 18:35 schreef Fcu030 het volgende:
[..]
Wederom raak ik er niet echt van onder de indruk nee. Niet in verhouding bij wat er gebeurd binnen partijen die wel van significante waarde zijn binnen de beleidsvorming.
Nee sorry dan moeten we het toch echt houden op agree to disagree. Ik ga niet nogmaals kijken in de hoop voor jou een andere mening te doen kunnen vormen.quote:Op zondag 14 februari 2021 18:35 schreef qajariaq het volgende:
[..]
Kijk dan eens opnieuw in plaats van vaag te doen.
Het antwoord is ja.quote:Op zondag 14 februari 2021 18:36 schreef Sodemieters het volgende:
[..]
Over mijn post of over jouw reactie?
Mee eens.quote:Op zondag 14 februari 2021 18:36 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Laten we hopen dat die club antisemieten inderdaad nooit significante waarde gaat krijgen.
Je loopt dus beweringen te doen zonder dat je de moeite neemt ze te onderbouwen. Sterk (NOT voor de FvD kijkers onder ons).quote:Op zondag 14 februari 2021 18:37 schreef Fcu030 het volgende:
[..]
Nee sorry dan moeten we het toch echt houden op agree to disagree. Ik ga niet nogmaals kijken in de hoop voor jou een andere mening te doen kunnen vormen.
Dat zal deels komen doordat zijn aanhangers de 'MSM' wantrouwen. Er wordt vooral gekeken naar wie het nieuws brengt, niet naar wat het nieuws is. Je ziet dat ook mooi geïllustreerd in dit topic: het is een heksenjacht, een complot, nepnieuws, etc.quote:Op zondag 14 februari 2021 18:34 schreef qajariaq het volgende:
Het werkelijke probleem is natuurlijk waarom deze Jezus niet van zijn voetstuk afvalt ondanks de overvloed aan bewijzen dat de man totaal fout is.
En nu met de media-aandacht is er natuurlijk helemaal veel ruchtbaarheid aan gegeven.quote:Op zondag 14 februari 2021 18:35 schreef nostra het volgende:
[..]
Dat is een andere (niet-openbare) opgave, die Baudet bij de fiscus moet indienen. De fiscus informeert vervolgens de griffier van de Kamer hoeveel er moet worden ingehouden op zijn schadeloosstelling. In overleg kan dat dan nog in termijnen gebeuren. Die opgaaf niet indienen is gewoon onmogelijk, omdat de onderliggende gegevens al in het bezit zijn van de fiscus.
Onder neveninkomen valt wettelijk gezien inderdaad niet de winst uit een bv, maar dat betekent niet dat het zo eenvoudig is om maar een bv op te richten, die te laten factureren en dat daarmee de kous af is. Helemaal bij dit soort eenmansbv'tjes vereist de fiscus een vrij hoge (tot 90%) uitkering van de omzet c.q. de winst als loon en dat telt wél mee als neveninkomen.
Natuurlijk kan Baudet eigenwijs geen, of een heel laag, loon uitkeren uit zijn bv, maar de pakkans daarop is (pre-corona) nagenoeg 100%. Dat is echt laaghangend fruit voor een belastingdienst. Goed, dan kan-ie wat spielerei met zijn bv doen: laptopje, reiskosten, dat soort kruimelwerk; maar dat is het dan wel.
Dat weet ik. En jij had kunnen weten dat ik dat weet als je verder teruggelezen had in het topic (post #100). Hij mag slechts 14% bijverdienen zonder een flink deel daarvan weer af te staan.quote:Overigens is het niet zo dat een Kamerlid niet meer dan 14% bij mag verdienen; hij wordt alleen voor het meerdere gekort (maar slechts voor de helft) op zijn schadeloosstelling en ook nog tot een maximum van 35% van die schadeloosstelling. Dus zal om een kleine 30k gaan.
Als het alleen over racisme ging...quote:Op zondag 14 februari 2021 18:41 schreef Sodemieters het volgende:
Een ander deel van de verklaring is dat veel van zijn adepten het helemaal geen probleem zullen vinden. Racistisch? So what? Ben ik zelf ook, dus drie hoeraatjes voor onze held!
"Oh ja? Heb je daar bewijs voor? En dan bedoel ik dus ander bewijs dan de leugens van de MSM die er alleen op uit zijn om hem tot val te brengen."quote:Op zondag 14 februari 2021 18:44 schreef qajariaq het volgende:
[..]
Als het alleen over racisme ging...
Maar de man is gewoon een schoolvoorbeeld van de elite waar hij tegen claimt te vechten. Gewoon een ordinaire zakkenvuller en liegbeest naar eigen believen.
Jij heb liever een vaag bericht op facebook dan een gedegen onderzoek van een genomineerde journalist?quote:Op zondag 14 februari 2021 18:48 schreef Sodemieters het volgende:
[..]
"Oh ja? Heb je daar bewijs voor? En dan bedoel ik dus ander bewijs dan de leugens van de MSM die er alleen op uit zijn om hem tot val te brengen."
Het is natuurlijk wat simpeler dan dat. Het zijn nooit de helderste lichtjes geweest die voor Baudet vielen. Degenen die daar nu nog van over zijn slikken zijn woorden gewoon per definitie voor zoete koek. Dan maakt wat hij doet of roept ook totaal niet meer uit.quote:Op zondag 14 februari 2021 18:34 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Omdat dat foute nu net is waarom al die FvD'ers vanaf het begin al helemaal wegglibberden bij de lavendelen prins.
Jaja, het ligt allemaal niet aan Baudet natuurlijk.quote:Op zondag 14 februari 2021 18:31 schreef Fcu030 het volgende:
[..]
Meh. Het boeit mij sowieso niet zoveel, maar die hetze tegen baudet begint wel tenenkrommende vormen aan te nemen. Als je nou iets hebt ben ik om, maar als we hier met z'n allen over moeten gaan vallen....
Waren de aanhalingstekens niet voldoende aanwijzing voor het antwoord op die vraag?quote:Op zondag 14 februari 2021 18:51 schreef qajariaq het volgende:
[..]
Jij heb liever een vaag bericht op facebook dan een gedegen onderzoek van een genomineerde journalist?
Je hebt helemaal gelijk vriend. Ik kan niet op tegen jouw sterke argumentatie!quote:Op zondag 14 februari 2021 18:39 schreef qajariaq het volgende:
[..]
Je loopt dus beweringen te doen zonder dat je de moeite neemt ze te onderbouwen. Sterk (NOT voor de FvD kijkers onder ons).
Oh daar ben ik het zeker mee eens, maar om nu ineens te doen alsof baudet het kwaad is en ons land op een schaaltje aan de Russen levert is ook een beetje debiel.quote:Op zondag 14 februari 2021 19:06 schreef Poem_ het volgende:
[..]
Jaja, het ligt allemaal niet aan Baudet natuurlijk.
Politici leven nu eenmaal onder een schijnwerper. Dat geldt niet alleen voor Baudet maar elk ander politicus. Als je daar niet mee om kunt gaan moet je je niet in de politiek begeven.
Nou ja, kennelijk ben je het daar niet mee eens want je gooit er zelfs het woord 'hetze' in.quote:Op zondag 14 februari 2021 19:23 schreef Fcu030 het volgende:
[..]
Oh daar ben ik het zeker mee eens, maar om nu ineens te doen alsof baudet het kwaad is en ons land op een schaaltje aan de Russen levert is ook een beetje debiel.
Nee hoor, er lopen wel meer gekken rond. Baudet heeft wel alle schijn tegen als we het hebben over banden met Poetin, waarschijnlijk niet eens zo zeer ideologische maar economische (voor hem zelf dan).quote:Op zondag 14 februari 2021 19:23 schreef Fcu030 het volgende:
[..]
Oh daar ben ik het zeker mee eens, maar om nu ineens te doen alsof baudet het kwaad is en ons land op een schaaltje aan de Russen levert is ook een beetje debiel.
Daar sta ik dan ook nog steeds achter. Als Zembla zoiets zou doen over Kwiebus of Blok zou ik pas echt lachen.quote:Op zondag 14 februari 2021 19:39 schreef Poem_ het volgende:
[..]
Nou ja, kennelijk ben je het daar niet mee eens want je gooit er zelfs het woord 'hetze' in.
Banden met Poetin is ook gunstiger dan een tweede koude oorlog willen met Rusland. Ik snap dat de invulling wat lastiger is, maar realisme is soms ver te zoeken.quote:Op zondag 14 februari 2021 20:00 schreef qajariaq het volgende:
[..]
Nee hoor, er lopen wel meer gekken rond. Baudet heeft wel alle schijn tegen als we het hebben over banden met Poetin, waarschijnlijk niet eens zo zeer ideologische maar economische (voor hem zelf dan).
Daar ben ik het mee eens, die geforceerde spanning met Rusland en Poetin doet meer kwaad dan goed.quote:Op zondag 14 februari 2021 20:57 schreef Fcu030 het volgende:
[..]
Banden met Poetin is ook gunstiger dan een tweede koude oorlog willen met Rusland. Ik snap dat de invulling wat lastiger is, maar realisme is soms ver te zoeken.
Uhu, vandaar dat Pechtold, Grapperhaus, Halsema, et cetera nog vrij recent de krantenkoppen haalden.quote:Op zondag 14 februari 2021 20:56 schreef Fcu030 het volgende:
[..]
Daar sta ik dan ook nog steeds achter. Als Zembla zoiets zou doen over Kwiebus of Blok zou ik pas echt lachen.
Dan zijn we het toch gewoon eens met elkaar? Veiligheid en justitie wordt al bijna 8 jaar gedomineerd door compleet gewauwel en onkunde. Wederom sta ik niet echt te kijken van deze fratsen van een Baudet, maar ik zou hem ook ammenooitniet als minister of burgermeester willen.quote:Op zondag 14 februari 2021 21:03 schreef Poem_ het volgende:
[..]
Uhu, vandaar dat Pechtold, Grapperhaus, Halsema, et cetera nog vrij recent de krantenkoppen haalden.
Hou toch op.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |