abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_198005320
quote:
1s.gif Op zondag 14 februari 2021 18:16 schreef Fcu030 het volgende:

[..]

Zijn we onze volkspartij de VVD met onze Halbe vergeten? Ik vind het nogal behoorlijke aantijgingen om iemand in een kwaad daglicht te zetten terwijl de gevestigde orde geen haar beter is.
Ik haal twee punten aan die op zijn minst erg verdacht zijn en in het nadeel van Baudet werken. Als je tenminste geen Russische overheidsbelangen nastreeft...

En jij begint alleen over Halbe Zijlstra? Die inmiddels wél vetrokken is.
pi_198005321
quote:

[..]

Zijn we onze volkspartij de VVD met onze Halbe vergeten? Ik vind het nogal behoorlijke aantijgingen om iemand in een kwaad daglicht te zetten terwijl de gevestigde orde geen haar beter is.
Zijlstra heeft Russische propaganda verspreid?
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_198005369
quote:

[..]

Dat is de klassieke whataboutism strategie van extreem rechts. We weten dat Baudet financieel nog niet lekker zit en opvallend vaak, zonder duidelijke electorala redenen, de belangen van de Russische federatie vertegenwoordigt met zijn idiote uitspraken over MH17 en Oekraine.
  zondag 14 februari 2021 @ 18:22:04 #129
495022 Fcu030
tittel noch jota
pi_198005386
quote:
0s.gif Op zondag 14 februari 2021 18:18 schreef luxerobots het volgende:

[..]

Ik haal twee punten aan die op zijn minst erg verdacht zijn en in het nadeel van Baudet werken. Als je tenminste geen Russische overheidsbelangen nastreeft...

En jij begint alleen over Halbe Zijlstra? Die inmiddels wél vetrokken is.
Die wel vertrokken is? Gaat het nu om poppetjes dan? Als het je daar om te doen is kan ik je met een gerust hart melden dat hij nooit gaat regeren hoor.
quote:
0s.gif Op zondag 14 februari 2021 18:18 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

:')
Appletje-Ez houdt van soep
Shine sight on the eternal darkness of the shadow people!
pi_198005399
Ze blijven maar zoeken. Hoeveel geven niet alles op ??? En nu moet dit opgerakeld worden. Laten we nog eens stilstaan bij het penthouse van Pechtold. Of bij de toeslagen affaire van Rutte en Hoekstra. Naar Kaag met haar dubbele agenda. Enz enz of naar judas Eerdmans
"mooie mensen" zijn zeldzaam. Je herkent ze niet aan het uiterlijk,maar aan de ziel.
pi_198005414
quote:
0s.gif Op zondag 14 februari 2021 18:18 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Ook zo een zuivere :r
"mooie mensen" zijn zeldzaam. Je herkent ze niet aan het uiterlijk,maar aan de ziel.
  zondag 14 februari 2021 @ 18:23:54 #132
495022 Fcu030
tittel noch jota
pi_198005424
quote:
0s.gif Op zondag 14 februari 2021 18:21 schreef Confetti het volgende:

[..]

Dat is de klassieke whataboutism strategie van extreem rechts. We weten dat Baudet financieel nog niet lekker zit en opvallend vaak, zonder duidelijke electorala redenen, de belangen van de Russische federatie vertegenwoordigt met zijn idiote uitspraken over MH17 en Oekraine.
Oke nou waar je me ook wil plaatsen, ik zou never nooit rechts stemmen. Dat gezegd hebbende vind ik de bevindingen omtrent baudet niet veel schokkender dan de rest van de vuile was die praktisch dagelijks naar buiten komt.
pi_198005454
quote:

[..]

Ten eerste heeft Halbe geen propaganda verspreidt, maar een (op zich vrij onschuldige) verzonnen anecdote opgedist.
Ten tweede moest Halbe vanwege zijn fantasieverhaaltje vertrekken.
Ten derde wordt kwalijk gedrag niet opeens acceptabel gedrag wanneer een ander het ook vertoont.
pi_198005505
quote:
1s.gif Op zondag 14 februari 2021 18:23 schreef Fcu030 het volgende:

[..]

Oke nou waar je me ook wil plaatsen, ik zou never nooit rechts stemmen. Dat gezegd hebbende vind ik de bevindingen omtrent baudet niet veel schokkender dan de rest van de vuile was die praktisch dagelijks naar buiten komt.
Dan zou ik heel snel een topic over die aantijgingen starten. Dan houden we het zuiver.

In ieder geval zijn de verdenkingen over Baudet niet misselijk en lijken vooralsnog absoluut niet onderuit gehaald. Let op dat een hoop van die verdenkingen uit zijn eigen partij komen. Althans uit mensen die in zijn eigen partij zaten. Bewijzen zijn de whatsapjes van hemzelf. Dus zijn eigen uitspraken.
pi_198005510
quote:
0s.gif Op zondag 14 februari 2021 18:22 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
Ze blijven maar zoeken. Hoeveel geven niet alles op ???
Dat bleek wel uit de uitzending van Zembla he?

Het verschil is echter dat de meeste anderen het zo snel mogelijk herstellen wanneer ze erop gewezen worden dat er iets aan mankeert. Zo niet Baudet. Die maakt het niet alsnog in orde, maar zegt: fuck die regeling.

Overigens zien we Sazias ook niet meer terug bij 50Plus vanwege malversaties die in die uitzending aan he tlicht kwamen.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 14-02-2021 18:28:34 ]
  zondag 14 februari 2021 @ 18:28:27 #136
495022 Fcu030
tittel noch jota
pi_198005514
quote:
0s.gif Op zondag 14 februari 2021 18:25 schreef Sodemieters het volgende:

[..]

Ten eerste heeft Halbe geen propaganda verspreidt, maar een (op zich vrij onschuldige) verzonnen anecdote opgedist.
Ten tweede moest Halbe vanwege zijn fantasieverhaaltje vertrekken.
Ten derde wordt kwalijk gedrag niet opeens acceptabel gedrag wanneer een ander het ook vertoont.
Propaganda is zo'n leuk woord om te gebruiken inderdaad. Net als terrorisme bijvoorbeeld. De één is een onschuldig verhaaltje aan het vertellen en de ander probeert de massa te indoctrineren. Halbe was een minister, van buitenlandse zaken notabene. Dat is hondertriljoenmiljard keer erger dan een onbeduidend Kamerlid.
pi_198005543
quote:
1s.gif Op zondag 14 februari 2021 18:28 schreef Fcu030 het volgende:

[..]

Propaganda is zo'n leuk woord om te gebruiken inderdaad. Net als terrorisme bijvoorbeeld. De één is een onschuldig verhaaltje aan het vertellen en de ander probeert de massa te indoctrineren. Halbe was een minister, van buitenlandse zaken notabene. Dat is hondertriljoenmiljard keer erger dan een onbeduidend Kamerlid.
Ik vond mijn post toch vrij duidelijk?
  zondag 14 februari 2021 @ 18:30:49 #138
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_198005559
Al die pathetische FvD-fanboys weer in een stuip. De grote Leider ligt weer onder vuur...
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  zondag 14 februari 2021 @ 18:31:08 #139
495022 Fcu030
tittel noch jota
pi_198005565
quote:
0s.gif Op zondag 14 februari 2021 18:27 schreef qajariaq het volgende:

[..]

Dan zou ik heel snel een topic over die aantijgingen starten. Dan houden we het zuiver.

In ieder geval zijn de verdenkingen over Baudet niet misselijk en lijken vooralsnog absoluut niet onderuit gehaald. Let op dat een hoop van die verdenkingen uit zijn eigen partij komen. Althans uit mensen die in zijn eigen partij zaten. Bewijzen zijn de whatsapjes van hemzelf. Dus zijn eigen uitspraken.
Meh. Het boeit mij sowieso niet zoveel, maar die hetze tegen baudet begint wel tenenkrommende vormen aan te nemen. Als je nou iets hebt ben ik om, maar als we hier met z'n allen over moeten gaan vallen....
  zondag 14 februari 2021 @ 18:31:55 #140
495022 Fcu030
tittel noch jota
pi_198005572
quote:
0s.gif Op zondag 14 februari 2021 18:29 schreef Sodemieters het volgende:

[..]

Ik vond mijn post toch vrij duidelijk?
Dat je dat moet vragen zegt volgens mij voldoende.
pi_198005584
quote:
1s.gif Op zondag 14 februari 2021 18:31 schreef Fcu030 het volgende:

[..]

Meh. Het boeit mij sowieso niet zoveel, maar die hetze tegen baudet begint wel tenenkrommende vormen aan te nemen. Als je nou iets hebt ben ik om, maar als we hier met z'n allen over moeten gaan vallen....
Kijk eens naar die Zembla uitzending die je zelf hebt aangehaald. Daar ga ik van om in ieder geval.
  zondag 14 februari 2021 @ 18:32:47 #142
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_198005592
quote:
1s.gif Op zondag 14 februari 2021 18:31 schreef Fcu030 het volgende:

[..]

Oh je vond de rest nog niet genoeg?

Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_198005604
Laten we overigens ook niet vergeten dat Baudet naamsbekendheid heeft gekregen vanwege dat Oekraine-referendum. Het Verdrag wat tot de annexatie van een deel van Oekraine heeft geleid.

De kans dat de Russische geheime diensten niet hebben geprobeerd om een referendum daarover te beïnvloeden door direct of indirect contact op te nemen met iemand als Baudet is nul komma nul.
pi_198005618
Het werkelijke probleem is natuurlijk waarom deze Jezus niet van zijn voetstuk afvalt ondanks de overvloed aan bewijzen dat de man totaal fout is.
  zondag 14 februari 2021 @ 18:34:18 #145
495022 Fcu030
tittel noch jota
pi_198005624
quote:
0s.gif Op zondag 14 februari 2021 18:32 schreef qajariaq het volgende:

[..]

Kijk eens naar die Zembla uitzending die je zelf hebt aangehaald. Daar ga ik van om in ieder geval.
Ik weet nog dat ik hem erg zwak vond. Ik meen mij te herinneren dat het topic van destijds een soortgelijke opvatting uitdroeg. Ik heb al aangegeven dat ik er vermoedelijk naast kan zitten op dat vlak.
  zondag 14 februari 2021 @ 18:34:52 #146
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_198005638
quote:
0s.gif Op zondag 14 februari 2021 18:34 schreef qajariaq het volgende:
Het werkelijke probleem is natuurlijk waarom deze Jezus niet van zijn voetstuk afvalt ondanks de overvloed aan bewijzen dat de man totaal fout is.
Omdat dat foute nu net is waarom al die FvD'ers vanaf het begin al helemaal wegglibberden bij de lavendelen prins.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_198005641
quote:
0s.gif Op zondag 14 februari 2021 18:22 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
Ze blijven maar zoeken. Hoeveel geven niet alles op ??? En nu moet dit opgerakeld worden. Laten we nog eens stilstaan bij het penthouse van Pechtold. Of bij de toeslagen affaire van Rutte en Hoekstra. Naar Kaag met haar dubbele agenda. Enz enz of naar judas Eerdmans
Ja goeie inderdaad. Het mag allemaal want anderen doen het ook. Zo dacht ik immers ook in groep 4.
Conscience do cost.
pi_198005644
quote:
0s.gif Op zondag 14 februari 2021 18:10 schreef luxerobots het volgende:
Wat mij betreft gaat het er meer om dat een Kamerlid naast zijn riante schadeloosstelling (salaris) niet meer dan 14% bij mag verdienen. En dan komt Baudet met een hele constructie op de proppen om zijn inkomen uit boekjes en lezingkjes als vermogen af te schrijven...

Tja, dat geld hoort niet bij Baudet, maar bij de belastingbetaler, hoe lullig dat voor Baudet ook is.
Dat is een andere (niet-openbare) opgave, die Baudet bij de fiscus moet indienen. De fiscus informeert vervolgens de griffier van de Kamer hoeveel er moet worden ingehouden op zijn schadeloosstelling. In overleg kan dat dan nog in termijnen gebeuren. Die opgaaf niet indienen is gewoon onmogelijk, omdat de onderliggende gegevens al in het bezit zijn van de fiscus.

Onder neveninkomen valt wettelijk gezien inderdaad niet de winst uit een bv, maar dat betekent niet dat het zo eenvoudig is om maar een bv op te richten, die te laten factureren en dat daarmee de kous af is. Helemaal bij dit soort eenmansbv'tjes vereist de fiscus een vrij hoge (tot 90%) uitkering van de omzet c.q. de winst als loon en dat telt wél mee als neveninkomen.

Natuurlijk kan Baudet eigenwijs geen, of een heel laag, loon uitkeren uit zijn bv, maar de pakkans daarop is (pre-corona) nagenoeg 100%. Dat is echt laaghangend fruit voor een belastingdienst. Goed, dan kan-ie wat spielerei met zijn bv doen: laptopje, reiskosten, dat soort kruimelwerk; maar dat is het dan wel.

Overigens is het niet zo dat een Kamerlid niet meer dan 14% bij mag verdienen; hij wordt alleen voor het meerdere gekort (maar slechts voor de helft) op zijn schadeloosstelling en ook nog tot een maximum van 35% van die schadeloosstelling. Dus zal om een kleine 30k gaan.
By being a racing driver means - you are racing with other people. And if you no longer go for a gap, that exists, you are no longer a racing driver. Because we are competing. We are competing to win. And the main motivation to all of us is to compete for a victory. ~ Ayrton Senna
pi_198005647
quote:
1s.gif Op zondag 14 februari 2021 18:34 schreef Fcu030 het volgende:

[..]

Ik weet nog dat ik hem erg zwak vond. Ik meen mij te herinneren dat het topic van destijds een soortgelijke opvatting uitdroeg. Ik heb al aangegeven dat ik er vermoedelijk naast kan zitten op dat vlak.
Kijk dan eens opnieuw in plaats van vaag te doen.
  zondag 14 februari 2021 @ 18:35:59 #150
495022 Fcu030
tittel noch jota
pi_198005658
quote:
0s.gif Op zondag 14 februari 2021 18:32 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]

Oh je vond de rest nog niet genoeg?

Wederom raak ik er niet echt van onder de indruk nee. Niet in verhouding bij wat er gebeurd binnen partijen die wel van significante waarde zijn binnen de beleidsvorming.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')