Laatst idd schroeven van 80mm willen bestellen, maar ik had per ongeluk 80dm geselecteerd. Paar dagen later deze op de mat liggen...quote:Op donderdag 10 februari 2022 13:05 schreef qajariaq het volgende:
[..]
Totdat je op internet gaat bestellen en niet krijgt wat je verwacht natuurlijk.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.gr gr
quote:
Vandaag. 45 dus.quote:
Dat het kan is iets anders dan dat het ervoor ontworpen is. Ik verwacht niet dat die schroevendraaier dat heel lang gaat volhouden als je het regelmatig zo gebruikt. Maar het kan inderdaad. Wel opletten dat je het ding niet in je buik laat schieten als je er meer kracht dan fijne motoriek op los laat.quote:
Voor mij ook nieuw. Handige tip.quote:
Of de schroefkoppen zelfquote:Op maandag 14 februari 2022 13:59 schreef qajariaq het volgende:
[..]
Dat het kan is iets anders dan dat het ervoor ontworpen is. Ik verwacht niet dat die schroevendraaier dat heel lang gaat volhouden als je het regelmatig zo gebruikt. Maar het kan inderdaad. Wel opletten dat je het ding niet in je buik laat schieten als je er meer kracht dan fijne motoriek op los laat.
Dat las ik dus ook verkeerd dan 🤣quote:Op maandag 14 februari 2022 08:58 schreef Claude_Viole het volgende:
Dat Cape Canaveral niet Cape Carnaval heet
quote:Op maandag 14 februari 2022 08:58 schreef Claude_Viole het volgende:
Dat Cape Canaveral niet Cape Carnaval heet
Wikipediaquote:Na de moord op president John F. Kennedy in 1963 kregen de raketlanceerbasis en de kuststrook een nieuwe naam ter nagedachtenis aan hem: Cape Kennedy. De naam werd in 1964 officieel geregistreerd door de Board of Geographic Names van het Amerikaanse ministerie van Binnenlandse Zaken. De naam werd nooit aanvaard door de plaatselijke bevolking en in 1973 veranderden de autoriteiten van de staat Florida de naam van de kaap terug in Cape Canaveral.
Kennedy Space Center is er nog wel.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 16:16 schreef Jan_Onderwater het volgende:
Laat ik nu denken dat het al decennia Cape Kennedy heet, maar:
[..]
Wikipedia
Kennedy was dus in Florida niet zo geliefd.
Canaveral is trouwens Spaans voor rietland, moerasachtig kustgebied waar veel riet groeit
Kloptquote:Op dinsdag 15 februari 2022 16:32 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Kennedy Space Center is er nog wel.
Die ken ik!quote:Op dinsdag 15 februari 2022 16:32 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Kennedy Space Center is er nog wel.
Ja dat is wel zo makkelijk daarnaast staat er ook een enorme 1 bijquote:Op dinsdag 15 februari 2022 14:59 schreef FreshFruit het volgende:
Dat de eerste klas extra blauwe lijnen heeft.
[ afbeelding ]
Ik heb dyscalculie.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 21:36 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Ja dat is wel zo makkelijk daarnaast staat er ook een enorme 1 bij
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |