Ja met hoeken enzo ben ik echt super slecht... Deze rekent ook om van de gemeten hoek naar welke hoek je moet instellen op de afkortzaag. Dus dat is wel echt top!quote:Op vrijdag 21 mei 2021 23:56 schreef Cybersijp het volgende:
Hoekmeter heb ik analoog van stabila. Erg handig ding! Zit ook wat te denken over groene interieur laser maar dan van laserliner. Eerst mezelf maar ff inlezen nog
Ik ben al ff bekend met het merk Umarexquote:Op zaterdag 22 mei 2021 11:26 schreef Makrolon het volgende:
[..]
Ja met hoeken enzo ben ik echt super slecht... Deze rekent ook om van de gemeten hoek naar welke hoek je moet instellen op de afkortzaag. Dus dat is wel echt top!
Ik zou van laserliner wel de professionele lijn pakken.. Ik heb die hobbyboblijn gehad en dat vond ik niet zo degelijk aanvoelen allemaal..
Heb je nu al wel een rode of word dit je 1e laser? Haal sowieso een 360 graden laser!
Goed spul!quote:Op dinsdag 22 juni 2021 10:06 schreef InTrePidIvity het volgende:
Een paar Prime-deals aangeschaft:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Mooi ding ja.quote:Op zondag 27 juni 2021 14:31 schreef Navifactiva het volgende:
Een hele mooie, meer dan 30 jaar oude tatakinomi van het merk Kanehiro gekocht van een winkel in Tokio. Het smeedwerk is 1e klas en beter dan wat er vandaag de dag wordt gemaakt. Ik heb 'm gekocht voor de oude prijs van 7500 yen, dat is omgerekend ¤57. Voor een nieuwe, recent gemaakte van dezelfde kwaliteit tik je al snel de ¤200 aan.
[ afbeelding ]
Bladblazer?quote:Op vrijdag 2 juli 2021 23:05 schreef Makrolon het volgende:
Een blazer van Bosch en de 12v schaaf van Bosch. Even te lui om een foto te zoeken
Ik had nog geen schaaf, en zo'n blazer lijkt me altijd makkelijk.
Die schaaf voelt erg degelijk aan moet ik zeggen!
Die inderdaad!quote:Op dinsdag 6 juli 2021 19:37 schreef Vonkenboer het volgende:
[..]
Zoiets als dit denk ik eerder
[ afbeelding ]
En ideaal voor de luie bbqerquote:Op dinsdag 6 juli 2021 22:31 schreef Makrolon het volgende:
[..]
Die inderdaad!
Maar hij doet t ook als bladblazer hoor :p
Geen idee nog eigenlijk. Beetje schoon blazen van dingen enzoquote:Op dinsdag 6 juli 2021 23:18 schreef bleiblei het volgende:
[..]
En ideaal voor de luie bbqer.
Maar waar denk jij em veel voor te gaan gebruiken?
Gaaf!quote:Op woensdag 7 juli 2021 18:28 schreef BEFEM het volgende:
[ afbeelding ]
DeWalten geen
Makita
![]()
. Maar is veruit de betere koop, helaas. DWE7492.
Maand besteld, nu al binnen! Online las ik overal van levertijden van maanden. Nu nog kijken of ik ruimte heb op zolder
Ik wil je er wel van af helpenquote:Op zaterdag 10 juli 2021 09:29 schreef Makrolon het volgende:
[..]
Gaaf!
Tafelzaag is echt iets wat ik van te voren niet had gedacht zoveel te gaan gebruiken. Echt ideaal, beter dan die kut invalzaag
Heb jij hem ingebouwd in een werkbank? Ik weet nog niet precies hoe ik het ga doen op m'n kleine zoldertjequote:Op zaterdag 10 juli 2021 09:29 schreef Makrolon het volgende:
[..]
Gaaf!
Tafelzaag is echt iets wat ik van te voren niet had gedacht zoveel te gaan gebruiken. Echt ideaal, beter dan die kut invalzaag
Oei nicequote:Op woensdag 7 juli 2021 18:28 schreef BEFEM het volgende:
[ afbeelding ]
DeWalten geen
Makita
![]()
. Maar is veruit de betere koop, helaas. DWE7492.
Maand besteld, nu al binnen! Online las ik overal van levertijden van maanden. Nu nog kijken of ik ruimte heb op zolder
Nee ik heb m.op.zon uitklap ding staan en neem hem altijd mee op klus. Dus inbouwen gaat niet.quote:Op zaterdag 10 juli 2021 13:50 schreef BEFEM het volgende:
[..]
Heb jij hem ingebouwd in een werkbank? Ik weet nog niet precies hoe ik het ga doen op m'n kleine zoldertje
Haha ik heb m af en toe toch wel eens nodigquote:
Platen met een zaagtafel is wel echt een gekloot. Dan pak ik echt liever invalzaag. Enige wat ik moet hebben is een 3m lineaal. Want dat koppelen schiet ook niet op als je ff snel een plaat klein wil zagen.quote:Op zondag 11 juli 2021 00:35 schreef Makrolon het volgende:
[..]
Nee ik heb m.op.zon uitklap ding staan en neem hem altijd mee op klus. Dus inbouwen gaat niet.
Maar op m'n Bosch kan ik met een beetje kunst en vliegwerk volledige platen er doorheen halen dus een werkbank is voor mij niet nodig.
Oh dat vind ik niet hoor. Zeker 12mm fiets ik er zo doorheen.. liever dan met de invalzaag.quote:Op zondag 11 juli 2021 00:50 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Platen met een zaagtafel is wel echt een gekloot. Dan pak ik echt liever invalzaag. Enige wat ik moet hebben is een 3m lineaal. Want dat koppelen schiet ook niet op als je ff snel een plaat klein wil zagen.
En verder... jongens... DeWalt, Bosch... koop een CS70 of TKS80. Das pas spul![]()
.
Wat een grote kist voor zo'n klein apparaatquote:Op vrijdag 16 juli 2021 11:16 schreef BEFEM het volgende:
Omdat ik na het kopen van wat geels me vies vond maar iets nieuws aangeschaft.
[ afbeelding ]
Ging een Ikeakast in elkaar zetten en dan is een kleine schroefmachine toch wat makkelijker. Jammer dat de kast al in elkaar staat
Met gratis Makita toolbelt uit de actie
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |