Die heeft gisteren nog de badkamer schoongemaaktquote:Op vrijdag 12 februari 2021 20:21 schreef greysbones het volgende:
ik zie Liese anders ook nooit iets doen![]()
zoals gezegd.. was een beetje flauw van mij .. ze doen allemaal hun huishoudelijke taken.. niet iedereen ziet alles.. en ja de een zal dat iets fanatieker doen dan de anderquote:Op vrijdag 12 februari 2021 20:25 schreef danilel het volgende:
[..]
Die heeft gisteren nog de badkamer schoongemaakt
en zorgen dat zijn leuter niet uit het badpak floeptquote:Op vrijdag 12 februari 2021 20:26 schreef odie22 het volgende:
Liese hoeft alleen maar leuk voor de camera te doen
En als die het doet, doet ze het goed!quote:Op vrijdag 12 februari 2021 20:25 schreef danilel het volgende:
[..]
Die heeft gisteren nog de badkamer schoongemaakt
soms.. hou ik gewoon een beetje van jequote:Op vrijdag 12 februari 2021 20:27 schreef waxmask het volgende:
[..]
en zorgen dat zijn leuter niet uit het badpak floept
dat zag ik patrick gisteren ook in de douche doen begreep ik ook niet echtquote:Op vrijdag 12 februari 2021 20:27 schreef danilel het volgende:
Thomas, ooit eens gehoord van een dweil uitspoelen of mak je de vloer alleen maar nat?
pas op mijn vrouw lurkt hier ookquote:Op vrijdag 12 februari 2021 20:28 schreef greysbones het volgende:
[..]
soms.. hou ik gewoon een beetje van je
volgens mij moest hij dit samen met LIese doen.. hij doet het nu toch maar mooiquote:Op vrijdag 12 februari 2021 20:28 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ik kom ziek van Thomas
Niet zijn gedragn gewoon de manier van werken. Heb zin om dat ding uit zijn handen te snakken en het zelf te doen.
x2 afspelen met benny hill deuntjequote:Op vrijdag 12 februari 2021 20:29 schreef odie22 het volgende:
[ afbeelding ]
denkt muziekje er onder van eigen huis en tuin
jij kaapt ookquote:Op vrijdag 12 februari 2021 20:29 schreef Pearlbitch het volgende:
Degene die het topic sluit, opent het nieuwe.
Geef de sluiter ook de tijd om het te openen!
Topics kapen wordt niet gewaardeerd
@:Benny
Gekaapt binnen de 2 minuten-periode.
Graag de TT wijzigen naar: Waar wij Liese adoreren (Met een hartje as P.I.)
niet gezien hoe hard ze net op hun waffel gingen/quote:Op vrijdag 12 februari 2021 20:29 schreef Juan_Roman het volgende:
Twee dagen geleden kon Matt nog niet meesporten ovw een herstellende kwetsure, en vandaag loopt hij met Jill op zijn rug door het huis.
De nood is hoog precies.
Nee klopt een tangquote:Op vrijdag 12 februari 2021 20:29 schreef mario390 het volgende:
bij en harde drol moet je geen papier
Hoeft niet als het in de heets van de strijd is.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 20:29 schreef Pearlbitch het volgende:
Handkarren is ook werken met je handen.:+quote:Op vrijdag 12 februari 2021 20:30 schreef capuchon_jongen het volgende:
Heeft Thomas ooit handenarbeid gedaan in zijn leven
Wat erger ik me hier kapot
quote:
Zo mager is Michel nietquote:Op vrijdag 12 februari 2021 20:28 schreef Ireth het volgende:
Ik zie dat Jerrel het overleefd heeft? Hij heeft het gevecht met Magere Hein (hijn? Heijn?) gewonnen?![]()
LOLquote:
Jij bent de expert, dus ik zal je niet tegenspreken.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 20:29 schreef mario390 het volgende:
bij en harde drol moet je geen papier
En gewoon lekker over je net gedweilde vloertje lopenquote:
Dat is zo duf, een mod vragen om een TT verandering terwijl het topic meestal binnen 5 minuten al vol isquote:Op vrijdag 12 februari 2021 20:33 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Als dat zo is mag degene die er recht op heeft te allen tijde de TT laten wijzigen
(clap) (clap) (clap)quote:Op vrijdag 12 februari 2021 20:29 schreef greysbones het volgende:
[..]
volgens mij moest hij dit samen met LIese doen.. hij doet het nu toch maar mooi
vraag me af hoe dat zou voelen..............quote:Op vrijdag 12 februari 2021 20:34 schreef jameshond7 het volgende:
Heeft Jerrel nog cola gekregen van achter?
cola clismaquote:Op vrijdag 12 februari 2021 20:36 schreef danilel het volgende:
[..]
vraag me af hoe dat zou voelen..............
Ik denk dat je het haasje bent bij diarree.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 20:32 schreef greysbones het volgende:
[..]
hier kan ik geen poep van maken mario
Als je echt van liese houdt zou je daar geen minuut voor nodig hebbenquote:Op vrijdag 12 februari 2021 20:29 schreef Pearlbitch het volgende:
en dan een pepermuntje erbijquote:Op vrijdag 12 februari 2021 20:36 schreef danilel het volgende:
[..]
Ik weet nu wel hoe koffie door je neus voeltquote:Op vrijdag 12 februari 2021 20:36 schreef danilel het volgende:
[..]
En ze maken elkaar nu net af met klewangs.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 20:32 schreef Soury het volgende:
[..]
Hoeft niet als het in de heets van de strijd is.
oh vreselijk wat is die gozer een afknapperquote:
Of dit is Mquote:Op vrijdag 12 februari 2021 20:33 schreef jameshond7 het volgende:
Man wat ordinair, het lijkt net OP1
Daarom, daaromquote:Op vrijdag 12 februari 2021 20:38 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
En ze maken elkaar nu net af met klewangs.
Als dat eens waar was mochten ze voor de rest van mijn FOK!-leven voortaan al mijn TT's kapen
wij hebben best veel van die mensen in brabant. maar denk dat ze boven de rivieren ook wel van dat soort hebbenquote:Op vrijdag 12 februari 2021 20:38 schreef Li0nHeart het volgende:
Ik zit wel met verbazing en een soort van bewondering naar Mike te luisteren ....
oeps sorryquote:Op vrijdag 12 februari 2021 20:38 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ik weet nu wel hoe koffie door je neus voelt
nou.. boven de rivieren is een groot begrip??quote:Op vrijdag 12 februari 2021 20:39 schreef suzi1 het volgende:
[..]
wij hebben best veel van die mensen in brabant. maar denk dat ze boven de rivieren ook wel van dat soort hebben
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik weet niet beter dan dat we boven en beneden hebbenquote:Op vrijdag 12 februari 2021 20:40 schreef greysbones het volgende:
[..]
nou.. boven de rivieren is een groot begrip??
quote:Op vrijdag 12 februari 2021 20:40 schreef magnaal het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Thinking is difficult, that’s why most people judge
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo
[..]dat is hij echt he hahahahaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ja die wonen omgeving amsterdam en heten jedrolquote:Op vrijdag 12 februari 2021 20:39 schreef suzi1 het volgende:
[..]
wij hebben best veel van die mensen in brabant. maar denk dat ze boven de rivieren ook wel van dat soort hebben
ik hou daar meestal afstand van, of probeer ze in de zeik te zetten als ik wat gedronken heb
Gelukkig zijn ze makkelijk te ontwijken. Ze zijn vooral in bepaalde regio's van brabant heb ik het idee. Mike komt ook uit zo'n typische regio.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 20:39 schreef suzi1 het volgende:
[..]
ik hou daar meestal afstand van, of probeer ze in de zeik te zetten als ik wat gedronken heb
o bij ons zijn dat eigenlijk vooral hetereoosquote:Op vrijdag 12 februari 2021 20:41 schreef odie22 het volgende:
[..]
ja die wonen omgeving amsterdam en heten jedrol
Toch zou het, alle gekheid even terzijde, best wel werken: als iemand gekaapt is de TT alsnog wijzigen. Ben je gelijk van alle gezeur af, want kapen en lapo-hunten heeft dan geen nut meer.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 20:35 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat is zo duf, een mod vragen om een TT verandering terwijl het topic meestal binnen 5 minuten al vol is
wakeboardenquote:Op vrijdag 12 februari 2021 20:42 schreef Joyce-43 het volgende:
ben even michel's zijn instagram aan het bekijken maar die is ook overal geweest en zag hem ook zoiets van surfen op een snowboard doen
dat idee heb ik ook ja.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 20:42 schreef engine het volgende:
[..]
Gelukkig zijn ze makkelijk te ontwijken. Ze zijn vooral in bepaalde regio's van brabant heb ik het idee. Mike komt ook uit zo'n typische regio.
![]()
Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
Schande ja.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 20:37 schreef Fikkert2 het volgende:
[..]
Als je echt van liese houdt zou je daar geen minuut voor nodig hebben
beide is goed hoorquote:Op vrijdag 12 februari 2021 20:42 schreef suzi1 het volgende:
[..]
o bij ons zijn dat eigenlijk vooral hetereoos
Dat mag ik hopen van nietquote:Op vrijdag 12 februari 2021 20:44 schreef magnaal het volgende:
Zijn er nog plannen voor een BB carnaval??
Onbehouwen strontboer.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 20:38 schreef capuchon_jongen het volgende:
"Matt: Controleer of de deur van de voorraadkamer goed is gesloten"
2min later
"Matt: Controleer of de deur van de voorraadkamer goed is gesloten"
"jaaaaahhhhhh"
Ergens rond 21:20 geloof ik.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 20:45 schreef capuchon_jongen het volgende:
Weet iemand vanaf welk uur het op videoland komt de BB aflevering? zag dat hij er eerder opstaat dan 21:30
Ik vind dat gezever van TT veranderen zo vermoeiend. Er zijn hier een berg mensen die niet durven te openen en dan moet er maar en mod op komen draven om een TT te veranderen. Please Dit is de cosquote:Op vrijdag 12 februari 2021 20:43 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Toch zou het, alle gekheid even terzijde, best wel werken: als iemand gekaapt is de TT alsnog wijzigen. Ben je gelijk van alle gezeur af, want kapen en lapo-hunten heeft dan geen nut meer.
21:15 ongeveer ... maar je moet soms zelf zoeken naar de juiste linkquote:Op vrijdag 12 februari 2021 20:45 schreef capuchon_jongen het volgende:
Weet iemand vanaf welk uur het op videoland komt de BB aflevering? zag dat hij er eerder opstaat dan 21:30
quote:Op vrijdag 12 februari 2021 20:29 schreef Pearlbitch het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Voor mij hoeft het ook niet, maar er zijn mensen die depri schijnen te worden, als ze het niet kunnen vierenquote:
quote:Op vrijdag 12 februari 2021 20:46 schreef FOKoffieleut het volgende:
[..]That's not how it works ...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De Tokkie Brabo. Zuipen, roken, vreten en opscheppen.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 20:42 schreef engine het volgende:
[..]
Gelukkig zijn ze makkelijk te ontwijken. Ze zijn vooral in bepaalde regio's van brabant heb ik het idee. Mike komt ook uit zo'n typische regio.
[..]Hier trappen we niet in. Dat is de tijd op derde reactie, niet de opSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je zit sowieso onder die 2 minutenIk ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo
En SOA's verspreidenquote:Op vrijdag 12 februari 2021 20:48 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
De Tokkie Brabo. Zuipen, roken, vreten en opscheppen.
![]()
Jolientje
nee erg vervelendquote:
quote:Op vrijdag 12 februari 2021 20:48 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
hebben jullie het over mij?quote:
[..]Dan ben je een topichunter en daar geldt hetzelfde voor.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
To be or not to be - Shakespeare
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Do be do be do - Sinatra
quote:Op vrijdag 12 februari 2021 20:48 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
@Benny, ze hebben gelijk, doe je ding, streams lopen achter, pc klok loopt voorquote:Op vrijdag 12 februari 2021 20:29 schreef Pearlbitch het volgende:
Dat is camera's, no signal voor geluid gaan we niet op ons beeld krijgen... tenzij het een mededeling aan ons wasquote:Op vrijdag 12 februari 2021 20:53 schreef waxmask het volgende:
[..]
hebben de boel gesloopt kwam net No Signal voorbij
Aangezien het leventje daar nog altijd zijn zoetsappige gang gaat, denk ik eerder dat we uit kunnen gaan van een storing of een of andere lul-met-vingers heeft de verkeerde schuif dichtgedaan op het mengpaneel.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 20:54 schreef jameshond7 het volgende:
Ik dacht problemen te hebben met het geluid, bleek het een audiolock te zijn
Die was gisteren al in de 'live'show toch?quote:Op vrijdag 12 februari 2021 20:59 schreef Tourniquet het volgende:
Jammer, ik vind juist 30 seconds best leuk om te volgen.
Anyway, ben ook benieuwd hoe ze in de tv-uitzending straks de ruzie van gisteren hebben gemonteerd.
Nou .. dat was part 2quote:Op vrijdag 12 februari 2021 21:00 schreef Windhapper het volgende:
[..]
Die was gisteren al in de 'live'show toch?
Wel iets jaquote:Op vrijdag 12 februari 2021 20:59 schreef Li0nHeart het volgende:
Jerrel is wel beter te pruimen zo zonder geluid
Zat al veel in de live gisteren. Denk vandaag wel weer de Jill en Thomas Show.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 20:59 schreef Tourniquet het volgende:
Jammer, ik vind juist 30 seconds best leuk om te volgen.
Anyway, ben ook benieuwd hoe ze in de tv-uitzending straks de ruzie van gisteren hebben gemonteerd.
Ja maar een klein stukje, hele verhaal gaat nog voorbij komen, hoeveel en welke stukjes is nog de vraagquote:Op vrijdag 12 februari 2021 21:00 schreef Windhapper het volgende:
[..]
Ja, maar vandaag zit het er ook in zag ik in het voorstukje net. Denk dat ze nu ook het voorafgaande gesprek laten zien wat de aanleiding was.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 21:00 schreef Windhapper het volgende:
[..]
1 woord eruit pikken, volledig uit de context halen, en daarmee aan de haal gaan. Doet ie continuquote:Michel : Ik laat alleen maar m'n ware ik zien, en het feit dat ik emotioneel ben is omdat het me heel erg aan het hart gaat...
Jerrel : Dus zegt nu dat het erg was dat je ging huilen, dat je ergens gevoelig voor was
Gaat ook 1 van de volgende genomineerden zijn. Doet eigenlijk ook niks anders dan flaneren in het huis.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 20:26 schreef odie22 het volgende:
Liese hoeft alleen maar leuk voor de camera te doen
Jaquote:Op vrijdag 12 februari 2021 21:04 schreef Fikkert2 het volgende:
En wordt er op social media al geklaagd over het geluid ?
even gecheched ... 6 minutenquote:Op vrijdag 12 februari 2021 21:04 schreef bb-fan-1999 het volgende:
er wordt wat water verspeeld in dat huis zeg, die staan daar al uren onder de douche
Yupquote:Op vrijdag 12 februari 2021 21:04 schreef Fikkert2 het volgende:
En sommigen douchen 2-3 keer op een dagquote:Op vrijdag 12 februari 2021 21:04 schreef bb-fan-1999 het volgende:
er wordt wat water verspeeld in dat huis zeg, die staan daar al uren onder de douche
FAquote:Op vrijdag 12 februari 2021 21:06 schreef Pearlbitch het volgende:
Met de wilde frisheid van limoenen.
[ afbeelding ]
Dat zijn de tranen die zijn opgevangen van sjerrol in DBK, er is nog genoeg maak je geen zorgenquote:Op vrijdag 12 februari 2021 21:04 schreef bb-fan-1999 het volgende:
Niet te doen om met die man te discussierenquote:Op vrijdag 12 februari 2021 21:04 schreef Li0nHeart het volgende:
Zometeen in de uitzending opletten hoe Jerrel discussieert, weet niet of ze dit laten horen, maar bv
[..]
1 woord eruit pikken, volledig uit de context halen, en daarmee aan de haal gaan. Doet ie continu
quote:Op vrijdag 12 februari 2021 21:08 schreef Tourniquet het volgende:
Naomi is ook een tijdje blond geweest zag ik op haar Instagram.
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 12 februari 2021 20:55 schreef FOKoffieleut het volgende:
[..]
@:Benny, ze hebben gelijk, doe je ding, streams lopen achter, pc klok loopt voor
Leuke fotoquote:Op vrijdag 12 februari 2021 21:08 schreef Tourniquet het volgende:
[ afbeelding ]
"Betalen we daar voor? Bij Utopia zag je alles en was veel spannender en goedkoper!'quote:Op vrijdag 12 februari 2021 21:04 schreef Fikkert2 het volgende:
Ja! die was het. Die mooie dame onder de watervalquote:
Ze hadden een limiet moeten stellen per dag aan het aantal liters warm water. Dat zou een hoop gedoe opleveren als dan ineens het warme water op is;)quote:Op vrijdag 12 februari 2021 21:04 schreef bb-fan-1999 het volgende:
Oef, staat haar goedquote:Op vrijdag 12 februari 2021 21:08 schreef Tourniquet het volgende:
[ afbeelding ]
Staat haar ook wel goedquote:Op vrijdag 12 februari 2021 21:08 schreef Tourniquet het volgende:
[ afbeelding ]
1 iemand huisregels overtreden .. 24 uur geen warm water voor de hele groep!quote:Op vrijdag 12 februari 2021 21:09 schreef KnalPoenani het volgende:
Ze z
[..]
Ze hadden een limiet moeten stellen per dag aan het aantal liters warm water. Dat zou een hoop gedoe opleveren als dan ineens het warme water op is;)
Tieten !!! dat mag niet meer nuquote:Op vrijdag 12 februari 2021 21:09 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ja! die was het. Die mooie dame onder de waterval
Ze kan zo op voor de voorplaat van de pin-upkalender van de Farmers Defense Force.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 21:08 schreef Tourniquet het volgende:
[ afbeelding ]
Oh ja, niks meer aan de handquote:Op vrijdag 12 februari 2021 21:11 schreef jameshond7 het volgende:
Is Jerrel nog uit bed gekomen vanavond?
ze had het laatst over blauw haar, maar kon t niet vinden. move your hair. dat was van insider.be en ze had gewonnen. een vespa welke ze gelijk heeft verkocht.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 21:08 schreef Tourniquet het volgende:
[ afbeelding ]
Is mijn tv kapot?quote:Op vrijdag 12 februari 2021 21:11 schreef Li0nHeart het volgende:
Ik kan het niet verstaan, maar ik denk dat het weer over Jerrel gaat op stream 2
Precies. Onnodig te zeggen dat die poster vroeger op mijn kamer hing.quote:
Deze denk ik?quote:Op vrijdag 12 februari 2021 21:12 schreef suzi1 het volgende:
[..]
ze had het laatst over blauw haar, maar kon t niet vinden. move your hair. dat was van insider.be en ze had gewonnen. een vespa welke ze gelijk heeft verkocht.
ben eigenlijk heel benieuwd. mss iemand anders die t kan vinden.
die enquette oid was in juni 2014
De vraag stellen....quote:Op vrijdag 12 februari 2021 21:17 schreef Shola het volgende:
Kan de ultra Liese simp eens stoppen met die achterlijke TT's. Foi.
ja vele mooie fotos he en actiequote:Op vrijdag 12 februari 2021 21:04 schreef Snapjewashelaasbezet het volgende:
Ook even op de insta van Michel gekeken, maar die heeft idd veel gedaan. Wat een avontuurlijk leven zeg! Vooral als je dat mountainbiken zo ziet en die motortochten! Die zou toch kapot moeten gaan in BB. Maar hij houdt het aardig vol. Dat die dan zo met Julie klikt, snap ik totaal niet! Het lijkt mij een type die echt een avontuurlijke vrouw aantrekt en dan samen de wereld rondtrekt.
Heeft ze volgens mij zelfs zelf eens gezegdquote:Op vrijdag 12 februari 2021 21:20 schreef Shola het volgende:
Hadden we al eens genoemd dat Naomi een nep vegan is?
Top!quote:Op vrijdag 12 februari 2021 21:20 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Heeft ze volgens mij zelfs zelf eens gezegd
Je shrink?quote:Op vrijdag 12 februari 2021 21:19 schreef Shola het volgende:
[..]
Ben jij de ultra simp. Wie moet ik hierop aanspreken.
daar zit zij ook beter uitquote:Op vrijdag 12 februari 2021 21:08 schreef Tourniquet het volgende:
[ afbeelding ]
gaan we toch gezellig met ze allen kijken zo op tv hahahquote:Op vrijdag 12 februari 2021 21:18 schreef Li0nHeart het volgende:
Nou .. uitzending staat op Videoland : https://www.videoland.com/player/83426
dank je!!quote:Op vrijdag 12 februari 2021 21:18 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Deze denk ik?
https://www.instagram.com/p/pjIS-yJO9G/
Met de Vespa:
https://www.instagram.com/p/sNkR31JO_C/
Ze liet een scheet, hoorde je dat, Mario?quote:
quote:Op vrijdag 12 februari 2021 21:22 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ze liet een scheet, hoorde je dat, Mario?
hou op,ik heb niet anquote:Op vrijdag 12 februari 2021 21:22 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ze liet een scheet, hoorde je dat, Mario?
quote:Op vrijdag 12 februari 2021 21:18 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Deze denk ik?
https://www.instagram.com/p/pjIS-yJO9G/
Met de Vespa:
https://www.instagram.com/p/sNkR31JO_C/
Du hast verpasstquote:
quote:Op vrijdag 12 februari 2021 21:12 schreef suzi1 het volgende:
[..]
ze had het laatst over blauw haar, maar kon t niet vinden. move your hair. dat was van insider.be en ze had gewonnen. een vespa welke ze gelijk heeft verkocht.
ben eigenlijk heel benieuwd. mss iemand anders die t kan vinden.
die enquette oid was in juni 2014
Staat op mute. Ik hoor ze gewoon. Ze hadden het net over jouquote:Op vrijdag 12 februari 2021 21:25 schreef Sestra666 het volgende:
ik dacht dat ik ze op mute had, is er geen geluid
de winnende foto was die waar het in de lucht zweeft. dat had ze ook verteldquote:
huhuhuquote:Op vrijdag 12 februari 2021 21:26 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Staat op mute. Ik hoor ze gewoon. Ze hadden het net over jou
Ze kan het hebben, jammer weer van dat blauwe jasje. Een echte goede kledingsmaak heeft ze niet. Ze zou eens met mij moeten gaan winkelen , als die winkels weer open mogen van onze baas.quote:
quote:Op vrijdag 12 februari 2021 21:27 schreef suzi1 het volgende:
[..]
de winnende foto was die waar het in de lucht zweeft. dat had ze ook verteld
maar ook dank voor deze pika!
Kiese is wel een lekker wijf. Zag ik net op stream 5quote:
Wat mij meevalt is dat zij geen zweefteef is, daar is ze verder wel het type naar. Dat soort deelnemers is ons gelukkig een keer bespaard gebleven.:)quote:
Al die streamsquote:Op vrijdag 12 februari 2021 21:31 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Kiese is wel een lekker wijf. Zag ik net op stream 5
Ik vind haar leukquote:
quote:Op vrijdag 12 februari 2021 21:31 schreef VloggendeChipsZak het volgende:
[..]
Al die streams
Je moet toch wat te Kiese hebben
Vingers uit je oren halenquote:
Jerrel weer over Michel aan het zeikenquote:
Loop je leegquote:Op vrijdag 12 februari 2021 21:36 schreef Angelique61 het volgende:
PPPPPPPPPPffffffffffffffffffffffffffffff
Kan gebeuren toch?quote:
Heel zelden.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 21:43 schreef engine het volgende:
[..]
Kan gebeuren toch?Ben jij nooit iets kwijt?
Geluid gaat ook fout bij de regie dus alle streams hebben er last van aangezien het van dezelfde bron komtquote:Op vrijdag 12 februari 2021 21:43 schreef Keep_on_Track het volgende:
[..]
Das apart. Zowel de belg als via twich geen geluid.
Je moet rechts bovenin op het kruisje klikken, dan heb je weer geluidquote:Op vrijdag 12 februari 2021 21:43 schreef BBguy het volgende:
[..]
Ik haak net in, misschien dat mensen die al keken er geen last van hebben
Kijk het via de TV, gaat perfectoquote:Op vrijdag 12 februari 2021 21:44 schreef Fikkert2 het volgende:
[..]
Geluid gaat ook fout bij de regie dus alle streams hebben er last van aangezien het van dezelfde bron komt
Vreemdquote:Op vrijdag 12 februari 2021 21:43 schreef Keep_on_Track het volgende:
[..]
Das apart. Zowel de belg als via twich geen geluid.
quote:Op vrijdag 12 februari 2021 21:45 schreef Angelique61 het volgende:
[..]
oke dankjewel voor dat iik mn hele computer uit elkaar haal
Zat in zijn jaszakquote:Op vrijdag 12 februari 2021 21:46 schreef Shola het volgende:
Had Jerrel zijn poederdoos weer gevonden?
Yupquote:Op vrijdag 12 februari 2021 21:47 schreef Shola het volgende:
[..]
Verrassend, hij heeft het zelf gedaan.
De uitzending jaquote:Op vrijdag 12 februari 2021 21:45 schreef VloggendeChipsZak het volgende:
[..]
Kijk het via de TV, gaat perfecto
Yup en we moeten er nog een week of 5 mee zien door te komen als de voortekenen niet bedriegenquote:Op vrijdag 12 februari 2021 21:48 schreef Shola het volgende:
[..]
Wat een dieptriest figuur is het ook.
de zieligaard had ze in zijn jaszak zitten, loopt hij eerst te zeiken van Let it go,Let it go ik maak iemand af in dit huisen daags nadien zogezegd ziek pffffquote:Op vrijdag 12 februari 2021 21:46 schreef Shola het volgende:
Had Jerrel zijn poederdoos weer gevonden?
Ik zie hem er volgende week wel uit gaan maar ook veels te lang in blijven.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 21:50 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Yup en we moeten er nog een week of 5 mee zien door te komen als de voortekenen niet bedriegen
Hij zorgt voor tv, houd ervanquote:Op vrijdag 12 februari 2021 21:48 schreef Shola het volgende:
[..]
Wat een dieptriest figuur is het ook.
Hoezo? Nog steeds geen geluid?quote:Op vrijdag 12 februari 2021 21:47 schreef spapaars het volgende:
De weekend stagiaires zitten weer achter de knoppen.
Het zal ook niet hé. Aandachtsgeil, aandachtsgeil.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 21:50 schreef tasebi het volgende:
[..]
de zieligaard had ze in zijn jaszak zitten, loopt hij eerst te zeiken van Let it go,Let it go ik maak iemand af in dit huisen daags nadien zogezegd ziek pffff
wat een idioot, die is in 1 keer ook weer van plaats 6 naar 10 gezaktquote:Op vrijdag 12 februari 2021 21:52 schreef Geenfrietmaarpatat het volgende:
Mike zojuist tegen Zoey, dat hij eraan denkt op Michel te gaan stemmen.
[ afbeelding ]
dus nog niet is echt belachelijk zegquote:
Niet verrassend, past in de 2 stempacts die ontstaan, Zoey bepaalt naar welke kant de dobbelsteen valt aankomende week...quote:Op vrijdag 12 februari 2021 21:52 schreef Geenfrietmaarpatat het volgende:
Mike zojuist tegen Zoey, dat hij eraan denkt op Michel te gaan stemmen.
[ afbeelding ]
nou het is not done gewoon en de reden dat die dat doet is gewoon puur om te irriterenquote:Op vrijdag 12 februari 2021 21:57 schreef suzi1 het volgende:
en hij vraagt alleen aan anderen "vind jij mij een stoorzender?"
hij zei niet, "mimimichel zegt dat jullie mij allemaal een stoorzender vinden. is dat ook zo?"
dus gewoon een vraag aan anderen, zonder te zeggen, ik en mimimi hadden het over dit en dat en hoe zit dat
plee de teeps
het komt precies goed uit voor mimimi, want die had zeker nooit zijn mond gehouden over het gesprekquote:Op vrijdag 12 februari 2021 21:59 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
nou het is not done gewoon en de reden dat die dat doet is gewoon puur om te irriteren
die perst zwillinge uitquote:Op vrijdag 12 februari 2021 21:57 schreef mario390 het volgende:
misschien heeft derel darmscheidenvorvall
met kreunen
daar kunnen ze geen geluid zenden
stream 2 geluidquote:Op vrijdag 12 februari 2021 21:59 schreef Kefke04 het volgende:
dit is dus een cruciaal gesprek en we horen het niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |