Ik hoop het, item moet nog komen.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 19:28 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Ik neem aan dat men bedoelt dat er wakken in het ijs zaten of dat werk? Zoals de hofvijver?
Er is een belangenclub op TV geweest.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 19:31 schreef Red_85 het volgende:
Sperrtijd had toch prio 1 om er af te gaan? Tenminste dat was 23 keer gezegd door rutte tegen de pers en in de kamer in 2 debatten.
En nu is het opeens de opening van de middelbare scholen?
Wat is er veranderd opeens deze week? Waar is het plan?
Niet perse.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 19:28 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Ik neem aan dat men bedoelt dat er wakken in het ijs zaten of dat werk? Zoals de hofvijver?
Schaatsen lijkt me bij uitstek een activiteit die je niet zo dicht mogelijk op andere mensen uitvoert, maar goed...quote:Ook op het ijs gelden de coronamaatregelen. Geniet daarom van dit prachtige winterweer op sloten en vijvers in je eigen omgeving, vermijd drukke plekken en houd 1,5 meter afstand.
Het was enigszins cynisch...quote:Op vrijdag 12 februari 2021 19:31 schreef Wirelessmouse het volgende:
[..]
Ik hoop het, item moet nog komen.
Dit.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 19:32 schreef Nia het volgende:
Ik vind het zo in triest dat een NK schaatsen op natuurijs niet door MAG gaan. Als ik die jongens was, stond ik met z'n allen op het ijs zodra het licht is. Iemand van de verzorging zet een parcours uit en trekt een finishlijn, en dan maar met elkaar knokken voor de winst. Dan maar geen officiële titel.
Ik was een kort geding gestart, beroep doen op het gelijkheidsbeginsel. Dat gaat niet slagen maar je staat wel twee drie keer op de voorpagina van de T. dat zou voldoende moeten zijn in campagne tijdquote:Op vrijdag 12 februari 2021 19:32 schreef Nia het volgende:
Ik vind het zo in triest dat een NK schaatsen op natuurijs niet door MAG gaan. Als ik die jongens was, stond ik met z'n allen op het ijs zodra het licht is. Iemand van de verzorging zet een parcours uit en trekt een finishlijn, en dan maar met elkaar knokken voor de winst. Dan maar geen officiële titel.
Helaas........te druk en dus "gevaarlijk".... geniet verstandig.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 19:28 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Ik las net dat ze binnenkort te koop zijn voor 50-75 euro...quote:Op vrijdag 12 februari 2021 19:39 schreef Claudia_x het volgende:
Misschien kunnen ze schaatsers voorrang geven bij de vaccinaties.
Sta al buiten. Vanmorgen bij -10quote:Op vrijdag 12 februari 2021 19:27 schreef popje het volgende:
[..]
Ga je weer buiten staan met je sportschoolitems straks als het mag?
Waarom zou je een schaatser kopen?quote:Op vrijdag 12 februari 2021 19:40 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Ik las net dat ze binnenkort te koop zijn voor 50-75 euro...
Van welke fabrikant? Ik betaal liever dat voor een Pfizer of Moderna vaccin dan dat ik gratis het AZ vaccin krijg.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 19:40 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Gelukkig. Ik heb niks met die ijspret.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 19:41 schreef mthecatlover het volgende:
Pret is rap afgelopen, na het weekend flinke dooi.
vaccinaties ?quote:Op vrijdag 12 februari 2021 19:40 schreef trein2000 het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 12 februari 2021 19:45 schreef Jaeger85 het volgende:
[..]
Van welke fabrikant? Ik betaal liever dat voor een Pfizer of Moderna vaccin dan dat ik gratis het AZ vaccin krijg.
ik ookquote:Op vrijdag 12 februari 2021 19:45 schreef Jaeger85 het volgende:
[..]
Van welke fabrikant? Ik betaal liever dat voor een Pfizer of Moderna vaccin dan dat ik gratis het AZ vaccin krijg.
Ik heb liever AZ of zelfs Sputnik dan die andere twee.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 19:45 schreef Jaeger85 het volgende:
[..]
Sjezus, hoe komen die dan aan vaccins?quote:
Meer betalen schat ik zo in. Vast afgekeken bij AZ.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 19:51 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Sjezus, hoe komen die dan aan vaccins?
Lekker moreel.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 19:53 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Meer betalen schat ik zo in. Vast afgekeken bij AZ.
Goed gezegd.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 19:53 schreef _serial_ het volgende:
We hebben een heel jaar gehad om uit te vinden en onderzoeken wat er buiten wel zou moeten kunnen, die kans hebben we grandioos laten liggen, fieldlabs uitgesteld, initiatieven tot onderzoek de kop in gedrukt, dus alles is buiten nog steeds even "gevaarlijk" als het 11 maanden geleden was.
We zitten in de zwaarste lockdown van heel Europa met alleen maar versoepelingen waar je van kan zeggen, daar heeft geen mens echt wat aan (gelukkig wel de basisschool kinderen)
We zijn zelfs tegenwoordig zover doorgeslagen dat we het schaats- en buitenplezier buiten aan het verbieden, dan wel onmogelijk maken. Daarnaast sluiten we mensen voor z'n 6 weken in hun eigen huis op.
We verzetten steeds de doelpalen van maatregelen en blijven er maar schepjes bovenop gooien, maar weigeren te kijken of er nog wat meer dingen kunnen.
Ik hoop dat we echt op een gegeven moment wat realistischer gaan zijn. Want eigenlijk kan het op deze manier niet veel langer duren.
gewoon inkopen via via ( misschien via Israël ? )quote:Op vrijdag 12 februari 2021 19:51 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
dan is de UK ook niet moreel, had de EU gewoon betere afspraken moeten makenquote:
Precies, en maar volhouden dat die smoelkappen en avondklok werken!!!!quote:Op vrijdag 12 februari 2021 19:53 schreef _serial_ het volgende:
We zitten in de zwaarste lockdown van heel Europa met alleen maar versoepelingen waar je van kan zeggen, daar heeft geen mens echt wat aan (gelukkig wel de basisschool kinderen)
Ik hoop dat we echt op een gegeven moment wat realistischer gaan zijn. Want eigenlijk kan het op deze manier niet veel langer duren.
t/m juni dan is het klaar......quote:Op vrijdag 12 februari 2021 19:53 schreef _serial_ het volgende:
We hebben een heel jaar gehad om uit te vinden en onderzoeken wat er buiten wel zou moeten kunnen, die kans hebben we grandioos laten liggen, fieldlabs uitgesteld, initiatieven tot onderzoek de kop in gedrukt, dus alles is buiten nog steeds even "gevaarlijk" als het 11 maanden geleden was.
We zijn zelfs tegenwoordig zover doorgeslagen dat we het schaats- en buitenplezier buiten aan het verbieden, dan wel onmogelijk maken. Daarnaast sluiten we mensen voor z'n 6 weken in hun eigen huis op.
We verzetten steeds de doelpalen van maatregelen en blijven er maar schepjes bovenop gooien, maar weigeren te kijken of er nog wat meer dingen kunnen.
Meer vrijheid geven aan mensen die zijn gevaccineerd werkt dit soort asociaal gedrag wel in de hand. Mocht er echt overcapaciteit zijn, dan is er niet zo'n probleem en dan zou het particuliere circuit misschien wel eens ervoor kunnen zorgen dat groepsimmuniteit nog eerder wordt bereikt?quote:Op vrijdag 12 februari 2021 19:55 schreef Predator40 het volgende:
[..]
gewoon inkopen via via ( misschien via Israël ? )
Pfizer heeft binnen een paar maanden al overcapaciteit.....
die mondkappen werken binnen goed, die avondklok zou reisbewegingen en bij elkaar op bezoek gaan moeten tegen gaan. dat werkt niet zo goed, gezien het hoge aantal bekeuringen (+30.000).quote:Op vrijdag 12 februari 2021 19:58 schreef mthecatlover het volgende:
[..]
Precies, en maar volhouden dat die smoelkappen en avondklok werken!!!!
Hmm beetje overdreven? Wat dacht je van Griekenland bijvoorbeeld?quote:Op vrijdag 12 februari 2021 19:53 schreef _serial_ het volgende:
Ik zou het wel willen kopen hoor.....quote:Op vrijdag 12 februari 2021 20:00 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Meer vrijheid geven aan mensen die zijn gevaccineerd werkt dit soort asociaal gedrag wel in de hand. Mocht er echt overcapaciteit zijn, dan is er niet zo'n probleem en dan zou het particuliere circuit misschien wel eens ervoor kunnen zorgen dat groepsimmuniteit nog eerder wordt bereikt?
Ik had al helemaal geen grote vorst/sneeuw week verwacht deze winter, dus ik ben best wel blij dat het nog zo lang duurde. Hopelijk komt er nog een vorstperiode in maart, maar verwacht het nietquote:Op vrijdag 12 februari 2021 19:41 schreef mthecatlover het volgende:
Pret is rap afgelopen, na het weekend flinke dooi.
Ah, daar hebben we het dus weer. Management via 'whats hot' en waar komt de wind vandaan?quote:Op vrijdag 12 februari 2021 19:31 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Er is een belangenclub op TV geweest.
Exactamundoquote:Op vrijdag 12 februari 2021 20:14 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Ah, daar hebben we het dus weer. Management via 'whats hot' en waar komt de wind vandaan?
Geen plan, strategie of gedachte maar paniekvoetbal van dronken clowns.
Hoezo via Israel? Die zijn nog lang niet klaar met vaccineren dus waarom zou Israel vaccins gaan verkopen aan Nederland?quote:Op vrijdag 12 februari 2021 19:55 schreef Predator40 het volgende:
[..]
gewoon inkopen via via ( misschien via Israël ? )
Pfizer heeft binnen een paar maanden al overcapaciteit.....
flikker toch op met je vorst en winter....ik wil weer gewoon 16 graden met een zonnetjequote:Op vrijdag 12 februari 2021 20:13 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Ik had al helemaal geen grote vorst/sneeuw week verwacht deze winter, dus ik ben best wel blij dat het nog zo lang duurde. Hopelijk komt er nog een vorstperiode in maart, maar verwacht het niet
Ik vind jou ook heel lief, maar dat zonnetje kan ook prima i.c.m. vorstquote:Op vrijdag 12 februari 2021 20:16 schreef Predator40 het volgende:
[..]
flikker toch op met je vorst en winter....ik wil weer gewoon 16 graden met een zonnetje
er staat niet voor niks misschien....er zullen vast kanalen voor zijn.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 20:15 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Hoezo via Israel? Die zijn nog lang niet klaar met vaccineren dus waarom zou Israel vaccins gaan verkopen aan Nederland?
Dan komt Bruls een bommetje maken vlak voor de finish.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 19:32 schreef Nia het volgende:
16 graden.....niet fucking -5quote:Op vrijdag 12 februari 2021 20:16 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Ik vind jou ook heel lief, maar dat zonnetje kan ook prima i.c.m. vorst
Die kopen ze bij medische distributie bedrijven? In de VS gebeurt dit al, bedrijven kopen vaccins voor medewerkers, in sommige gevallen betalen ze werknemers zelfs om de vaccinatie te accepteren.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 19:51 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Eerder een of ander dubieus land in Afrika inderdaad.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 20:15 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Hoezo via Israel? Die zijn nog lang niet klaar met vaccineren dus waarom zou Israel vaccins gaan verkopen aan Nederland?
De wil ontbreekt bij het omt-kabinet en ook een plan. Wat doen de buurlanden en wie schreeuwt er het hardste.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 19:53 schreef _serial_ het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |