Ik hoop het, item moet nog komen.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 19:28 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Ik neem aan dat men bedoelt dat er wakken in het ijs zaten of dat werk? Zoals de hofvijver?
Er is een belangenclub op TV geweest.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 19:31 schreef Red_85 het volgende:
Sperrtijd had toch prio 1 om er af te gaan? Tenminste dat was 23 keer gezegd door rutte tegen de pers en in de kamer in 2 debatten.
En nu is het opeens de opening van de middelbare scholen?
Wat is er veranderd opeens deze week? Waar is het plan?
Niet perse.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 19:28 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Ik neem aan dat men bedoelt dat er wakken in het ijs zaten of dat werk? Zoals de hofvijver?
Schaatsen lijkt me bij uitstek een activiteit die je niet zo dicht mogelijk op andere mensen uitvoert, maar goed...quote:Ook op het ijs gelden de coronamaatregelen. Geniet daarom van dit prachtige winterweer op sloten en vijvers in je eigen omgeving, vermijd drukke plekken en houd 1,5 meter afstand.
Het was enigszins cynisch...quote:Op vrijdag 12 februari 2021 19:31 schreef Wirelessmouse het volgende:
[..]
Ik hoop het, item moet nog komen.
Dit.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 19:32 schreef Nia het volgende:
Ik vind het zo in triest dat een NK schaatsen op natuurijs niet door MAG gaan. Als ik die jongens was, stond ik met z'n allen op het ijs zodra het licht is. Iemand van de verzorging zet een parcours uit en trekt een finishlijn, en dan maar met elkaar knokken voor de winst. Dan maar geen officiële titel.
Ik was een kort geding gestart, beroep doen op het gelijkheidsbeginsel. Dat gaat niet slagen maar je staat wel twee drie keer op de voorpagina van de T. dat zou voldoende moeten zijn in campagne tijdquote:Op vrijdag 12 februari 2021 19:32 schreef Nia het volgende:
Ik vind het zo in triest dat een NK schaatsen op natuurijs niet door MAG gaan. Als ik die jongens was, stond ik met z'n allen op het ijs zodra het licht is. Iemand van de verzorging zet een parcours uit en trekt een finishlijn, en dan maar met elkaar knokken voor de winst. Dan maar geen officiële titel.
Helaas........te druk en dus "gevaarlijk".... geniet verstandig.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 19:28 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Ik las net dat ze binnenkort te koop zijn voor 50-75 euro...quote:Op vrijdag 12 februari 2021 19:39 schreef Claudia_x het volgende:
Misschien kunnen ze schaatsers voorrang geven bij de vaccinaties.
Sta al buiten. Vanmorgen bij -10quote:Op vrijdag 12 februari 2021 19:27 schreef popje het volgende:
[..]
Ga je weer buiten staan met je sportschoolitems straks als het mag?
Waarom zou je een schaatser kopen?quote:Op vrijdag 12 februari 2021 19:40 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Ik las net dat ze binnenkort te koop zijn voor 50-75 euro...
Van welke fabrikant? Ik betaal liever dat voor een Pfizer of Moderna vaccin dan dat ik gratis het AZ vaccin krijg.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 19:40 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Gelukkig. Ik heb niks met die ijspret.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 19:41 schreef mthecatlover het volgende:
Pret is rap afgelopen, na het weekend flinke dooi.
vaccinaties ?quote:Op vrijdag 12 februari 2021 19:40 schreef trein2000 het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 12 februari 2021 19:45 schreef Jaeger85 het volgende:
[..]
Van welke fabrikant? Ik betaal liever dat voor een Pfizer of Moderna vaccin dan dat ik gratis het AZ vaccin krijg.
ik ookquote:Op vrijdag 12 februari 2021 19:45 schreef Jaeger85 het volgende:
[..]
Van welke fabrikant? Ik betaal liever dat voor een Pfizer of Moderna vaccin dan dat ik gratis het AZ vaccin krijg.
Ik heb liever AZ of zelfs Sputnik dan die andere twee.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 19:45 schreef Jaeger85 het volgende:
[..]
Sjezus, hoe komen die dan aan vaccins?quote:
Meer betalen schat ik zo in. Vast afgekeken bij AZ.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 19:51 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Sjezus, hoe komen die dan aan vaccins?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |