En nee ik heb hersens en ben geen fan van de Snollebollekes (al bleek die man wel een stuk slimmer dan gedacht bij de Slimste Mens)quote:
Dat is wel heel laag.. hoop dat het niet waar isquote:Op vrijdag 12 februari 2021 19:05 schreef Noek het volgende:
[..]
Nou ja, ik hoorde net dat ze ergens het ijs kapot gingen maken om het tegen te gaan.
Wat een kutland!
Lol, dat meen je niet. Wat is het volgende vraag je onderhand af?quote:Op vrijdag 12 februari 2021 19:05 schreef Noek het volgende:
[..]
Nou ja, ik hoorde net dat ze ergens het ijs kapot gingen maken om het tegen te gaan.
Wat een kutland!
Heb ik vanochtend ook gedaan hier bij de vaart. Hier en daar langs de kant met een schep een paar flinke tikken op het ijsquote:Op vrijdag 12 februari 2021 19:05 schreef Noek het volgende:
[..]
Wat een kutland!
En elke dag denk je dat je al het ergste hebt gehad. Althans dat hoop je dan.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 19:03 schreef ipa84 het volgende:
https://www.ad.nl/binnenl(...)grijpelijk~a4e79abd/
Heb je eindelijk een manier gevonden om iets te verdienen is het weer niet goed.
Helaas echt waar;quote:Op vrijdag 12 februari 2021 19:07 schreef GemMagic het volgende:
[..]
Dat is wel heel laag.. hoop dat het niet waar is
Ze moeten gewoon werken voor hun geld in de zorg!quote:Op vrijdag 12 februari 2021 19:02 schreef Noek het volgende:
[..]
Om 21:01u buiten gaan klappen voor de zorg.
Dat zal ze gvd leren.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 19:08 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Heb ik vanochtend ook gedaan hier bij de vaart. Hier en daar langs de kant met een schep een paar flinke tikken op het ijs
Ik zit dat artikel even te lezen en het mag niet doorgaan omdat het niet onder de categorie talkshows valt.quote:
Is een volksbuurtje hier, iedereen kent elkaar, denk dat er al wel wat buren polshoogte zijn wezen nemen. Het is ook nog geen 10 uur 's avonds hè. Laat ze maar even stoom afblazen, ik doe met ze meequote:Op vrijdag 12 februari 2021 19:04 schreef GemMagic het volgende:
[..]
Niet om een feest te suggereren, maar moet er dan niet even iemand kijken of het wel lekker gaat met deze persoon?
Mooi! Aan halve maatregelen heb je immers niks, good job!quote:Op vrijdag 12 februari 2021 19:10 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Zelfs als het weer dicht vriest is het nu zo ongelijk dat schaatsen amper mogelijk is
Zodra er natuurijs ligt moet schaatsend Nederland ook massaal juist naar dat ene meer. Vroeger schaatste ik op het diep aan het eind van onze straat met heel veel andere kinderen. Dat ligt er nu verlaten bij.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 19:09 schreef popje het volgende:
[..]
Helaas echt waar;
IJsclub Katwijk vernielt eigen baan om corona
IJsclub Nooitgedacht uit Katwijk heeft met een trekker het ijs op de eigen baan vernield omdat het de afgelopen dagen te druk was. De ijsbaan was gesloten vanwege de coronamaatregelen, maar mensen maakten er toch gebruik van. Dat leidde tot een grote toeloop, "tot aan de avondklok aan toe", stelt de club.
De gemeente heeft de ijsclub verzocht tot actie over te gaan. Omdat het niet mogelijk was om het terrein ontoegankelijk te maken, heeft de club ervoor gekozen het ijs onklaar te maken.
Zeg het niet te hard voor je het weet heb je de corona Gestapo op de stoep staan.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 19:21 schreef Claudia_x het volgende:
Bij ons is er gezellige schaatsdrukte waar niks aan wordt gedaan.
Ga je weer buiten staan met je sportschoolitems straks als het mag?quote:Op vrijdag 12 februari 2021 19:26 schreef Noek het volgende:
Buiten zijn, bewegen, zonlicht, lachen, allemaal goed voor de volksgezondheid.
Misschien moeten ze gezondheid breder gaan trekken. Is het wel een goede tijd voor.
Hier zijn gewoon winkels open en de boa kijkt er omheen.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 19:21 schreef Claudia_x het volgende:
Bij ons is er gezellige schaatsdrukte waar niks aan wordt gedaan.
Ik neem aan dat men bedoelt dat er wakken in het ijs zaten of dat werk? Zoals de hofvijver?quote:Op vrijdag 12 februari 2021 19:27 schreef Wirelessmouse het volgende:
Kijk net de rtl4 nieuws aankondiging... gaat het over schaatsen... "de gemeente moest ingrijpen om gevaarlijke situaties te voorkomen".
Gevaarlijke situaties...mensen die gaan schaatsen... soms denk je echt dat je in een bar slechte droom zit.
Ja dat zag er wel uit alsof mensen hulp nodig hadden... maar alle andere situaties waarbij mensen aan het schaatsen waren, waren extreem onveilig! Mensen bij elkaar, zoals Mr Covidgewicht Bruls zegt, dat soort situaties vragen om handhaving, zoals de stranden en de bossen afgelopen voorjaar!quote:Op vrijdag 12 februari 2021 19:28 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Ik neem aan dat men bedoelt dat er wakken in het ijs zaten of dat werk? Zoals de hofvijver?
Hier ook, nu wat bouwlampen aan in 2 tuinen die op het ijs schijnen, muziekje aan en volop ijspret. Mannetje of 30, niemand die er wakker van ligt.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 19:22 schreef Luke83 het volgende:
Hier ook lekker op alle vijvers schaatspret, gezellig druk en geen boa gespot
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |