SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dagcijfers :
• RIVM deelt alleen weekcijfers op dinsdag, al updaten ze wel hun database elke dag om 15:15
• Op twitter zijn er een aantal mensen gelukkig die grafieken en kaartjes maken van de dagcijfers, ziekenhuiscijfers, mobiliteit, verpleeghuizen etc. hier zijn er een aantal
• Thom-Ivar voor dagcijfers en kaartjes elke dag op provincie en gemeente
• Yorick Bleijenberg voor ziekenhuiscijfers, verpleeghuiscijfers, mobiliteitsplaatjes, nivel peildata, verdeling naar leeftijd etc.
• Edwin Veldhuizen voor snelle dagcijfers naar gemeente
• Marino van Zelst voor de snelste landelijke cijfers elke dag en wetenschappelijke duiding
• 𝓢tephan Okhuijsen de man achter Datagraver, met databases voor coronacijfers
• Corona-patiėnten op de Nederlandse IC's lcps
• Stichting NICE: Huidige ziekenhuisopnames(en IC-opnames)
• Uitleg verschillende manieren van tellen van LCPS, RIVM, NICE
• Datagraver, zelf grafieken maken
Gedragsregels in dit topic:
• Dit is een serieus subforum, ONZ is een deur verder
• Bij nieuws: graag een bron
• Geen opruiende berichten
• Speel de bal, niet de persoon. Geen termen als muilkorven/deugers/wappies etc.
• WO2 referenties zijn niet grappig
• Volg de aanwijzingen van de moderatie op
• Ga niet teveel off-topic of op sc modus
• Geen "grappige" gifjes meer
Gelieve Trouw, NRC en Volkskrant niet geheel te citeren. Een link en de header (dat dik gedrukte deel) mag wel. Of zeg het in je eigen woorden, met een link erbij.VBL SC influencer
Left, right, behind
Polonaise door de woonkamer en via de achterdeur naar de buren.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 18:46 schreef Drekkoning het volgende:
[..]
Online vertier nu ook VERBODEN.
Binnen zitten, laptop uit en je mond houden svp.
De avondklok wordt dan zeker wisselgeld voor de middelbare scholen... Ja alles kan versoepelen, maar de avondklok moet blijven hahahaquote:Op vrijdag 12 februari 2021 18:45 schreef alpeko het volgende:
Eerst was de avondklok het eerste dat zou sneuvelen. Het werden de basisscholen. En nu zegt Rutte dat de middelbare scholen de hoogste prioriteit hebben. Ook weer prima uit te leggen maar ondertussen heb je wel twee keer je eigen belofte gebroken. Ben benieuwd hoe lang we nog opgescheept zitten met die maatregel. Rutte staat onderhand qua betrouwbaarheid lager in mijn achting dan een tweedehands autoverkoper.
ALLES IST VERBOTEN!!quote:Op vrijdag 12 februari 2021 18:46 schreef Drekkoning het volgende:
[..]
We gaan eerst dit weekend even burgertjes pesten door plassen waar geschaatst kan worden af te sluitenquote:Op vrijdag 12 februari 2021 18:46 schreef Drekkoning het volgende:
[..]
Ik ga morgen naar de Bosbaan om 0900, dan sluiten ze die hopelijk nog niet af...quote:Op vrijdag 12 februari 2021 18:51 schreef Haags het volgende:
[..]
We gaan eerst dit weekend even burgertjes pesten door plassen waar geschaatst kan worden af te sluiten
Hoelang pikt het volk alles nog? Zouden we niet allemaal om 21:00 uur voor onze deuren moeten staan, zoals al eerder iemand hier in het forum schreef?quote:
Iets ludieks zou ik best toejuichen. Maar ik ben helaas niet creatiefquote:Op vrijdag 12 februari 2021 18:54 schreef Nia het volgende:
[..]
Hoelang pikt het volk alles nog? Zouden we niet allemaal om 21:00 uur voor onze deuren moeten staan, zoals al eerder iemand hier in het forum schreef?
Om 21:01u buiten gaan klappen voor de zorg.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 18:54 schreef Nia het volgende:
[..]
Hoelang pikt het volk alles nog? Zouden we niet allemaal om 21:00 uur voor onze deuren moeten staan, zoals al eerder iemand hier in het forum schreef?
Die kan over 50 jaar zeggen dat 'ie in het verzet zat.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 19:02 schreef Snowpea het volgende:
Hier in de straat is het ook iemand allemaal wat teveel geworden. Keihard muziek draaien met open raam al vanaf 5 uur vanmiddag. Variėrend van Andre Hazes tot Gigi D'Agostino en alles wat daar tussen zit. Nog niemand heeft geklaagd of de politie gebeldDenk dat alle buren het wel snappen en zich eigenlijk net zo voelen.
Oh, hoor net Zombie van de CranberriesWel toepasselijk om dat keihard de buurt in te gooien, mag van mij nog wel wat harder
Niet om een feest te suggereren, maar moet er dan niet even iemand kijken of het wel lekker gaat met deze persoon?quote:Op vrijdag 12 februari 2021 19:02 schreef Snowpea het volgende:
Hier in de straat is het ook iemand allemaal wat teveel geworden. Keihard muziek draaien met open raam al vanaf 5 uur vanmiddag. Variėrend van Andre Hazes tot Gigi D'Agostino en alles wat daar tussen zit. Nog niemand heeft geklaagd of de politie gebeldDenk dat alle buren het wel snappen en zich eigenlijk net zo voelen.
Oh, hoor net Zombie van de CranberriesWel toepasselijk om dat keihard de buurt in te gooien, mag van mij nog wel wat harder
Nou ja, ik hoorde net dat ze ergens het ijs kapot gingen maken om het tegen te gaan.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 19:03 schreef ipa84 het volgende:
https://www.ad.nl/binnenl(...)grijpelijk~a4e79abd/
Heb je eindelijk een manier gevonden om iets te verdienen is het weer niet goed.
Ik heb gisteravond snoeihard Killing in the Name gedraaid. Werd niet gewaardeerd door de buurtquote:Op vrijdag 12 februari 2021 19:02 schreef Snowpea het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |