abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_197971042
We hebben een heel jaar gehad om uit te vinden en onderzoeken wat er buiten wel zou moeten kunnen, die kans hebben we grandioos laten liggen, fieldlabs uitgesteld, initiatieven tot onderzoek de kop in gedrukt, dus alles is buiten nog steeds even "gevaarlijk" als het 11 maanden geleden was.

We zitten in de zwaarste lockdown van heel Europa met alleen maar versoepelingen waar je van kan zeggen, daar heeft geen mens echt wat aan (gelukkig wel de basisschool kinderen)

We zijn zelfs tegenwoordig zover doorgeslagen dat we het schaats- en buitenplezier buiten aan het verbieden, dan wel onmogelijk maken. Daarnaast sluiten we mensen voor z'n 6 weken in hun eigen huis op.

We verzetten steeds de doelpalen van maatregelen en blijven er maar schepjes bovenop gooien, maar weigeren te kijken of er nog wat meer dingen kunnen.

Ik hoop dat we echt op een gegeven moment wat realistischer gaan zijn. Want eigenlijk kan het op deze manier niet veel langer duren.
wegmetdetestwet.nl / wegmetdetestmaatschappij.nl voor een gratis subdomain DM me.
pi_197971062
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 februari 2021 19:53 schreef trein2000 het volgende:

[..]

Meer betalen schat ik zo in. Vast afgekeken bij AZ.
Lekker moreel.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_197971063
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 februari 2021 19:53 schreef _serial_ het volgende:
We hebben een heel jaar gehad om uit te vinden en onderzoeken wat er buiten wel zou moeten kunnen, die kans hebben we grandioos laten liggen, fieldlabs uitgesteld, initiatieven tot onderzoek de kop in gedrukt, dus alles is buiten nog steeds even "gevaarlijk" als het 11 maanden geleden was.

We zitten in de zwaarste lockdown van heel Europa met alleen maar versoepelingen waar je van kan zeggen, daar heeft geen mens echt wat aan (gelukkig wel de basisschool kinderen)

We zijn zelfs tegenwoordig zover doorgeslagen dat we het schaats- en buitenplezier buiten aan het verbieden, dan wel onmogelijk maken. Daarnaast sluiten we mensen voor z'n 6 weken in hun eigen huis op.

We verzetten steeds de doelpalen van maatregelen en blijven er maar schepjes bovenop gooien, maar weigeren te kijken of er nog wat meer dingen kunnen.

Ik hoop dat we echt op een gegeven moment wat realistischer gaan zijn. Want eigenlijk kan het op deze manier niet veel langer duren.
Goed gezegd.
zie email 27 oktober
pi_197971093
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 februari 2021 19:51 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

Sjezus, hoe komen die dan aan vaccins?
gewoon inkopen via via ( misschien via Israël ? )
Pfizer heeft binnen een paar maanden al overcapaciteit.....
woensdag 28 oktober 2020 15:54 schreef Kyran het volgende:[/b]
Even screenshot gemaakt van dit moment. Predator en sorry zeggen
pi_197971133
quote:
15s.gif Op vrijdag 12 februari 2021 19:54 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

Lekker moreel.
dan is de UK ook niet moreel, had de EU gewoon betere afspraken moeten maken
van wat ik begreep is het een puinhoop bij de inkoop van de vaccins.
pi_197971160
quote:

Precies, en maar volhouden dat die smoelkappen en avondklok werken!!!!
pi_197971197
quote:

t/m juni dan is het klaar......
pi_197971221
quote:
16s.gif Op vrijdag 12 februari 2021 19:55 schreef Predator40 het volgende:

[..]

Meer vrijheid geven aan mensen die zijn gevaccineerd werkt dit soort asociaal gedrag wel in de hand. Mocht er echt overcapaciteit zijn, dan is er niet zo'n probleem en dan zou het particuliere circuit misschien wel eens ervoor kunnen zorgen dat groepsimmuniteit nog eerder wordt bereikt?
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_197971283
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 februari 2021 19:58 schreef mthecatlover het volgende:

[..]

Precies, en maar volhouden dat die smoelkappen en avondklok werken!!!!
die mondkappen werken binnen goed, die avondklok zou reisbewegingen en bij elkaar op bezoek gaan moeten tegen gaan. dat werkt niet zo goed, gezien het hoge aantal bekeuringen (+30.000).
pi_197971363
quote:

Hmm beetje overdreven? Wat dacht je van Griekenland bijvoorbeeld?

Ondanks dat in het begin Griekenland niet eens zo hard werd getroffen door corona, waren de maatregelen meteen streng. Sinds november zitten we in een hele harde lockdown. Alles ging dicht en we leven al ruim drie maanden met een avondklok van 21.00 tot 5.00 uur. We mogen niet reizen en kunnen alleen de deur uit na een sms-bevestiging van de overheid.

Dat werkt zo: je stuurt een nummer naar de overheid, bijvoorbeeld ‘2’ (dat staat voor boodschappen doen). De bevestiging moet je kunnen laten zien zodra je wordt gecontroleerd. Op het overtreden van één maatregel staat een hoge boete van 300 euro, vergeet je zowel je mondkapje als het sturen van een sms, schromen ze niet je 600 euro te laten betalen.

bron: https://www.telegraaf.nl/(...)je-op-300-euro-boete
"Ik rotzooi maar wat aan" (Karel Appel)
pi_197971446
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 februari 2021 20:00 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

Meer vrijheid geven aan mensen die zijn gevaccineerd werkt dit soort asociaal gedrag wel in de hand. Mocht er echt overcapaciteit zijn, dan is er niet zo'n probleem en dan zou het particuliere circuit misschien wel eens ervoor kunnen zorgen dat groepsimmuniteit nog eerder wordt bereikt?
Ik zou het wel willen kopen hoor.....
Dan weet ik tenminste waar we aan toe zijn, en Pfizer is wel wat effectiever dan AZ, ook tegen de mutaties.

nu hebben we een vaccinatie schema wat elke week veranderd en waar het elke keer langer gaat duren voor ons.
nu al tot minimaal juni voordat we de 2de prik hebben.
  vrijdag 12 februari 2021 @ 20:11:09 #87
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_197971481
quote:
15s.gif Op vrijdag 12 februari 2021 19:54 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

Lekker moreel.
Money talks.
pi_197971539
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 februari 2021 19:41 schreef mthecatlover het volgende:
Pret is rap afgelopen, na het weekend flinke dooi.
Ik had al helemaal geen grote vorst/sneeuw week verwacht deze winter, dus ik ben best wel blij dat het nog zo lang duurde. Hopelijk komt er nog een vorstperiode in maart, maar verwacht het niet _O-
pi_197971575
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 februari 2021 19:31 schreef trein2000 het volgende:

[..]

Er is een belangenclub op TV geweest.
Ah, daar hebben we het dus weer. Management via 'whats hot' en waar komt de wind vandaan?

Geen plan, strategie of gedachte maar paniekvoetbal van dronken clowns.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_197971597
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 februari 2021 20:14 schreef Red_85 het volgende:

[..]

Ah, daar hebben we het dus weer. Management via 'whats hot' en waar komt de wind vandaan?

Geen plan, strategie of gedachte maar paniekvoetbal van dronken clowns.
Exactamundo
zie email 27 oktober
pi_197971598
quote:
16s.gif Op vrijdag 12 februari 2021 19:55 schreef Predator40 het volgende:

[..]

Hoezo via Israel? Die zijn nog lang niet klaar met vaccineren dus waarom zou Israel vaccins gaan verkopen aan Nederland?
pi_197971615
quote:
10s.gif Op vrijdag 12 februari 2021 20:13 schreef AlwaysHappy het volgende:

[..]

Ik had al helemaal geen grote vorst/sneeuw week verwacht deze winter, dus ik ben best wel blij dat het nog zo lang duurde. Hopelijk komt er nog een vorstperiode in maart, maar verwacht het niet _O-
flikker toch op met je vorst en winter....ik wil weer gewoon 16 graden met een zonnetje
pi_197971629
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 februari 2021 20:16 schreef Predator40 het volgende:

[..]

flikker toch op met je vorst en winter....ik wil weer gewoon 16 graden met een zonnetje
Ik vind jou ook heel lief, maar dat zonnetje kan ook prima i.c.m. vorst :D
pi_197971637
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 februari 2021 20:15 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Hoezo via Israel? Die zijn nog lang niet klaar met vaccineren dus waarom zou Israel vaccins gaan verkopen aan Nederland?
er staat niet voor niks misschien....er zullen vast kanalen voor zijn.
  vrijdag 12 februari 2021 @ 20:17:14 #95
473519 Drekkoning
Is het al juno?
pi_197971639
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 februari 2021 19:32 schreef Nia het volgende:
Ik vind het zo in triest dat een NK schaatsen op natuurijs niet door MAG gaan. Als ik die jongens was, stond ik met z'n allen op het ijs zodra het licht is. Iemand van de verzorging zet een parcours uit en trekt een finishlijn, en dan maar met elkaar knokken voor de winst. Dan maar geen officiële titel.
Dan komt Bruls een bommetje maken vlak voor de finish.
Lege bekers in het gras
Modder op mijn schoenen
Verlang naar het moment
Dat we even niks meer moeten
pi_197971649
quote:
10s.gif Op vrijdag 12 februari 2021 20:16 schreef AlwaysHappy het volgende:

[..]

Ik vind jou ook heel lief, maar dat zonnetje kan ook prima i.c.m. vorst :D
16 graden.....niet fucking -5
pi_197971661
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 februari 2021 19:51 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

Sjezus, hoe komen die dan aan vaccins?
Die kopen ze bij medische distributie bedrijven? In de VS gebeurt dit al, bedrijven kopen vaccins voor medewerkers, in sommige gevallen betalen ze werknemers zelfs om de vaccinatie te accepteren.
pi_197971663
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 februari 2021 20:15 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Eerder een of ander dubieus land in Afrika inderdaad.
zie email 27 oktober
pi_197971793
quote:

De wil ontbreekt bij het omt-kabinet en ook een plan. Wat doen de buurlanden en wie schreeuwt er het hardste.
Het is crisis dus iedereen moet in de crisisstand. Zonder perspectief of uitweg en heb je een plan? Dan is het 'niet veilig' verklaren de directe spasmereactie.

Alles qua oplossingen of uitweg wordt maar weggewoven en inderdaad: 10 maanden de tijd gehad om (tijdelijk) met dit te gaan leren leven, maar geen moer er aan gedaan. In tegendeel.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_197971795
Ben benieuwd of het gaat lukken.

twitter
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')