doe ik ook niet... vind ik viesquote:Op vrijdag 12 februari 2021 13:30 schreef Gerrie_55 het volgende:
Staat die Nick moeilijk te doen pluk die kip gewoon met je handen
De TT.quote:
Hij voelt gevaar vanuit dat groepjequote:Op vrijdag 12 februari 2021 13:29 schreef greysbones het volgende:
wonderbaarlijk dat Michel in eens erbij gaat zitten...
Hij doet het juist wel netjes.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 13:30 schreef greysbones het volgende:
[..]
doe ik ook niet... vind ik vies
En om Jerrel te treiteren die daar ook zit te puzzelen.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 13:30 schreef JimLaFleur het volgende:
[..]
Hij voelt gevaar vanuit dat groepje
Hahaha dus ook klooien met 2vorkenquote:Op vrijdag 12 februari 2021 13:30 schreef greysbones het volgende:
[..]
doe ik ook niet... vind ik vies
Dat werkt prima.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 13:32 schreef Gerrie_55 het volgende:
[..]
Hahaha dus ook klooien met 2vorken
jepquote:Op vrijdag 12 februari 2021 13:32 schreef Gerrie_55 het volgende:
[..]
Hahaha dus ook klooien met 2vorken
quote:Op vrijdag 12 februari 2021 13:33 schreef Whuzz het volgende:
Top dak. Echt. Super mooi dak. Mooste da'k ooit gezien heb. Mooi logo. Mooie lichtmast ook. Top entertainment!
...
zit jij er ook over te denken zon dak te nemen?quote:Op vrijdag 12 februari 2021 13:33 schreef Whuzz het volgende:
Top dak. Echt. Super mooi dak. Mooste da'k ooit gezien heb. Mooi logo. Mooie lichtmast ook. Top entertainment!
...
Uh, hangt van de tijdsspanne af. Agelopen uur? nee. Afgelopen dag? ja.quote:
Woest enthousiast word ik ervanquote:Op vrijdag 12 februari 2021 13:33 schreef Whuzz het volgende:
...
Basketbal pleintje op de achtergrond. Helemaal gezelligquote:
je was te laat... maar als je even wacht.. komt er zo vast nog wel 1quote:Op vrijdag 12 februari 2021 13:34 schreef Cargamelk het volgende:
Zie geen sl .. of moet die nog komen?
Ik wil zo'n dak. Ben eerst aan het sparen voor mijn pre-fab huis en homecrosstrainerquote:Op vrijdag 12 februari 2021 13:34 schreef greysbones het volgende:
[..]
zit jij er ook over te denken zon dak te nemen?
ík wel namelijk en nu pas zie ik het echt goed...
Het is een waardeloos dak!
Laat ons zeggen afgelopen 12uquote:Op vrijdag 12 februari 2021 13:34 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Uh, hangt van de tijdsspanne af. Agelopen uur? nee. Afgelopen dag? ja.
Ow, da's pittig... dan zitten we ongeveer op grens van rellen/zuigen/aandachtshoeren/slapenquote:Op vrijdag 12 februari 2021 13:35 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Laat ons zeggen afgelopen 12u
Ik van Naat geleerd dat je dat gewoon overslaat en zegt dat je avonddienst hebt. En dan vanavond zeg je dat je er niets van snapt, want je had toch ochtenddienstquote:Op vrijdag 12 februari 2021 13:36 schreef Ireth het volgende:
Er moet nu toch echt weer wat gaan gebeuren anders voel ik me nog lichtelijk gedwongen wat in het huishouden te gaan doen
Heb nog wel afwas voor je staanquote:Op vrijdag 12 februari 2021 13:36 schreef Ireth het volgende:
Er moet nu toch echt weer wat gaan gebeuren anders voel ik me nog lichtelijk gedwongen wat in het huishouden te gaan doen
Heb ik ook geen zin in... het is vrijdagmiddagquote:Op vrijdag 12 februari 2021 13:36 schreef Ireth het volgende:
Nul sneeuw op dat dak?quote:
Speciaal voor jou... weer een SLquote:Op vrijdag 12 februari 2021 13:38 schreef Cargamelk het volgende:
[..]
Heb nog wel afwas voor je staan
Plantjes.quote:
Ja. Heksen drijven.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 13:39 schreef Ireth het volgende:
2x streamlock! Zal Jerrel dood in de hottub drijven?
Nieuwe achter de knoppen..quote:
Is de eerste keer dat ik hem zie.. thx.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 13:39 schreef greysbones het volgende:
[..]
Speciaal voor jou... weer een SL
Ik dacht hetzelfdequote:Op vrijdag 12 februari 2021 13:39 schreef Ireth het volgende:
2x streamlock! Zal Jerrel dood in de hottub drijven?
ff doorspreken hoe boos Michel wordtquote:Op vrijdag 12 februari 2021 13:42 schreef JimLaFleur het volgende:
Nu krijgen ze het script voor deze week...
Het is kokendheet althans net dat ik het zag.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 13:30 schreef Gerrie_55 het volgende:
Staat die Nick moeilijk te doen pluk die kip gewoon met je handen
quote:Op vrijdag 12 februari 2021 13:43 schreef Whuzz het volgende:
Zouden ze te horen krijgen wie er de "sterkste vrouwelijke leider" is?
Jerrel boos. Dat ie niet eens op de lijst stond.
Niet op stream 1.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 13:43 schreef chufi het volgende:
Wat is er aan de hand ? Was er ergens enige aanleiding tot de SL?
Ahhh dat is het hahahaquote:Op vrijdag 12 februari 2021 13:43 schreef zodeju het volgende:
[..]
Het is kokendheet althans net dat ik het zag.
Ja.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 13:44 schreef greysbones het volgende:
neem aan dat stream 2 hetzelfde beeld heeft nu?
zo praat je toch niet over de toekomstig hakkenrun zuidas 2021 kampioenequote:Op vrijdag 12 februari 2021 13:43 schreef Whuzz het volgende:
Zouden ze te horen krijgen wie er de "sterkste vrouwelijke leider" is?
Jerrel boos. Dat ie niet eens op de lijst stond.
Oké, zij winnen! Ze dwingen me gewoon door er 2x een streamlock in te gooien!quote:Op vrijdag 12 februari 2021 13:36 schreef Ireth het volgende:
Geef niet op Ireth... we hebben je nodig in de Cosquote:Op vrijdag 12 februari 2021 13:46 schreef Ireth het volgende:
[..]
Oké, zij winnen! Ze dwingen me gewoon door er 2x een streamlock in te gooien!
Geef niet op!quote:Op vrijdag 12 februari 2021 13:46 schreef Ireth het volgende:
[..]
Jullie kunnen het ook zonder mij! Ik geloof in jullie!! /dramaqueenquote:Op vrijdag 12 februari 2021 13:47 schreef greysbones het volgende:
[..]
Geef niet op Ireth... we hebben je nodig in de Cos
vergeet de kontschaamharen niet uit de pot te halen!quote:Op vrijdag 12 februari 2021 13:46 schreef Ireth het volgende:
[..]
een wat???quote:Op vrijdag 12 februari 2021 13:47 schreef TheLuckyman het volgende:
Op instagram wordt gesproken over een snowdeo-opdracht nu, live op de streams
*overslaande stem*quote:Op vrijdag 12 februari 2021 13:48 schreef Ireth het volgende:
[..]
Jullie kunnen het ook zonder mij! Ik geloof in jullie!! /dramaqueen
Rodeo op een sneeuwpop?quote:Op vrijdag 12 februari 2021 13:49 schreef greysbones het volgende:
wat moeten we ons nu weer voorstellen met een snow deo challenge
Met deodorant de sneeuw te lijf gaan?quote:Op vrijdag 12 februari 2021 13:49 schreef greysbones het volgende:
wat moeten we ons nu weer voorstellen met een snow deo challenge
of wie kan er zo veel mogelijk deo op doen in de sneeuw?quote:
Met een aansteker er bij werkt dat verrassend effectiefquote:Op vrijdag 12 februari 2021 13:50 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Met deodorant de sneeuw te lijf gaan?
dat meende gij toch niequote:Op vrijdag 12 februari 2021 13:50 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Met een aansteker er bij werkt dat verrassend effectief
Raar gedoequote:Op vrijdag 12 februari 2021 13:50 schreef greysbones het volgende:
[..]
of wie kan er zo veel mogelijk deo op doen in de sneeuw?
Mike: "Jawel! Ooit op wintersport heb ik zo een hele piste sneeuwvrij gemaakt!"quote:
Michel heeft Jerrel er uit gegooid. Over het hek was niet voldoende, hij heeft hem over het complete huis gegooid. Als je heeeeel goed kijkt zie je nog net een stipje in de achtergrond.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 13:52 schreef Joyce-43 het volgende:
ben terug van de hond uitlaten en zie een dak uh ?? wat is er gebeurd
ik ga even zoeken ................................................................ ja wel heel ver in de verte hoorquote:Op vrijdag 12 februari 2021 13:53 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Michel heeft Jerrel er uit gegooid. Over het hek was niet voldoende, hij heeft hem over het complete huis gegooid. Als je heeeeel goed kijkt zie je nog net een stipje in de achtergrond.
En toen keek ik haar aan en stak mijn 60ste peuk opquote:Op vrijdag 12 februari 2021 13:52 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Mike: "Jawel! Ooit op wintersport heb ik zo een hele piste sneeuwvrij gemaakt!"
Nadat ik de hele skihut een soa had gegevenquote:Op vrijdag 12 februari 2021 13:54 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
En toen keek ik haar aan en stak mijn 60ste peuk op
quote:Op vrijdag 12 februari 2021 13:53 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Michel heeft Jerrel er uit gegooid. Over het hek was niet voldoende, hij heeft hem over het complete huis gegooid. Als je heeeeel goed kijkt zie je nog net een stipje in de achtergrond.
Da's zeker weer op stream 3quote:Op vrijdag 12 februari 2021 13:56 schreef Benny het volgende:
Ah, dit is de sneeuwdeo opdracht
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 12 februari 2021 13:55 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Nadat ik de hele skihut een soa had gegeven
quote:Op vrijdag 12 februari 2021 13:58 schreef Benny het volgende:
[..]
Ah, gevonden!
https://www.videoland.com/bitmovin/bb-livestream-3/Big%20Brother/replay
Ja godver, ik kliktequote:Op vrijdag 12 februari 2021 13:58 schreef Benny het volgende:
[..]
Ah, gevonden!
quote:
seit wanneer gevt het stream 3 ? ik heb videoland alles gratisquote:Op vrijdag 12 februari 2021 13:58 schreef Benny het volgende:
[..]
Ah, gevonden!
Eerst de unieke beelden voor tv. Dan zijn wij aan de beurtquote:Op vrijdag 12 februari 2021 14:00 schreef Li0nHeart het volgende:
Hadden we met dansen ook .. .zou live zijn.. eerst half uur streamlock
Wist je dat niet? Er is zelfs een stream 4quote:Op vrijdag 12 februari 2021 14:00 schreef mario390 het volgende:
[..]
seit wanneer gevt het stream 3 ? ik heb videoland alles gratis
Stream 3 is premium abbo. Ook met beelden uit douche en WC.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 14:00 schreef mario390 het volgende:
[..]
seit wanneer gevt het stream 3 ? ik heb videoland alles gratis
Werken of weer een cursus.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 14:03 schreef Harry het volgende:
DGK_Tegengas dreigde hier gisteren te vertrekken.
Bij topic video's en Gifs enz. zijn er geen sinds twee dagen geen filmpjes meer te bewonderen.
Ook niet van de rel Michel - Jerrel (historisch materiaal).
Waar is DGK_Tegengas?
nee zijn space is vollquote:Op vrijdag 12 februari 2021 14:03 schreef Harry het volgende:
Bij topic video's en Gifs enz. zijn er sinds twee dagen geen filmpjes meer te bewonderen.
Waar is DGK_Tegengas?
Eerst hier aanmelden voor premium abonnement!quote:
Verjaagd door een hele foute opmerking van een user, die ook nog onbestraft is gebleven zag ik. Nu ben ik niet van de straffen, maar deze kon echt niet.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 14:03 schreef Harry het volgende:
Bij topic video's en Gifs enz. zijn er geen sinds twee dagen geen filmpjes meer te bewonderen.
Waar is DGK_Tegengas?
We zijn vogels aan het tellenquote:Op vrijdag 12 februari 2021 14:04 schreef brasta het volgende:
Wat is er gaande in het huis? Zie enkel een dak op de stream...
ik heb 2 streams premium,gratis,zonder betalingquote:Op vrijdag 12 februari 2021 14:05 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Eerst hier aanmelden voor premium abonnement!
Wietplantage onder het dak. Dat hele BB is een cover-up voor een grootschalig drugsnetwerk.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 14:06 schreef brasta het volgende:
Waarom ligt er geen sneeuw op het big brother dak?
Zou het dan toch vooraf opgenomen zijn?
Nee, we wachten totdat er iemand het dak op kruipt. Kunnen we die ook eindelijk afstrepen van de wereldberoemde Big Brother Bingokaartquote:Op vrijdag 12 februari 2021 14:01 schreef Clasientje het volgende:
Wat een lange lock. Zullen hun instructies krijgen?
Nu je het zegt. Er ligt geen sneeuwquote:Op vrijdag 12 februari 2021 14:06 schreef brasta het volgende:
Waarom ligt er geen sneeuw op het big brother dak?
Zou het dan toch vooraf opgenomen zijn?
coolquote:Op vrijdag 12 februari 2021 14:06 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Wietplantage onder het dak. Dat hele BB is een cover-up voor een grootschalig drugsnetwerk.
Dat heeft Jerrel allemaal weggeschept. Hij zei toch: "Ik heb ook veel gedaan!"quote:Op vrijdag 12 februari 2021 14:07 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Nu je het zegt. Er ligt geen sneeuw
We hebben toch beeld?quote:Op vrijdag 12 februari 2021 14:07 schreef brasta het volgende:
Ze beloven 24/7 beelden. Vergeet dat maar.
Fake big brotha
Ok momentquote:Op vrijdag 12 februari 2021 14:08 schreef brasta het volgende:
Dit is belachelijk. Ik wil beeld. NU!!!
Siert hemquote:Op vrijdag 12 februari 2021 14:08 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Dat heeft Jerrel allemaal weggeschept. Hij zei toch: "Ik heb ook veel gedaan!"
Your guess is at good as oursquote:Op vrijdag 12 februari 2021 14:10 schreef Yolk het volgende:
Huismeester wordt toch weer een vrouw? Of is dat niet per se een consequentie van die sterkevrouwenvraag van eerder?
Die SL duurde minimaal een half uurquote:Op vrijdag 12 februari 2021 14:11 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Hoe lang duurde die SL voor de dansmarathon?
Was ook best lang.
Zal dus wel een lange opdracht zijn.
Op Insta staat wel kijk live mee!
Niet per se maar daar zal het wel op uitlopenquote:Op vrijdag 12 februari 2021 14:10 schreef Yolk het volgende:
Huismeester wordt toch weer een vrouw? Of is dat niet per se een consequentie van die sterkevrouwenvraag van eerder?
is zoooooquote:Op vrijdag 12 februari 2021 14:06 schreef mario390 het volgende:
[..]
ik heb 2 streams premium,gratis,zonder betaling
laat ons hopen dat jill niet gekozen is, want als ze iets niet heeft zijn het leiderskwaliteiten.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 14:11 schreef JimLaFleur het volgende:
[..]
Kun je trouwens ook twee keer achter elkaar huismeester worden?
quote:
Aus Tirol.quote:
Stadion is wel vlak bijquote:Op vrijdag 12 februari 2021 14:16 schreef mario390 het volgende:
de beeld van stream 2 SL,ik dacht de logo
in en Arenastadion
Ik zie z'n handen niet, dan lijkt dit bijna wat anders!quote:
Waar lijkt hij ook alweer op? Zo'n enge tekenfilm serie met van die muisjes dacht ik. Shit hoe heette die nou!quote:
Of is Mike niet degene in de lederhosen?quote:Op vrijdag 12 februari 2021 14:22 schreef Shola het volgende:
Die Mike is echt zo'n gore oompa-loompa, maar dan zonder de zonnebank.
quote:Op vrijdag 12 februari 2021 14:23 schreef mario390 het volgende:
de frodo ik zei het,doodeng
[ afbeelding ]
Ze hadden het erover dat de batterij van de zender zo al leeg is als ze naar buiten moeten. Denk dat ze iets aan het opbouwen zijn in de tuin?quote:
Denk het ook, Rodeo-stier in de tuin?quote:Op vrijdag 12 februari 2021 14:23 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Ze hadden het erover dat de batterij van de zender zo al leeg is als ze naar buiten moeten. Denk dat ze iets aan het opbouwen zijn in de tuin?
Denk het ook. Ze moeten gewoon wachten terwijl er iets opgebouw worden. Ik gok in het huis (wij Dak-SL en zij in de gameroom) én buiten (wij naar het wachten kijken).quote:Op vrijdag 12 februari 2021 14:23 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Ze hadden het erover dat de batterij van de zender zo al leeg is als ze naar buiten moeten. Denk dat ze iets aan het opbouwen zijn in de tuin?
Ho ho. SNOWdeo!quote:
om ter langst op de snowboard blijven staan da wordt lollenquote:
heb hem helemaal neit gezienquote:
Dat is wel leuk Bebby.quote:
Goed gespot!quote:Op vrijdag 12 februari 2021 14:27 schreef camaron het volgende:
Waarom staat de naam van Jill niet op de bord?
nou snowboardenquote:Op vrijdag 12 februari 2021 14:25 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Denk het ook, Rodeo-stier in de tuin?
Omdat ze al HM isquote:Op vrijdag 12 februari 2021 14:27 schreef camaron het volgende:
Omdat zij al huismeester is misschien?quote:Op vrijdag 12 februari 2021 14:27 schreef camaron het volgende:
gaat denk om de nieuwe huismeester. dus zij kan niet nog een keerquote:Op vrijdag 12 februari 2021 14:27 schreef camaron het volgende:
Huismeester. Ze zal scheidsrechter ofzo zijn?quote:Op vrijdag 12 februari 2021 14:27 schreef camaron het volgende:
thomas heeft altijd problemen met evenwichtsoefeningen.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 14:27 schreef Li0nHeart het volgende:
Thomas kan wel snowboarden, maar Michel ook
Ja, goede!quote:Op vrijdag 12 februari 2021 14:27 schreef camaron het volgende:
Inderdaad!quote:Op vrijdag 12 februari 2021 14:27 schreef camaron het volgende:
En Michel, Liese, Naomi en Nickquote:Op vrijdag 12 februari 2021 14:28 schreef Whuzz het volgende:
Huismeester spel dus....
Go JULIIEEEEEE!
quote:Op vrijdag 12 februari 2021 14:29 schreef suzi1 het volgende:
maar ajb vertel mij, was er meer dan heel lang een SL?
Strijd om huismeester en Jill is dat al?quote:Op vrijdag 12 februari 2021 14:27 schreef camaron het volgende:
Neuhj. Ze moeten gewoon voorbereiden.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 14:29 schreef suzi1 het volgende:
maar ajb vertel mij, was er meer dan heel lang een SL?
quote:Op vrijdag 12 februari 2021 14:30 schreef JimLaFleur het volgende:
Liese zei dat ze vaak snowboard, dus go Liese!![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |