doe ik ook niet... vind ik viesquote:Op vrijdag 12 februari 2021 13:30 schreef Gerrie_55 het volgende:
Staat die Nick moeilijk te doen pluk die kip gewoon met je handen
De TT.quote:
Hij voelt gevaar vanuit dat groepjequote:Op vrijdag 12 februari 2021 13:29 schreef greysbones het volgende:
wonderbaarlijk dat Michel in eens erbij gaat zitten...
Hij doet het juist wel netjes.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 13:30 schreef greysbones het volgende:
[..]
doe ik ook niet... vind ik vies
En om Jerrel te treiteren die daar ook zit te puzzelen.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 13:30 schreef JimLaFleur het volgende:
[..]
Hij voelt gevaar vanuit dat groepje
Hahaha dus ook klooien met 2vorkenquote:Op vrijdag 12 februari 2021 13:30 schreef greysbones het volgende:
[..]
doe ik ook niet... vind ik vies
Dat werkt prima.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 13:32 schreef Gerrie_55 het volgende:
[..]
Hahaha dus ook klooien met 2vorken
jepquote:Op vrijdag 12 februari 2021 13:32 schreef Gerrie_55 het volgende:
[..]
Hahaha dus ook klooien met 2vorken
quote:Op vrijdag 12 februari 2021 13:33 schreef Whuzz het volgende:
Top dak. Echt. Super mooi dak. Mooste da'k ooit gezien heb. Mooi logo. Mooie lichtmast ook. Top entertainment!
...
zit jij er ook over te denken zon dak te nemen?quote:Op vrijdag 12 februari 2021 13:33 schreef Whuzz het volgende:
Top dak. Echt. Super mooi dak. Mooste da'k ooit gezien heb. Mooi logo. Mooie lichtmast ook. Top entertainment!
...
Uh, hangt van de tijdsspanne af. Agelopen uur? nee. Afgelopen dag? ja.quote:
Woest enthousiast word ik ervanquote:Op vrijdag 12 februari 2021 13:33 schreef Whuzz het volgende:
...
Basketbal pleintje op de achtergrond. Helemaal gezelligquote:
je was te laat... maar als je even wacht.. komt er zo vast nog wel 1quote:Op vrijdag 12 februari 2021 13:34 schreef Cargamelk het volgende:
Zie geen sl .. of moet die nog komen?
Ik wil zo'n dak. Ben eerst aan het sparen voor mijn pre-fab huis en homecrosstrainerquote:Op vrijdag 12 februari 2021 13:34 schreef greysbones het volgende:
[..]
zit jij er ook over te denken zon dak te nemen?
ík wel namelijk en nu pas zie ik het echt goed...
Het is een waardeloos dak!
Laat ons zeggen afgelopen 12uquote:Op vrijdag 12 februari 2021 13:34 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Uh, hangt van de tijdsspanne af. Agelopen uur? nee. Afgelopen dag? ja.
Ow, da's pittig... dan zitten we ongeveer op grens van rellen/zuigen/aandachtshoeren/slapenquote:Op vrijdag 12 februari 2021 13:35 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Laat ons zeggen afgelopen 12u
Ik van Naat geleerd dat je dat gewoon overslaat en zegt dat je avonddienst hebt. En dan vanavond zeg je dat je er niets van snapt, want je had toch ochtenddienstquote:Op vrijdag 12 februari 2021 13:36 schreef Ireth het volgende:
Er moet nu toch echt weer wat gaan gebeuren anders voel ik me nog lichtelijk gedwongen wat in het huishouden te gaan doen
Heb nog wel afwas voor je staanquote:Op vrijdag 12 februari 2021 13:36 schreef Ireth het volgende:
Er moet nu toch echt weer wat gaan gebeuren anders voel ik me nog lichtelijk gedwongen wat in het huishouden te gaan doen
Heb ik ook geen zin in... het is vrijdagmiddagquote:Op vrijdag 12 februari 2021 13:36 schreef Ireth het volgende:
Nul sneeuw op dat dak?quote:
Speciaal voor jou... weer een SLquote:Op vrijdag 12 februari 2021 13:38 schreef Cargamelk het volgende:
[..]
Heb nog wel afwas voor je staan
Plantjes.quote:
Ja. Heksen drijven.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 13:39 schreef Ireth het volgende:
2x streamlock! Zal Jerrel dood in de hottub drijven?
Nieuwe achter de knoppen..quote:
Is de eerste keer dat ik hem zie.. thx.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 13:39 schreef greysbones het volgende:
[..]
Speciaal voor jou... weer een SL
Ik dacht hetzelfdequote:Op vrijdag 12 februari 2021 13:39 schreef Ireth het volgende:
2x streamlock! Zal Jerrel dood in de hottub drijven?
ff doorspreken hoe boos Michel wordtquote:Op vrijdag 12 februari 2021 13:42 schreef JimLaFleur het volgende:
Nu krijgen ze het script voor deze week...
Het is kokendheet althans net dat ik het zag.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 13:30 schreef Gerrie_55 het volgende:
Staat die Nick moeilijk te doen pluk die kip gewoon met je handen
quote:Op vrijdag 12 februari 2021 13:43 schreef Whuzz het volgende:
Zouden ze te horen krijgen wie er de "sterkste vrouwelijke leider" is?
Jerrel boos. Dat ie niet eens op de lijst stond.
Niet op stream 1.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 13:43 schreef chufi het volgende:
Wat is er aan de hand ? Was er ergens enige aanleiding tot de SL?
Ahhh dat is het hahahaquote:Op vrijdag 12 februari 2021 13:43 schreef zodeju het volgende:
[..]
Het is kokendheet althans net dat ik het zag.
Ja.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 13:44 schreef greysbones het volgende:
neem aan dat stream 2 hetzelfde beeld heeft nu?
zo praat je toch niet over de toekomstig hakkenrun zuidas 2021 kampioenequote:Op vrijdag 12 februari 2021 13:43 schreef Whuzz het volgende:
Zouden ze te horen krijgen wie er de "sterkste vrouwelijke leider" is?
Jerrel boos. Dat ie niet eens op de lijst stond.
Oké, zij winnen! Ze dwingen me gewoon door er 2x een streamlock in te gooien!quote:Op vrijdag 12 februari 2021 13:36 schreef Ireth het volgende:
Geef niet op Ireth... we hebben je nodig in de Cosquote:Op vrijdag 12 februari 2021 13:46 schreef Ireth het volgende:
[..]
Oké, zij winnen! Ze dwingen me gewoon door er 2x een streamlock in te gooien!
Geef niet op!quote:Op vrijdag 12 februari 2021 13:46 schreef Ireth het volgende:
[..]
Jullie kunnen het ook zonder mij! Ik geloof in jullie!! /dramaqueenquote:Op vrijdag 12 februari 2021 13:47 schreef greysbones het volgende:
[..]
Geef niet op Ireth... we hebben je nodig in de Cos
vergeet de kontschaamharen niet uit de pot te halen!quote:Op vrijdag 12 februari 2021 13:46 schreef Ireth het volgende:
[..]
een wat???quote:Op vrijdag 12 februari 2021 13:47 schreef TheLuckyman het volgende:
Op instagram wordt gesproken over een snowdeo-opdracht nu, live op de streams
*overslaande stem*quote:Op vrijdag 12 februari 2021 13:48 schreef Ireth het volgende:
[..]
Jullie kunnen het ook zonder mij! Ik geloof in jullie!! /dramaqueen
Rodeo op een sneeuwpop?quote:Op vrijdag 12 februari 2021 13:49 schreef greysbones het volgende:
wat moeten we ons nu weer voorstellen met een snow deo challenge
Met deodorant de sneeuw te lijf gaan?quote:Op vrijdag 12 februari 2021 13:49 schreef greysbones het volgende:
wat moeten we ons nu weer voorstellen met een snow deo challenge
of wie kan er zo veel mogelijk deo op doen in de sneeuw?quote:
Met een aansteker er bij werkt dat verrassend effectiefquote:Op vrijdag 12 februari 2021 13:50 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Met deodorant de sneeuw te lijf gaan?
dat meende gij toch niequote:Op vrijdag 12 februari 2021 13:50 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Met een aansteker er bij werkt dat verrassend effectief
Raar gedoequote:Op vrijdag 12 februari 2021 13:50 schreef greysbones het volgende:
[..]
of wie kan er zo veel mogelijk deo op doen in de sneeuw?
Mike: "Jawel! Ooit op wintersport heb ik zo een hele piste sneeuwvrij gemaakt!"quote:
Michel heeft Jerrel er uit gegooid. Over het hek was niet voldoende, hij heeft hem over het complete huis gegooid. Als je heeeeel goed kijkt zie je nog net een stipje in de achtergrond.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 13:52 schreef Joyce-43 het volgende:
ben terug van de hond uitlaten en zie een dak uh ?? wat is er gebeurd
ik ga even zoeken ................................................................ ja wel heel ver in de verte hoorquote:Op vrijdag 12 februari 2021 13:53 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Michel heeft Jerrel er uit gegooid. Over het hek was niet voldoende, hij heeft hem over het complete huis gegooid. Als je heeeeel goed kijkt zie je nog net een stipje in de achtergrond.
En toen keek ik haar aan en stak mijn 60ste peuk opquote:Op vrijdag 12 februari 2021 13:52 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Mike: "Jawel! Ooit op wintersport heb ik zo een hele piste sneeuwvrij gemaakt!"
Nadat ik de hele skihut een soa had gegevenquote:Op vrijdag 12 februari 2021 13:54 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
En toen keek ik haar aan en stak mijn 60ste peuk op
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |