Staat in de streamverslagenquote:Op vrijdag 12 februari 2021 08:05 schreef Shola het volgende:
Heeft iemand nog een TLDR over gisterenavond/vannacht?
Patje er uit, paar traantjes, maar iedereen heeft er wel vrede mee.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 08:05 schreef Shola het volgende:
Heeft iemand nog een TLDR over gisterenavond/vannacht?
Water is nat, 11 tegen 11 enzo dus.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 08:07 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Patje er uit, paar traantjes, maar iedereen heeft er wel vrede mee.
Muziek en drank mochten langer doorgaan dan normaal.
Jerrelshow met vrij weinig toeschouwers, want het grootste deel negeert hem.
Men zou niet meer roddelen, maar guess what
De indruk bleef in stand gehouden dat iemand Jerrel's makeup had verstopt. Dat Jerrel het zelf in zijn eigen jas terugvond en een poging deed om te doen alsof iemand het buiten had verstopt werd niet getoond.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 08:08 schreef Li0nHeart het volgende:
Ben trouwens geneigd om een topic te starten over alle halve waarheden, onwaarheden en leugens die BB in de uitzending laat zien. Bv gister:
- Sinds Thomas weet dat Patrick op hem heeft gestemd, heeft hij een andere sportcoach. Complete onzin natuurlijk, alleen in de eerste week heeft Patrick samen met hem oefeningen gedaan. En nu al zeker 2-3 weken volgt Thomas een prive programma met Michel 2 keer per week
Ik denk dat het vaker gaan om dingen die uit de context worden gehaald of die door het inkorten niet goed uit de verf komen dan om bewust leugels verzinnenquote:Op vrijdag 12 februari 2021 08:08 schreef Li0nHeart het volgende:
Ben trouwens geneigd om een topic te starten over alle halve waarheden, onwaarheden en leugens die BB in de uitzending laat zien. Bv gister:
- Sinds Thomas weet dat Patrick op hem heeft gestemd, heeft hij een andere sportcoach. Complete onzin natuurlijk, alleen in de eerste week heeft Patrick samen met hem oefeningen gedaan. En nu al zeker 2-3 weken volgt Thomas een prive programma met Michel 2 keer per week
Ja dat was echt niet leuk..Waarom doen ze dat?quote:Op vrijdag 12 februari 2021 08:09 schreef Whuzz het volgende:
[..]
De indruk bleef in stand gehouden dat iemand Jerrel's makeup had verstopt. Dat Jerrel het zelf in zijn eigen jas terugvond en een poging deed om te doen alsof iemand het buiten had verstopt werd niet getoond.
Is hier nog een video van? En hoezo had hij het dan niet eerder gevonden? Kan het neit zijn dat iemand dat stiekem in zijn jaszak heeft gestopt?quote:Op vrijdag 12 februari 2021 08:09 schreef Whuzz het volgende:
[..]
De indruk bleef in stand gehouden dat iemand Jerrel's makeup had verstopt. Dat Jerrel het zelf in zijn eigen jas terugvond en een poging deed om te doen alsof iemand het buiten had verstopt werd niet getoond.
Hij was het pas 's middags kwijt en is daarna nog wel buiten geweest om te zoeken, maar steeds zonder jas. Voor de rest van de middag / avond binnen om te zoeken en zich op te vreten. Het was volgens mij gisterochtend pas weer het eerste moment dat hij z'n jas aan deed.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 08:10 schreef jameshond7 het volgende:
[..]
Is hier nog een video van? En hoezo had hij het dan niet eerder gevonden? Kan het neit zijn dat iemand dat stiekem in zijn jaszak heeft gestopt?
Misschien heeft hij zichzelf of een ander opgemaakt buiten die dag en was hij vergeten het uit zijn jaszak te halen..quote:Op vrijdag 12 februari 2021 08:12 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Hij was het pas 's middags kwijt en is daarna nog wel buiten geweest om te zoeken, maar steeds zonder jas. Voor de rest van de middag / avond binnen om te zoeken en zich op te vreten. Het was volgens mij gisterochtend pas weer het eerste moment dat hij z'n jas aan deed.
Het zijn volgens mij niet echt opmaakspullen, maar het is verf. Hij gebruikt het om de flessen mee te schilderen.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 08:13 schreef magnaal het volgende:
[..]
Misschien heeft hij zichzelf of een ander opgemaakt buiten die dag en was hij vergeten het uit zijn jaszak te halen..
Dit lijkt me wel de meest logische conclusie. Ik hoop dat BB die beelden ergens kan vinden.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 08:13 schreef magnaal het volgende:
[..]
Misschien heeft hij zichzelf of een ander opgemaakt buiten die dag en was hij vergeten het uit zijn jaszak te halen..
Ik denk dat DGK daar wel een video van heeft. Heb hem ergens gezien iig.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 08:10 schreef jameshond7 het volgende:
[..]
Is hier nog een video van? En hoezo had hij het dan niet eerder gevonden? Kan het neit zijn dat iemand dat stiekem in zijn jaszak heeft gestopt?
Dat, en stel dat iemand het wel verstopt had, dan houd je dat niet voor je, maar deel je dat met een maatje, want anders heb je er geen lol van. En er heeft echt niemand lopen gniffelen.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 08:16 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Ik denk dat DGK daar wel een video van heeft. Heb hem ergens gezien iig.
Iemand anders in zijn jas gestopt; Dat kán zijn, maar ik geloof het niet. Als je zag hoe hij reageerde toen hij het vond... Keek snel om zich heen, zei *niets* en wilde naar buiten lopen. Toen was er een "Jerrel Zendercheck!" waar hij van schrok en vervolgens deed hij net alsof hij hem toen vond en zei dat hij hem in zijn jaszak had.
Dat hij schrok en mogelijk dacht dat hij het zelf gedaan heeft, wilt natuurlijk niet zeggen dat het ook zo is. Maar ik denk wel dat als een ander het heeft gedaan, BB dat wel in beeld zou brengenquote:Op vrijdag 12 februari 2021 08:16 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Iemand anders in zijn jas gestopt; Dat kán zijn, maar ik geloof het niet. Als je zag hoe hij reageerde toen hij het vond... Keek snel om zich heen, zei *niets* en wilde naar buiten lopen. Toen was er een "Jerrel Zendercheck!" waar hij van schrok en vervolgens deed hij net alsof hij hem toen vond en zei dat hij hem in zijn jaszak had.
Misschien was het ook niet een lolletje, maar was iemand klaar met al date make-up van hem. Waarom zou je dat per se moeten delen?quote:Op vrijdag 12 februari 2021 08:17 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Dat, en stel dat iemand het wel verstopt had, dan houd je dat niet voor je, maar deel je dat met een maatje, want anders heb je er geen lol van. En er heeft echt niemand lopen gniffelen.
Z'm microfoon was op dat moment ook erg aan het kraken omdat ie onder z'n jas zat. Krijgen ze ook altijd een zendercheck. En dan zijn ze altijd heel verbaasd.. 'ik zeg toch niks'.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 08:16 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Het lijkt mij ook niet iets voor de andere bewoners, niemand zit volgens mij te wachten op dat hysterische gedoe van die jongen..Iedereen schrikt er een beetje van terug..Daarom laten ze ook niet blijken dat ze staan achter Michael.. Het kan natuurlijk consequenties hebben...Daarom is dat hele theater van Jerrel ook zo vervelend...quote:Op vrijdag 12 februari 2021 08:16 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Behalve Juliequote:Op vrijdag 12 februari 2021 08:19 schreef magnaal het volgende:
Daarom laten ze ook niet blijken dat ze staan achter Michael
En Nick, al blijft hij wat meer op de vlakte dan Julie.quote:
Huh? Dat heb ik gemist? Ik had juist de indruk dat Mike wel een beetjequote:Op vrijdag 12 februari 2021 08:23 schreef Li0nHeart het volgende:
Zullen we het nog eens hebben over Mike trouwens, die in het gezicht van Naomi oh zo leuk tegen haar loopt te doen, en haar achter haar rug 'schijt irritant' noemt. Echt, wat een lul
Nick is een diep water..quote:Op vrijdag 12 februari 2021 08:23 schreef Whuzz het volgende:
[..]
En Nick, al blijft hij wat meer op de vlakte dan Julie.
Ja, dat dacht ik ook, maar het is vannacht gehoord door de CoSsers:quote:Op vrijdag 12 februari 2021 08:24 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Huh? Dat heb ik gemist? Ik had juist de indruk dat Mike wel een beetje![]()
voor Noom had...
Heb het half slapend gelezen.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 08:26 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Ja, dat dacht ik ook, maar het is vannacht gehoord door de CoSsers:
BB / [COS #443] 13 steden, 11 ongelukkige mensen in huis
Wat een vagert zeg. Hij liep nog met Naomi te dansen gister.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 08:26 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Ja, dat dacht ik ook, maar het is vannacht gehoord door de CoSsers:
BB / [COS #443] 13 steden, 11 ongelukkige mensen in huis
Inderdaad ... @DGK_Tegengas ... stream 1 of 2 rond 2:10 vannacht. We zijn benieuwd wat Mike exact over Naomi zei.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 08:28 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Heb het half slapend gelezen.
Vraag me alleen af in welke context hij dat zei.
Kan ook juist als humor zijn gezegd en dus het tegendeel inhouden, want zn gedrag laat wel affectie voor Noom zienquote:Op vrijdag 12 februari 2021 08:28 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Heb het half slapend gelezen.
Vraag me alleen af in welke context hij dat zei.
She is way out of his leaguequote:Op vrijdag 12 februari 2021 08:30 schreef chufi het volgende:
[..]
Kan ook juist als humor zijn gezegd en dus het tegendeel inhouden, want zn gedrag laat wel affectie voor Noom zien
Ik las dat vanmorgen en ben woestquote:Op vrijdag 12 februari 2021 08:23 schreef Li0nHeart het volgende:
Zullen we het nog eens hebben over Mike trouwens, die in het gezicht van Naomi oh zo leuk tegen haar loopt te doen, en haar achter haar rug 'schijt irritant' noemt. Echt, wat een lul
Eerstvolgende mogelijkheid is over twee weken.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 08:32 schreef engine het volgende:
[..]
Ik las dat vanmorgen en ben woest
Zo snel mogelijk naar huus.
Thomas?quote:Op vrijdag 12 februari 2021 08:32 schreef mario390 het volgende:
waar vangt daar de kont an??![]()
![]()
[ afbeelding ]
Als die clown huismeester wordtquote:Op vrijdag 12 februari 2021 08:34 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Eerstvolgende mogelijkheid is over twee weken.
Neh, vast niet. Maar voor komende week heet Jerrel VIP-Tickets voor de Jexit-partyquote:
quote:
quote:Op vrijdag 12 februari 2021 08:39 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Neh, vast niet. Maar voor komende week heet Jerrel VIP-Tickets voor de Jexit-party
Owwww wat is daar vannacht gebeurd?quote:
ze zei gister eerder op de avond al, toen ze kleding bekeek voor de live, dat ze dat als slaapshirt zou gebruikenquote:
quote:Op vrijdag 12 februari 2021 08:44 schreef Benny het volgende:
Jerrel: "Dat is links, Jill"
Jill: "Oh ja"
Jaaaaaaquote:Op vrijdag 12 februari 2021 08:45 schreef Whuzz het volgende:
Ok, Zoey moet dus iedereen high-fiven voor ze naar de plee mag. Ik zou mezelf de hele dag verstoppen. Geen high-five voor jou, je zeikt maar in je broek
Precies:quote:
Nicequote:Op vrijdag 12 februari 2021 08:44 schreef suzi1 het volgende:
[..]
ze zei gister eerder op de avond al, toen ze kleding bekeek voor de live, dat ze dat als slaapshirt zou gebruiken
Ik heb het idee dat Matt ook een beetje te veel begint te worden voor Jill. Heb ik dat goed?quote:Op vrijdag 12 februari 2021 08:50 schreef Li0nHeart het volgende:
Matt gelijk tegen Jill : 'Zal ik batterijen brengen?'
Jill : 'Nee'
Matt : 'ok'
quote:Op vrijdag 12 februari 2021 08:50 schreef Li0nHeart het volgende:
Dat idee krijg ik ook, ook toen ik een stukje CoS terug las van vannachtquote:Op vrijdag 12 februari 2021 08:50 schreef Benny het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat Matt ook een beetje te veel begint te worden voor Jill. Heb ik dat goed?
volgens mij niet ... wellicht tijdens de uitzending?quote:Op vrijdag 12 februari 2021 08:52 schreef Juan_Roman het volgende:
Hebben ze gisteren trouwens hun lachtherapie gedaan? Ik heb dit precies gemist?
Volgens mij viel er niet veel te lachenquote:Op vrijdag 12 februari 2021 08:52 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
volgens mij niet ... wellicht tijdens de uitzending?
Goede regels. Zouden basisregels moeten zijnquote:Op vrijdag 12 februari 2021 08:53 schreef Whuzz het volgende:
Mijn huismeester regels:
1) Wederom polonaise, want niet iedereen heeft het al door. Iedereen doet mee.
2) Slaapkamers zijn verboden terrein tussen <polonaise> en 22:00 uur
3) Douchen alleen tussen <polonaise> en 20 minuten later en 22:00 - 22:20 (Yup, ga maar lekker met zijn 2-en per hokje!)
Geeft nix. Zoey ook. Kan de beste overkomenquote:Op vrijdag 12 februari 2021 08:52 schreef woveleed het volgende:
Dju ik heb de polonaise vandaag gemist
Juist. Abuse that peer pressure!quote:Op vrijdag 12 februari 2021 08:54 schreef Pearlbitch het volgende:
Zoey heeft niet meegedaan ====> Hele groep een week op noodrantsoen..
ZO moet dat, BB!
Ja! Dat zou een mooie zijn inddquote:Op vrijdag 12 februari 2021 08:54 schreef Pearlbitch het volgende:
Zoey heeft niet meegedaan ====> Hele groep een week op noodrantsoen..
ZO moet dat, BB!
Moa... je MOET iedereen een high-five geven voor je de wc in mag. Moet jij eens kijken hoe hard ik kan rennen als jij moet pissenquote:Op vrijdag 12 februari 2021 08:57 schreef Blackprinces het volgende:
Anders stellen die huisregels ook geen reet voor.
Straf high 5 geven?
I'll take it. Rot maar op met je polonaise.
Ja, zou ik ook doen.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 08:58 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Moa... je MOET iedereen een high-five geven voor je de wc in mag. Moet jij eens kijken hoe hard ik kan rennen als jij moet pissen
Viel me gisteren ook op toen kapte ze hem ook een paar keer afquote:Op vrijdag 12 februari 2021 08:50 schreef Benny het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat Matt ook een beetje te veel begint te worden voor Jill. Heb ik dat goed?
quote:Op vrijdag 12 februari 2021 08:50 schreef Li0nHeart het volgende:
Hij heeft in ieder geval weer heupenquote:Op vrijdag 12 februari 2021 08:32 schreef mario390 het volgende:
waar vangt daar de kont an??![]()
![]()
[ afbeelding ]
dat werd al extrem yepquote:Op vrijdag 12 februari 2021 08:50 schreef Benny het volgende:
[..]
ze heeft hem zelf aangehaald met haar geclaim vanaf het beginquote:Op vrijdag 12 februari 2021 09:01 schreef suzi1 het volgende:
ze lieten gister tijdens de live zo'n beetje per nieuwe bewoner hoe ze de week te zien waren. en van matt lieten ze iig heel veel fragmenten zien dat hij achter jill aanhuppelde. geen enkel ander beeld.
daarvoor was jill er eigenlijk al klaar mee, maar daarna volgens mij nog eens extra klaar
Dat heeft Jill toch niet gezien?quote:Op vrijdag 12 februari 2021 09:01 schreef suzi1 het volgende:
ze lieten gister tijdens de live zo'n beetje per nieuwe bewoner hoe ze de week te zien waren. en van matt lieten ze iig heel veel fragmenten zien dat hij achter jill aanhuppelde. geen enkel ander beeld.
daarvoor was jill er eigenlijk al klaar mee, maar daarna volgens mij nog eens extra klaar
jawel, ze lieten van mike jerrel en matt zien aan de bewoners. een terugblikquote:Op vrijdag 12 februari 2021 09:03 schreef jameshond7 het volgende:
[..]
Dat heeft Jill toch niet gezien?
iddquote:Op vrijdag 12 februari 2021 09:03 schreef jameshond7 het volgende:
[..]
Hebben die dat gezien? Normaal gesproken zien ze niks van de live uitzendingquote:Op vrijdag 12 februari 2021 09:03 schreef suzi1 het volgende:
[..]
jawel, ze lieten van mike jerrel en matt zien aan de bewoners. een terugblik
voor zover ik weet wel, na de vraag hoe ze het de eerste week hadden ervaren.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 09:04 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Hebben die dat gezien? Normaal gesproken zien ze niks van de live uitzending
quote:Op vrijdag 12 februari 2021 09:04 schreef jameshond7 het volgende:
Jerrel een broek waarop staat "don't overreact"
dat dacht ik ook meteen, jill heeft dat niet gezien dusquote:Op vrijdag 12 februari 2021 09:03 schreef jameshond7 het volgende:
[..]
ik zal later mss nog even terugkijkenquote:Op vrijdag 12 februari 2021 09:07 schreef rinardo het volgende:
[..]
dat dacht ik ook meteen, jill heeft dat niet gezien dus
Had toen de livestream op de achtergrond opstaan maar heb daar niets van gemerkt. ALS ze het niet gedaan hebben ben ik wel benieuwd of BB er iets van gaat zeggen.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 08:52 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
volgens mij niet ... wellicht tijdens de uitzending?
Wat een domper zal het zijn als blijkt dat een van de vrouwen die rol is belegd.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 09:12 schreef puzziepie het volgende:
Jerrel is not ready to go yet![]()
Jerrel heeft zijn zinnen gezet op het huismeesterschap
Hele lelijke...quote:Op vrijdag 12 februari 2021 09:10 schreef Hunter het volgende:
[ afbeelding ]
Hij heeft ook van die Dave Roelvink tandjes (facings)
Gezien de poll van gisteren, denk ik dat er een vrouw huismeester wordt.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 09:12 schreef puzziepie het volgende:
Jerrel heeft iig leuke plannetjes met een hoop kutregels voor de restquote:Op vrijdag 12 februari 2021 09:12 schreef Benny het volgende:
[..]
Wat een domper zal het zijn als blijkt dat een van de vrouwen die rol is belegd.
Al zal hij ook wel blij is als Zoey die rol gaat vervullen
Er moesten 2 populaire vrouwen worden opgegeven, zou Zoey er bij zitten dan?quote:Op vrijdag 12 februari 2021 09:12 schreef Benny het volgende:
[..]
Wat een domper zal het zijn als blijkt dat een van de vrouwen die rol is belegd.
die werd wel gedaan vor ready toquote:Op vrijdag 12 februari 2021 09:12 schreef puzziepie het volgende:
Maar Zoey wordt nooit tot sterkste vrouw gekozen. Zal wel tussen Liese en Nomi (of mogelijk July) gaan.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 09:12 schreef Benny het volgende:
[..]
Denk het ook ja.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 09:13 schreef Hunter het volgende:
[..]
Gezien de poll van gisteren, denk ik dat er een vrouw huismeester wordt.
quote:Op vrijdag 12 februari 2021 09:13 schreef Hunter het volgende:
[..]
Die poll had ook wel iets langer mogen duren. Wanneer wordt de nieuwe huismeester bekent?quote:Helaas is de stemronde afgelopen, kijk elke werkdag om 21:30 op GoPlay.be, RTL 5 of Videoland of om 22:30 op Play4. En volg de 24/7 livestream via Videoland, GoPlay.be en Telenet.
Ook al niet eerlijk.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 09:13 schreef Hunter het volgende:
[..]
Niet populaire, maar sterkste, toch?quote:Op vrijdag 12 februari 2021 09:14 schreef magnaal het volgende:
[..]
Er moesten 2 populaire vrouwen worden opgegeven, zou Zoey er bij zitten dan?
wat is een schrale neus?quote:Op vrijdag 12 februari 2021 09:14 schreef Benny het volgende:
Matt komt even informeren of hij heeft liggen snurken vannacht.
"Ik heb een superschrale neus"
Corona?
Jer vindt dat hij er recht op heeft. Althans zo kwam het van de week wel overquote:Op vrijdag 12 februari 2021 09:13 schreef Hunter het volgende:
[..]
Ach dat is hetzelfde voor het publiek, denk ikquote:Op vrijdag 12 februari 2021 09:14 schreef Benny het volgende:
[..]
Niet populaire, maar sterkste, toch?
Heeft hij toch ookquote:Op vrijdag 12 februari 2021 09:15 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Jer vindt dat hij er recht op heeft. Althans zo kwam het van de week wel over
Het zal mij niet verbazen als BB Jerrel huismeester gaat maken omdat ze anders weten dat hij er zo uit vliegt....quote:Op vrijdag 12 februari 2021 09:12 schreef puzziepie het volgende:
Gisteren lieten ze cupcakes ook niet zien bij de poll, dus iedereen ging maar voor zijn favorietquote:Op vrijdag 12 februari 2021 09:16 schreef magnaal het volgende:
[..]
Ach dat is hetzelfde voor het publiek, denk ik
Lijkt me stug. Jerrel had dan heel anders gereageerd, nu was hij zelf overtuigd dat hij het vergeten was. Vaak als je iets terug vindt denk je oh ja is ook zo.....en niet als je duidelijk weet dat je het daar nooit gestopt hebt.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 08:10 schreef jameshond7 het volgende:
[..]
Dat zou wel heel erg krom zijn , BB had ook al bepaald dat er niet op de nieuwen gestemd mocht worden.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 09:17 schreef Shola het volgende:
[..]
Het zal mij niet verbazen als BB Jerrel huismeester gaat maken omdat ze anders weten dat hij er zo uit vliegt....
Ach, geen huismeester en door stemming er uitvliegen of huismeester en over het hek er uit vliegen. Zelfde uitkomst, ander padquote:Op vrijdag 12 februari 2021 09:17 schreef Shola het volgende:
[..]
Het zal mij niet verbazen als BB Jerrel huismeester gaat maken omdat ze anders weten dat hij er zo uit vliegt....
Zou inderdaad het meest logische zijn.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 09:18 schreef Angelique61 het volgende:
Ik denk dat Nick HM wordt omdat hij de cupcake wedstrijd gewonnen heeft.
Ach, het is niet alsof BB alles op een rijtje heeft dit jaar hé...quote:Op vrijdag 12 februari 2021 09:19 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Dat zou wel heel erg krom zijn , BB had ook al bepaald dat er niet op de nieuwen gestemd mocht worden.
Ik had hem, zodra hij in mijn oor had gefloten, paar meters laten vliegen.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 09:19 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Ach, geen huismeester en door stemming er uitvliegen of huismeester en over het hek er uit vliegen. Zelfde uitkomst, ander pad
Zal wel Liese worden .. die is toch al een halve prinsquote:Op vrijdag 12 februari 2021 09:19 schreef Benny het volgende:
Er kan trouwens neit meer gestemd worden op de sterkste vrouw. Zal dan vandaag ook wel bekend worden gemaakt
Nee, is de afgelopen keren ook een persoonlijk cadeau geweest.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 09:19 schreef zodeju het volgende:
[..]
Zou inderdaad het meest logische zijn.
quote:Op vrijdag 12 februari 2021 09:10 schreef Li0nHeart het volgende:
Jerrel : 'Ik mis Patje wel echt .. echt een leegte zonder hem'
Ik geloof ook niet dat de productie dat nu aandurftquote:Op vrijdag 12 februari 2021 09:19 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Dat zou wel heel erg krom zijn , BB had ook al bepaald dat er niet op de nieuwen gestemd mocht worden.
Dat zou 2 weken immuniteit inhouden. Dat kunnen ze echt niet verkopen.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 09:24 schreef engine het volgende:
[..]
Ik geloof ook niet dat de productie dat nu aandurft
Klopt. Maar daar zit ik niet zo mee. Bedoel dat ze bang zijn dat nog eens het halve huis op stapt.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 09:26 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Dat zou 2 weken immuniteit inhouden. Dat kunnen ze echt niet verkopen.
Straks gaan er 10 weg en zitten we nog 60 dagen naar Jerrel te kijken die het hele huis aan het verven isquote:Op vrijdag 12 februari 2021 09:27 schreef engine het volgende:
[..]
Klopt. Maar daar zit ik niet zo mee. Bedoel dat ze bang zijn dat nog eens het halve huis op stapt.
Ik probeerde het vanochtend om 7:02 en toen stond ie al dicht.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 09:19 schreef Benny het volgende:
Er kan trouwens neit meer gestemd worden op de sterkste vrouw. Zal dan vandaag ook wel bekend worden gemaakt
Neequote:Op vrijdag 12 februari 2021 09:24 schreef engine het volgende:
[..]
Ik geloof ook niet dat de productie dat nu aandurft
Zoey trekt haar handen van huismeesterschap af. Dan moet ze zich helemaal houden aan de 3regels die ze verzint....en ze houdt niet van moeten.....quote:Op vrijdag 12 februari 2021 09:12 schreef Benny het volgende:
[..]
Ik stem ook nooitquote:Op vrijdag 12 februari 2021 09:31 schreef Cargamelk het volgende:
Stem toch nooit .. zal me boeie wie huismeester wordt.
Dit zou briljant zijnquote:Op vrijdag 12 februari 2021 09:32 schreef Cargamelk het volgende:
K4 krijgt op haar kloten dat ze weer zijn gaan slapen.
Dat snap ikquote:Op vrijdag 12 februari 2021 09:34 schreef mario390 het volgende:
die erinnert me ook an ES
[ afbeelding ]
Volgens mij zat ze gewoon de slaap uit haar ogen te wrijvenquote:
Jij bent soms nog erger dan Marioquote:Op vrijdag 12 februari 2021 09:38 schreef StruisZVeugelT het volgende:
lkkr vlot dit
en of stream
koekoek
Dat heb ik continuquote:Op vrijdag 12 februari 2021 09:38 schreef jameshond7 het volgende:
Livestreams lopen weer niet gelijk, op de ene zit Zoey al een paar minuten op de bank, op de ander komt ze net uit bed
quote:Op vrijdag 12 februari 2021 09:40 schreef FOKoffieleut het volgende:
goed verhaal jerrel
oprecht, handje aan je neus
en door
Heeft ze niet een BBL gehad?quote:Op vrijdag 12 februari 2021 09:40 schreef brasta het volgende:
Zoey heeft eigenlijk wel serieuze billen
De Nathalie erfenisquote:Op vrijdag 12 februari 2021 09:44 schreef brasta het volgende:
Effectief. Zoey en Julie gebruiken snap je/snapte constant
De Franse gesprekjes tussen haar en Zoey waren soms duidelijker dan het Vlaamsequote:Op vrijdag 12 februari 2021 09:43 schreef Cargamelk het volgende:
Nu Julie nog voor de verstaanbaarheid
Het is nooit te laat om te knuffelenquote:Op vrijdag 12 februari 2021 09:45 schreef suzi1 het volgende:
julie heeft geleert dat knuffen goed is. en gaat dat straks thuis ook doen
beetje laat vrouwke
dat heeft ze met een andere vent moeten leren om dat thuis met dr eigen vent ook te doen?quote:Op vrijdag 12 februari 2021 09:46 schreef Benny het volgende:
[..]
Het is nooit te laat om te knuffelen
Dit is vriendelijk voor ons doenquote:Op vrijdag 12 februari 2021 09:47 schreef brasta het volgende:
Wat zijn jullie allemaal vriendelijk hiero
Julie is een topper!
wat mij betreft had dat vorige week donderdag al mogen gebeurenquote:Op vrijdag 12 februari 2021 09:41 schreef brasta het volgende:
Doen we een weddenschap?
Wanneer krijgt Jerrel de eerste slag in zijn gezicht?
Dat is ook een drama, kwam niet uit haar woorden , brabbelde over .................geen waaroverquote:Op vrijdag 12 februari 2021 09:43 schreef Cargamelk het volgende:
Nu Julie nog voor de verstaanbaarheid
Vind haar ook leuk. Durft ook haar mondje te roeren.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 09:47 schreef brasta het volgende:
Wat zijn jullie allemaal vriendelijk hiero
Julie is een topper!
Begrijpelijke teksten schrijvenquote:Op vrijdag 12 februari 2021 09:48 schreef StruisZVeugelT het volgende:
@:Hunter ??
nou zeg ff wat ik verkeerd doe
ërger dan Mario
Aan een stuk door op repeat. De eerste twee die er commentaar op leveren zijn genomineerdquote:Op vrijdag 12 februari 2021 09:48 schreef brasta het volgende:
Tijd om de snollebollekes nogmaals op te zetten
Mysterieus?quote:Op vrijdag 12 februari 2021 09:49 schreef Benny het volgende:
Naomi en Julie vind ik allebei mooi, onbegrijpelijk en mysterieus tegelijkertijd. Maar beide op precies de tegenovergestelde punten van elkaar.
Ik mag toch hopen van niet ... al die drukte steedsquote:Op vrijdag 12 februari 2021 09:50 schreef brasta het volgende:
Komen er nog nieuwe bewoners bij denken jullie?
Alleen als Thomas en Jill beide dreigen te verliezen van het Vlaamse spelquote:Op vrijdag 12 februari 2021 09:50 schreef brasta het volgende:
Thomas en Jill bepalen wat er in het huis gebeurd broquote:Op vrijdag 12 februari 2021 09:51 schreef Benny het volgende:
[..]
Alleen als Thomas en Jill beide dreigen te verliezen van het Vlaamse spel
Tenzei er weer 3 opstappen denk ik het van nietquote:Op vrijdag 12 februari 2021 09:50 schreef brasta het volgende:
Want?quote:Op vrijdag 12 februari 2021 09:52 schreef brasta het volgende:
Zoey kreunt af en toe wanneer ze praat.Vreemd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |