SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Slowchat in deze topicreeks is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ!
Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaak.Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?
Dit kan tijdelijk via http://radio49.myl2mr.com/
Klik hier voor onze Facebookpagina
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met Peaceman.
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.
Heb je nog geen fles Schrobbelèr gehaald?quote:Op donderdag 11 februari 2021 20:38 schreef just me het volgende:
Berenburg blijft lekker bij koud weer
quote:Op donderdag 11 februari 2021 20:39 schreef MadMaster het volgende:
Shakatak - Mr. Manic & Sister Cool...
Ben nog niet echt de stad in geweestquote:Op donderdag 11 februari 2021 20:38 schreef Melting het volgende:
[..]
Heb je nog geen fles Schrobbelèr gehaald?
Gonna make you an offer you can't refusequote:Op donderdag 11 februari 2021 20:44 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Het lijkt zelfs op Jimmy Helms van...?
Niemand?quote:Op donderdag 11 februari 2021 20:44 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Het lijkt zelfs op Jimmy Helms van...?
quote:Op donderdag 11 februari 2021 20:46 schreef livelink het volgende:
[..]
Gonna make you an offer you can't refuse
Wist ik niet.quote:Op donderdag 11 februari 2021 20:47 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Zelfde zanger als van Londonbeat!
Ik ook niet hoor. Was al heel blij dat ik een nummer van hem wist.quote:
quote:Op donderdag 11 februari 2021 20:47 schreef MadMaster het volgende:
Confettis - Niet The Sound Of C...
Dat klopt wel.quote:Op donderdag 11 februari 2021 20:49 schreef MadMaster het volgende:
Ik ken dit niet, ik herken alleen de sound van de Belgische newbeat...
quote:Op donderdag 11 februari 2021 20:58 schreef livelink het volgende:
Is Vout toch nog een beetje in carnavalsstemming?
en weer op tijd binnenquote:
Daar ga ik ook wel van uit.quote:Op donderdag 11 februari 2021 21:01 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Het is net als met Sinterklaas, het slijt wel...
Is dat alweer zo lang geleden?quote:Op donderdag 11 februari 2021 21:01 schreef just me het volgende:
Vandaag 8 jaar geleden was ik met Merel in Den Bosch om carnaval te vieren
quote:Op donderdag 11 februari 2021 21:01 schreef DJ11 het volgende:
Hmmm.. Urban Cookie Collective? Geen idee...
High On A Happy Vibequote:Op donderdag 11 februari 2021 21:01 schreef DJ11 het volgende:
Hmmm.. Urban Cookie Collective? Geen idee...
Ik heb het binnen ook nog steeds koud, maar buiten vond ik het vooral heel koud.quote:Op donderdag 11 februari 2021 21:01 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ja, maar vanmiddag was het binnen prima te doen...
er kwam een herinnering voorbij op FB. Vorig jaar zijn we niet geweest en ik hoop volgend jaar weer te gaanquote:
die is dan wel weer leukquote:
Wat doen Koos en Frits daar in een horeca-achtige setting met hun armen om elkaarquote:
Dat is een goede, terechte vraag.quote:Op donderdag 11 februari 2021 21:05 schreef livelink het volgende:
[..]
Wat doen Koos en Frits daar in een horeca-achtige setting met hun armen om elkaar
Hij scoort nog steeds op 90's party's.quote:
Voor de oudere jongeren.quote:Op donderdag 11 februari 2021 21:06 schreef Melting het volgende:
[..]
Hij scoort nog steeds op 90's party's.
Dat doen de Snollebollekes, Andre Hazes jr en Frans Duits ook.quote:Op donderdag 11 februari 2021 21:06 schreef Melting het volgende:
[..]
Hij scoort nog steeds op 90's party's.
Ook niks.quote:Op donderdag 11 februari 2021 21:08 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Inderdaad... geen hoogvlieger in hun oeuvre. Erg Dune-achtig, bovendien.
.. die al jaren geleden is overleden, maar Captain Jack treedt nog steeds op bij 90s-parties. Ze hebben kennelijk iemand gevonden die veel op hem lijkt.quote:Op donderdag 11 februari 2021 21:11 schreef MadMaster het volgende:
Met een van een militaire basis opgepikte Yank als voorman...
Zingen deed 'ie toch niet, elke trekpop kon zijn rol overnemen...quote:Op donderdag 11 februari 2021 21:13 schreef DJ11 het volgende:
[..]
.. die al jaren geleden is overleden, maar Captain Jack treedt nog steeds op bij 90s-parties. Ze hebben kennelijk iemand gevonden die veel op hem lijkt.
quote:Op donderdag 11 februari 2021 21:13 schreef Melting het volgende:
Ik draai trouwens tot ongeveer 21.30. (Was iets later begonnen dan 19.00)
Komt dit nummer in de film voor ja? Wist ik niet eens.quote:
Oh dat weet ik ook niet hoor, ik heb de film maar 3x gezienquote:Op donderdag 11 februari 2021 21:17 schreef Melting het volgende:
[..]
Komt dit nummer in de film voor ja? Wist ik niet eens.
It wasn't me (© Shaggy)quote:Op donderdag 11 februari 2021 21:16 schreef livelink het volgende:
Elf of MadMaster draaide deze ook laatst. Is ook wel erg toepasselijk deze week.
Ik draaide 'm afgelopen week, wegens de kou...quote:Op donderdag 11 februari 2021 21:16 schreef livelink het volgende:
Elf of MadMaster draaide deze ook laatst. Is ook wel erg toepasselijk deze week.
quote:Op donderdag 11 februari 2021 21:17 schreef just me het volgende:
[..]
Oh dat weet ik ook niet hoor, ik heb de film maar 3x gezien
quote:Op donderdag 11 februari 2021 21:21 schreef MadMaster het volgende:
Ik kan dit 10 keer horen en dan weet ik het nog niet...
Een collega van mij was hier gek van en zette zodra ze kon de cd op.quote:Op donderdag 11 februari 2021 21:22 schreef MadMaster het volgende:
[..]
O ja, nooit iets mee gehad en dus gaat er hier in, daar uit...
Wessel onder andere.quote:Op donderdag 11 februari 2021 21:26 schreef MadMaster het volgende:
Ook weer zo'n gimmick groepje dat niet kan zingen en eigenlijk bestaat uit een producer.
U weet wel wie...
Die van Boney M.?quote:Op donderdag 11 februari 2021 21:26 schreef MadMaster het volgende:
Ook weer zo'n gimmick groepje dat niet kan zingen en eigenlijk bestaat uit een producer.
U weet wel wie...
Even andere mensen zien kan wonderen doen.quote:Op donderdag 11 februari 2021 21:26 schreef livelink het volgende:
Mijn zoon had vandaag wat tussenuren en was bij mijn ouders langsgegaan. Mijn vader belde me dat hij zo'n leuk gesprek met hem had gehad over de kwaliteit van het onderwijs en mijn moeder had gezellig met hem over corona en de pest gesproken.
Hij heeft niet de gave van small talk
quote:Op donderdag 11 februari 2021 21:26 schreef livelink het volgende:
Mijn zoon had vandaag wat tussenuren en was bij mijn ouders langsgegaan. Mijn vader belde me dat hij zo'n leuk gesprek met hem had gehad over de kwaliteit van het onderwijs en mijn moeder had gezellig met hem over corona en de pest gesproken.
Met z'n allen naar bed.quote:Op donderdag 11 februari 2021 21:28 schreef DJ11 het volgende:
Je kunt dit dus niet als slotsong draaien hè? We moeten jou nu volgen, Melting. Dus we verwachten nog een boel muziek hierna
Vooral voor mijn ouders is het leuk. Die zien nu toch de kleinkinderen niet zo vaak.quote:Op donderdag 11 februari 2021 21:27 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Even andere mensen zien kan wonderen doen.
Sportschool is nog gesloten.quote:Op donderdag 11 februari 2021 21:31 schreef livelink het volgende:
Dank je wel Melting![]()
Je hebt je late begin ruimschoots goedgemaakt. Morgen werken of om 06.00 in de sportschool?
De zonneschijn mag van mij wel komen. De schaatskoorts gaat dit jaar toch wel aan mij voorbij.quote:
Goed bekeken.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 08:03 schreef MadMaster het volgende:
Wakker worden en denken dat het zaterdag is.
Dat viel wat tegen, maar ik ga wel proberen vandaag eens helemaal vrij te nemen...
Goedemorgen!
Ik vind het een mooie oplossing. Denken dat het zaterdag is en er dan ook voor zorgen dat het alsnog 'zaterdag' wordt.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 08:03 schreef MadMaster het volgende:
Wakker worden en denken dat het zaterdag is.
Dat viel wat tegen, maar ik ga wel proberen vandaag eens helemaal vrij te nemen...
Goedemorgen!
Helaas, pas na 11.00 uur kan ik gaan weekenden, blijkt nu...quote:Op vrijdag 12 februari 2021 08:07 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik vind het een mooie oplossing. Denken dat het zaterdag is en er dan ook voor zorgen dat het alsnog 'zaterdag' wordt.
Jammer, maar dat is het al bijnaquote:Op vrijdag 12 februari 2021 08:25 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Helaas, pas na 11.00 uur kan ik gaan weekenden, blijkt nu...
quote:Op vrijdag 12 februari 2021 08:08 schreef Melting het volgende:
En omdat het vandaag vrijdag is, weer iets lekkers bij koffie/thee.
Vandaag chocoladeroom truffels:
[ afbeelding ]
Tast toe, er zijn er genoeg!
Enjoy!quote:Op vrijdag 12 februari 2021 09:56 schreef MadMaster het volgende:
Rigoureus door je agenda gaan en dan: Weekend!!![]()
Ik niet, als een week of 7-8 last van een slijmbeurs in mn heup.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 11:18 schreef Doedezemaar het volgende:
Woensdag een flink stuk door wat wijken hier gewandeld, op sommige plekken is de weg of stoep helemaal schoon en op andere plekken helemaal niet, af en toe moesten we echt over sneeuwhompen heen klimmen om over te kunnen steken. Paar reigers en aalscholvers gezien bij een watergang
Oh, da’s mooi kut. Is daar wat aan te doen eigenlijk?quote:Op vrijdag 12 februari 2021 11:33 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Ik niet, als een week of 7-8 last van een slijmbeurs in mn heup.
eigenlijk alleen maar uitzieken, bewegen en een pijnstiller innemen als het echt nodig is.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 12:14 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Oh, da’s mooi kut. Is daar wat aan te doen eigenlijk?
Sterktequote:Op vrijdag 12 februari 2021 12:16 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
eigenlijk alleen maar uitzieken, bewegen en een pijnstiller innemen als het echt nodig is.
De Corona-generatie komt er aan, herkenbaar aan een diploma met een rugzakje...quote:Centraal eindexamen gaat door, maar leerlingen mogen één vak wegstrepen
Het komende centraal eindexamen voor middelbare scholieren zal gewoon doorgaan, zo heeft minister Arie Slob (Onderwijs) bekendgemaakt. Vanwege de leerachterstanden die scholieren als gevolg van thuisonderwijs hebben opgelopen, worden de toetsen wel in aangepaste vorm afgenomen.
Leerlingen krijgen de kans om hun examens te spreiden en ook de mogelijkheid tot een extra herkansing.
Daarnaast mogen ze een vak niet mee laten tellen, maar dat mag geen Nederlands, Engels of wiskunde zijn. Het eindcijfer van dit 'weggestreepte' vak telt niet mee bij de uitslag van het examen, maar blijft wel zichtbaar op de cijferlijst. Het wegstrepen van een vak kan alleen als een leerling hierdoor alsnog kan slagen.
quote:Op vrijdag 12 februari 2021 17:35 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Welkom bij het weekend!
En kijk eens: MEN / [AKQ] #3340 Roept u maar...
Zo, dat hebben jullie goed gedaan. Zijn de gesprekken via Teams?quote:Op vrijdag 12 februari 2021 17:47 schreef Diaan73 het volgende:
Weekend![]()
De eerste vier gesprekken zijn geweest, verslagen zijn klaar + verstuurd en voorlopig advies staat genoteerd. Goede dag vandaag.
Tempootje hoor...quote:Op vrijdag 12 februari 2021 17:47 schreef Diaan73 het volgende:
Weekend![]()
De eerste vier gesprekken zijn geweest, verslagen zijn klaar + verstuurd en voorlopig advies staat genoteerd. Goede dag vandaag.
Ik heb het minder koud dan gisteren, maar ga vandaag denk ik niet lopen.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 17:52 schreef MadMaster het volgende:
Vanavond weer online aan de whisky, ik vind het er prima weer voor...
En ja @:livelink , vandaag was het echt koud.
Net weer zakken pellets opgehaald bij de Hornbach, helaas legde het personeel ze niet zelf in de auto en mocht ik daar in de ijzige wind zelf aan de slag. Brrrrr....
Dat had hier dan zo de vuilnisbak in gegaan.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 18:25 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik kan vuurspuwen vandaag, de kung pao chicken was een beetje scherp uitgevallen
Ik heb meegeluisterd trouwens dinsdag, zaten een paar heerlijke remixen tussenquote:Op vrijdag 12 februari 2021 11:34 schreef DJ11 het volgende:
* DJ11 komt even wat lekkers bij de koffie scoren
Ziet er weer goed uit
Blij dat je het leuk vondquote:Op vrijdag 12 februari 2021 21:04 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Ik heb meegeluisterd trouwens dinsdag, zaten een paar heerlijke remixen tussen
Goedemorgen livelink, ja, ik ben er echt wel even aan toequote:
quote:Op zaterdag 13 februari 2021 08:26 schreef livelink het volgende:
Ik schrok vannacht wakker met de gedachte dat ik al de hele week vergeten was onze kip eten en drinken te geven. Ik me meteen aangekleed en naar beneden gegaan, helemaal bang bij het idee een dode kip aan te treffen. En ik kon de kip ook nergens meer vinden![]()
Pas na een kwartier zoeken realiseerde ik me dat wij helemaal geen kippen hebben![]()
Goedemorgen.quote:
Goedemorgen livelink.quote:Op zaterdag 13 februari 2021 08:26 schreef livelink het volgende:
Ik schrok vannacht wakker met de gedachte dat ik al de hele week vergeten was onze kip eten en drinken te geven. Ik me meteen aangekleed en naar beneden gegaan, helemaal bang bij het idee een dode kip aan te treffen. En ik kon de kip ook nergens meer vinden![]()
Pas na een kwartier zoeken realiseerde ik me dat wij helemaal geen kippen hebben![]()
Ja, hij ligt er nog steeds. Ik check elke ochtend wel even. Woensdagochtend zag ik hem ineens niet meer, maar toen ik aan mijn man vroeg om ook eens te kijken zag mijn man hem gelukkig wel. Als hij was gaan lopen in deze kou had hij het niet overleefd, denk ik. Hij ligt helemaal beschut en er is geen sneeuw bij hem gekomen. Mijn buurmeisje zei dat ik misschien tijdens de kou stro bij hem moest leggen, maar ik ben te bang dat ik hem dan verstoor. En volgens mij was het dus ook niet echt nodig.quote:Op zaterdag 13 februari 2021 08:29 schreef just me het volgende:
[..]![]()
hoe is het met de egel? heb je die nog gezien/gehoord ?
Goedemorgen Melting.quote:Op zaterdag 13 februari 2021 08:35 schreef Melting het volgende:
[..]
Goedemorgen livelink.
Dit is wel heel erg.
Wat voor medicijnen gebruik je?
Ze zijn al onderwegquote:Op zaterdag 13 februari 2021 08:34 schreef Melting het volgende:
[..]
Goedemorgen.
Veel speelplezier met de kabouters.
Veel plezier en tot vanavond just mequote:Op zaterdag 13 februari 2021 08:47 schreef just me het volgende:
[..]
Ze zijn al onderweg![]()
dan hebben we gezellig een lange dag want ze moeten natuurlijk weer op tijd naar huis
llivelink, fijn dat het goed gaat met de egel.tot vanavond
Tot vanavond.quote:Op zaterdag 13 februari 2021 08:47 schreef just me het volgende:
[..]
Ze zijn al onderweg![]()
dan hebben we gezellig een lange dag want ze moeten natuurlijk weer op tijd naar huis
llivelink, fijn dat het goed gaat met de egel.tot vanavond
Ik heb ook wel wat vreemde dingen gedaan, maar dit spant wel de kroon.quote:Op zaterdag 13 februari 2021 08:40 schreef livelink het volgende:
[..]
Goedemorgen Melting.
Het wakker schrikken en naar beneden lopen heb ik wel heel vaak. Dan denk ik dat ik de deuren niet op slot heb gedaan of dat ik een inbreker hoor. Eenmaal beneden heb ik dan snel door dat er niks aan de hand is. Maar dat ik nu naar beneden ging om een niet bestaande kip te zoeken was wel een primeur.
Het zal ongetwijfeld een indrukwekkend afscheid worden op die manier!quote:Op zaterdag 13 februari 2021 08:59 schreef MadMaster het volgende:
Goedemorgen!![]()
De whisky avond gisteren was weer een succes.
Prima geslapen, ben geen kip tegen gekomen in mijn dromen...
Straks de uitvaart van Ome Loek, de honkbalpionier.
Aangezien er niet veel mensen bij aanwezig mogen zijn vanwege de regeltjes, wordt hij naar zijn honkbalveld gereden waar we een erehaag vormen en hij een rondje over/langs het veld zal rijden, aarna de uitvaart even verderop plaats zal vinden.
Caps off voor Ome Loek dus...
Mooi!quote:Op zaterdag 13 februari 2021 09:10 schreef livelink het volgende:
Mijn ouders worden morgen gevaccineerd
Zij hebben gisteren bericht gehad dat ze zondag om 15.15 bij de Jaarbeurs moeten zijn. Hoe ze dat bericht hebben gehad weet ik niet.quote:Op zaterdag 13 februari 2021 09:15 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Mooi!
Gaat dat op korte termijn gebeuren en hoe/waar dan?
Heb eigenlijk geen idee hoe je opgeroepen wordt of zo...
Oh, dat is dan wel al heel snel na de berichtgeving.quote:Op zaterdag 13 februari 2021 09:19 schreef livelink het volgende:
[..]
Zij hebben gisteren bericht gehad dat ze zondag om 15.15 bij de Jaarbeurs moeten zijn. Hoe ze dat bericht hebben gehad weet ik niet.
Zie nu pas dat je al 'morgen' schreef...quote:Op zaterdag 13 februari 2021 09:10 schreef livelink het volgende:
Mooi zo.quote:Op zaterdag 13 februari 2021 09:10 schreef livelink het volgende:
Nee niet via Teams maar digitaal via Webex.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 17:52 schreef livelink het volgende:
[..]
Zo, dat hebben jullie goed gedaan. Zijn de gesprekken via Teams?
quote:Op zaterdag 13 februari 2021 08:26 schreef livelink het volgende:
Gaat toch iets anders, begrijp ik nu. Ze hebben gisteren om 19.00 post gehad dat ze een afspraak konden maken en hebben vanochtend de afspraak gemaakt voor morgen.quote:Op zaterdag 13 februari 2021 09:19 schreef livelink het volgende:
[..]
Zij hebben gisteren bericht gehad dat ze zondag om 15.15 bij de Jaarbeurs moeten zijn. Hoe ze dat bericht hebben gehad weet ik niet.
Fijn dat ze morgen al mogenquote:Op zaterdag 13 februari 2021 09:54 schreef livelink het volgende:
[..]
Gaat toch iets anders, begrijp ik nu. Ze hebben gisteren om 19.00 post gehad dat ze een afspraak konden maken en hebben vanochtend de afspraak gemaakt voor morgen.
Sorry, zie het nu pas. Heb niet naar schaatsen gekeken op tv. Wel naar heel veel schaatsers buiten.quote:Op zaterdag 13 februari 2021 15:20 schreef MadMaster het volgende:
Voor hen die niet van schaatsen houden, de stream staat aan...
Geen probleem, ik heb heerlijk 2,5 uur voor mezelf gedraaid, het resultaat is vastgelegd...quote:Op zaterdag 13 februari 2021 17:43 schreef livelink het volgende:
[..]
Sorry, zie het nu pas. Heb niet naar schaatsen gekeken op tv. Wel naar heel veel schaatsers buiten.
Ja, was zeer indrukwekkend met mooie speeches en muziek.quote:Op zaterdag 13 februari 2021 17:44 schreef livelink het volgende:
Hoe was de online uitvaart? Was het een mooi afscheid?
Jullie hebben in ieder geval voor een mooi afscheid gezorgd!quote:Op zaterdag 13 februari 2021 17:54 schreef MadMaster het volgende:
Ja, was zeer indrukwekkend met mooie speeches en muziek.
Het was misschien nog beter als we er bij hadden kunnen zijn, maar gelukkig kan er tegenwoordig een hoop digitaal..
Moest je je haasten voor de avondklok?quote:
Goedenavond just me. Lekker met de kabouters op het ijs geweest?quote:
Nee, veels te druk op het ijs, we zijn de hertjes gaan voerenquote:Op zaterdag 13 februari 2021 21:04 schreef livelink het volgende:
[..]
Goedenavond just me. Lekker met de kabouters op het ijs geweest?
Ik was bij m'n ouders en keek de wedstrijd Heracles-Ajax nog even af. Die liep een beetje uit. Ik liep om 20:58 uur hier het pand binnen.quote:Op zaterdag 13 februari 2021 21:03 schreef livelink het volgende:
[..]
Moest je je haasten voor de avondklok?
Ook leukquote:Op zaterdag 13 februari 2021 21:04 schreef just me het volgende:
[..]
Nee, veels te druk op het ijs, we zijn de hertjes gaan voeren
Zullen ze vast leuk gevonden hebben.quote:Op zaterdag 13 februari 2021 21:04 schreef just me het volgende:
[..]
Nee, veels te druk op het ijs, we zijn de hertjes gaan voeren
was zo leuk.. de hertjes stonden vrij ver weg en toen is de kabouter gaan springen om aandacht te trekken en toen kwamen alle hertjes aangerendquote:
quote:Op zaterdag 13 februari 2021 21:05 schreef livelink het volgende:
Uber sieben brucken, maar ik weet niet van wie
Toch mooi dat het op deze manier een waardig afscheid is geworden.quote:Op zaterdag 13 februari 2021 17:54 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Geen probleem, ik heb heerlijk 2,5 uur voor mezelf gedraaid, het resultaat is vastgelegd...
[..]
Ja, was zeer indrukwekkend met mooie speeches en muziek.
Het was misschien nog beter als we er bij hadden kunnen zijn, maar gelukkig kan er tegenwoordig een hoop digitaal..
quote:Op zaterdag 13 februari 2021 21:07 schreef just me het volgende:
[..]
was zo leuk.. de hertjes stonden vrij ver weg en toen is de kabouter gaan springen om aandacht te trekken en toen kwamen alle hertjes aangerend
![]()
Kan ook toeval geweest zijn maar de kabouters waren er trots op. En het mannetjes hert was geen hert maar een rendierquote:Op zaterdag 13 februari 2021 21:09 schreef Melting het volgende:
[..]
Normaal moeten ze daar niets van hebben, zou je denken.
Dat is het nu ook wel.quote:Op zaterdag 13 februari 2021 21:11 schreef just me het volgende:
Ik vind het trouwens best wel koud, brrr !
Dat is het ook. Nog even afzien en dan wordt het weer zachter.quote:Op zaterdag 13 februari 2021 21:11 schreef just me het volgende:
Ik was vanmiddag in het zonnetje gaan wandelen, maar heb het sinds ik terug ben al koud. Kwam er pas om 16.00 achter dat we de verwarming vergeten waren aan te doen. Die stond nog op 17 graden. Maar zelfs nu het 20 graden is, warm ik niet meer echt op.quote:Op zaterdag 13 februari 2021 21:11 schreef just me het volgende:
Nog iets warmer zetten dan.quote:Op zaterdag 13 februari 2021 21:13 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik was vanmiddag in het zonnetje gaan wandelen, maar heb het sinds ik terug ben al koud. Kwam er pas om 16.00 achter dat we de verwarming vergeten waren aan te doen. Die stond nog op 17 graden. Maar zelfs nu het 20 graden is, warm ik niet meer echt op.
Volgend weekend schijnt het al stukken beter te zijn, aftellen maarquote:Op zaterdag 13 februari 2021 21:12 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Dat is het ook. Nog even afzien en dan wordt het weer zachter.
Is het dan gedaan met dat geschaats?quote:Op zaterdag 13 februari 2021 21:14 schreef just me het volgende:
[..]
Volgend weekend schijnt het al stukken beter te zijn, aftellen maar
Dan worden het weer discussies over wandelen op de heiquote:Op zaterdag 13 februari 2021 21:15 schreef Melting het volgende:
[..]
Is het dan gedaan met dat geschaats?
Mooi, zijn we van die discussies ook weer af.
Ik denk dat ik handschoenen aan ga doen. Werkt misschien beter. Mijn vingers doen pijn van de kou.quote:
quote:Op zaterdag 13 februari 2021 21:17 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik denk dat ik handschoenen aan ga doen. Werkt misschien beter. Mijn vingers doen pijn van de kou.
quote:Op zaterdag 13 februari 2021 21:16 schreef just me het volgende:
[..]
Dan worden het weer discussies over wandelen op de hei
Toch raar dat massatoerisme steeds.quote:Op zaterdag 13 februari 2021 21:16 schreef just me het volgende:
[..]
Dan worden het weer discussies over wandelen op de hei
Ik snap het wel hoor, mensen willen gewoon naar buiten.quote:Op zaterdag 13 februari 2021 21:18 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Toch raar dat massatoerisme steeds.
Je kunt eigenlijk nergens meer met goed fatsoen naar toe.
Bij ons kon je mooi schaatsen op de ondergelopen uiterwaarden. Hoefde je niet voor te reizen. Was wel druk, maar niet te.quote:Op zaterdag 13 februari 2021 21:18 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Op het plein hier voor de deur mag je gerust komen wandelen hoor. Is niet zo druk.quote:Op zaterdag 13 februari 2021 21:18 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Wat let je? Nu heb ik ook zin in koffie. Drink de hele dag al thee.quote:
quote:Op zaterdag 13 februari 2021 21:21 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Neem jij nog een bakkie uilenzeik...
Ik zit aan de Duvel 6.66.quote:Op zaterdag 13 februari 2021 21:21 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Neem jij nog een bakkie uilenzeik...
Shawn Elliot?quote:Op zaterdag 13 februari 2021 21:23 schreef just me het volgende:
oké wie heeft er shame in the family ?
Ik ben de schaamte voorbijquote:Op zaterdag 13 februari 2021 21:23 schreef just me het volgende:
quote:Op zaterdag 13 februari 2021 21:23 schreef just me het volgende:
quote:
Wie niet?quote:Op zaterdag 13 februari 2021 21:23 schreef just me het volgende:
quote:Op zaterdag 13 februari 2021 21:25 schreef DJ11 het volgende:
Jon Sedaca - Just Another Day Without You
Hier niet. Maar als ik ooit een familielid van me in De Rijdende Rechter zie optreden, is diegene familielid af.quote:Op zaterdag 13 februari 2021 21:23 schreef just me het volgende:
Is best lekker, maar is wel een echt zomer biertje.quote:
quote:Op zaterdag 13 februari 2021 21:26 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Hier niet. Maar als ik ooit een familielid van me in De Rijdende Rechter zie optreden, is diegene familielid af.
Jij bent niet zo van je recht halen?quote:Op zaterdag 13 februari 2021 21:26 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Hier niet. Maar als ik ooit een familielid van me in De Rijdende Rechter zie optreden, is diegene familielid af.
De naam doet anders vermoeden.quote:Op zaterdag 13 februari 2021 21:26 schreef Melting het volgende:
[..]
Is best lekker, maar is wel een echt zomer biertje.
Laat ik het nuanceren: ik doel op types die als asocialen tekeer gaan. Waarvan je denkt: ik zou me kapot schamen als dat familie van me was.quote:Op zaterdag 13 februari 2021 21:27 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Jij bent niet zo van je recht halen?
Jij vind Duvel geen zomerse naam?quote:
Nee, hoewel er natuurlijk wel een associatie is met warmte. Ik zie het meer als herfstig.quote:Op zaterdag 13 februari 2021 21:30 schreef Melting het volgende:
[..]
Jij vind Duvel geen zomerse naam?
Zo had ik het nog niet bekeken.quote:Op zaterdag 13 februari 2021 21:31 schreef livelink het volgende:
[..]
Nee, hoewel er natuurlijk wel een associatie is met warmte. Ik zie het meer als herfstig.
Ik denk dat Madmaster het nu wel kan raden.quote:
quote:Op zaterdag 13 februari 2021 21:32 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik denk dat Madmaster het nu wel kan raden.
Vrij onbekend bandje ook.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |