Gewoon niks doen aan je haar, je kan er ook lijm in smerenquote:Op donderdag 11 februari 2021 20:32 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Hoeveel kapsels heeft Jowie daar naar de vaantjes geholpen en hoeveel Liese?
IRMC
Maar niet om polonaise op te lopen.quote:Op donderdag 11 februari 2021 20:30 schreef Steven_Stil het volgende:
[..]
Sex in de bejaardenflat is nog beter.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.To be or not to be - Shakespeare
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Do be do be do - Sinatra
niet spoilenquote:Op donderdag 11 februari 2021 20:33 schreef Fikkert2 het volgende:
[..]
Filmpje nog eens gekeken en inderdaad michel zei niet dat de hele groep tekkel een stoorzender vindt, de hele groep opmerking ging ergens anders over.... roll the tape
Dat vind ik ook wel een goeie!quote:Op donderdag 11 februari 2021 20:34 schreef Li0nHeart het volgende:
Gewoon nooit meer in discussie gaan met Jerrol ... lekker negeren
quote:Op donderdag 11 februari 2021 20:34 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Maar niet om polonaise op te lopen.Krijg je een heule snelluh.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mensen die zich zo gedragen en de boel lopen te trollen moet je inderdaad negeren, werkt het beste. Maar ik denk dat hij dat andersom ook goed kan.quote:Op donderdag 11 februari 2021 20:34 schreef Li0nHeart het volgende:
Gewoon nooit meer in discussie gaan met Jerrol ... lekker negeren
Spoilen, het is al geweest live op stream en er is ook al een discussie over geweest in de COSquote:
Ik heb weinig hoop op goede vragen van de presentators .. zou voor het eerst zijn.quote:Op donderdag 11 februari 2021 20:36 schreef Benny het volgende:
Ik hoop echt op een goede vraag van Geraldine aan Jerrel over de afgelopen week, waarbij het antwoord van hem alleen maar![]()
![]()
-reacties oplevert bij de rest
was een grapje, ik zit precies waar jij zei, het is een goed gesprekquote:Op donderdag 11 februari 2021 20:36 schreef Fikkert2 het volgende:
[..]
Spoilen, het is al geweest live op stream en er is ook al een discussie over geweest in de COS
Thanks, ik zou zeggen vanavond in de live uitzending aan de bewoners tonen ....quote:Op donderdag 11 februari 2021 20:33 schreef Fikkert2 het volgende:
Filmpje nog eens gekeken en inderdaad michel zei niet dat de hele groep tekkel een stoorzender vindt, de hele groep opmerking ging ergens anders over.... roll the tape
Geraldine kom op zeg die muts is erger dan Jerrelquote:Op donderdag 11 februari 2021 20:36 schreef Benny het volgende:
Ik hoop echt op een goede vraag van Geraldine aan Jerrel over de afgelopen week, waarbij het antwoord van hem alleen maar![]()
![]()
quote:Op donderdag 11 februari 2021 20:36 schreef Benny het volgende:
![]()
Welke communicatie?quote:Op donderdag 11 februari 2021 20:37 schreef Ireth het volgende:
Geraldine en peter moeten deze live toch ook in gaan met klotsende oksels? Wat staat ons te wachten qua communicatie!
Hihi.....quote:Op donderdag 11 februari 2021 20:38 schreef Whuzz het volgende:
Tijdens EHBO moesten we ook leren reanimeren. Ik vroeg toen aan de trainer hoe groot de kans wat je het ooit nodig zou hebben. Hij zei: "Er komt een dag dat je gewoon dankbaar bent dat je het hebt geleerd"
Ik snap nu wat hij bedoelde. Je leert reanimatie zodat als je ooit een discussie met een Jerrel hebt je hem nadat je hem hebt gewurgd weer kunt reanimeren. Zodat je hem NOG een keer kunt wurgen.
Mike moet op het bankje volgende weekquote:Op donderdag 11 februari 2021 20:38 schreef Ireth het volgende:
Mike: "liese is bezig met naomi, die valt toch niet meer te redden..."
Ja normaal is het al erg, nu kan het nog erger zijn!quote:Op donderdag 11 februari 2021 20:39 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Welke communicatie?
Die 3 domme vragen die ze stellen?
Ze is ook de meest irritante voice over in de tv uitzendingquote:Op donderdag 11 februari 2021 20:40 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ja normaal is het al erg, nu kan het nog erger zijn!
Wordt een vol bankje volgende weekquote:Op donderdag 11 februari 2021 20:40 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Mike moet op het bankje volgende week.
Ik denk dat jerrel een klote opmerking gaat maken over dat hij het wel leuk vind met sommige maarrr... en vul maar in.quote:Op donderdag 11 februari 2021 20:40 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ja normaal is het al erg, nu kan het nog erger zijn!
Met Mike, Matt, Jerrel en Michel!quote:Op donderdag 11 februari 2021 20:41 schreef Fikkert2 het volgende:
[..]
Wordt een vol bankje volgende week
Oh, toch niet dus! Heb ik me toch ook laten manipuleren door Jerrel.quote:Op donderdag 11 februari 2021 20:33 schreef Fikkert2 het volgende:
[..]
Ja ze staan maar één keer per week op de cameraquote:Op donderdag 11 februari 2021 20:42 schreef Gerrie_55 het volgende:
Ze mogen wel opschieten met die kapsels
liese heeft gekniptquote:Op donderdag 11 februari 2021 20:42 schreef suzi1 het volgende:
wie heeft michel nog lelijker gemaakt?
quote:Op donderdag 11 februari 2021 20:42 schreef suzi1 het volgende:
wie heeft michel nog lelijker gemaakt?
Wat zou er nog meer moeten hangen van die gast?quote:Op donderdag 11 februari 2021 20:43 schreef GayGuy het volgende:
Is het portret van Jowi, het enige wat er nog hangt??
Is ook het enige dat er ooit gehangen heeft.quote:Op donderdag 11 februari 2021 20:43 schreef GayGuy het volgende:
Zie je, jerrel probeert zelfs de cos te manipuleren!quote:Op donderdag 11 februari 2021 20:43 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Oh, toch niet dus! Heb ik me toch ook laten manipuleren door Jerrel.![]()
Op hoeveel minuten in het filmpje zit het stoorzender-stukje?
Was ook de enige die mocht hangen, want die had gewonnenquote:Op donderdag 11 februari 2021 20:43 schreef GayGuy het volgende:
Ja. De camera's zijn allemaal naar beneden gevallenquote:Op donderdag 11 februari 2021 20:43 schreef GayGuy het volgende:
En de mannen zijn allemaal opgewondenquote:Op donderdag 11 februari 2021 20:44 schreef Benny het volgende:
[..]
Ja. De camera's zijn allemaal naar beneden gevallen
quote:Op donderdag 11 februari 2021 20:44 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Is ook het enige dat er ooit gehangen heeft.
Oh serieus. Was me niet eens opgevallen dat de rest niet is opgehangenquote:Op donderdag 11 februari 2021 20:44 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Is ook het enige dat er ooit gehangen heeft.
Deze post krijgt een andere betekenisquote:Op donderdag 11 februari 2021 20:44 schreef D. het volgende:
[..]
Was ook de enige die mocht hangen, want die had gewonnen
Lol! Kerel!quote:Op donderdag 11 februari 2021 20:46 schreef GayGuy het volgende:
[..]
[..]
Oh serieus. Was me niet eens opgevallen dat de rest niet is opgehangen
Alles mag hier heeft @Benny in het andere topic gezegdquote:Op donderdag 11 februari 2021 20:48 schreef suzi1 het volgende:
gaan we hier liven en cossen tegelijk of moet live in andere topik?
Liveshow mag hier, omdat het ook op de stream is.quote:Op donderdag 11 februari 2021 20:48 schreef suzi1 het volgende:
Andere topic. Anders komt @Benny je martelen!quote:Op donderdag 11 februari 2021 20:48 schreef suzi1 het volgende:
Daar denk ik nie eens over na.quote:Op donderdag 11 februari 2021 20:48 schreef suzi1 het volgende:
Wait, whatquote:Op donderdag 11 februari 2021 20:48 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Alles mag hier heeft @:Benny in het andere topic gezegd
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Ze moest het haar van jill ook nog krullenquote:Op donderdag 11 februari 2021 20:47 schreef Whuzz het volgende:
DERTIG MINUTEN!
Liese: Ik heb niet eens mezelf klaargemaakt!
Nou Liese, je hebt nog 30 minuten, moet lukken, wij kijken mee
Lijkt me geen probleemquote:Op donderdag 11 februari 2021 20:48 schreef suzi1 het volgende:
De uitzending is op de stream te zien. Dus kom gezellig hierzoquote:Op donderdag 11 februari 2021 20:48 schreef suzi1 het volgende:
Ik begreep dat Patje in BE héél veel stemmen kreeg?quote:Op donderdag 11 februari 2021 20:49 schreef suzi1 het volgende:
van de vrouwen hoeft patje ook geen hulp te verwachten. is t wel..
Lol het is andersomquote:Op donderdag 11 februari 2021 20:50 schreef waxmask het volgende:
ik blijf liever hier met de live, in ander topic zitten een hoop andere die niet streamen en altijd kans op spoilers voor hen en zo
ik doelde erop dat er eentje wel even met de reet op die koffer kon gaan zitten, omdat ie niet makkelijk dicht gingquote:Op donderdag 11 februari 2021 20:51 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Ik begreep dat Patje in BE héél veel stemmen kreeg?
Ik begreep ook dat dat relatief is, omdat er nog maar weinig kijkers in Belgie zijnquote:Op donderdag 11 februari 2021 20:51 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Ik begreep dat Patje in BE héél veel stemmen kreeg?
Hij is zo verschrikkelijk sneaky.quote:Op donderdag 11 februari 2021 20:43 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Ik hoop op de jackpot in de staatsloterij. En dat lijkt me realistischer dan een goede vraag van Geraldine.quote:Op donderdag 11 februari 2021 20:36 schreef Benny het volgende:
Ik hoop echt op een goede vraag van Geraldine
Dat dacht ik ook gelijkquote:Op donderdag 11 februari 2021 20:51 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Hij is zo verschrikkelijk sneaky.
Michel heeft maar 1 fout gemaakt.
Hij heeft toegegeven dat die Terryl effect op hem heeft.
Die zijn druk met hun eigen ikjesquote:Op donderdag 11 februari 2021 20:49 schreef suzi1 het volgende:
van de vrouwen hoeft patje ook geen hulp te verwachten. is t wel..
Van mij hoeft het niet.quote:
quote:Op donderdag 11 februari 2021 20:51 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ik hoop op de jackpot in de staatsloterij. En dat lijkt me realistischer dan een goede vraag van Geraldine.
Oh. Dan zou ik wel Liese kiezen. Efficientie boven alles.quote:Op donderdag 11 februari 2021 20:51 schreef suzi1 het volgende:
[..]
ik doelde erop dat er eentje wel even met de reet op die koffer kon gaan zitten, omdat ie niet makkelijk dicht ging
Dat valt wel mee toch hier?quote:Op donderdag 11 februari 2021 20:52 schreef Lavenderr het volgende:
Ik heb soms echt moeite met de verbastering van de namen. Moet ik nadenken wie er bedoeld wordt. Maar goed, ligt aan mij.
gewoon vragen anders, dan kunnen we je het hele rijtje bijnamen geven per persoonquote:Op donderdag 11 februari 2021 20:52 schreef Lavenderr het volgende:
Ik heb soms echt moeite met de verbastering van de namen. Moet ik nadenken wie er bedoeld wordt. Maar goed, ligt aan mij.
Jill kan zo het circus inquote:Op donderdag 11 februari 2021 20:53 schreef Li0nHeart het volgende:
Thomas tegen Jill : "U ziet er fantastisch uit'
Ik heb dat dus ook, als het nou 1 letter is die anders is, maar soms zie ik totaal verschillende namen en dan weet ik het echt niet meer.quote:Op donderdag 11 februari 2021 20:52 schreef Lavenderr het volgende:
wat rode lippenstift wel allemaal kan doenquote:Op donderdag 11 februari 2021 20:53 schreef suzi1 het volgende:
matt lijkt compleet in hypnose van jill
Matt:quote:Op donderdag 11 februari 2021 20:53 schreef suzi1 het volgende:
matt lijkt compleet in hypnose van jill
"Echt mooi?"quote:Op donderdag 11 februari 2021 20:53 schreef Li0nHeart het volgende:
Thomas tegen Jill : "U ziet er fantastisch uit'
Het is eigenlijk heel simpel... Alles wat op zijn naam lijkt, maar zijn naam niet is, is die persoon. Over het algemeen gaat het vaak over Jerrel. De rest heeft een normale naamquote:Op donderdag 11 februari 2021 20:52 schreef Lavenderr het volgende:
eerder een pug die niet kan stoppen zijn knuffel te neukenquote:Op donderdag 11 februari 2021 20:54 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Matt:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
net een labrador die zijn etensbak ziet
Ik ook, maar om een andere redenquote:Op donderdag 11 februari 2021 20:55 schreef magnaal het volgende:
Wat gaat die cos snel, even iets op tv gekeken, meteen al een nieuwe cos...
Ik heb trouwens gestemd dat Thomas er in blijft, want ik vond Pat deze week wel echt de opa uithangen hoor..
Ik wilde net typen dat de COS nu eindelijk wat langzamer gaat, ik ben nu weer bij, lol!quote:Op donderdag 11 februari 2021 20:55 schreef magnaal het volgende:
Ik heb trouwens gestemd dat Thomas er in blijft, want ik vond Pat deze week wel echt de opa uithangen hoor..
Jerrelquote:Op donderdag 11 februari 2021 20:55 schreef Benny het volgende:
[..]
Het is eigenlijk heel simpel... Alles wat op zijn naam lijkt, maar zijn naam niet is, is die persoon. Over het algemeen gaat het vaak over Jerrel. De rest heeft een normale naam
Noice !!!!!quote:Op donderdag 11 februari 2021 20:56 schreef Sangha het volgende:
[..]
Ik wilde net typen dat de COS nu eindelijk wat langzamer gaat, ik ben nu weer bij, lol! Ik heb ook voor Thomas gestemd.
Pug? was daquote:Op donderdag 11 februari 2021 20:55 schreef waxmask het volgende:
[..]
eerder een pug die niet kan stoppen zijn knuffel te neuken
Thomas zit precies zo met die flaske in zijn neus!quote:
quote:Op donderdag 11 februari 2021 20:54 schreef waxmask het volgende:
[..]
gewoon vragen anders, dan kunnen we je het hele rijtje bijnamen geven per persoon
Een hond met een platte kopquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Dat is dan de eerste keerquote:Op donderdag 11 februari 2021 20:58 schreef Benny het volgende:
Jill heeft wel een goede kont in die jurk
ik drie keer op Thomasquote:Op donderdag 11 februari 2021 20:56 schreef Sangha het volgende:
[..]
Ik wilde net typen dat de COS nu eindelijk wat langzamer gaat, ik ben nu weer bij, lol! Ik heb ook voor Thomas gestemd.
Whahahah deze vergelijking is spot onquote:Op donderdag 11 februari 2021 20:55 schreef waxmask het volgende:
[..]
eerder een pug die niet kan stoppen zijn knuffel te neuken
quote:Op donderdag 11 februari 2021 20:59 schreef waxmask het volgende:
[..]
matt die naar jill loert
[ afbeelding ]
Dat ze geïsoleerd waren was alleen de laatste 2 dagen he...quote:Op donderdag 11 februari 2021 20:58 schreef Whuzz het volgende:
Holy shit, Matt over dat het hotel zwaarder was dan het BB huis. Legt uit dat hij geen mobieltje mocht hebben, TV kabel was weggehaald, niet zelfstandig naar buiten.
wtf. Gefelicteerd! Je bent reservekandidaat voor BB! Hier. Maand isolatiecel voor je.
nee. Hij is zijn makeup aan het doen, zoals 90% van de tijd.quote:Op donderdag 11 februari 2021 20:59 schreef VraagjeAanDeRegie het volgende:
Klopt het dat Jerrel vanavond vrijwillig opstapt dan?
ie zou al koffer hebben gemaakt
Ow gaan we grappig doenquote:Op donderdag 11 februari 2021 20:37 schreef odie22 het volgende:
[..]
was een grapje, ik zit precies waar jij zei, het is een goed gesprek
Waar let jij opquote:Op donderdag 11 februari 2021 20:58 schreef Benny het volgende:
Jill heeft wel een goede kont in die jurk
Nee facebook weer in de war?quote:Op donderdag 11 februari 2021 20:59 schreef VraagjeAanDeRegie het volgende:
Pat heeft zijn koffer net ingepaktquote:Op donderdag 11 februari 2021 20:59 schreef VraagjeAanDeRegie het volgende:
Hoop het niet. Die fitties zijn geweldig!! Heb echt genoten vanmiddagquote:Op donderdag 11 februari 2021 20:59 schreef VraagjeAanDeRegie het volgende:
Oh. Serieus?quote:Op donderdag 11 februari 2021 21:00 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Dat ze geïsoleerd waren was alleen de laatste 2 dagen he...
DON nietszeggendquote:Op donderdag 11 februari 2021 20:58 schreef Geenfrietmaarpatat het volgende:
Mike heeft z'n maatpak aangetrokken
[ afbeelding ]
Zo! 3 x zelfs! Ja ik gun het Thomas meer, Patje ook wel, goeie gast, maar die zou het volgens mij niet zo erg vinden om naar huis te gaan dus ga dan maar denk ik dan...quote:Op donderdag 11 februari 2021 20:59 schreef cheanny het volgende:
[..]
ik drie keer op Thomas![]()
![]()
![]()
vind hem nog te leuk om hem nu al te laten gaan. Patje is ook supergrappig maar die zou ik minder missen denk ik..
Die is er tenminste ingekomen. Die Mona en die andere konden gewoon weer naar huis.quote:Op donderdag 11 februari 2021 20:58 schreef Whuzz het volgende:
Holy shit, Matt over dat het hotel zwaarder was dan het BB huis. Legt uit dat hij geen mobieltje mocht hebben, TV kabel was weggehaald, niet zelfstandig naar buiten.
wtf. Gefelicteerd! Je bent reservekandidaat voor BB! Hier. Maand isolatiecel voor je.
Die is wel weer leukquote:Op donderdag 11 februari 2021 20:59 schreef waxmask het volgende:
[..]
matt die naar jill loert
[ afbeelding ]
Ow die is leuk! Matt niet...quote:Op donderdag 11 februari 2021 20:59 schreef waxmask het volgende:
[..]
matt die naar jill loert
[ afbeelding ]
Ik heb even gebeld met de regie en deze info kloptquote:Op donderdag 11 februari 2021 20:59 schreef VraagjeAanDeRegie het volgende:
Hoe kom je daarbij?quote:Op donderdag 11 februari 2021 20:59 schreef VraagjeAanDeRegie het volgende:
Uhh wat denk je zelf?quote:Op donderdag 11 februari 2021 21:01 schreef greysbones het volgende:
Toch jammer dat ze een waarschuwing krijgen voor de live show begint..
Lachen als Barry badjas nog niet. Klaar zou zijn
Rustaghhhhhquote:Op donderdag 11 februari 2021 21:01 schreef Lavenderr het volgende:
Ik denk dat er wel een paar zijn die Thomas graag zien vertrekken vanwege dat vreselijke gesnurk. Daar zou ik ook echt moordneigingen van krijgen.
Maak ons niet blij met een dooie mus.quote:Op donderdag 11 februari 2021 20:59 schreef VraagjeAanDeRegie het volgende:
Hoop dat ze dan ook gewoon zeggen de kijker heeft beslist, Thomas mag ook opbokken. Dan maar 2 naar huis.quote:Op donderdag 11 februari 2021 21:01 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Patje gaat zoiezo.
Als hij niet wordt weggestemd, gaat hij zelf.
Dus volgende week de revanche van de kinderclub.
Ik denk het absoluut...geen twijfel..quote:Op donderdag 11 februari 2021 21:00 schreef Blackprinces het volgende:
Zou matt stiekem hopen dat Thomas gaat zodat ie jill dan voor zichzelf heeft
Je hebt het zelf toegelaten in UTO en niets werd er aan gedaan. Voilaquote:Op donderdag 11 februari 2021 20:52 schreef Lavenderr het volgende:
seriues wtf heeft hij aan ?quote:
Een heleboel .. maar dat zet ik hier allemaal niet neerquote:
Dat blijft verwarrend man. Is het nou beter om shit in je poep te hebben of poep in je shitquote:
Ik pak alvast de token😉quote:Op donderdag 11 februari 2021 20:11 schreef odie22 het volgende:
kunnen we hier in Cos ook mensen nomineren en wegstemmen ?
Maar Thomas blijft wel hoor.quote:Op donderdag 11 februari 2021 21:03 schreef magnaal het volgende:
[..]
Ik denk het absoluut...geen twijfel..
En wie loopt er weer op te ruimen en te zorgen dat het er netjes uitziet voor de live uitzending?quote:
Ze heeft op hem gestemd. Toch?quote:Op donderdag 11 februari 2021 21:04 schreef Benny het volgende:
Liese zegt dat ze echt gaan janken als Patrick weg moet
ja dat denk ik welquote:Op donderdag 11 februari 2021 21:00 schreef Blackprinces het volgende:
Zou matt stiekem hopen dat Thomas gaat zodat ie jill dan voor zichzelf heeft
quote:Op donderdag 11 februari 2021 21:05 schreef odie22 het volgende:
ik quote vast de tekst van Geraldine, ohhh Jerrel wat zie je er prachtig uit vanavond
Sommigen houden van beidenquote:Op donderdag 11 februari 2021 21:04 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Dat blijft verwarrend man. Is het nou beter om shit in je poep te hebben of poep in je shit
Ja. Sterker nog... Ze kwam met het idee voor de rest om op hem te stemmenquote:Op donderdag 11 februari 2021 21:05 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Ze heeft op hem gestemd. Toch?
hij heeft hetzelfde aangetrokken als hij aanhad bij binnenkomst.quote:Op donderdag 11 februari 2021 21:05 schreef Li0nHeart het volgende:
Iedereen op mooi .. en Thomas in z'n hawaii shirt
sjerrel ?quote:Op donderdag 11 februari 2021 21:05 schreef Verida het volgende:
[..]
En wie loopt er weer op te ruimen en te zorgen dat het er netjes uitziet voor de live uitzending?
dat blijft wel lang zitten, inderdaad. 😉quote:Op donderdag 11 februari 2021 20:34 schreef Soury het volgende:
[..]
Gewoon niks doen aan je haar, je kan er ook lijm in smeren
Mag ik een gok wagen bij je?quote:Op donderdag 11 februari 2021 21:05 schreef tasebi het volgende:
is diene Jerrel nog bezig met restauratiewerken te doen aan zichzelf hahaha
Wat erin zit moet eruit, hoe dan ookquote:Op donderdag 11 februari 2021 21:04 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Dat blijft verwarrend man. Is het nou beter om shit in je poep te hebben of poep in je shit
Ik stem voor..quote:
hoe weet je dat?quote:Op donderdag 11 februari 2021 21:01 schreef greysbones het volgende:
Toch jammer dat ze een waarschuwing krijgen voor de live show begint..
Lachen als Barry badjas nog niet. Klaar zou zijn
Dan moet ze ook niet gaan janken als Pat eruit moetquote:Op donderdag 11 februari 2021 21:06 schreef Benny het volgende:
[..]
Ja. Sterker nog... Ze kwam met het idee voor de rest om op hem te stemmen
In deel 2 ergens, weet niet meer precies waar.. ik heb het helemaal gekeken om zeker te zijnquote:Op donderdag 11 februari 2021 20:43 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
mag best half aangekleed in de hoek staanquote:
uh was de: "BEWONERS! NOG DERTIG MINUTEN VOOR DE LIVESHOW BEGINT" niet een redelijke aanwijzing?quote:
Blijf eens van die coke afquote:Op donderdag 11 februari 2021 21:07 schreef FOKoffieleut het volgende:
[..]
er huilt iemand in de hemel
Live is kennelijk toch nog wat te hoog gegrepenquote:Op donderdag 11 februari 2021 21:06 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik stem voor..
Met Jan was ze altijd erg leuk.. maar alleen of met Peter .. waardeloos
ik ookquote:Op donderdag 11 februari 2021 21:04 schreef Benny het volgende:
Liese zegt dat ze echt gaan janken als Patrick weg moet
gut ja, was ik alweer vergetenquote:Op donderdag 11 februari 2021 21:05 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
misschien een leukerd voor Uto/Mariska
keuken koppel
die was echt dol op mannen in pak
Was vorige week heel goed te horen op streams.. nog 15 min. Nog 10quote:
1 iemand ?quote:Op donderdag 11 februari 2021 21:07 schreef FOKoffieleut het volgende:
[..]
en niet eventjes ook! lippen goed aan het leggen ofzo?quote:Op donderdag 11 februari 2021 21:08 schreef Shenti het volgende:
Zoey krabt even uitgebreid aan haar kut..
Hemel beter dan de helquote:Op donderdag 11 februari 2021 21:07 schreef FOKoffieleut het volgende:
[..]
Ja die stond een goede halve minuut te wroetenquote:Op donderdag 11 februari 2021 21:09 schreef suzi1 het volgende:
[..]
en niet eventjes ook! lippen goed aan het leggen ofzo?
onze relnicht op hakkenquote:
Zou je daar een keuken van kopen?quote:
gifje?quote:Op donderdag 11 februari 2021 21:08 schreef Shenti het volgende:
Zoey krabt even uitgebreid aan haar kut..
Die mannen daar lopen hele dagen hun zaakje goed te leggen.. daar zegt niemand wat vanquote:Op donderdag 11 februari 2021 21:09 schreef suzi1 het volgende:
[..]
Verwarrend he, hij is ook echt opa gewordenquote:Op donderdag 11 februari 2021 20:55 schreef magnaal het volgende:
Zijn die ook al nep bij dr?quote:Op donderdag 11 februari 2021 21:09 schreef suzi1 het volgende:
[..]
Ik weet een leuke (matige) grap voor als je op een mediamarkt bent.quote:Op donderdag 11 februari 2021 21:09 schreef FOKoffieleut het volgende:
[..]
bb blij dat er geen parketvloer ligt
Of van Johnny Deppquote:Op donderdag 11 februari 2021 21:10 schreef danilel het volgende:
ik moet bij naomi vaker denken aan Tim Burton films, ze lijkt soms op een karakter wat vaak gespeeld wordt door Helena Bonham Carter
Lol echt ja!quote:Op donderdag 11 februari 2021 21:08 schreef utopia2.0 het volgende:
Mike ziet eruit als een fout boekhoudertje
let ik niet op. nu werd ik er ook op gewezenquote:Op donderdag 11 februari 2021 21:10 schreef greysbones het volgende:
[..]
Die mannen daar lopen hele dagen hun zaakje goed te leggen.. daar zegt niemand wat van
Ik houd meer van de outfit van Juli. Naomi ziet er meestal uit als moeder theresaquote:
Uhuh! Suuuuure, daar had je nog niet op geletquote:Op donderdag 11 februari 2021 21:11 schreef suzi1 het volgende:
[..]
let ik niet op. nu werd ik er ook op gewezen
Die is zichzelf aan het vingeren. Schaamteloosquote:
Naomi als Betty Boopquote:Op donderdag 11 februari 2021 21:10 schreef danilel het volgende:
ik moet bij naomi vaker denken aan Tim Burton films, ze lijkt soms op een karakter wat vaak gespeeld wordt door Helena Bonham Carter
Erin houden dusquote:Op donderdag 11 februari 2021 21:01 schreef Lavenderr het volgende:
Ik denk dat er wel een paar zijn die Thomas graag zien vertrekken vanwege dat vreselijke gesnurk. Daar zou ik ook echt moordneigingen van krijgen.
Die uit de film Matildaquote:Op donderdag 11 februari 2021 21:10 schreef BB-King het volgende:
Mike ziet eruit als een tweedehands autoverkoper.
Kennelijk worden al die vrouwen daar foxwild van!quote:Op donderdag 11 februari 2021 21:09 schreef Benny het volgende:
Mike ziet er echt uit als een begrafenisondernemer. Of een van die van Familie Gillis
Zoey voelt of ze nou wel of geen slipje aan heeft.quote:
ik zit meer met mijn hoofd richting cos dan ernaastquote:Op donderdag 11 februari 2021 21:11 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Uhuh! Suuuuure, daar had je nog niet op gelet![]()
![]()
Eindelijk!!! Hoop dat hij nooit meer slaapt!quote:Op donderdag 11 februari 2021 21:13 schreef odie22 het volgende:
maar ik hoorde dus tussendoor dat cherril op de andere kamer gaat slapen
We Sangha.. voel jij je ook al een beetje Michelquote:Op donderdag 11 februari 2021 21:13 schreef Sangha het volgende:
[..]
Zoey voelt of we nou wel of geen slipje aan heeft.
Tis zo'n engnek.quote:Op donderdag 11 februari 2021 21:00 schreef StruisZVeugelT het volgende:
omg die keukenboer lijkt wel 66 in dat pak
Daarom, ik dacht die doet heel erg zijn best...quote:Op donderdag 11 februari 2021 21:10 schreef Fikkert2 het volgende:
[..]
Verwarrend he, hij is ook echt opa geworden
Zo dat schoot mij net te binnen, toen ze haar hoofd zo schuin had met haar haar half over haar gezicht.quote:
De groep wil Thomas niet weg, de groep wil Patje ietsje liever houdenquote:Op donderdag 11 februari 2021 21:13 schreef VraagjeAanDeRegie het volgende:
Ik vin het best jammer dat er, ook hier, mensen zijn die:
1) ten eerste, eerlijkheid niet belonen en vuile spelletjes niet afstraffen ( Thomas die gelijk ging samenzweren tegen de belgen vanaf week 1 )
2) ten tweede, de stem van de bewoners niet respecteren door in te gaan tegen de collectieve wens van de stemmers om Thomas naar huis te sturen
Dus ik heb 2 heel goede redenen om Patrick in het huis te houden:
De groep wil Thomas weg, en Thomas heeft genoeg spelletjes gespeeld en verloren, dus mag dan ook klaar zijn.
dan hoop ik nog meer dat thomas blijftquote:Op donderdag 11 februari 2021 21:13 schreef odie22 het volgende:
maar ik hoorde dus tussendoor dat cherril op de andere kamer gaat slapen
Dan helemaal hopen dat Thomas blijft.quote:Op donderdag 11 februari 2021 21:14 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Eindelijk!!! Hoop dat hij nooit meer slaapt!
Worstenbroodje was hetquote:Op donderdag 11 februari 2021 21:16 schreef Benny het volgende:
Tussen Thomas en Patrick ligt een grote kroket
Waar heb je het eigenlijk over?quote:Op donderdag 11 februari 2021 21:13 schreef VraagjeAanDeRegie het volgende:
Ik vin het best jammer dat er, ook hier, mensen zijn die:
1) ten eerste, eerlijkheid niet belonen en vuile spelletjes niet afstraffen ( Thomas die gelijk ging samenzweren tegen de belgen vanaf week 1 )
2) ten tweede, de stem van de bewoners niet respecteren door in te gaan tegen de collectieve wens van de stemmers om Thomas naar huis te sturen
Dus ik heb 2 heel goede redenen om Patrick in het huis te houden:
De groep wil Thomas weg. En Thomas zelf heeft genoeg spelletjes gespeeld en verloren, dus mag dan ook klaar zijn.
Doorgeschoven naar Jill.quote:Op donderdag 11 februari 2021 21:17 schreef StruisZVeugelT het volgende:
thomas is zekr 10 kg afgevallen
opgeblazen snavel dr af
frisser uit zn ogen kijkt
.. BB heeft hem goed gedaan
Ja hequote:Op donderdag 11 februari 2021 21:17 schreef StruisZVeugelT het volgende:
thomas is zekr 10 kg afgevallen
opgeblazen snavel dr af
frisser uit zn ogen kijkt
.. BB heeft hem goed gedaan
veel mooier!!quote:Op donderdag 11 februari 2021 21:17 schreef waxmask het volgende:
zoey eindelijk een keer zonder pruik, beter zo
Gelukkig mogen smaken verschillenquote:Op donderdag 11 februari 2021 21:18 schreef Shenti het volgende:
Zoey is enorm knap. Mag even gezegd worden.
Die kan huilen zonder haar make up doorloopt.quote:Op donderdag 11 februari 2021 21:18 schreef Joyce-43 het volgende:
schat je makeup houd het nog even in en jerrel roddeld weer even
Ja kijk, ik weet dat jij ook al sinds dag 1 kijkt.quote:
Dat bepaal jij niet.quote:Op donderdag 11 februari 2021 21:18 schreef Shenti het volgende:
Zoey is enorm knap. Mag even gezegd worden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |