Gewoon niks doen aan je haar, je kan er ook lijm in smerenquote:Op donderdag 11 februari 2021 20:32 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Hoeveel kapsels heeft Jowie daar naar de vaantjes geholpen en hoeveel Liese?
IRMC
Maar niet om polonaise op te lopen.quote:Op donderdag 11 februari 2021 20:30 schreef Steven_Stil het volgende:
[..]
Sex in de bejaardenflat is nog beter.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.To be or not to be - Shakespeare
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Do be do be do - Sinatra
niet spoilenquote:Op donderdag 11 februari 2021 20:33 schreef Fikkert2 het volgende:
[..]
Filmpje nog eens gekeken en inderdaad michel zei niet dat de hele groep tekkel een stoorzender vindt, de hele groep opmerking ging ergens anders over.... roll the tape
Dat vind ik ook wel een goeie!quote:Op donderdag 11 februari 2021 20:34 schreef Li0nHeart het volgende:
Gewoon nooit meer in discussie gaan met Jerrol ... lekker negeren
quote:Op donderdag 11 februari 2021 20:34 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Maar niet om polonaise op te lopen.Krijg je een heule snelluh.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mensen die zich zo gedragen en de boel lopen te trollen moet je inderdaad negeren, werkt het beste. Maar ik denk dat hij dat andersom ook goed kan.quote:Op donderdag 11 februari 2021 20:34 schreef Li0nHeart het volgende:
Gewoon nooit meer in discussie gaan met Jerrol ... lekker negeren
Spoilen, het is al geweest live op stream en er is ook al een discussie over geweest in de COSquote:
Ik heb weinig hoop op goede vragen van de presentators .. zou voor het eerst zijn.quote:Op donderdag 11 februari 2021 20:36 schreef Benny het volgende:
Ik hoop echt op een goede vraag van Geraldine aan Jerrel over de afgelopen week, waarbij het antwoord van hem alleen maar![]()
![]()
-reacties oplevert bij de rest
was een grapje, ik zit precies waar jij zei, het is een goed gesprekquote:Op donderdag 11 februari 2021 20:36 schreef Fikkert2 het volgende:
[..]
Spoilen, het is al geweest live op stream en er is ook al een discussie over geweest in de COS
Thanks, ik zou zeggen vanavond in de live uitzending aan de bewoners tonen ....quote:Op donderdag 11 februari 2021 20:33 schreef Fikkert2 het volgende:
Filmpje nog eens gekeken en inderdaad michel zei niet dat de hele groep tekkel een stoorzender vindt, de hele groep opmerking ging ergens anders over.... roll the tape
Geraldine kom op zeg die muts is erger dan Jerrelquote:Op donderdag 11 februari 2021 20:36 schreef Benny het volgende:
Ik hoop echt op een goede vraag van Geraldine aan Jerrel over de afgelopen week, waarbij het antwoord van hem alleen maar![]()
![]()
quote:Op donderdag 11 februari 2021 20:36 schreef Benny het volgende:
![]()
Welke communicatie?quote:Op donderdag 11 februari 2021 20:37 schreef Ireth het volgende:
Geraldine en peter moeten deze live toch ook in gaan met klotsende oksels? Wat staat ons te wachten qua communicatie!
Hihi.....quote:Op donderdag 11 februari 2021 20:38 schreef Whuzz het volgende:
Tijdens EHBO moesten we ook leren reanimeren. Ik vroeg toen aan de trainer hoe groot de kans wat je het ooit nodig zou hebben. Hij zei: "Er komt een dag dat je gewoon dankbaar bent dat je het hebt geleerd"
Ik snap nu wat hij bedoelde. Je leert reanimatie zodat als je ooit een discussie met een Jerrel hebt je hem nadat je hem hebt gewurgd weer kunt reanimeren. Zodat je hem NOG een keer kunt wurgen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |