Corona boetes vrij weinig omdat ik me aan de maatregelen houd.quote:
Ook 90% leeft de regels gewoon na, waardoor handhaving niet echt nodig is.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 07:57 schreef raptorix het volgende:
[..]
Signaalwerking, 90% van de regels worden in Nederland niet gehandhaafd, veelal is het alleen een stock achter de deur om excessen te voorkomen.
Praten ook vooral. Langere tijd binnen in een slecht geventileerde ruimte is het probleem.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 07:58 schreef Molo het volgende:
[..]
Wat dan ook weer een klein risico op geïnfecteerd raken is
Grootste risico zit in ademen, hoesten en niezen in de buurt
Dat, overigens veel te kort en gedeeltelijk, gepoets met allerlei antivirale middelen lijkt me redelijk weinig effectief en beschadigt je huid ook behoorlijk
Maar dan moet je daar de regels op aanpassen, in plaats van het aan de burger overlaten welke regels hij gaat overtreden en welke niet.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 07:59 schreef raptorix het volgende:
[..]
Je kunt ook gewoon met gezond verstand nadenken, je hoeft geen raketgeleerde te zijn om te snappen dat een paar mensen die in de buitenlucht schaatsen geen risico opleveren. Zeker zolang de overheid opgepropt zitten in een vliegtuig nog volstrekt aanvaardbaar vind.
Reden te meer om dat gezonde verstand te verwerken en de maatregelen...quote:
Als jij even voor me regelt dat ik de regels kan aanpassen dan ga ik dat straks doenquote:Op vrijdag 12 februari 2021 08:12 schreef Wantie het volgende:
[..]
Maar dan moet je daar de regels op aanpassen, in plaats van het aan de burger overlaten welke regels hij gaat overtreden en welke niet.
Want waarom mag jij wel met een hele groep schaatsen, maar mag mijn terras niet open?
Beide in de buitenlucht...
Buiten dat ik het in principe met je eens ben, wordt het vliegen wel behoorlijk ontmoedigd. Als een van de weinige landen eist Nederland en negatieve Corona sneltest van max 4 uur oud voordat je mag boarden op een vlucht naar Nederland. Dit nog bovenop een negatieve PCR test een paar dagen voor de vlucht.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 07:59 schreef raptorix het volgende:
[..]
Je kunt ook gewoon met gezond verstand nadenken, je hoeft geen raketgeleerde te zijn om te snappen dat een paar mensen die in de buitenlucht schaatsen geen risico opleveren. Zeker zolang de overheid opgepropt zitten in een vliegtuig nog volstrekt aanvaardbaar vind.
Ik zit al op de 12 ondertussenquote:Op vrijdag 12 februari 2021 08:32 schreef popje het volgende:
Nou mensen, weer een negatieve Coronatest... lijkt wel of ik immuun ben geworden zonder het ooit gehad te hebben haha, dit is mijn zoveelste negatieve test (al blijf ik dus wel constant verkouden)...
Schaatsbanen zijn dan ook al lang open voor het publiek.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 08:39 schreef leolinedance het volgende:
Maar in de buitenlucht is dit virus toch helemaal niet gevaarlijk? Waarom dat al die heisa over schaatsen?
PLEZIER IST VERBOTENquote:Op vrijdag 12 februari 2021 08:39 schreef leolinedance het volgende:
Maar in de buitenlucht is dit virus toch helemaal niet gevaarlijk? Waarom dat al die heisa over schaatsen?
Angst en handhaafdrang bij (lokale) bestuurders denk ik.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 08:39 schreef leolinedance het volgende:
En zo gaan er weer meer dan 200.000 vaccins verloren.quote:In de GGD-vaccinatielocatie in Den Haag wordt vandaag de eerste prik met het AstraZeneca-coronavaccin gezet. De eerste groep die wordt gevaccineerd zijn de 269.000 zorgmedewerkers in verpleeghuizen en kleinschalige woonvormen die vorige maand nog niet zijn ingeënt met de andere vaccins. Uit die groep werden vorige maand al zo'n 200.000 mensen gevaccineerd.
Precies, knoeierij en wel het meest ergerniswekkende van wat ze allemaal uithalen.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 08:42 schreef MoreDakka het volgende:
[..]
En zo gaan er weer meer dan 200.000 vaccins verloren.
Wacht, wat??quote:Op vrijdag 12 februari 2021 08:42 schreef MoreDakka het volgende:
[..]
Hoezo gaan ze verloren?quote:Op vrijdag 12 februari 2021 08:42 schreef MoreDakka het volgende:
[..]
Ik heb dit nu 3x gelezen maar kom er niet uit. Zijn ze nu nog niet gevaccineerd, of vorige maand al?quote:Op vrijdag 12 februari 2021 08:42 schreef MoreDakka het volgende:
[..]
200.000 vorige maand, 269.000 start vandaag.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 08:46 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Ik heb dit nu 3x gelezen maar kom er niet uit. Zijn ze nu nog niet gevaccineerd, of vorige maand al?
Ik denk dat ze bedoeld dat ze beter naar de risicogroepen kunnen gaan ipv naar die lobbyistenquote:
Dat dus. Ieder vaccin dat in een arm gaat minder dan 60 jaar oud is in dit stadium zinloos.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 08:47 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik denk dat ze bedoeld dat ze beter naar de risicogroepen kunnen gaan ipv naar die lobbyisten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |