Gewoon goed smeren in juni, dan is er niks aan de hand.quote:Op donderdag 11 februari 2021 15:25 schreef Haags het volgende:
[..]
Ho ho! We hebben nu de fucking Bristol variant van het Britse virus he. Die gaat het hem even doen, code zwart in juni!!!!
Dat heb ik nog geen serieuze bron zo zien zeggen.quote:Op donderdag 11 februari 2021 15:25 schreef Haags het volgende:
[..]
Ho ho! We hebben nu de fucking Bristol variant van het Britse virus he. Die gaat het hem even doen, code zwart in juni!!!!
voor sommigen minder bedeelden of diegenen die geen fortuin aan kleding willen uitgeven is het een prima winkel.quote:
Niet toen we 500 besmettingen per dag hadden, uiteindelijk wel. Maar dat heeft niks meer te maken met 500 besmettingen per dag dan.quote:Op donderdag 11 februari 2021 15:25 schreef Predator40 het volgende:
[..]
dat is toch ook gebeurd afgelopen herfst ?
Toen werd het herfst en winter... nu wordt het binnenkort voorjaar.quote:Op donderdag 11 februari 2021 15:25 schreef Predator40 het volgende:
[..]
dat is toch ook gebeurd afgelopen herfst ?
Geen conclusies inderdaad. Dus het alom geroepen 'prima cijfers' lijkt mij wat voorbarig.quote:Op donderdag 11 februari 2021 15:26 schreef chratnox het volgende:
[..]
We wisten dat deze week raar ging worden. Sterker, Andreas Voss heeft gezegd dat er 3 weken raar werden. Weet niet zo goed waarom we 3 weken rare cijfers zouden hebben, maar deze week is logisch. Dan lijkt het me niet logisch om conclusies te verbinden aan cijfers in een week waar er dagen af zijn gegaan e.d.
Er vanuit gaande dat de tests ingelopen worden zou je deze week misschien met vorige week kunnen vergelijken, maar het lijkt mij dat volgende week weer enigzins normaal wordt. Dan zou je kunnen kijken of 't stijgt/daalt.
Opmeer.quote:Op donderdag 11 februari 2021 15:27 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Graag duiding bij het rode vlekje in Noord-Holland.
Oké, dat is waar. Net als 'het gaat stijgen' voorbarig is. Of 'het gaat fout' voorbarig is.quote:Op donderdag 11 februari 2021 15:27 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Geen conclusies inderdaad. Dus het alom geroepen 'prima cijfers' lijkt mij wat voorbarig.
Ik heb echt geen idee Lenny.quote:Op donderdag 11 februari 2021 15:27 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Graag duiding bij het rode vlekje in Noord-Holland.
Zal ze straks even maken.quote:Op donderdag 11 februari 2021 15:26 schreef Scrummie het volgende:
Benieuwd naar de post van @:_Serial_ met die statistieken van wanneer welke meldingen er zijn geweest. Als je die dan naast die van vorige week donderdag legt kan je zien (denk ik?) hoeveel er 'achterstand' was bij de cijfers van vandaag.
Net als 'Dit zijn geen prima cijfers' ook voorbarig is.quote:Op donderdag 11 februari 2021 15:27 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Geen conclusies inderdaad. Dus het alom geroepen 'prima cijfers' lijkt mij wat voorbarig.
Week op week gezien is het niet positief, maar de cijfers zijn gewoon verstoord door de tijdelijke sluiting. ik kan hier niks mee voorlopig.Niet positief of negatiefquote:Op donderdag 11 februari 2021 15:27 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Nou en.quote:Op donderdag 11 februari 2021 15:29 schreef Predator40 het volgende:
nou, weer wat nieuwe besmettingen in mijn kleine kennissenkring.
gewoon door een bakkie koffie drinken bij iemand thuis, op afstand
als het al weken "prima cijfers" waren dan kregen we wel versoepelingen.quote:Op donderdag 11 februari 2021 15:29 schreef Noordzijde het volgende:
[..]
Net als 'Dit zijn geen prima cijfers' ook voorbarig is.
quote:
Ja, een hele kleine gemeente ook met niet zo veel volk.quote:
Nee hoor wat de grote boze overheid wil ons het liefste in onze huizen opsluiten.quote:Op donderdag 11 februari 2021 15:30 schreef Predator40 het volgende:
[..]
als het al weken "prima cijfers" waren dan kregen we wel versoepelingen.
winkels open bijvoorbeeld.
Zucht. Laat maar.quote:Op donderdag 11 februari 2021 15:30 schreef Predator40 het volgende:
[..]
Dat blijkt.quote:Op donderdag 11 februari 2021 15:30 schreef Predator40 het volgende:
[..]
Nouja, ik vraag me dus af hoeveel het verstoord is door die tijdelijke sluiting (van 1 dag, een zondag, en maandag nog maar enkele die dicht zaten).quote:Op donderdag 11 februari 2021 15:29 schreef zalkc het volgende:
[..]
Week op week gezien is het niet positief, maar de cijfers zijn gewoon verstoord door de tijdelijke sluiting. ik kan hier niks mee voorlopig.Niet positief of negatief
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |