Ik zou spreken van prima cijfers als we minimaal 1000 onder het getal van vorige week zaten.quote:Op donderdag 11 februari 2021 15:20 schreef chratnox het volgende:
[..]
Wat is wel prima? Gezien dat we vorige week op 4000 zaten en daarna de teststraten dicht gingen en niemand zich kon laten testen?
Dat zou hooguit betekenen dat de boel afvlakt en er geen sprake meer is van een daling week-op-week.quote:Op donderdag 11 februari 2021 15:20 schreef Noordzijde het volgende:
[..]
Oke man.![]()
Leg eens uit waarom niet. Het zijn achterstanden van de afgelopen dagen.
WE GAAN ALLEMAAL DOOD!quote:Op donderdag 11 februari 2021 15:21 schreef Caland het volgende:
[..]
Half januari zaten we tegen de 700 op de IC aan, nu gaan we gestaag richting de 500
Zou ik niet als negatief willen bestempelen gezien de BRITSE VARIANT DES DOODS
Je weet dat er achterstanden zijn he????quote:Op donderdag 11 februari 2021 15:21 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik zou spreken van prima cijfers als we minimaal 1000 onder het getal van vorige week zaten.
Nee. Dat zijn ze niet. Ze hebben wat lichte taken gekregen omdat agenten zijn wegbezuinigd. Maar verder hebben ze helemaal niets te maken met de politie zelf.quote:
Hebben ze dat er niet zelf naar gemaakt met hun vaak pedante houding naar mensen? Zelfs met een agent, jeweetwel iemand die wel de politie opleiding heeft kunnen af maken, valt vaker een veel empathischer verhaal mee te houden.quote:Met als bijkomend effect dat sommige reljugend wat recalcitrant wordt als ze ten tonele verschijnen. Zijn verder gewoon BOA's, ze vallen onder VenJ en in hun mandaat staat het handhaven van de coronamaatregelen. In bepaalde gevallen kunnen ze ook daadwerkelijk politiebevoegdheden krijgen.
Aannames, aannames en nog eens aannames. Hebben we niks aan.quote:Op donderdag 11 februari 2021 15:21 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Dat zou hooguit betekenen dat de boel afvlakt en er geen sprake meer is van een daling week-op-week.
Volgende week gaan we weer omhoog. Zoals al in januari voorspeld overigens.
quote:Op donderdag 11 februari 2021 15:18 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Lijkt me ook. Prima cijfers.
Ja, gestaag. En als we rond deze aantallen blijven zitten zal het gestaag op dat niveau blijven op een gegeven moment en vervolgens weer gestaag gaan stijgen als de besmettingen dat logischerwijs ook weer gaan doen (uitgaande van de horror verhalen/modellen van het RIVM).quote:Op donderdag 11 februari 2021 15:21 schreef Caland het volgende:
[..]
Half januari zaten we tegen de 700 op de IC aan, nu gaan we gestaag richting de 500
Noemde je net de mensen die aangaven dat de cijfers best oké waren geen Fok!virologen? Iets als dit:quote:Op donderdag 11 februari 2021 15:21 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Dat zou hooguit betekenen dat de boel afvlakt en er geen sprake meer is van een daling week-op-week.
Volgende week gaan we weer omhoog. Zoals al in januari voorspeld overigens.
Als je je eraan stoort, misschien moet je het zelf ook niet doen dan...quote:Gelukkig zijn er de FOK!virologen om uit te leggen dat dit incidenteel is. Mutaties bestaan niet.
Ingecalculeerd met de achterstanden en dat het maar 300 meer is dan vorige week zijn het gewoon prima cijfers. Feiten.quote:Op donderdag 11 februari 2021 15:24 schreef Predator40 het volgende:
volgens mij roepen sommigen bij 30.000 nog steeds Prima cijfers![]()
Anderzijds zijn er ook mensen die nog steeds denken dat gigantisch uit de klauwen loopt als we 500 besmettingen per dag hebbenquote:Op donderdag 11 februari 2021 15:24 schreef Predator40 het volgende:
Als opkomst bij een gemiddelde Eredivisiewedstrijd is dat prima inderdaad. Kan je internationaal prima bij meekomen.quote:Op donderdag 11 februari 2021 15:24 schreef Predator40 het volgende:
Ho ho! We hebben nu de fucking Bristol variant van het Britse virus he. Die gaat het hem even doen, code zwart in juni!!!!quote:Op donderdag 11 februari 2021 15:21 schreef Caland het volgende:
[..]
dat is toch ook gebeurd afgelopen herfst ?quote:Op donderdag 11 februari 2021 15:25 schreef Anton91 het volgende:
[..]
Anderzijds zijn er ook mensen die nog steeds denken dat gigantisch uit de klauwen loopt als we 500 besmettingen per dag hebben
We wisten dat deze week raar ging worden. Sterker, Andreas Voss heeft gezegd dat er 3 weken raar werden. Weet niet zo goed waarom we 3 weken rare cijfers zouden hebben, maar deze week is logisch. Dan lijkt het me niet logisch om conclusies te verbinden aan cijfers in een week waar er dagen af zijn gegaan e.d.quote:Op donderdag 11 februari 2021 15:23 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ja, gestaag. En als we rond deze aantallen blijven zitten zal het gestaag op dat niveau blijven op een gegeven moment en vervolgens weer gestaag gaan stijgen als de besmettingen dat logischerwijs ook weer gaan doen (uitgaande van de horror verhalen/modellen van het RIVM).
We zitten nog maar een paar weken van die 3 maart af (of wanneer die tyfusklok eraf zou moeten gaan) en als het zo blijft zoals nu met deze 'prima' cijfers gaat dat teringding gewoon weer verlengd worden. Los van alle andere maatregelen nog.
Dat is toch die pauperwinkel?quote:Op donderdag 11 februari 2021 15:25 schreef Haags het volgende:
[..]
Ho ho! We hebben nu de fucking Bristol variant van het Britse virus he. Die gaat het hem even doen, code zwart in juni!!!!
NH middenquote:
Sterke post wel.quote:Op donderdag 11 februari 2021 15:23 schreef Noordzijde het volgende:
[..]
Aannames, aannames en nog eens aannames. Hebben we niks aan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |