Misschien dat ze wel wat meer mochten zeggen voor de geboorte van zijn kleinkind?quote:Op donderdag 11 februari 2021 14:52 schreef Ang3l het volgende:
Patje emo van Naomo's nominatiereden?
Hij is happyquote:Op donderdag 11 februari 2021 14:58 schreef Ang3l het volgende:
O'Patje is wel ineens lief en warm zeg
Geloof dat Noompje dat zelf ook niet meer weet......quote:Op donderdag 11 februari 2021 15:00 schreef Ang3l het volgende:
Wat had Naomi dan precies gezegd?
Ik kan me alleen herinneren dat ze aan t blijten was.
Dat ze het er moeilijk mee had maar haar maatje nick niet wilde verliezenquote:Op donderdag 11 februari 2021 15:00 schreef Ang3l het volgende:
Ook hier zat weer een steek inquote:Op donderdag 11 februari 2021 14:59 schreef aswesleep het volgende:
Zelfs tijdens zijn presentatie van een cupcake kan Jerell dus niet oprecht zijn.
Hij ging niet langs de bewoners he met zijn cupcakequote:Op donderdag 11 februari 2021 14:59 schreef aswesleep het volgende:
Zelfs tijdens zijn presentatie van een cupcake kan Jerell dus niet oprecht zijn.
Viel me ook op jaquote:Op donderdag 11 februari 2021 15:02 schreef Gerrie_55 het volgende:
[..]
Hij ging niet langs de bewoners he met zijn cupcake
Ik bedoel op de cupcakesquote:Op donderdag 11 februari 2021 15:02 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
https://www.bigbrother2021.com/
Toen met de schilderijen ging het via Instagram. In een story (verhaal) kon je de naam invullen van degene die het mooiste schilderij had gemaakt.quote:
En snel weer wegquote:Op donderdag 11 februari 2021 15:07 schreef puzziepie het volgende:
En verder met de Jerrel show
[ afbeelding ]
Ze overdrijft hier wel een beetje.quote:Op donderdag 11 februari 2021 15:07 schreef Ang3l het volgende:
Ik weet niet of ik Julie hier moet geloven hoor, tegenover Thomas.
ahhh daarom heb ik die dus gemistquote:Op donderdag 11 februari 2021 15:07 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Toen met de schilderijen ging het via Instagram. In een story (verhaal) kon je de naam invullen van degene die het mooiste schilderij had gemaakt.
mijn beeld is weg hahaquote:Op donderdag 11 februari 2021 15:07 schreef puzziepie het volgende:
En verder met de Jerrel show
[ afbeelding ]
Julie is een goede pion voor mijn Miesje, dus ze mag blijvenquote:Op donderdag 11 februari 2021 15:16 schreef Clasientje het volgende:
Julie mag volgende week naar huis ik vind haar niks aan.
Ik weet nog steeds niets over haarquote:Op donderdag 11 februari 2021 15:12 schreef Fikkert2 het volgende:
Julie zegt nu dat niemand de moeite nam om haar te leren kennen toen ze binnen kwam, wat een bs, ze kroop meteen in groepje liese zonder met andere te praten
ga lekker fietsen, trollquote:Op donderdag 11 februari 2021 15:16 schreef TheVoice4ever het volgende:
[..]
Julie is een goede pion voor mijn Miesje, dus ze mag blijven
Yepquote:Op donderdag 11 februari 2021 15:16 schreef D. het volgende:
eejjjjjjjj
Weten de bewoners inmiddels al wie er genomineerd zijn?
Sorry, alle boekingen voor volgende week zijn al bezet door Jerrel. De week daarna is er weer plek voor andere nominatiesquote:Op donderdag 11 februari 2021 15:16 schreef Clasientje het volgende:
Jerrel is de nieuwe Nathalie.quote:Op donderdag 11 februari 2021 15:08 schreef TheRacingElf het volgende:
Word zo moe van dat contante negatieve gedoe van Sjerrel en Zoey
nee de week na Jerrel, gaat Zoey, het volgende doelwit van Michel, Nick, Naomiquote:Op donderdag 11 februari 2021 15:17 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Sorry, alle boekingen voor volgende week zijn al bezet door Jerrel. De week daarna is er weer plek voor andere nominaties
Ik vind haar wel leuker worden.quote:Op donderdag 11 februari 2021 15:16 schreef Clasientje het volgende:
Ja omdat ze haar lieve bolliewollie hebben genomineerd, de rattenkoppenquote:Op donderdag 11 februari 2021 15:17 schreef TheRacingElf het volgende:
Jill is ook in een rancuneuze chagrijnige persoon veranderd hoor pfff
Een heel nest Geronimi Stilton's!quote:Op donderdag 11 februari 2021 15:18 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Ja omdat ze haar lieve bolliewollie hebben genomineerd, de rattenkoppen![]()
Je moet Michel geen rat noemen, hequote:Op donderdag 11 februari 2021 15:18 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Ja omdat ze haar lieve bolliewollie hebben genomineerd, de rattenkoppen![]()
Ze is toch een figurant.quote:Op donderdag 11 februari 2021 15:17 schreef Hunter het volgende:
[..]
Ik weet nog steeds niets over haar
Ze heeft 3 kindjuhsquote:Op donderdag 11 februari 2021 15:17 schreef Hunter het volgende:
[..]
omdat hij dat ook niet is, hij is een lieve jongen, altijd oprechtquote:Op donderdag 11 februari 2021 15:19 schreef Hunter het volgende:
[..]
Je moet Michel geen rat noemen, he
Ze wil maar niet begrijpen dat andere mensen ook vrienden kunnen hebben. Dat mag alleen voor haar en Thomas.quote:Op donderdag 11 februari 2021 15:17 schreef TheRacingElf het volgende:
Jill is ook in een rancuneuze chagrijnige persoon veranderd hoor pfff
Neen laat Jerrel maar blijven. Die zorgt nog voor wat reuring daar.quote:Op donderdag 11 februari 2021 15:16 schreef TheVoice4ever het volgende:
kunnen ze niet een of andere twist bedenken om Jerrel te lozen en beide Patrick en Thomas in het huis te laten blijven?
Ja en dan risico lopen dat hij straks met een berg geld naar huis gaatquote:Op donderdag 11 februari 2021 15:22 schreef maryo55 het volgende:
[..]
Neen laat Jerrel maar blijven. Die zorgt nog voor wat reuring daar.
Wat is er aan de hand dan?quote:Op donderdag 11 februari 2021 15:23 schreef aswesleep het volgende:
Wel een goed gesprek hier tussen Julie, Zoey en Jerell. Het moet bij Julie toch beginnen doordringen dat er iets aan de hand is.
iemand die mijn vraag weetquote:Op donderdag 11 februari 2021 15:22 schreef capuchon_jongen het volgende:
even vraag je om te stemmen:
Je kan toc met je videoland account inloggen in rtlxl? of niet?
Flikker die gast van die kamer af.quote:Op donderdag 11 februari 2021 15:08 schreef TheRacingElf het volgende:
Word zo moe van dat contante negatieve gedoe van Sjerrel en Zoey
Jaquote:Op donderdag 11 februari 2021 15:25 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
iemand die mijn vraag weet
Klopt.quote:Op donderdag 11 februari 2021 15:25 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
geen ideequote:Op donderdag 11 februari 2021 15:25 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Vind ze veel te leuk samen.quote:Op donderdag 11 februari 2021 15:16 schreef TheVoice4ever het volgende:
[..]
Julie is een goede pion voor mijn Miesje, dus ze mag blijven
Sterkte alvastquote:Op donderdag 11 februari 2021 15:26 schreef puzziepie het volgende:
Oh , het gaat een emotionele avond worden
voor de cupcakes? nog niet bekend, met het schilderij was het via instagram, voor de bewoners ja, op je rtl accquote:Op donderdag 11 februari 2021 15:25 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Dan let je niet op!quote:Op donderdag 11 februari 2021 15:17 schreef Hunter het volgende:
[..]
Misschien kun je beter vragen of iemand het antwoord weetquote:Op donderdag 11 februari 2021 15:25 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Nee, want ze weten niet dat ze een spion is en er zijn eerst makkelijkere opties.quote:Op donderdag 11 februari 2021 15:18 schreef TheVoice4ever het volgende:
[..]
nee de week na Jerrel, gaat Zoey, het volgende doelwit van Michel, Nick, Naomi
allebei toetsen ze of ze echt wel in de friendzone zittenquote:Op donderdag 11 februari 2021 15:29 schreef Ang3l het volgende:
Matt en Thomas speculeren over toekomstige relaties vs Jill
Overall waar je Jill in beeld ziet zie je die plakker Matt ergens. Gadverdamme.quote:Op donderdag 11 februari 2021 15:29 schreef Ang3l het volgende:
Matt en Thomas speculeren over toekomstige relaties vs Jill
Nee dan krenk je z'n prettyboy ego blijkbaar echt enormquote:Op donderdag 11 februari 2021 15:19 schreef Hunter het volgende:
[..]
Je moet Michel geen rat noemen, he
Nee, je moet een apart account aanmaken voor RTL.quote:Op donderdag 11 februari 2021 15:25 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Hoe oud is de poll?quote:Op donderdag 11 februari 2021 15:30 schreef capuchon_jongen het volgende:
Facebook poll:
1100 mensen stemmen voor PAtrick
550 stemmen voor Thomas
Die zit in z'n hoofd al bij Aaaaajvur. Die is al afscheid aan t nemen.quote:Op donderdag 11 februari 2021 15:31 schreef Jockari het volgende:
Patje moet nu steeds maar verkondigen hoe goed het is (geweest). Volgens mij heeft hij in de gameroom wiet gekregen, die is ineens veel te gelukkig.
Je kan inderdaad met je videoland account op rtl inloggenquote:Op donderdag 11 februari 2021 15:25 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Patrick om te blijven?quote:Op donderdag 11 februari 2021 15:30 schreef capuchon_jongen het volgende:
Facebook poll:
550 stemmen voor Thomas
Mike heeft overal verstand van, en anders bluft ie zich er wel doorheenquote:Op donderdag 11 februari 2021 15:33 schreef Ang3l het volgende:
Is Mike kapper?
Klinkt bijna alsof ie verstand heeft.
Helemaal manisch-depressief aan het worden in dat huis. Mood swings niet normaal op 24 uur tijd.quote:Op donderdag 11 februari 2021 15:31 schreef aswesleep het volgende:
Patje zit weer op een wolk, hij kan amper zwijgen. Mooi om te zien.
Was te verwachten. Dus dan blijft Thomas.quote:Op donderdag 11 februari 2021 15:30 schreef capuchon_jongen het volgende:
Facebook poll:
550 stemmen voor Thomas
Terug naar de militaire coupequote:Op donderdag 11 februari 2021 15:32 schreef StruisZVeugelT het volgende:
alles dr af .. hopla
geneuzel met dat Haar van Mies
Mike heeft overal verstand vanquote:Op donderdag 11 februari 2021 15:33 schreef Ang3l het volgende:
Is Mike kapper?
En dat dan blikt dat ie maar wat lult, en zo zorgt voor een belachelijk kapsel bij Michelquote:Op donderdag 11 februari 2021 15:34 schreef D. het volgende:
[..]
Mike heeft overal verstand van, en anders bluft ie zich er wel doorheen
Daarom willen ze jerrlul erin houden. Hun flaskes moeten nog bewerkt worden.quote:Op donderdag 11 februari 2021 15:33 schreef capuchon_jongen het volgende:
[ afbeelding ]
De febo heeft ook flaskes
TeamPatrickquote:Op donderdag 11 februari 2021 15:30 schreef capuchon_jongen het volgende:
Facebook poll:
550 stemmen voor Thomas
ik heb een poll gestort op FB die was juist anders omquote:
Zal best, maar dit is niet de FEBO maar de regie.quote:Op donderdag 11 februari 2021 15:33 schreef capuchon_jongen het volgende:
[ afbeelding ]
Wat zijn 550 stemmen van de meer dan 300.000 kijkersquote:Op donderdag 11 februari 2021 15:30 schreef capuchon_jongen het volgende:
Facebook poll:
550 stemmen voor Thomas
Met het idee dat hij toch weinig kans heeft op de overwinningquote:Op donderdag 11 februari 2021 15:35 schreef Poezewoes het volgende:
Snap het niet, als je een kleinkind krijgt, wil je toch graag naar huis, om het kind te zien, ga je toch niet nog een paar weken, met een zwikje halve zolen zitten?
Misschien als Thomas er uit moet, dat ie dan opstaat en zegt "Ik ga wel jongen".quote:Op donderdag 11 februari 2021 15:35 schreef Poezewoes het volgende:
Snap het niet, als je een kleinkind krijgt, wil je toch graag naar huis, om het kind te zien, ga je toch niet nog een paar weken, met een zwikje halve zolen zitten?
Vergeten dat we in de corona tijd zitten?quote:Op donderdag 11 februari 2021 15:35 schreef Poezewoes het volgende:
Lekker belangrijk.quote:Op donderdag 11 februari 2021 15:36 schreef JimLaFleur het volgende:
[..]
Vergeten dat we in de corona tijd zitten?
als het goed isquote:Op donderdag 11 februari 2021 15:36 schreef JimLaFleur het volgende:
[..]
Als opa mag je echt wel bij je kleinkind.. neem aan dat ze ook niet een week in het ziekenhuis liggen in Belgiequote:Op donderdag 11 februari 2021 15:36 schreef JimLaFleur het volgende:
[..]
3 man achter de knoppen en dan stream 2 bijna altijd op de woonkamerquote:Op donderdag 11 februari 2021 15:33 schreef capuchon_jongen het volgende:
[ afbeelding ]
Screenshot is welkomquote:Op donderdag 11 februari 2021 15:35 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik heb een poll gestort op FB die was juist anders om
Maar hoeveel stemmen er daar van. 10% max gok ik?quote:Op donderdag 11 februari 2021 15:36 schreef Toweler het volgende:
[..]
Wat zijn 550 stemmen van de meer dan 300.000 kijkers
Nee je kan inloggen met je videoland accountquote:Op donderdag 11 februari 2021 15:31 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Nee, je moet een apart account aanmaken voor RTL.
of er is geen exit, zoals met rene en els die wisten dat toen ook alquote:Op donderdag 11 februari 2021 15:38 schreef Krambo het volgende:
Patje en Thomas zijn allebei veel te vrolijk. Daarom denk ik dat Patje vrijwillig opstapt om naar z'n kleinzoon en familie te gaan en Thomas blij is omdat 'ie mag blijven
Zag dit vanochtend passeren en vind het niet meer terug op de FB paginaquote:
Ze hadden wel slim in de uitzending zitten dat Patje uit de bocht vloog tegen Jerrel. Weet niet of dat goed of fout is voor hem.quote:Op donderdag 11 februari 2021 15:34 schreef MissyZ het volgende:
Als men al in het stemmen geloofd, volgens BB komen de meeste stemmen tijdens de Live binnen.
Dat zijn dus de mensen die nooit de streams kijken, maar alleen de tv uitzendingen.
Hoe staat Thomas daar en hoe hoog staat Patje daar?
Daarbij weten we al dat de Belgische mensen een hekel aan Thomas hebben, vanwege zijn bondje met de Ollanders.
En Patje heeft daar de gun factor.
Ik vrees dat het Thomas is die vanavond terug gaat naar zijn eenzamheid.
En ik vrees nog meer dat we dan Jill stuk zien gaan, en die rare kwiebus Matt zijn plakkerigheid tot een grote hoogte gaat gooien.
juist!quote:Op donderdag 11 februari 2021 15:38 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee je kan inloggen met je videoland account
Precies dat.quote:Op donderdag 11 februari 2021 15:35 schreef Poezewoes het volgende:
shiiiiiiiiiiiiiit dat zou echt lame zijnquote:Op donderdag 11 februari 2021 15:38 schreef Krambo het volgende:
Patje en Thomas zijn allebei veel te vrolijk. Daarom denk ik dat Patje vrijwillig opstapt om naar z'n kleinzoon en familie te gaan en Thomas blij is omdat 'ie mag blijven
Vanavond staat Patje een beetje centraal. Dan is ook te zien dat hij opa is gewordenquote:Op donderdag 11 februari 2021 15:34 schreef MissyZ het volgende:
Als men al in het stemmen geloofd, volgens BB komen de meeste stemmen tijdens de Live binnen.
Dat zijn dus de mensen die nooit de streams kijken, maar alleen de tv uitzendingen.
Hoe staat Thomas daar en hoe hoog staat Patje daar?
Daarbij weten we al dat de Belgische mensen een hekel aan Thomas hebben, vanwege zijn bondje met de Ollanders.
En Patje heeft daar de gun factor.
Ik vrees dat het Thomas is die vanavond terug gaat naar zijn eenzamheid.
En ik vrees nog meer dat we dan Jill stuk zien gaan, en die rare kwiebus Matt zijn plakkerigheid tot een grote hoogte gaat gooien.
Zat wel een redelijk grote gebeurtenis tussen.quote:Op donderdag 11 februari 2021 15:34 schreef Tamiro het volgende:
[..]
Helemaal manisch-depressief aan het worden in dat huis. Mood swings niet normaal op 24 uur tijd.
Geen idee kijk nooit op die pagina's zou goed kunnen hoe zullen het vanavond zienquote:Op donderdag 11 februari 2021 15:38 schreef aswesleep het volgende:
[..]
Maar hoeveel stemmen er daar van. 10% max gok ik?
Coupe commando!quote:Op donderdag 11 februari 2021 15:32 schreef StruisZVeugelT het volgende:
alles dr af .. hopla
geneuzel met dat Haar van Mies
Hier het resultaat van de poll (gestart toen nominatie bekend waren)quote:Op donderdag 11 februari 2021 15:29 schreef D. het volgende:
[..]
Misschien kun je beter vragen of iemand het antwoord weet
hoe doe je dit nuquote:Op donderdag 11 februari 2021 15:41 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Hier het resultaat van de poll (gestart toen nominatie bekend waren)
Goede graadmeter wel, want de poll heeft al iedere keer gelijk gehad.
[ afbeelding ]
De poll? Een andere poll dus?quote:Op donderdag 11 februari 2021 15:41 schreef capuchon_jongen het volgende:
Dat is het antwoord, maar weet je ook de vraag?quote:Op donderdag 11 februari 2021 15:38 schreef Soury het volgende:
[..]
Alleen moet je het aantal stemmende niet-streamers niet overschatten. De kijkcijfers zijn niet bepaald florissant en niet alle tv-kijkers zijn genoeg betrokken om de moeite te nemen om te stemmen.quote:Op donderdag 11 februari 2021 15:34 schreef MissyZ het volgende:
Kortom, streamen wordt weer interessant. Al had ik Thomas nog wel graag even gehouden om hem later samen met Jill op de bank te krijgen .;)quote:Ik vrees dat het Thomas is die vanavond terug gaat naar zijn eenzamheid.
Grappig. Ik zie juist het tegenovergestelde beeld in deze groep: https://www.facebook.com/groups/303221767401063quote:Op donderdag 11 februari 2021 15:41 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Genoeg om het te laten gelden.quote:Op donderdag 11 februari 2021 15:36 schreef Toweler het volgende:
[..]
Wat zijn 550 stemmen van de meer dan 300.000 kijkers
Ik mis de optie: "Complete botnet naar Thomas"quote:Op donderdag 11 februari 2021 15:27 schreef D. het volgende:
Afgelopen maandag sprak ik het vermoeden uit dat Thomas en Patje op de bank zouden zitten,
en vroeg ik wie er van jullie mag blijven.
109 mensen () hebben gestemd, met een verrassende uitslag!
Inmiddels een paar dagen verder, nominaties zijn bekend, en bijna iedereen heeft gestemd.
De vraagstelling is als volgt is omdat er veel mensen zijn met meerdere accounts
[poll=1653]
Hij wil volgens mij ook wel naar huis, maar hij moet zijn 'Petertje' natuurlijk wel goed verpakken.quote:Op donderdag 11 februari 2021 15:35 schreef Poezewoes het volgende:
Bedoel telkens als er een nominatie is dan maken ze een poll en die poll komt meestal uit.quote:Op donderdag 11 februari 2021 15:42 schreef D. het volgende:
[..]
De poll? Een andere poll dus?
Dat zegt dan helemaal niets
bakkende kapper of kappende bakker hahahaquote:Op donderdag 11 februari 2021 15:33 schreef Ang3l het volgende:
Is Mike kapper?
Mooi, lekker spannend vanavond. En voor het spelverloop maakt het niet veel uit.quote:Op donderdag 11 februari 2021 15:43 schreef Benny het volgende:
[..]
Grappig. Ik zie juist het tegenovergestelde beeld in deze groep: https://www.facebook.com/groups/303221767401063
over gemengd publiek gesproken:quote:Op donderdag 11 februari 2021 15:44 schreef D. het volgende:
Komt bij dat dat een Belgische poll is, die zijn natuurlijk voor Patje, want Thomas is 'de overloper'
Hier zit een meer gemengd publiek
In de DBK was Naomi zeer emotioneel.quote:Op donderdag 11 februari 2021 15:00 schreef Ang3l het volgende:
300 jaar geledenquote:Op donderdag 11 februari 2021 15:45 schreef Jockari het volgende:
Hier staat Michel Hennipman op, met het kapsel dat hij zodadelijk terug heeft tdenk ik
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 11 februari 2021 15:38 schreef Krambo het volgende:
Dat denk ik ook.quote:Op donderdag 11 februari 2021 15:38 schreef Krambo het volgende:
Denk dat Patje de Vlamingen achter zich heeft, en Thomas de Nederlandersquote:Op donderdag 11 februari 2021 15:43 schreef Benny het volgende:
[..]
Grappig. Ik zie juist het tegenovergestelde beeld in deze groep: https://www.facebook.com/groups/303221767401063
Laten we het hopenquote:Op donderdag 11 februari 2021 15:41 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Is dat zo? Dan heb ik destijds dus voor de kat z'n kut een account bij RTL aangemaakt.quote:Op donderdag 11 februari 2021 15:38 schreef Soury het volgende:
[..]
Er zijn ook heel veel Nederlanders in die groepquote:Op donderdag 11 februari 2021 15:44 schreef D. het volgende:
Komt bij dat dat een Belgische poll is, die zijn natuurlijk voor Patje, want Thomas is 'de overloper'
Hier zit een meer gemengd publiek
Ik denk het niet. Patrick wil wel bijven ga ik vanuit. Het zou ook niet zo goed zijn voor de dynamiek van de groep als de groepsoudste vertrekt. Het is dan allemaal wel erg jong. Hopelijk komt Jeroen erbij.quote:
Ja je password geldt daar voor BBquote:Op donderdag 11 februari 2021 15:48 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Is dat zo? Dan heb ik destijds dus voor de kat z'n kut een account bij RTL aangemaakt.
Ja, die uitslag konden ze natuurlijk helemaal niet gebruiken.quote:Op donderdag 11 februari 2021 15:39 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Zag dit vanochtend passeren en vind het niet meer terug op de FB pagina
quote:Op donderdag 11 februari 2021 15:48 schreef greysbones het volgende:
lukt me nog niet.. iemand die me in een dm kan helpen?
Ja gewoon je Videoland account gebruikenquote:Op donderdag 11 februari 2021 15:48 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Is dat zo? Dan heb ik destijds dus voor de kat z'n kut een account bij RTL aangemaakt.
Thomas de Nederlanders, waarom? Omdat die samen met Matt de schoothondjes van Jill zijn ofwat?quote:Op donderdag 11 februari 2021 15:47 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Denk dat Patje de Vlamingen achter zich heeft, en Thomas de Nederlanders
Kan je dus nu wel twee keer stemmenquote:Op donderdag 11 februari 2021 15:48 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Dat is een van de polls.. op die site staan er wel 3 op volgens mij..quote:
D'r moet toch nog product inquote:Op donderdag 11 februari 2021 15:49 schreef StruisZVeugelT het volgende:
soort Egel kapsel![]()
![]()
ff zon ding voor de wc..
fluffy plee borstel look
Mijn poll had 3272 tegen over 829. Veel meer gebruikersquote:
Meer is niet altijd beter, als je een dagje polls laat invullen op de Patje-fancubdag krijg je wel een vertekend beeldquote:Op donderdag 11 februari 2021 15:53 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Mijn poll had 3272 tegen over 829. Veel meer gebruikers
Dat kan wel eens heel spannend worden vanavond
Kan je een beetje vergelijken met een peiling van een verkiezing. Is ook neit altijd betrouwbaarquote:Op donderdag 11 februari 2021 15:53 schreef freaky40 het volgende:
Leuk allemaal die polls, maar als deze mensen alleen de polls in vullen en niet daadwerkelijk stemmen, dan heb je er ook niets aan...
Erg, Ze zwoor op haar drie kinderen. Had nochtans, zo goed als, afgesproken met 3 mensen.quote:Op donderdag 11 februari 2021 15:07 schreef Ang3l het volgende:
Ik weet niet of ik Julie hier moet geloven hoor, tegenover Thomas.
Het zijn net Amerikaanse verkiezingen. Heb jij al een uitspraak gedaan? Dan weten we het ineens zeker.quote:Op donderdag 11 februari 2021 15:53 schreef freaky40 het volgende:
Leuk allemaal die polls, maar als deze mensen alleen de polls in vullen en niet daadwerkelijk stemmen, dan heb je er ook niets aan...
Zou het niet weten.quote:Op donderdag 11 februari 2021 15:55 schreef aswesleep het volgende:
[..]
Het zijn net Amerikaanse verkiezingen. Heb jij al een uitspraak gedaan? Dan weten we het ineens zeker.
Die irritante vrouw met mondmasker foto naast de 977 stemmen zit precies in iedere BB groep op FB..quote:
Irritante vrouwen heb je helaas overalquote:Op donderdag 11 februari 2021 15:57 schreef Juan_Roman het volgende:
[..]
Die irritante vrouw met mondmasker foto naast de 977 stemmen zit precies in iedere BB groep op FB..
De sponsoren en reclameboeren zitten doorgaans niet te wachten op hoogbejaarden van 40+quote:Op donderdag 11 februari 2021 15:49 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Ik denk het niet. Patrick wil wel bijven ga ik vanuit. Het zou ook niet zo goed zijn voor de dynamiek van de groep als de groepsoudste vertrekt. Het is dan allemaal wel erg jong. Hopelijk komt Jeroen erbij.
Dat mocht altijd al .. maar zong ineens rond dat het niet mocht na gesprek Jill en Jerrelquote:Op donderdag 11 februari 2021 15:57 schreef capuchon_jongen het volgende:
Mag de hometrainer nu langer dan 24u erin?
Hometrainer? Ik zie geen hometrainerquote:Op donderdag 11 februari 2021 15:57 schreef capuchon_jongen het volgende:
Je hebt er echt gekkies tussen zitten op FB.. volg alleen om dit soort zaken. verder niet teveel mee in discussie gaanquote:Op donderdag 11 februari 2021 15:58 schreef D. het volgende:
[..]
Irritante vrouwen heb je helaas overal
Zat in z'n jaszakquote:Op donderdag 11 februari 2021 16:00 schreef D. het volgende:
He, waar komen die schilderspullen nu ineens vandaan?
Misschien omdat er ook veel Nederlandse RLS-liefhebbers hem (onbewust) associëren met Terror Jaap.quote:Op donderdag 11 februari 2021 15:50 schreef JimLaFleur het volgende:
[..]
Thomas de Nederlanders, waarom? Omdat die samen met Matt de schoothondjes van Jill zijn ofwat?
Hier ook, helaas kan ik me soms niet inhouden en reageer ik tochquote:Op donderdag 11 februari 2021 16:00 schreef greysbones het volgende:
[..]
Je hebt er echt gekkies tussen zitten op FB.. volg alleen om dit soort zaken. verder niet teveel mee in discussie gaan
Ja grappig is dat. De voice-over in Nederland is Geraldine (Kemper) en in België Peter (Van de Veire). Maar de teksten zijn wel identiek.quote:Op donderdag 11 februari 2021 15:59 schreef capuchon_jongen het volgende:
Gisteren erachter gekomen dat de Afleveringen gewoon reclamevrij (als je volle pot betaald) op videoland staan
Zit ik heel de tijd te sukkelen op goplay 4 met dat reclame
Enige verschil is, ik heb nu een Nederlandse vrouwenstem in plaats van een vlaamse mannenstem
Alles verklaard via de Streamverslagen. Een aanbeveling om bij te lezen!quote:Op donderdag 11 februari 2021 16:00 schreef D. het volgende:
He, waar komen die schilderspullen nu ineens vandaan?
Handig voor als Liese mijn stem weer eens nodig heeftquote:Op donderdag 11 februari 2021 15:51 schreef Hunter het volgende:
[..]
Kan je dus nu wel twee keer stemmen
Er zit ook zo'n gekkie op twitter die Susan heet, die zie je ook elke 10min voorbij komen met de grootste onzin.quote:Op donderdag 11 februari 2021 16:00 schreef greysbones het volgende:
[..]
Je hebt er echt gekkies tussen zitten op FB.. volg alleen om dit soort zaken. verder niet teveel mee in discussie gaan
heb wel twitter maar zoek er geen BB zaken op.. zal eens kijken hoe gek Susan is...quote:Op donderdag 11 februari 2021 16:01 schreef JimLaFleur het volgende:
[..]
Er zit ook zo'n gekkie op twitter die Susan heet, die zie je ook elke 10min voorbij komen
Achterhaalde redeneringen die al lang niet meer zo werken. Bovendien willen ze een afspiegeling van de samenleving en daar valt een 50+ er ook tussen.quote:Op donderdag 11 februari 2021 15:58 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
De sponsoren en reclameboeren zitten doorgaans niet te wachten op hoogbejaarden van 40+
En als de uitslag van deze polls (en de officiële stemming) de productie niet welgevallig is ook niet.quote:Op donderdag 11 februari 2021 15:53 schreef freaky40 het volgende:
*geeft je een virtuele lel*quote:Op donderdag 11 februari 2021 15:58 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
De sponsoren en reclameboeren zitten doorgaans niet te wachten op hoogbejaarden van 40+
Met voorsprongquote:Op donderdag 11 februari 2021 16:03 schreef Toweler het volgende:
Denk dat dit de spannendste stemming tot nu toe is vanavond
De naam van de babyquote:Op donderdag 11 februari 2021 16:02 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Hij zou de fles van Patrick gaan versieren, dus vast iets wat met hem te maken heeft.
Nederlandse vrouwenstem = Geraldine Kemperquote:Op donderdag 11 februari 2021 15:59 schreef capuchon_jongen het volgende:
Gisteren erachter gekomen dat de Afleveringen gewoon reclamevrij (als je volle pot betaald) op videoland staan
Enige verschil is, ik heb nu een Nederlandse vrouwenstem in plaats van een vlaamse mannenstem
Ik denk dat de meeste kijkers 40+ers zijnquote:Op donderdag 11 februari 2021 15:58 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Streamt hij dan weer?quote:
quote:Op donderdag 11 februari 2021 15:59 schreef capuchon_jongen het volgende:
Hij had er niet veel van gebakkenquote:Op donderdag 11 februari 2021 16:03 schreef capuchon_jongen het volgende:
Mike was/is toch bakker, had die geen enorme voordeel met de cupcake wedstrijd?
Crazy Patje versus Sleepy Thomas.quote:Op donderdag 11 februari 2021 15:55 schreef aswesleep het volgende:
[..]
Het zijn net Amerikaanse verkiezingen. Heb jij al een uitspraak gedaan? Dan weten we het ineens zeker.
Die blijft gewoon. Was weer een relnicht actie om Jill wijs te maken dat het 1 dag was.quote:Op donderdag 11 februari 2021 15:57 schreef capuchon_jongen het volgende:
Neem aan die Peter, aangezien het bij ons Geraldine isquote:Op donderdag 11 februari 2021 15:59 schreef capuchon_jongen het volgende:
Maar hij verdenkt niemand hoorquote:
Zelfs rond etenstijd (grofweg tussen 17:00-20:00) is het hier de laatste dagen gemoedelijk. Dat is ook wel eens anders geweest.quote:Op donderdag 11 februari 2021 16:08 schreef Yolk het volgende:
Het gaat er hier nog gemoedelijk aan toe in de COS, vergeleken met social media. Tjongejonge, wat een gescheld op elkaar.
daarom alleen kijken daar en niets plaatsen..quote:Op donderdag 11 februari 2021 16:08 schreef Yolk het volgende:
Het gaat er hier nog gemoedelijk aan toe in de COS, vergeleken met social media. Tjongejonge, wat een gescheld op elkaar.
Welke doelgroep denk je dat FB nog gebruikt eigenlijk feitelijkquote:Op donderdag 11 februari 2021 16:08 schreef Yolk het volgende:
De zogeheten 'boemetjesjurken' ofwel de voormalige 'huubsoppers'. Altijd heerlijk om die op de kast te jagen.quote:Op donderdag 11 februari 2021 15:58 schreef D. het volgende:
[..]
Irritante vrouwen heb je helaas overal
Facebook is t nieuwe Hyves.quote:Op donderdag 11 februari 2021 16:10 schreef Tamiro het volgende:
[..]
Welke doelgroep denk je dat FB nog gebruikt eigenlijk feitelijk?
zelfs opa theo heeft een super aanbod gekregen voor zn drukkerij toestanden met truien en t shirts hoorde ikquote:Op donderdag 11 februari 2021 16:03 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Achterhaalde redeneringen die al lang niet meer zo werken. Bovendien willen ze een afspiegeling van de samenleving en daar valt een 50+ er ook tussen.
user Soury al dagen niet meer gezien....quote:Op donderdag 11 februari 2021 16:10 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Zelfs rond etenstijd (grofweg tussen 17:00-20:00) is het hier de laatste dagen gemoedelijk. Dat is ook wel eens anders geweest.
Waarom verbaast me dat nou weer niet ...quote:Op donderdag 11 februari 2021 16:11 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ik durf het bijna niet zeggen. Maar ik herken een klein iets van mezelf in Jerrel
Ik ben nog van de CU2quote:
Die redenering doet nog steeds opgeld.quote:Op donderdag 11 februari 2021 16:03 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Achterhaalde redeneringen die al lang niet meer zo werken. Bovendien willen ze een afspiegeling van de samenleving en daar valt een 50+ er ook tussen.
ze was er net nogquote:Op donderdag 11 februari 2021 16:12 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
user Soury al dagen niet meer gezien....
Daar doelde ik op idd. Heeft Had een streepje door haar naam.quote:Op donderdag 11 februari 2021 16:12 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Riep je toen ook "Ik beschuldig helemaal niemand, maar..." ?quote:Op donderdag 11 februari 2021 16:11 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ik durf het bijna niet zeggen. Maar ik herken een klein iets van mezelf in Jerrel
Ik heb eens 2 uur lopen zoeken naar mijn smartphone, zat ie in de binnenzak van mijn jasen ook broertjes beschuldigen van verstoppen
Is ook milder geworden met de jarenquote:
Ze heeft je zelfs nog geantwoord:quote:Op donderdag 11 februari 2021 16:12 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 11 februari 2021 15:38 schreef Soury het volgende:
[..]
https://gyazo.com/58c1f913fa6503d33461a50d0adda29fquote:Op donderdag 11 februari 2021 15:47 schreef greysbones het volgende:
[url]<a href="https://gyazo.com/58c1f913fa6503d33461a50d0adda29f[/url]
Uh-ow!quote:
Dat is ook de ironie met dit soort programma'squote:Op donderdag 11 februari 2021 16:05 schreef D. het volgende:
[..]
Ik denk dat de meeste kijkers 40+ers zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |