Misschien dat ze wel wat meer mochten zeggen voor de geboorte van zijn kleinkind?quote:Op donderdag 11 februari 2021 14:52 schreef Ang3l het volgende:
Patje emo van Naomo's nominatiereden?
Hij is happyquote:Op donderdag 11 februari 2021 14:58 schreef Ang3l het volgende:
O'Patje is wel ineens lief en warm zeg
Geloof dat Noompje dat zelf ook niet meer weet......quote:Op donderdag 11 februari 2021 15:00 schreef Ang3l het volgende:
Wat had Naomi dan precies gezegd?
Ik kan me alleen herinneren dat ze aan t blijten was.
Dat ze het er moeilijk mee had maar haar maatje nick niet wilde verliezenquote:Op donderdag 11 februari 2021 15:00 schreef Ang3l het volgende:
Wat had Naomi dan precies gezegd?
Ik kan me alleen herinneren dat ze aan t blijten was.
Ook hier zat weer een steek inquote:Op donderdag 11 februari 2021 14:59 schreef aswesleep het volgende:
Zelfs tijdens zijn presentatie van een cupcake kan Jerell dus niet oprecht zijn.
Hij ging niet langs de bewoners he met zijn cupcakequote:Op donderdag 11 februari 2021 14:59 schreef aswesleep het volgende:
Zelfs tijdens zijn presentatie van een cupcake kan Jerell dus niet oprecht zijn.
Viel me ook op jaquote:Op donderdag 11 februari 2021 15:02 schreef Gerrie_55 het volgende:
[..]
Hij ging niet langs de bewoners he met zijn cupcake
Ik bedoel op de cupcakesquote:Op donderdag 11 februari 2021 15:02 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
https://www.bigbrother2021.com/
Toen met de schilderijen ging het via Instagram. In een story (verhaal) kon je de naam invullen van degene die het mooiste schilderij had gemaakt.quote:
En snel weer wegquote:Op donderdag 11 februari 2021 15:07 schreef puzziepie het volgende:
En verder met de Jerrel show
[ afbeelding ]
Ze overdrijft hier wel een beetje.quote:Op donderdag 11 februari 2021 15:07 schreef Ang3l het volgende:
Ik weet niet of ik Julie hier moet geloven hoor, tegenover Thomas.
ahhh daarom heb ik die dus gemistquote:Op donderdag 11 februari 2021 15:07 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Toen met de schilderijen ging het via Instagram. In een story (verhaal) kon je de naam invullen van degene die het mooiste schilderij had gemaakt.
mijn beeld is weg hahaquote:Op donderdag 11 februari 2021 15:07 schreef puzziepie het volgende:
En verder met de Jerrel show
[ afbeelding ]
Julie is een goede pion voor mijn Miesje, dus ze mag blijvenquote:Op donderdag 11 februari 2021 15:16 schreef Clasientje het volgende:
Julie mag volgende week naar huis ik vind haar niks aan.
Ik weet nog steeds niets over haarquote:Op donderdag 11 februari 2021 15:12 schreef Fikkert2 het volgende:
Julie zegt nu dat niemand de moeite nam om haar te leren kennen toen ze binnen kwam, wat een bs, ze kroop meteen in groepje liese zonder met andere te praten
ga lekker fietsen, trollquote:Op donderdag 11 februari 2021 15:16 schreef TheVoice4ever het volgende:
[..]
Julie is een goede pion voor mijn Miesje, dus ze mag blijven
Yepquote:Op donderdag 11 februari 2021 15:16 schreef D. het volgende:
eejjjjjjjj
Weten de bewoners inmiddels al wie er genomineerd zijn?
Sorry, alle boekingen voor volgende week zijn al bezet door Jerrel. De week daarna is er weer plek voor andere nominatiesquote:Op donderdag 11 februari 2021 15:16 schreef Clasientje het volgende:
Jerrel is de nieuwe Nathalie.quote:Op donderdag 11 februari 2021 15:08 schreef TheRacingElf het volgende:
Word zo moe van dat contante negatieve gedoe van Sjerrel en Zoey
nee de week na Jerrel, gaat Zoey, het volgende doelwit van Michel, Nick, Naomiquote:Op donderdag 11 februari 2021 15:17 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Sorry, alle boekingen voor volgende week zijn al bezet door Jerrel. De week daarna is er weer plek voor andere nominaties
Ik vind haar wel leuker worden.quote:Op donderdag 11 februari 2021 15:16 schreef Clasientje het volgende:
Ja omdat ze haar lieve bolliewollie hebben genomineerd, de rattenkoppenquote:Op donderdag 11 februari 2021 15:17 schreef TheRacingElf het volgende:
Jill is ook in een rancuneuze chagrijnige persoon veranderd hoor pfff
Een heel nest Geronimi Stilton's!quote:Op donderdag 11 februari 2021 15:18 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Ja omdat ze haar lieve bolliewollie hebben genomineerd, de rattenkoppen![]()
Je moet Michel geen rat noemen, hequote:Op donderdag 11 februari 2021 15:18 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Ja omdat ze haar lieve bolliewollie hebben genomineerd, de rattenkoppen![]()
Ze is toch een figurant.quote:Op donderdag 11 februari 2021 15:17 schreef Hunter het volgende:
[..]
Ik weet nog steeds niets over haar
Ze heeft 3 kindjuhsquote:Op donderdag 11 februari 2021 15:17 schreef Hunter het volgende:
[..]
omdat hij dat ook niet is, hij is een lieve jongen, altijd oprechtquote:Op donderdag 11 februari 2021 15:19 schreef Hunter het volgende:
[..]
Je moet Michel geen rat noemen, he
Ze wil maar niet begrijpen dat andere mensen ook vrienden kunnen hebben. Dat mag alleen voor haar en Thomas.quote:Op donderdag 11 februari 2021 15:17 schreef TheRacingElf het volgende:
Jill is ook in een rancuneuze chagrijnige persoon veranderd hoor pfff
Neen laat Jerrel maar blijven. Die zorgt nog voor wat reuring daar.quote:Op donderdag 11 februari 2021 15:16 schreef TheVoice4ever het volgende:
kunnen ze niet een of andere twist bedenken om Jerrel te lozen en beide Patrick en Thomas in het huis te laten blijven?
Ja en dan risico lopen dat hij straks met een berg geld naar huis gaatquote:Op donderdag 11 februari 2021 15:22 schreef maryo55 het volgende:
[..]
Neen laat Jerrel maar blijven. Die zorgt nog voor wat reuring daar.
Wat is er aan de hand dan?quote:Op donderdag 11 februari 2021 15:23 schreef aswesleep het volgende:
Wel een goed gesprek hier tussen Julie, Zoey en Jerell. Het moet bij Julie toch beginnen doordringen dat er iets aan de hand is.
iemand die mijn vraag weetquote:Op donderdag 11 februari 2021 15:22 schreef capuchon_jongen het volgende:
even vraag je om te stemmen:
Je kan toc met je videoland account inloggen in rtlxl? of niet?
Flikker die gast van die kamer af.quote:Op donderdag 11 februari 2021 15:08 schreef TheRacingElf het volgende:
Word zo moe van dat contante negatieve gedoe van Sjerrel en Zoey
Jaquote:Op donderdag 11 februari 2021 15:25 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
iemand die mijn vraag weet
Klopt.quote:Op donderdag 11 februari 2021 15:25 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
geen ideequote:Op donderdag 11 februari 2021 15:25 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Vind ze veel te leuk samen.quote:Op donderdag 11 februari 2021 15:16 schreef TheVoice4ever het volgende:
[..]
Julie is een goede pion voor mijn Miesje, dus ze mag blijven
Sterkte alvastquote:Op donderdag 11 februari 2021 15:26 schreef puzziepie het volgende:
Oh , het gaat een emotionele avond worden
voor de cupcakes? nog niet bekend, met het schilderij was het via instagram, voor de bewoners ja, op je rtl accquote:Op donderdag 11 februari 2021 15:25 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Dan let je niet op!quote:Op donderdag 11 februari 2021 15:17 schreef Hunter het volgende:
[..]
Misschien kun je beter vragen of iemand het antwoord weetquote:Op donderdag 11 februari 2021 15:25 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Nee, want ze weten niet dat ze een spion is en er zijn eerst makkelijkere opties.quote:Op donderdag 11 februari 2021 15:18 schreef TheVoice4ever het volgende:
[..]
nee de week na Jerrel, gaat Zoey, het volgende doelwit van Michel, Nick, Naomi
allebei toetsen ze of ze echt wel in de friendzone zittenquote:Op donderdag 11 februari 2021 15:29 schreef Ang3l het volgende:
Matt en Thomas speculeren over toekomstige relaties vs Jill
Overall waar je Jill in beeld ziet zie je die plakker Matt ergens. Gadverdamme.quote:Op donderdag 11 februari 2021 15:29 schreef Ang3l het volgende:
Matt en Thomas speculeren over toekomstige relaties vs Jill
Nee dan krenk je z'n prettyboy ego blijkbaar echt enormquote:Op donderdag 11 februari 2021 15:19 schreef Hunter het volgende:
[..]
Je moet Michel geen rat noemen, he
Nee, je moet een apart account aanmaken voor RTL.quote:Op donderdag 11 februari 2021 15:25 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Hoe oud is de poll?quote:Op donderdag 11 februari 2021 15:30 schreef capuchon_jongen het volgende:
Facebook poll:
1100 mensen stemmen voor PAtrick
550 stemmen voor Thomas
Die zit in z'n hoofd al bij Aaaaajvur. Die is al afscheid aan t nemen.quote:Op donderdag 11 februari 2021 15:31 schreef Jockari het volgende:
Patje moet nu steeds maar verkondigen hoe goed het is (geweest). Volgens mij heeft hij in de gameroom wiet gekregen, die is ineens veel te gelukkig.
Je kan inderdaad met je videoland account op rtl inloggenquote:Op donderdag 11 februari 2021 15:25 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Patrick om te blijven?quote:Op donderdag 11 februari 2021 15:30 schreef capuchon_jongen het volgende:
Facebook poll:
550 stemmen voor Thomas
Mike heeft overal verstand van, en anders bluft ie zich er wel doorheenquote:Op donderdag 11 februari 2021 15:33 schreef Ang3l het volgende:
Is Mike kapper?
Klinkt bijna alsof ie verstand heeft.
Helemaal manisch-depressief aan het worden in dat huis. Mood swings niet normaal op 24 uur tijd.quote:Op donderdag 11 februari 2021 15:31 schreef aswesleep het volgende:
Patje zit weer op een wolk, hij kan amper zwijgen. Mooi om te zien.
Was te verwachten. Dus dan blijft Thomas.quote:Op donderdag 11 februari 2021 15:30 schreef capuchon_jongen het volgende:
Facebook poll:
550 stemmen voor Thomas
Terug naar de militaire coupequote:Op donderdag 11 februari 2021 15:32 schreef StruisZVeugelT het volgende:
alles dr af .. hopla
geneuzel met dat Haar van Mies
Mike heeft overal verstand vanquote:Op donderdag 11 februari 2021 15:33 schreef Ang3l het volgende:
Is Mike kapper?
Klinkt bijna alsof ie verstand heeft.
En dat dan blikt dat ie maar wat lult, en zo zorgt voor een belachelijk kapsel bij Michelquote:Op donderdag 11 februari 2021 15:34 schreef D. het volgende:
[..]
Mike heeft overal verstand van, en anders bluft ie zich er wel doorheen
Daarom willen ze jerrlul erin houden. Hun flaskes moeten nog bewerkt worden.quote:Op donderdag 11 februari 2021 15:33 schreef capuchon_jongen het volgende:
[ afbeelding ]
De febo heeft ook flaskes
TeamPatrickquote:Op donderdag 11 februari 2021 15:30 schreef capuchon_jongen het volgende:
Facebook poll:
550 stemmen voor Thomas
ik heb een poll gestort op FB die was juist anders omquote:
Zal best, maar dit is niet de FEBO maar de regie.quote:Op donderdag 11 februari 2021 15:33 schreef capuchon_jongen het volgende:
[ afbeelding ]
Wat zijn 550 stemmen van de meer dan 300.000 kijkersquote:Op donderdag 11 februari 2021 15:30 schreef capuchon_jongen het volgende:
Facebook poll:
550 stemmen voor Thomas
Met het idee dat hij toch weinig kans heeft op de overwinningquote:Op donderdag 11 februari 2021 15:35 schreef Poezewoes het volgende:
Snap het niet, als je een kleinkind krijgt, wil je toch graag naar huis, om het kind te zien, ga je toch niet nog een paar weken, met een zwikje halve zolen zitten?
Misschien als Thomas er uit moet, dat ie dan opstaat en zegt "Ik ga wel jongen".quote:Op donderdag 11 februari 2021 15:35 schreef Poezewoes het volgende:
Snap het niet, als je een kleinkind krijgt, wil je toch graag naar huis, om het kind te zien, ga je toch niet nog een paar weken, met een zwikje halve zolen zitten?
Vergeten dat we in de corona tijd zitten?quote:Op donderdag 11 februari 2021 15:35 schreef Poezewoes het volgende:
Lekker belangrijk.quote:Op donderdag 11 februari 2021 15:36 schreef JimLaFleur het volgende:
[..]
Vergeten dat we in de corona tijd zitten?
als het goed isquote:Op donderdag 11 februari 2021 15:36 schreef JimLaFleur het volgende:
[..]
Als opa mag je echt wel bij je kleinkind.. neem aan dat ze ook niet een week in het ziekenhuis liggen in Belgiequote:Op donderdag 11 februari 2021 15:36 schreef JimLaFleur het volgende:
[..]
3 man achter de knoppen en dan stream 2 bijna altijd op de woonkamerquote:Op donderdag 11 februari 2021 15:33 schreef capuchon_jongen het volgende:
[ afbeelding ]
Screenshot is welkomquote:Op donderdag 11 februari 2021 15:35 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik heb een poll gestort op FB die was juist anders om
Maar hoeveel stemmen er daar van. 10% max gok ik?quote:Op donderdag 11 februari 2021 15:36 schreef Toweler het volgende:
[..]
Wat zijn 550 stemmen van de meer dan 300.000 kijkers
Nee je kan inloggen met je videoland accountquote:Op donderdag 11 februari 2021 15:31 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Nee, je moet een apart account aanmaken voor RTL.
of er is geen exit, zoals met rene en els die wisten dat toen ook alquote:Op donderdag 11 februari 2021 15:38 schreef Krambo het volgende:
Patje en Thomas zijn allebei veel te vrolijk. Daarom denk ik dat Patje vrijwillig opstapt om naar z'n kleinzoon en familie te gaan en Thomas blij is omdat 'ie mag blijven
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |